5.000χλμ δοκιμής με το Nissan Qashqai diesel

By on February 7, 2017
Nissan Qashqai

5.000χλμ δοκιμής με το Nissan Qashqai diesel

Γράφουμε πολλά χιλιόμετρα δοκιμής με το πετρελαιοκίνητο Qashqai, εντός, εκτός (δρόμου) και επί τα αυτά και διαπιστώνουμε γιατί παραμένει best seller!

Λίγα αυτοκίνητα έχουν γνωρίσει στη χώρα μας επιτυχία ανάλογη αυτής του Nissan Qashqai. Του αυτοκινήτου που ουσιαστικά έμαθε στον Ελληνα τι πάει να πει crossover και που στον δεύτερο κύκλο ζωής του εξακολουθεί να διατηρεί στο DNA του όλα τα στοιχεία που το τοποθέτησαν στην κορυφή της κατηγορίας του.

Το διαπιστώνουμε καθημερινά στο πλαίσιο της δοκιμής διαρκείας που πραγματοποιούμε με το ιαπωνικό SUV και έχοντας ήδη γράψει πάνω από 2.000 χιλιόμετρα με την απόλυτη ίσως έκδοσή του: με τον 1600άρη diesel απόδοσης 130 PS σε συνδυασμό με τετρακίνηση. Το παίρνεις και φεύγεις για το βουνό, την παραλία και όπου αλλού σκοπεύεις να του βάλεις δύσκολα!

Πλήρες πακέτο Αν νομίζεις ότι πρόκειται για ένα ακόμα SUV που θα σε βοηθήσει να φορτώσεις οικογένεια και μπαγκάζια με προορισμό το χωριό για αυγουστιάτικη ανάσα, είσαι γελασμένος. Βγαίνεις στην εθνική και ταξιδεύεις άνετα, χωρίς θορύβους στο εσωτερικό όσο κι αν τσιμπάς το δεξί πεντάλ, πράγμα που επιτρέπει ο συγκεκριμένος κινητήρας, ο οποίος ήρθε κι έδεσε με το Qashqai.

Συνεχίζεις σε επαρχιακό δίκτυο και διαπιστώνεις ότι, παρά τον όγκο και το ύψος, συμπεριφέρεται σαν hatchback. Φτάνεις στα βουνά και τα λαγκάδια; Γελάς στο χώμα, τολμάς και στα πιο δύσκολα χάρη στο σύστημα τετρακίνησης All Mode 4×4-i της Nissan, το οποίο υπόσχεται ασφάλεια και πρόσφυση παντός εδάφους. Εχεις τρία στάδια λειτουργίας, ανάλογα την ανάγκη της στιγμής, και ενσωματώνει ηλεκτρονικούς φύλακες αγγέλους όπως τα Active Engine Brake, Active Ride Control κ.ά.

Απλά και οικονομικά Με 32,6 kgm ροπής από τις 1.450 rpm στροφές, ο DCi παίζει μπάλα από χαμηλά και αντέχει στις απαιτήσεις ακόμα και με βαρύ φορτίο – επιτρέπει αυτό το κάτι παραπάνω για προσπέρασμα χωρίς να… ιδρώσει. Και όλα αυτά με κατανάλωση που, παρότι δεν πλησιάζει την εργοστασιακή τιμή, κυμαίνεται λίγο πάνω από τα 6 lt/100 km. Να το μεταφράσουμε σε χιλιόμετρα;

Ξεπεράσαμε τα 800 προτού ανάψει λαμπάκι! Τι άλλο έχουμε γράψει στο μπλοκάκι; Πολλοί χώροι για μικροαντικείμενα στο κλασικό για Nissan εσωτερικό, όπου δεσπόζει η οθόνη 7’’ στο κέντρο της κονσόλας, με κάμερα οπισθοπορείας που βοηθάει πολύ για να χωρέσεις 4,3 m όπου θες. Οι διακόπτες είναι εργονομικά τοποθετημένοι, με εξαίρεση τον «κρυμμένο» διακόπτη της 4κίνησης, και το πορτμπαγκάζ προσφέρει 430 lt, με διπλό πάτωμα, ιδανικό για τη χωροθέτηση όσων μικρών και μεγάλων κουβαλάει μια οικογένεια.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA
Κινητήρας: 1.598 cc
Ισχύς: 130 PS/4.000 rpm
Ροπή: 32,6 kgm/1.450 rpm
Μετάδοση: Και στους 4 τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 10,5 sec
Τελική ταχύτητα: 190 km/h
Μεικτή κατανάλωση: 4,9 l/100 km
Εκπομπές CO2: 129 gr/km
Τέλη κυκλοφορίας: 155€ Βάρος: 1.418 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.377/1.806/1.590 mm
Χώρος αποσκευών: 406 lt
Τιμή: 24.890€ (έκδοση Energy)

protothema.gr

About showbiz

You must be logged in to post a comment Login