Connect with us

TECH ΝΕΑ

Αυτή η εφαρμογή θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος!

Published

on

Δυσκολεύεστε να κόψετε το junk food; Ένα παιχνίδι στο κινητό, σας υπόσχεται να σας βοηθήσει να στραφείτε στην πιο υγιεινή διατροφή!

Νευροεπιστήμονες σε έρευνά τους διαπίστωσαν ότι οι ανθυγιεινές τροφές με πολλά λιπαρά διεγείρουν περισσότερο τον εγκέφαλο, ο οποίος και μόνο στη θέασή τους προκαλεί την
απελευθέρωση χημικών ουσιών, όπως της ντοπαμίνης και των ενδορφίνων.

Έτσι, αποφάσισαν να δημιουργήσουν μια εφαρμογή, η οποία σας βοηθά να καταναλώνετε
λιγότερο junk food δείχνοντάς σας εικόνες με υγιεινές τροφές.

Η εφαρμογή FoodT θα είναι διαθέσιμη μέσα στην εβδομάδα για Android συσκευές. Οι ερευνητές υποστηρίζουν ότι η εφαρμογή είναι σε θέση να «εκπαιδεύσει» τον εγκέφαλο ώστε να στραφεί σε υγιεινές επιλογές.

Η ιδέα είναι απλή: Βλέπετε εικόνες με υγιεινά και ανθυγιεινά φαγητά και καλείστε να διαλέξετε τα υγιεινά προκειμένου να μαζέψετε περισσότερους πόντους.

Με την επιβράβευση των χρηστών που επιλέγουν συνειδητά την υγιεινή τροφή, το παιχνίδι μιμείται
την «ανταμοιβή» του εγκεφάλου όταν επιλέγει τρόφιμα με ζάχαρη και λιπαρά.

Προκειμένου να διαπιστωθεί η αποτελεσματικότητα του FoodT έγινε και έρευνα, η οποία συμπέρανε ότι όσοι έπαιξαν την online έκδοση του παιχνιδιού τέσσερις φορές την εβδομάδα, κατανάλωσαν κατά μέσο όρο 220 λιγότερες θερμίδες καθημερινά.

newmoney.gr

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

TECH ΝΕΑ

Το YouTube Rewind 2018 γίνεται το πιο disliked βίντεο στην ιστορία της πλατφόρμας

Published

on

By

Σε μόλις μία εβδομάδα, το YouTube Rewind 2018 έγινε το βίντεο με τα περισσότερα
dislike στην ιστορία της πλατφόρμας, ξεπερνώντας τα 10 εκατομμύρια.

Το αρνητικό αυτό ρεκόρ φαίνεται να αναδεικνύει ένα μεγάλο χάσμα που υπάρχει ανάμεσα
στο τι θεωρούν αξιόλογο τα στελέχη και τι οι χρήστες. Σε μόλις μια εβδομάδα, ξεπέρασε το
“My Baby” του Justin Bieber, το οποίο συνέλεγε dislikes επιμελώς εδώ και οχτώ χρόνια, και
είναι πλέον στην δεύτερη θέση με 9.8 εκατομμύρια downvotes.

Με βάση αυτά τα στοιχεία, μπορεί να βγει ένα ξεκάθαρο συμπέρασμα ότι οι επιλογές που έγιναν
για να αντιπροσωπεύσουν το καλύτερο της πλατφόρμας για το 2018 είναι απογοητευτικές για τους περισσότερους. Κανένα ανακεφαλαιωτικό βίντεο δεν μπορεί ποτέ να είναι τέλειο
όσον αφορά την ικανοποίηση όλων των χρηστών, αλλά το ποσοστό αρνητικών ψήφων
που έχει πάρει το Rewind 2018 (82.5%) είναι μετάβαση στο άλλο άκρο του φάσματος.

 Η απουσία κάποιων YouTuber που δεν συμπεριλήφθηκαν στο Rewind 2018, όπως πχ. του PewDiePie (76 εκατομμύρια συνδρομητές), του Shane Dawson, ή και κάποιων βίντεο όπως τον αγώνα πυγμαχίας μεταξύ KSI και Logan Paul, σίγουρα έπαιξαν τον ρόλο τους σε αυτό το κίνημα αρνητικής βαθμολόγησης.

Αυτό όμως που έχει εκνευρίσει πραγματικά τους χρήστες δεν είναι τόσο η απουσία των αγαπημένων τους YouTuber από το Rewind, αλλά η νοοτροπία που φαίνεται να υπάρχει πίσω από τις επιλογές. Ο PewDiePie ή ο Logan Paul για παράδειγμα έχουν επιδείξει στο παρελθόν πιο αντισυμβατικές συμπεριφορές από αυτό που θέλει το YouTube να αναδείξει. Έτσι λοιπόν, το Rewind 2018 περιέχει αυστηρά “politically correct” youtubers και υλικό, σε βαθμό που μοιάζει με μια εντελώς υποκριτική εικόνα που απέχει από την πραγματικότητα της πλατφόρμας. Καλή ή κακή, οι χρήστες του YouTube είναι αυτοί που διαμορφώνουν αυτή την πραγματικότητα, και η κίνηση του YouTube να παρουσιάσει κάτι το τόσο αποστειρωμένο έφερε ένα ιστορικό αρνητικό ρεκόρ που δεν θα μπορούσε να το φανταστεί κανένας.

Continue Reading

TECH ΝΕΑ

Το Viber φέρνει τη μαγεία των Χριστουγέννων με ένα ψηφιακό «εργαστήρι» δημιουργίας γιορτινών μηνυμάτων!

Published

on

By

Το Viber συγκεντρώνει τα γιορτινά χαρακτηριστικά του σε ένα μέρος και σας καλεί να μοιραστείτε χαρούμενα vibes και να διαδώσετε το πνεύμα των Χριστουγέννων σε όλο τον κόσμο!

Είναι Χριστούγεννα, αλλά ας είμαστε ειλικρινείς, εκτός από τις χαρούμενες στιγμές μπορεί να
νιώσουμε και στιγμές μελαγχολίας ειδικά αν κάποια από τα αγαπημένα μας πρόσωπα δεν μένουν
κοντά μας. Τώρα, χάρη στο Viber, μία από τις πιο αγαπημένες εφαρμογές επικοινωνίας
σε όλο τον κόσμο, η μαγεία των Χριστουγέννων είναι μόνο ένα κλικ μακριά σας!

Τον φετινό Δεκέμβριο το Viber εγκαινιάζει το “December Hub” ένα αποκλειστικό, γιορτινό
«εργαστήρι» που συγκεντρώνει σε ένα μέρος διαφορετικές λειτουργίες της εφαρμογής. Δωρεάν
αυτοκόλλητα, chat bots και Communities (Κοινότητες) θα σας φέρουν πιο κοντά στα
αγαπημένα σας πρόσωπα σκορπίζοντας τη χαρά των εορτών σε όλο τον κόσμο.

Είστε έτοιμοι να πηδήξετε στο μωβ έλκηθρο;

Ξεκινήστε το ψηφιακό σας ταξίδι κατεβάζοντας το Χριστουγεννιάτικο πακέτο αυτοκόλλητων
που μόλις κυκλοφόρησε! Ξεπεράστε τις αποστάσεις που σας χωρίζουν και στείλτε δωρεάν
στους φίλους σας ευχές με χαρούμενα, γιορτινά αυτοκόλλητα. Μοιραστείτε μαζί τους με έναν
δημιουργικό τρόπο την αγάπη και το πνεύμα των εορτών. Με τη λήψη των αυτοκόλλητων
θα εγγραφείτε απευθείας στο γιορτινό chat bot κι εκεί αρχίζει η πραγματική δράση!

Με την εγγραφή σας στο chat bot, μπορείτε να περιηγηθείτε στα διαθέσιμα Χριστουγεννιάτικα αυτοκόλλητα του Viber και να εμπλουτίσετε με αυτά την επικοινωνία σας με τους φίλους και την οικογένειά σας. Φέτος με το chat bot του Viber οι χρήστες μπορούν να αναδείξουν το ταλέντο τους δημιουργώντας μοναδικά αρχεία GIFs εμπλουτισμένα με μουσική και προσωπικά μηνύματα.

Τέλος, για περισσότερη ψυχαγωγία τις ημέρες των διακοπών σας, το Viber έχει επιλέξει τις πιο ενδιαφέρουσες κοινότητες που μπορείτε να ακολουθήσετε. Μπορείτε να συμμετέχετε ελεύθερα σε όσες επιθυμείτε και να λαμβάνετε πληροφορίες ή να ξεκινήσετε εποικοδομητικές συνομιλίες με άλλα μέλη.

Η μαγεία των Χρισιτουγέννων είναι η διάδοση της αγάπης σε όλο τον κόσμο και φέτος η
αποστολή του Viber είναι ακριβώς αυτό. Το Viber σας καλεί να μπείτε στο πνεύμα των
εορτών και διασκεδάσετε στέλνοντας και λαμβάνοντας χαρούμενες, ψηφιακές ευχές.

Μοιραστείτε τη χαρά και γιορτάστε με τους αγαπημένους σας, όπου και αν βρίσκεστε.

protothema.gr

Continue Reading

TECH ΝΕΑ

Το Instagram “κόβει” του ψεύτικους ακόλουθους και τα επί πληρωμή likes

Published

on

By

Η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης προχωρά σε κινήσεις, με στόχο να αποκαταστήσει
την εμπιστοσύνη μεταξύ των χρηστών και των διαφημιζόμενών της.

Η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης ανακοίνωσε ότι θα ξεκινήσει την απαγόρευση των
likes και των ακόλουθων “έναντι αμοιβής” τις προσεχείς εβδομάδες, σε μια προσπάθεια να
αποκαταστήσει την εμπιστοσύνη μεταξύ των χρηστών και των διαφημιζόμενων της.

“Πρόσφατα, έχουμε δει τους λογαριασμούς να χρησιμοποιούν εφαρμογές τρίτων
μερών για να αυξήσουν τεχνητά το κοινό τους”, σημειώνει η πλατφόρμα σε μια νέα
ανακοίνωση που αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα της.

“Οι άνθρωποι έρχονται στο Instagram για να έχουν πραγματικές εμπειρίες, συμπεριλαμβανομένων πραγματικών αλληλεπιδράσεων. Είναι δική μας ευθύνη να διασφαλίσουμε ότι
αυτές οι εμπειρίες δεν θα διαταραχθούν από μη νόμιμη δραστηριότητα» τονίζεται.

Αξιοποιώντας μια σειρά από νέα “εργαλεία μηχανικής μάθησης” που αναπτύχθηκαν για
να βοηθήσουν στον εντοπισμό των προφίλ “ύποπτων” χρηστών, το Instagram θα ξεκινήσει την
κατάργηση των πλαστών likes, των παρατηρήσεων και των σχολίων από λογαριασμούς που
πιστεύεται ότι χρησιμοποιούν υπηρεσίες τρίτων για να αυξήσουν τη δημοτικότητα
και τον αριθμό των ακόλουθων τους.

Με βάση τη νέα πολιτική, οι παλιές αναρτήσεις δεν θα μπουν στο στόχαστρο αναδρομικά.

Με την αλλαγή, οι παλιές δημοσιεύσεις θα συνεχίσουν να εμφανίζουν τα “αγορασμένα” likes και
σχόλια, αλλά στις νέες θα είναι αναγκαστικά χαμηλότερος ο αριθμός των likes. “Περιττό να ειπωθεί…
ότι είναι πολύ ντροπιαστικό”, σχολιάζεται σε δημοσίευμα του περιοδικού Vogue.

“Οι ψεύτικοι ακόλουθοι και τα πλαστά likes πάντοτε ήταν ρητά ενάντια
στους όρους και τις προϋποθέσεις της Instagram και η πλατφόρμα έχει αφαιρέσει
εδώ και καιρό ψεύτικους λογαριασμούς, αλλά η νέα ανακοίνωση σηματοδοτεί την πρώτη φορά
που υιοθετεί σθεναρή στάση απέναντι στη ψεύτικη δραστηριότητα, την οποία τώρα θεωρεί
«κακή, ανεπιθύμητη συμπεριφορά»” υπογραμμίζεται στο δημοσίευμα.

Αν και η ψεύτικη δραστηριότητα έχει βοηθήσει αναμφισβήτητα το Instagram να
γίνει μια πολύ κερδοφόρα πλατφόρμα, φαίνεται ότι, τουλάχιστον προς το παρόν, το
ηθικό ζήτημα είναι πιο σημαντικό, αναφέρεται στο δημοσίευμα.

Continue Reading

TECH ΝΕΑ

Έρχεται τεράστια αλλαγή στο Facebook – Γιατί αποφάσισε να μαυρίσει το Messenger;

Published

on

By

Αλλάζει μορφή παρουσίασης η δημοφιλής εφαρμογή για τα μηνύματα του Facebook. Το Facebook και οι εταιρίες εμπνεύστηκαν από την απόφαση της Apple να βάλει το dark mode ως μία από τις επιλογές της και αποφάσισε να ενσωματώσει την ίδια λειτουργία στο messenger.

Όπως έχει αποδειχθεί, ο χρήστης διαβάζει πιο εύκολα κείμενο με μαύρο backround ενώ και η μπαταρία αντέχει περισσότερο χρονικό διάστημα. Το τεχνικό τμήμα του Messenger, αναμένεται να λανσάρει το προσεχές διάστημα το μαύρο φόντο για τα μηνύματα.

Διαβάστε περισσότερα στο TheCaller.gr

Continue Reading

TECH ΝΕΑ

Πώς το Facebook κινδυνεύει να έχει την… τύχη του Yahoo

Published

on

By

Θα είναι το Facebook το νέο Yahoo; Καθώς αυξάνονται οι εναντίον του πιέσεις των κυβερνήσεων, οι χρήστες φαίνεται να απομακρύνονται σιγά-σιγά και οι διαφημιζόμενοι δείχνουν ολοένα πιο δυσαρεστημένοι, το Facebook δεν αποκλείεται να βρεθεί αντιμέτωπο με το τυπικό μάθημα-πάθημα της ιστορίας του διαδικτύου: και οι μεγάλοι πέφτουν από την κορυφή, όπως π.χ. συνέβη στο κάποτε κραταιό Yahoo.

Οι επικεφαλής άλλων μεγάλων τεχνολογικών εταιρειών έχουν ήδη αρχίσει να αποκαλούν το Facebook «μεγάλη καπνοβιομηχανία», καθώς εντείνονται οι σε βάρος του επικρίσεις ότι είναι εθιστικό
για τους χρήστες, τοξικό για την υγεία της δημοκρατίας και ώριμο για ρυθμιστικές παρεμβάσεις
εκ μέρους των κρατικών αρχών – όλα αυτά δηλαδή που έχουν συμβεί στις πολυεθνικές του καπνού.

Πριν ένα χρόνο, όπως επισημαίνει σε ανάλυσή του ο «Economist», μια τέτοια συζήτηση και ένας παραλληλισμός του Facebook με τις καπνοβιομηχανίες ή με το Yahoo θα φάνταζε κάτι αδιανόητο.

Το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο -που περιλαμβάνει το Instagram, το WhatsApp
και το Messenger- ανθούσε. Όμως ιδίως μετά τον Ιανουάριο του 2019 τα πράγματα
πάνε από το κακό στο χειρότερο για τον Μαρκ Ζάκερμπεργκ και την εταιρεία του.

Το Facebook φέτος αναγκάσθηκε διαδοχικά να παραδεχθεί ότι έκανε πολύ λίγα πράγματα για να αποτρέψει την «αξιοποίησή» του από τους Ρώσους που έβαλαν το «δαχτυλάκι» τους υπέρ του Τραμπ στις προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ το 2016 (κάτι που η Μόσχα αρνείται), ότι μοιράσθηκε με τρίτες εταιρείες τα προσωπικά δεδομένα 90 εκατομμυρίων χρηστών του χωρίς τη συναίνεσή τους, ότι χάκερ υπέκλεψαν τα δεδομένα άλλων 50 εκατομμυρίων χρηστών του και -το κερασάκι στην τούρτα- προ ημερών οι «Τάιμς της Νέας Υόρκης» αποκάλυψαν ότι το Facebook προσέλαβε εταιρεία λόμπινγκ που υλοποίησε «καμπάνια λάσπης» κατά των επικριτών του όπως ο Τζορτζ Σόρος.

Η γενική εντύπωση πλέον είναι ότι το Facebook «έχει σοβαρό πρόβλημα
μάνατζμεντ», όπως το έθεσε ο επικεφαλής μιας διαφημιστικής εταιρείας. Αναπόφευκτα,
οι μετοχές του στο αμερικανικό χρηματιστήριο έχουν πέσει κατά περίπου
27% από την αρχή του 2019, όπως αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Η σύγκριση με το Yahoo ασφαλώς δεν είναι τέλεια. Ακόμη και στο μεσουράνημά του,
το Yahoo ποτέ δεν ήταν τόσο μεγάλο και κερδοφόρο όσο το Facebook. Μία βασική αιτία που
το Yahoo πήρε την κάτω βόλτα και τελικά εξαγοράσθηκε από τη Verizon το 2018, είναι ότι δεν
τα έβγαλε πέρα στον ανταγωνισμό της μηχανής αναζήτησής του με την σαφώς ανώτερη Google.

Οι χρήστες εγκατέλειψαν σταδιακά το Yahoo και παράλληλα έχασαν την εμπιστοσύνη
τους σε αυτό οι διαφημιστές, ακόμη και οι ίδιοι ο εργαζόμενοί του.

Από την άλλη, το Facebook φρόντισε έγκαιρα να «σκουπίσει» τον ανταγωνισμό,
εξαγοράζοντας δυνητικά επικίνδυνους ανταγωνιστές όπως το Instagram, με
αποτέλεσμα σήμερα να μην υπάρχει στον ορίζοντα κάποια εταιρεία που να αποτελεί απειλή.
Όμως το Facebook απειλείται από τον εαυτό του και από τη μεγάλη επιτυχία του.

Υπάρχουν ήδη ανησυχητικές ενδείξεις στο εσωτερικό του, που θυμίζουν το
Yahoo, το οποίο άλλαξε πέντε διευθύνοντες συμβούλους τα τελευταία τέσσερα χρόνια πριν την
εξαγορά του. Στο Facebook ο Ζάκερμπεργκ, ο οποίος ελέγχει την πλειοψηφία των μετοχών
με δικαίωμα ψήφου στις γενικές συνελεύσεις των μετόχων, φαίνεται αμετακίνητος,
αλλά από κάτω του ήδη παρατηρείται μεγάλη κινητικότητα διευθυντικών στελεχών.

Μεταξύ άλλων, έχουν υλοποιήσει ή ανακοινώσει τις αποχωρήσεις τους οι συνιδρυτές
του Instagram, ο επικεφαλής της Oculus (εταιρεία που κατασκευάζει την ομώνυμη συσκευή
εικονικής πραγματικότητας και έχει εξαγορασθεί από το Facebook), ο επικεφαλής του νομικού
τμήματος, ο επικεφαλής κυβερνοασφάλειας (ο Ελληνοαμερικανός Άλεξ Στάμος) κ.ά.

Επιπροσθέτως, η συνεχής αρνητική δημοσιότητα που πλήττει το Facebook, έχει αρχίσει
να υποσκάπτει το ηθικό των εργαζομένων του. Ως «τρομακτική» περιέγραψε την
ατμόσφαιρα στο εσωτερικό του ένας εργαζόμενος.

Αυτό προμηνύει ότι και άλλα κορυφαία στελέχη είναι θέμα χρόνου να εγκαταλείψουν
το «πλοίο» για άλλες λιγότερο επίμαχες εταιρείες. Για να κρατήσει τους
ανθρώπους-κλειδιά, το Facebook πιθανώς θα αναγκασθεί να αυξήσει τις απολαβές τους.

Το δίκτυο ασφαλώς παραμένει ένας παγκόσμιος γίγαντας, αλλά οι
χρήστες άνω των 18 ετών ήδη περνάνε 31% λιγότερη ώρα στο Facebook σε σχέση με πριν
δύο χρόνια, πράγμα που μεταφράζεται σε λιγότερες ευκαιρίες για πώληση διαφημίσεων.

Η διοίκηση του Facebook βλέπει σαν σωτήρα το Instagram, όπου συνεχώς αυξάνει ο αριθμός των διαφημίσεων (αντιδρώντας σε αυτό ακριβώς, αποφάσισαν να φύγουν οι συνιδρυτές του και να μην παραμείνουν ως διευθυντικά στελέχη του Facebook, όπως είχαν αρχικά συμφωνήσει).

Οι διαφημίσεις πλέον αποτελούν περίπου το ένα πέμπτο όλων των αναρτήσεων που βλέπουν
οι χρήστες στο Instagram, σχεδόν διπλάσιες σε σχέση με πριν ένα χρόνο. Δεν είναι βέβαιο ότι
αυτή η διαφημιστική «καταιγίδα» θα αρέσει στους χρήστες μελλοντικά, οι οποίοι ίσως αποφασίσουν
να αφιερώνουν λιγότερο χρόνο στο Instagram, όπως έχουν ήδη κάνει στο Facebook.

Το WhatsApp αυξάνει σε δημοφιλία, αλλά συνεχίζει να είναι ζημιογόνο. Αναπόφευκτα, το Facebook θα «σερβίρει» διαφημίσεις και μέσω του WhatsApp για να στηρίξει την κερδοφορία του (επίσης η αιτία που έφυγαν οι συνιδρυτές του), κάτι που πάλι μπορεί να μην αρέσει στους χρήστες.

Πολλοί διαφημιστές και διαφημιζόμενοι θεωρούν ότι το Facebook είναι αλαζονικό και φέρνουν ως χαρακτηριστικό παράδειγμα ότι πρέπει οι ίδιοι να επισκέπτονται το Facebook για να κλείσουν συμφωνίες, αντί να έρχονται τα στελέχη του Facebook σε αυτούς, όπως συνηθίζεται στη διαφημιστική αγορά.

Επιπλέον το Facebook ανεβάζει το τιμολόγιο των διαφημίσεων σταδιακά, ενώ οι διαφημιστές το υποπτεύονται επίσης ότι «φουσκώνει» παραπλανητικά τους αριθμούς των χρηστών-στόχων που υπόσχεται να προσφέρει στις διαφημιστικές καμπάνιες των πελατών του.

Υπάρχει έτσι μια διάχυτη εντύπωση ότι σταδιακά τα διαφημιστικά
«μπάτζετ» για το Facebook θα αρχίσουν να περικόπτονται.

Και ενώ οι διαφημιστές/διαφημιζόμενοι τείνουν να χάσουν την εμπιστοσύνη τους στο Facebook, οι πολιτικοί σε ΗΠΑ και Ευρώπη μάλλον την έχουν χάσει ήδη και ανυπομονούν να δουν χειροπιαστά βήματα από το δίκτυο ότι διαφυλάσσει τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών και βάζει φρένο στη χειραγώγηση του για αλλότριους σκοπούς (π.χ. ρωσική ανάμιξη).

Αν το Facebook δεν πείσει πολιτικούς, διαφημιστές και χρήστες ότι αξίζει το χρόνο και τα χρήματά
τους και αν η μετοχή του συνεχίσει να πέφτει, είναι πιθανό ότι το No 2 κάτω από τον Μαρκ Ζούκερμπεργκ, η chief operating officer Σέριλ Σάντμπεργκ θα αντικατασταθεί εντός του 2019.

Ο ίδιος ο Ζούκερμπεργκ, ως βασικός μέτοχος, είναι απίθανο να φύγει, αλλά
το βάρος θα είναι μεγαλύτερο στις πλάτες του.

newsbeast.gr

Continue Reading

TECH ΝΕΑ

Instagram: Τέλος στους ψεύτικους ακόλουθους και τα πληρωμένα likes

Published

on

By

Η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης ανακοίνωσε ότι θα ξεκινήσει την απαγόρευση των
likes και των ακόλουθων «έναντι αμοιβής» τις προσεχείς εβδομάδες, σε μια προσπάθεια να
αποκαταστήσει την εμπιστοσύνη μεταξύ των χρηστών και των διαφημιζόμενων της

Αισθανθήκατε ποτέ ότι κάποιος που ακολουθείτε στο Instagram συγκεντρώνει
πραγματικά παράλογα μεγάλο αριθμό likes από το πουθενά;

Η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης ανακοίνωσε ότι θα ξεκινήσει την απαγόρευση των
likes και των ακόλουθων «έναντι αμοιβής» τις προσεχείς εβδομάδες, σε μια προσπάθεια να
αποκαταστήσει την εμπιστοσύνη μεταξύ των χρηστών και των διαφημιζόμενων της.

«Πρόσφατα, έχουμε δει τους λογαριασμούς να χρησιμοποιούν εφαρμογές τρίτων
μερών για να αυξήσουν τεχνητά το κοινό τους», σημειώνει η πλατφόρμα σε μια νέα
ανακοίνωση που αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα της.

«Οι άνθρωποι έρχονται στο Instagram για να έχουν πραγματικές εμπειρίες, συμπεριλαμβανομένων πραγματικών αλληλεπιδράσεων. Είναι δική μας ευθύνη να διασφαλίσουμε ότι
αυτές οι εμπειρίες δεν θα διαταραχθούν από μη νόμιμη δραστηριότητα» τονίζεται.

Αξιοποιώντας μια σειρά από νέα «εργαλεία μηχανικής μάθησης» που αναπτύχθηκαν για να βοηθήσουν στον εντοπισμό των προφίλ «ύποπτων» χρηστών, το Instagram θα ξεκινήσει την κατάργηση των πλαστών likes, των παρατηρήσεων και των σχολίων από λογαριασμούς που πιστεύεται ότι χρησιμοποιούν υπηρεσίες τρίτων για να αυξήσουν τη δημοτικότητα και τον αριθμό των ακόλουθων τους.

Με βάση τη νέα πολιτική, οι παλιές αναρτήσεις δεν θα μπουν στο στόχαστρο αναδρομικά.

Με την αλλαγή, οι παλιές δημοσιεύσεις θα συνεχίσουν να εμφανίζουν τα «αγορασμένα» likes και σχόλια, αλλά στις νέες θα είναι αναγκαστικά χαμηλότερος ο αριθμός των likes. «Περιττό να ειπωθεί… ότι είναι πολύ ντροπιαστικό», σχολιάζεται σε δημοσίευμα του περιοδικού Vogue.

«Οι ψεύτικοι ακόλουθοι και τα πλαστά likes πάντοτε ήταν ρητά ενάντια στους όρους και τις προϋποθέσεις της Instagram και η πλατφόρμα έχει αφαιρέσει εδώ και καιρό ψεύτικους λογαριασμούς, αλλά η νέα ανακοίνωση σηματοδοτεί την πρώτη φορά που υιοθετεί σθεναρή στάση απέναντι στη ψεύτικη δραστηριότητα, την οποία τώρα θεωρεί “κακή, ανεπιθύμητη συμπεριφορά”», υπογραμμίζεται στο δημοσίευμα.

Αν και η ψεύτικη δραστηριότητα έχει βοηθήσει αναμφισβήτητα το Instagram να γίνει μια πολύ κερδοφόρα πλατφόρμα, φαίνεται ότι, τουλάχιστον προς το παρόν, το ηθικό
ζήτημα είναι πιο σημαντικό, αναφέρεται στο δημοσίευμα.

protothema.gr

Continue Reading
Advertisement
Entertaiment14 hours ago

Μικαέλα Φωτιάδη: Την τρολάρει ο σύζυγός της για την πόζα με τα ανοιχτά πόδια

Entertaiment14 hours ago

Αυτή είναι η νέα εκρηκτική παίκτρια του Power of Love 2 – Η μελαχρινή καλλονή προκαλεί εγκεφαλικά

ΕΛΛΑΔΑ4 hours ago

Καιρός: Νέα ψυχρή εισβολή με βροχές και χιόνια – Περισσότεροι από 5.000 κεραυνοί σε λίγες ώρες

Entertaiment14 hours ago

Αλέξανδρος Μπουρδούμης: Ο χωρισμός μου, ένα μήνα πριν το γάμο ήταν κάτι επίπονο

Entertaiment13 hours ago

Η Μαρία Κορινθίου μας δείχνει τους κοιλιακούς της και ποζάρει μόνο με εσώρουχα

ΕΛΛΑΔΑ14 hours ago

Ξεσπά ο πατέρας της 21χρονης – «Και οι δύο ήταν εν ψυχρώ εκτελεστές, βιαστές, βασανιστές

CINEMA6 hours ago

Κριτική της ταινίας «Aquaman»

Entertaiment13 hours ago

Το ευχαριστώ της Τραϊάνας Ανανία σε όσους την στήριξαν

Entertaiment6 hours ago

Η φωτογραφία και το νέο μήνυμα της Τραϊάνα Ανανία στα social (pic)

Entertaiment4 hours ago

Ιωάννα Μπέλλα πριν το «Miss Universe»: Δεν έδωσα το 100%, ήμουν ένα ράκος, έκλαιγα συνέχεια

Entertaiment2 months ago

Το σαρδάμ της Μπεκατώρου που λύγισε ακόμα και τους παίκτες

Entertaiment2 months ago

Λάκης Γαβαλάς: Θα τους λιντσάρει ο κόσμος αν με βάλουν φυλακή

ΕΛΛΑΔΑ2 months ago

Θύμα ληστείας δημοσιογράφος του ΣΚΑΪ: Με έδεσαν και με χτύπησαν μπροστά στο παιδί μου

Entertaiment3 months ago

H Μαντώ Γαστεράτου απαντά on air στην Τζένη Μελιτά: Η απουσία από το γάμο και το καρφί για τη φιλία τους

Entertaiment3 months ago

Βαλάντης: Διαγνώστηκα με όγκο στο νεφρό όταν έκανα τις απαραίτητες εξετάσεις για το Nomads

Entertaiment3 months ago

Ρεσιτάλ αγένειας στο GNTM: Το κράξιμο για τα φρύδια, το contouring και την αλαζονεία στην 24χρονη Ειρήνη

Entertaiment3 months ago

Χαμός στο Πρωινό για πρόσωπα που παίζουν στο θέατρο: «Η Τέτα η νυχού έπαιζε πέρυσι! Νυχού είναι ρε»!

Entertaiment3 months ago

H Τζούλια Νοβά μιλάει για τον «σκληρό» πατέρα της και λυγίζει

CELEBRITIES3 months ago

Η αδερφή της Μάιλι Σάιρους πουλάει τα δάκρυά της για 12.000 δολάρια

oikonomakou-1
Entertaiment3 months ago

Πρόβα νυφικού για την Αθηνά Οικονομάκου

Advertisement
Advertisement

ΟΤΙ ΠΑΙΖΕΙ