H Ford κάνει τη Mustang ακόμα πιο δυναμική και ποιοτική
Η τρέχουσα γενιά της Mustang έχει αποδειχθεί μια μεγάλη επιτυχία για τη
Ford και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού.
Η ευρωπαϊκή μάλιστα πορεία της έχει μεγάλη σημασία, όχι μόνο γιατί η συγκεκριμένη αγορά
είναι ιδιαίτερα απαιτητική αλλά και γιατί είναι η πρώτη φορά που το παραδοσιακό
σπορ μοντέλο της μάρκας διατίθεται επίσημα στη Γηραιά Ήπειρο.
Προκειμένου λοιπόν η Mustang να μείνει στην πρώτη γραμμή της επκαιρότητας η
Ford προχώρησε σε μια ανανέωσή της, που μπορεί να μην έχει αλλάξει τη συνολική
της εικόνα αλλά οι επιμέρους διαφοροποιήσεις την έχουν κάνει, τόσο στην
κλειστή όσο και την ανοιχτή της εκδοχή, πιο σπορ και πιο εμφατική ως παρουσία.
Οι αλλαγές περιλαμβάνουν νέους προφυλακτήρες, καινούργιους προβολείς, μια πιο φαρδιά και με
άλλη σχεδίαση μάσκα, άλλη αεροτομή και splitter καθώς και ένα καπό που έχει σχεδιαστεί από την
αρχή, έχει διαφορετικού τύπου ανάγλυψο και θυρίδες εξαερισμού, ενώ είναι τοποθετημένο και
κατά 20 χιλιοστά πιο χαμηλά σε σχέση με την έκδοση της πρώτης περιόδου.
Ταυτόχρονα ελαφρώς διαφοροποιημένα είναι και τα πίσω φώτα, ο διαχύτης είναι πλέον
μαύρος και στη Mustang GT υπάρχει πλέον και μια σχετικά μικρή αεροτομή.
Στο εσωτερικό οι σχεδιαστές της μάρκας προχώρησαν σε έναν εκσυγχρονισμό της εικόνας του ταμπλό αλλά και στη βελτίωση της ποιότητας τόσο των υλικών -σύμφωνα με τη Ford έγινε εκτεταμμένη χρήση μαλακών πλαστικών- όσο και της συναρμολόγησης.
Έτσι ο πίνακας οργάνων είναι καινούργιος, ενώ προαιρετικά διατίθεται και μια φουλ ψηφιακή εκδοχή του, μεγέθους 12 ιντσών με δυνατότητα τριών διαφορετικών
απεικονίσεων (normal, sport και track).
Παράλληλα υπάρχουν νέα καθίσματα που στηρίζουν σαφώς καλύτερα τα σώματα των επιβατών στις στροφές, έχει ενσωματωθεί ένα νέο σύστημα για τη ρύθμιση του ήχου της εξάτμισης, ενώ διαθέσιμα είναι πλέον πολλά από τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης, όπως το Pre-Collision Assist με αναγνώριση πεζών, η προειδοποίηση απόστασης από το προπορευόμενο όχημα και αυτά της διατήρησης και αλλαγής λωρίδας (lane keeping και lane departure αντίστοιχα).
Η λίστα των εξτρά της ανανεωμένης Mustang περιλαμβάνει και ένα
ψηφιακό πίνακα οργάνων με 3 διαφορετικές διαμορφώσεις. Πηγή: Ford
Κάτω από το μακρύ καπό δεν θα τοποθετείται πλέον ο V6 των 3.700 κυβικών, με αποτέλεσμα η γκάμα να περιλαμβάνει πλέον μόνο τον τετρακύλινδρο EcoBoost των 2.300 κυβικών και τoν V8 των 5.000 κυβικών. Και οι δύο έχουν ανανεωθεί, εμφανίζονται με μεγαλύτερη ροπή ο μικρός και με αυξημένη ισχύ και ροπή ο κορυφαίος χάρη και στο νέο σύστημα τροφοδοσίας του με άμεσο ψεκασμό, χωρίς όμως να έχουν ανακοινωθεί ακόμα τα ακριβή στοιχεία.
Το νέο αυτόματο κιβώτιο των 10 σχέσεων θα συνδυάζεται και με τους δύο, ενώ για την ανάρτηση θα υπάρχουν καινούργια αμορτισέρ, ένα νέος σύνδεσμος στην πίσω διάταξη για μεγαλύτερη στιβαρότητα, καθώς και καινούργιες αντιστρεπτικές για ακόμα πιο σπορ συμπεριφορά.
Η διάθεση της ανανεωμένη Ford Μustang θα γίνει στις ΗΠΑ το φθινόπωρο ενώ η Ευρώπη και ο υπόλοιπος κόσμος θα ακολουθήσουν στις αρχές του 2018.
.cnn.gr