Νέο Opel Astra Sports Tourer: Σύγχρονο, ευρύχωρο και επιβλητικό

Νέο Opel Astra Sports Tourer: Σύγχρονο, ευρύχωρο και επιβλητικό

Είναι το πρώτο station wagon της Opel που εξηλεκτρίζεται
Το νέο Opel Astra Sports Tourer η νέα γενιά του bestseller μοντέλου της compact
κατηγορίας είναι το πρώτο station wagon της Opel που εξηλεκτρίζεται και το πρώτο,
επίσης, που αποκτά το χαρακτηριστικό “πρόσωπο” της μάρκας, το Opel Vizor.

Επιπλέον, το σπορ station wagon από το Rüsselsheim θα διατίθεται προαιρετικά με
διχρωμία αμαξώματος/οροφής. Όπως συμβαίνει και με το εσωτερικό του 5θυρου μοντέλου, που σύντομα θα κάνει
την πρώτη του εμφάνιση στις Εκθέσεις της μάρκας, η καμπίνα του Sports Tourer συνιστά ένα άλμα προόδου.

Για πρώτη φορά, ο οδηγός θα βρεθεί μπροστά στο ψηφιακό Pure Panel, την επόμενη γενιά
της πλήρως συνδεδεμένης και διαισθητικά ελεγχόμενης διεπαφής ανθρώπου/μηχανής [Human Machine Interface (HMI)]. Κάνοντας χρήση της ενσωματωμένης
πλατφόρμας Snapdragon Cockpit Platform της Qualcomm Technologies, το Pure Panel διαθέτει βελτιωμένες δυνατότητες γραφικών, πολυμέσων και τεχνητής νοημοσύνης
(AI), προσφέροντας ένα πιο ολοκληρωμένο και συνεχώς προσαρμοζόμενο σύστημα cockpit, που εξελίσσεται ανάλογα με τις προτιμήσεις του οδηγού και των επιβατών.

Bold & Pure

Το νέο Astra Sports Tourer ξεχωρίζει για την επιβλητική του παρουσία στο δρόμο. Σημείο αναφοράς εδώ
είναι το νέο “πρόσωπο” της μάρκας που χαρακτηρίζει το εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου. Ενσωματώνοντας απρόσκοπτα
νέες τεχνολογίες όπως είναι οι προβολείς Intelli-Lux LED, αλλά και η μπροστινή κάμερα
του συστήματος Intelli-Vision 360ο, το Vizor εκτείνεται σε όλο το εμπρός μέρος
του αυτοκινήτου κάνοντάς το να δείχνει ακόμα πιο φαρδύ.

Παρατηρώντας το από το πλάι, το Astra SportsTourer δείχνει ιδιαίτερα δυναμικό, με τα προτεταμένα
τόξα των θόλων των τροχών να χαρίζουν στο station wagon μία λιτή αλλά και τολμηρή εμφάνιση, τονίζοντας
με τον τρόπο αυτό το σταθερό του κράτημα στο δρόμο.

Οι φαρδιές πίσω κολώνες έχουν μία έντονη κλίση προς τα εμπρός
και στο πίσω τμήμα ξεχωρίζει το κεντρικά τοποθετημένοέμβλημα του κεραυνού (Blitz), το κάθετα διατεταγμένο φως
φρένου και τα πολύ λεπτά πίσω φώτα LED που συναντάμε σε όλα τα Astra.

Χρηστικό

Το νέο Astra Sports Tourer αποδεικνύεται εξαιρετικά πρακτικό, καθώς στόχος των σχεδιαστών ήταν να
δημιουργήσουν ένα αυτοκίνητο που αξιοποιεί πλήρως την αποδεδειγμένη του δύναμη και την καταλληλότητά του για καθημερινή χρήση.

Με τις βασικές εξωτερικές διαστάσεις να ορίζονται στα 4.642 x 1.860 x 1.480 χλστ
. (Μήκος x Πλάτος x Ύψος) και διαθέσιμο ύψος φόρτωσης στον χώρο αποσκευών κοντά στα 600 χλστ, το πρακτικό, νέο μοντέλο αποδεικνύει τις ικανότητες του
στην αποδοτική αξιοποίηση χώρων. Για να διατηρηθεί χαμηλά το κατώφλι φόρτωσης, η πινακίδα κυκλοφορίας δεν βρίσκεται εγκατεστημένη στον προφυλακτήρα,
όπως συμβαίνει στο 5θυρο μοντέλο, αλλά στην πίσω πόρτα, γεγονός που διευκολύνει τη διαδικασία φόρτωσης του εντελώς επίπεδου πίσω τμήματος με αποσκευές ή εξοπλισμό.

Και παρά το αισθητά μακρύτερο μεταξόνιο των 2.732 χλστ (+70 χλστ), που είναι κατά 57 χλστ
μεγαλύτερο από αυτό του νέου 5θυρου Astra, για μεγαλύτερη άνεση των επιβατών στην καμπίνα, το νέο Astra Sports Tourer
είναι κατά 60 χλστ μικρότερο σε συνολικό μήκος από το απερχόμενο μοντέλο, χάρη στον πολύ κοντό εμπρός πρόβολο.

PurePanel με πλήρη συνδεσιμότητα και διαισθητική λειτουργία

Στο εσωτερικό, το πλήρως ψηφιακό και οδηγοκεντρικό Pure Panel μυεί τον οδηγό σε έναν εντελώς νέο κόσμο, με
την διεπαφή ανθρώπου/μηχανής (HMI) να προσφέρει μία διαισθητική
εμπειρία ελέγχου.

Το Pure Panel, το οποίο μπορεί να είναι πλήρως καλυμμένο με τζάμι, ανάλογα με
την έκδοση, περιλαμβάνει σε οριζόντια διάταξη δύο οθόνες 10 ιντσών, καθώς και τον αεραγωγό στην πλευρά
του οδηγού. Επίσης, χάρη σε ένα στρώμα που θυμίζει κλείστρο, το
οποίο εμποδίζει την αντανάκλαση στο παρμπρίζ, καθίσταται περιττή η παρουσία καλύμματος πάνω από τα
όργανα και τις οθόνες αφής, όπως συναντάμε στα περισσότερα αυτοκίνητα.

Οι σχεδιαστές έχουν φροντίσει ώστε ο οδηγός να λαμβάνει όλες τις απαραίτητες
πληροφορίες και συγχρόνως να έχει στη διάθεσή του χρήσιμες λειτουργικές επιλογές, χωρίς όμως να κατακλύζεται από
περιττά δεδομένα ή λειτουργίες. Με τα φυσικά χειριστήρια να περιορίζονται στο ελάχιστο με τη μορφή όμορφων πλήκτρων, το Pure Panel
πετυχαίνει τη βέλτιστη ισορροπία μεταξύψηφιοποίησης και διαισθητικού ελέγχου, απαλλαγμένης από ενοχλητικά οπτικά ερεθίσματα και χωρίς την ανάγκη για υπομενού.

Χάρη στην πλατφόρμα Snapdragon Cockpit Platform, το Pure Panel είναι σχεδιασμένο για να προσφέρει διαισθητικές εμπειρίες τεχνητής νοημοσύνης (AI), υποστηρίζοντας την εξατομίκευση των προτιμήσεων οδηγού και επιβατών, την εικονική υποβοήθηση, τον έλεγχο φυσικής ομιλίας, την κατανόηση γλώσσας, και τις προσαρμοζόμενες διεπαφές ανθρώπου/μηχανής.

Τέλος, στο εσωτερικό του νέου μοντέλου τα καλώδια είναι περιττά, αφού η νέα γενιά
των συστημάτων ενημέρωσης & ψυχαγωγίας μπορεί να συνδέεται στάνταρ σε όλες τις
εκδόσεις του μοντέλου με τα Apple CarPlay και Android Auto μέσω συμβατών smartphones.

adbanner