fbpx
Connect with us

ΑUTO-MOTO

Χαοτική η κατάσταση με την Jeep στην Ελλάδα – Υπο… διάλυση η κραταιά φίρμα

Ένας μήνας περίπου έχει μεσολαβήσει από τότε που η Jeep πέρασε στη δικαιοδοσία
της FCA Greece στη χώρα μας. Oι ιδιοκτήτες της μάρκας μας εξέφρασαν τα παράπονά τους
αναφέροντας πως δεν γνωρίζουν που θα απευθυνθούν για την τεχνική τους υποστήριξη.

Εμείς ρωτήσαμε την ελληνική εισαγωγική για το θέμα και σας παρουσιάζουμε τα
αποτελέσματα του ρεπορτάζ μας.

Μέχρι πρότινος τα μοντέλα Jeep εισάγονταν στη χώρα μας από τον Όμιλο Συγγελίδη. Ο Ελληνικός όμιλος έκανε γνωστή και ιδιαίτερα αγαπητή την Jeep, σημειώνοντας παράλληλα
μεγάλη επιτυχία στις πωλήσεις και δημιουργώντας ένα μεγάλο πάρκο αυτοκινήτων.

Από την 1η Απριλίου ο Έλληνας εισαγωγέας αποφάσισε τελικά να αφήσει τη φίρμα στη
θυγατρική FCA Greece (μετά από χρόνιο αίτημα των Ιταλών) λόγω της αλλαγής στρατηγικής,
καθώς το βάρος του Ελληνικού ομίλου έχει δοθεί στις Citroen, Peugeot και πλέον
και στην Opel, μάρκες που φιγουράρουν στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων.

Η FCA Greece, από την πλευρά της, με μια λιτή ανακοίνωση για την αλλαγή της αντιπροσωπείας ανέφερε: «Από τις 15 Απριλίου τα προϊόντα και οι υπηρεσίες της μάρκας Jeep θα πωλούνται και εξυπηρετούνται από διανομείς οι οποίοι θα υπάγονται απευθείας στην FCA Greece, όπως
συμβαίνει ήδη για τις μάρκες Fiat, Fiat Professional, Alfa Romeo, Abarth και Mopar».

Μετά από πολλά ερωτήματα κατόχων Jeep, ως οφείλαμε για την αρτιότητα του ρεπορτάζ, απευθύναμε τα παρακάτω ερωτήματα στη νέα εισαγωγική της εταιρείας, την FCA Greece:

1. Σε ποια σημεία μπορεί κάποιος να συντηρήσει-επισκευάσει ένα Jeep τη συγκεκριμένη στιγμή;
2. Τι γίνεται με όσους θέλουν να κάνουν χρήση της εργοστασιακής εγγύησης τη δεδομένη στιγμή; Καλύπτονται από σας και που;

3. Το site «jeep.gr» και o ιστότοπος FCA Greece δεν περιλαμβάνουν στοιχεία για την εξυπηρέτηση
των πελατών της μάρκας Jeep. Παράλληλα, στο τηλεφωνικό σας κέντρο δεν διαθέτετε
κάποια υπηρεσία εξυπηρέτησης για τους κατόχους των αυτοκινήτων της εταιρείας.

Με δεδομένο πως η Jeep έχει περάσει στη δικαιοδοσία της FCA από την 1η
Απριλίου, σκοπεύετε να κάνετε κάτι άμεσα για αυτούς που έχουν στην κατοχή τους
αυτοκίνητο της μάρκας ή σκοπεύουν να αγοράσουν;

Oι απαντήσεις που λάβαμε:

1) Με την επίσημη ανάληψη των δραστηριοτήτων της Jeep στην Ελλάδα από την Fiat Chrysler Automobiles Greece στις 15 Απριλίου 2019, ξεκίνησε άμεσα η εξυπηρέτηση των πελατών της μάρκας όσον αφορά στις υπηρεσίες After Sales. Αυτή τη στιγμή η τεχνική υποστήριξη των πελατών Jeep γίνεται από 2 σημεία στην Αθήνα (ΒΕΛΜΑΡ, FMS), 1 σημείο στη Θεσσαλονίκη (ΚΟΥΜΑΝΤΖΙΑΣ), 1 στο Ηράκλειο (ΠΥΡΑΜΙΣ) και 1 στα Ιωάννινα (AUTOLINEA). Την εβδομάδα μετά το Πάσχα θα ακολουθήσουν και νέοι συνεργάτες, ενώ το δίκτυο αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί πριν το τέλος Μαΐου.

2) Η εργοστασιακή εγγύηση και οποιαδήποτε άλλη τεχνική υπηρεσία καλύπτεται από
τα υπάρχοντα σημεία που αναφέρουμε στην παραπάνω ερώτηση. Παράλληλα σε 15ημερη
βάση θα αποστέλλεται Δ.Τ. με το διευρυμένο δίκτυο της Jeep.

3) Οι ιστοσελίδες της Jeep βρίσκονται σε φάση ανανέωσης και
αναμένουμε να είναι πλήρως λειτουργικές στις αμέσως επόμενες εβδομάδες.

Το τηλεφωνικό κέντρο της FCA Greece (800 11 500 800 από σταθερό χωρίς χρέωση, ή στο 210 9988 542 με αστική χρέωση) και η ηλεκτρονική διεύθυνση CustomerServicesGreece@fcagroup.com είναι διαθέσιμες στους κατόχους Jeep από την 1η Απριλίου, λαμβάνοντας σχετικά αιτήματα τα οποία εξυπηρετούνται από το τμήμα Customer Care της FCA Greece.

4) Η FCA Greece έχει ενεργήσει άμεσα ώστε η μετάβαση στη νέα εποχή της Jeep στην Ελλάδα να γίνει με τον πλέον ομαλό τρόπο. Με προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση των πελατών και την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών σχεδιάζεται και υλοποιείται το πλάνο ανάπτυξης της μάρκας.

Το συμπέρασμα που βγαίνει είναι πως η νέα διαχειρίστρια εισαγωγική της Jeep αιφνιδιάστηκε με τα νέα δεδομένα και δεν είναι κατάλληλα προετοιμασμένη να υποδεχτεί τη μάρκα και τους πολλούς πελάτες της στο δίκτυό της. Ένα μήνα μετά την ανακοίνωση του νέου καθεστώτος δεν υπήρξε καμία ενημέρωση στον Τύπο ούτε και στους πελάτες Jeep, για τα σημεία επισκευής και σέρβις. Αυτό γίνεται σήμερα γνωστό από το ρεπορτάζ του newsauto. Σημειώστε πως ο όμιλος Συγγελίδη διατηρεί τα συνεργεία Jeep για τους πελάτες του, αλλά αυτά δεν είναι πλέον εξουσιοδοτημένα, οπότε οποιαδήποτε εγγύηση δεν μπορεί να καλυφθεί. Το κενό πληροφόρησης τους κόσμου είναι και ο λόγος που ξαφνικά εμφανίστηκαν διάφορα «μικρά» συνεργεία Jeep στην Ελλάδα, τα οποία μάλιστα κάνουν και ραδιοφωνικές καμπάνιες. Όμως -επαναλαμβάνουμε- δεν είναι εξουσιοδοτημένα.

Σε ό,τι αφορά δε τις πωλήσεις, αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑ επίσημο σημείο πώλησης αυτοκινήτων Jeep στην Ελλάδα. Οι υποψήφιοι αγοραστές δεν ξέρουν που να απευθυνθούν και φυσικά δεν υπάρχει τιμοκατάλογος των αυτοκινήτων από την FCA Greece.  Μην αναζητήσετε πάντως πληροφορίες στις ιστοσελίδες των FCA Greece και Jeep, γιατί ακόμα δεν έχει ασχοληθεί κανένας για να ενημερώσει τους πελάτες Jeep που όπως μας δηλώνουν και οι ίδιοι, νιώθουν ξεκρέμαστοι…

Ίσως μετά την Πασχαλινή… ραστώνη

newsauto.gr

Continue Reading
Advertisement