Connect with us

ΑUTO-MOTO

Έρχεται να κλέψει τις εντυπώσεις η νέα Σειρά 4 της BMW

Published

on

H BMW Σειρά 4 είναι ιδιαίτερα δημοφιλής από τότε που λανσαρίστηκε (2013 με την Coupe), κάτι που αποδεικνύουν οι σχεδόν 400.000 συνολικές πωλήσεις σε όλο τον κόσμο μέχρι τα τέλη του 2016.

H Coupe του 2013 στη συνέχεια, πλαισιώθηκε από τις Cabrio και Gran Coupe για τη δημιουργία μιας ολοκληρωμένης οικογένειας μοντέλων. Τα αυτοκίνητα κατασκευάζονται στο Μόναχο (Coupe), στο Regensburg (Cabrio) και στο Dingolfing (Gran Coupe).

Τα νέα μοντέλα της Σειράς 4 αναμένεται να συνεχίσουν την επιτυχία με έμφαση στο στυλ και την ανανεωμένη ανάρτηση.

 Σπορ εμφάνιση

Οι ανασχεδιασμένοι προβολείς LED αντικαθιστούν τις μονάδες xenon των απερχόμενων μοντέλων. Επίσης, όλα τα μοντέλα της γκάμας εφοδιάζονται με εμπρός προβολείς LED στο βασικό εξοπλισμό τους.

Η χρήση πίσω φώτων LED για πρώτη φορά στη Σειρά 4 συμβάλλει στη δυναμική εμφάνιση του αυτοκινήτου. Τροποποιημένοι αεραγωγοί, αποκλειστικά στοιχεία για κάθε έκδοση και η νέα πίσω ποδιά προσθέτουν εντυπωσιακές πινελιές.

Στο εσωτερικό, οι νέες γαλβανιζέ λεπτομέρειες, τα στοιχεία χρωμίου και η γυαλιστερή μαύρη κεντρική κονσόλα ενισχύουν την αίσθηση αποκλειστικής, υψηλής ποιότητας.

Ένα ακόμα εντυπωσιακό στοιχείο είναι η διπλή ραφή στο ταμπλό, ενώ τρία νέα χρώματα ταπετσαρίας μαζί με τρεις νέες διακοσμητικές λωρίδες εσωτερικού παρέχουν ακόμα περισσότερες επιλογές εξατομίκευσης.

Δύο νέα εξωτερικά χρώματα Snapper Rocks Blue και Sunset Orange διατίθενται αποκλειστικά για τα μοντέλα της νέας Σειράς 4, ενώ υπάρχουν και νέα σχέδια ζαντών ειδικά για κάθε έκδοση εξοπλισμού Advantage, Sport Line, Luxury Line και M Sport.

Ανανεωμένη ανάρτηση

Οι νέες Σειρά 4 Coupe και 4 Gran Coupe έχουν τώρα πιο σφιχτή ρύθμιση ανάρτησης για πιο σπορ συμπεριφορά χωρίς να υπονομεύεται η οδηγική άνεση. Τόσο οι πλευρικές όσο και οι διαμήκεις επιταχύνσεις έχουν βελτιωθεί, ανεξαρτήτως φορτίου στο όχημα. Αυτό ισχύει εκτός από τη στάνταρ ανάρτηση και για τις αναρτήσεις M Sport και Adaptive. Όλα τα νέα μοντέλα της Σειράς 4 προσφέρουν πιο αξιόπιστη ευστάθεια σε ευθεία πορεία και πιο σαφές σύστημα διεύθυνσης. Ελαστικά υψηλών επιδόσεων διατίθενται ως εργοστασιακός εξοπλισμός για όλα τα μοντέλα πάνω από τις 430d και 430i.

31 εκδόσεις μοντέλων και κινητήρων

Όλοι οι βενζινοκινητήρες και οι 4κύλινδροι diesel που τοποθετούνται στη νέα Σειρά 4 προέρχονται από την τελευταία οικογένεια κινητήρων  BMW EfficientDynamics και υιοθετούν τεχνολογία TwinPower Turbo. Υπάρχουν τρεις βενζινοκινητήρες (420i, 430i και 440i) και τρεις εκδόσεις diesel (420d, 430d & 435d xDrive) που διατίθενται για όλα τα μοντέλα της νέας Σειράς 4.

Η ισχύς των βενζινοκίνητων μοντέλων ξεκινά από 184 ίππους στην 420i και φτάνει τους 326 ίππους στην 440i (κατανάλωση μικτού κύκλου: 7,9 – 5,5 λτ/100 χλμ, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 185 – 127 γρ/χλμ). Στους κινητήρες diesel, το φάσμα ισχύος ξεκινά από 190 ίππους στην 420d έως 313 ίππους στην 435d xDrive (κατανάλωση μικτού κύκλου: 5,9 – 4,0 λτ/100 χλμ, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 155 – 106 γρ/χλμ).

Η BMW Σειρά 4 Gran Coupe διατίθεται με μία ακόμα έκδοση diesel και συγκεκριμένα την 418d με 150 ίππους (κατανάλωση μικτού κύκλου: 4,5 – 4,1 λτ/100 χλμ, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 118 – 107 γρ/χλμ).

Συνολικά δώδεκα εκδόσεις μοντέλων διατίθενται με το BMW xDrive, ενώ η 435d xDrive διατίθεται με το σύστημα all-wheel-drive στο βασικό εξοπλισμό της, σε εκδόσεις Coupe, Cabrio και Gran Coupe.

Νέες οθόνες συστήματος πλοήγησης και οργάνων

Το προαιρετικό σύστημα Πλοήγησης Navigation για τη νέα Σειρά 4 περιλαμβάνει τώρα μία οθόνη με μεγάλα εικονίδια που είναι πιο εύχρηστα. Η διάταξη των εικονιδίων μπορεί να προσαρμόζεται και να προβάλλεται πάντα η πιο ενημερωμένη έκδοση του περιεχομένου του συνδεδεμένου μενού, κάτι που κάνει τα λειτουργία ακόμα πιο διαισθητική για τους χρήστες.

Τα μοντέλα της νέας Σειρά 4 προαιρετικά διατίθενται με Multifunctional Instrument Display, που προσφέρει στον οδηγό τη δυνατότητα επιλογής διαφορετικής απεικόνισης για όλες τις ενδείξεις ανάλογα με τον επιθυμητό πρόγραμμα οδηγικής εμπειρίας.

BMW M 4

Οι BMW M4 Coupe και M4 Cabrio τώρα διατίθενται με προσαρμοζόμενους προβολείς πλήρους λειτουργικότητας LED στο βασικό εξοπλισμό τους. Τα νέας σχεδίασης πίσω φώτα full- LED ανανεώνουν την εμφάνιση και προσδίδουν μία τεχνική πινελιά. Επιπλέον, αρκετά στυλιστικά στοιχεία χαρίζουν στην καμπίνα των πιο σπορ εκδόσεων της Σειράς 4 ακόμα πιο σοφιστικέ αίσθηση. Και τα δύο μοντέλα M4 φέρουν την ανανεωμένη έκδοση του συστήματος Πλοήγησης Professional και άλλα χαρακτηριστικά του ConnectedDrive.

newsbeast.gr

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

ΑUTO-MOTO

Στο Canal Grande με BMW Σειρά 8 Coupe

Published

on

Ένα σπορ αυτοκίνητο σε μία πρωτοφανή διαδρομή στο θρυλικό κανάλι της εμβληματικής ιταλικής πόλης

Η νέα BMW Σειρά 8 Coupe είναι κάτι παραπάνω από ένα απλό, σπορ αυτοκίνητο. Με αυτό
το μοντέλο, η γερμανική μάρκα θέλησε να χαρίσει στην πολυτελή κατηγορία μία νέα ταυτότητα,
ζωντανεύοντας τα αυτοκινητιστικά όνειρα και δημιουργώντας μοναδικές στιγμές απόλαυσης.

Η συναρπαστική τηλεοπτική διαφήμιση, που βρίσκεται στο επίκεντρο της καμπάνιας λανσαρίσματος της νέας Σειράς 8 Coupe, στοχεύει στη συναισθηματική απήχηση μιας εντελώς νέας
εμπειρίας αυτοκίνησης που υλοποιείται για πρώτη φορά. Παρουσιάζει το πολυτελές
σπορ αυτοκίνητο να διασχίζει το ιστορικό κέντρο της Βενετίας.

Περνώντας δίπλα από μεγαλοπρεπή παλάτια και κάτω από τη γέφυρα Rialto, η νέα Σειρά 8
φτάνει στο Canal Grande, μία διαδρομή που δεν έχει επαναληφθεί από αυτοκίνητο.

Ο οδηγός, σύμφωνα με το σενάριο του βίντεο, κάνει το παιδικό του όνειρο πραγματικότητα,
δηλαδή να διασχίσει τη Βενετία στο τιμόνι ενός αυτοκινήτου.

Από την άλλη, οι θεατές ανακαλύπτουν μία εντελώς νέα οπτική διάσταση της
«πόλης του νερού», και γίνονται μάρτυρες πρωτοφανών στιγμών οδηγικής απόλαυσης

Το βίντεο σκηνοθέτησε ο Daniel Wolfe και θα προβάλλεται σε διασκευές 15, 30 και 45 δευτερολέπτων. Ήρωας της ιστορίας είναι ένας νεαρός Βενετός, ο οποίος σαν παιδί ανακαλύπτει
την αγάπη του για τα αυτοκίνητα γενικότερα και τη μάρκα BMW ειδικότερα.

Ένα αυτοκινητάκι BMW M1 γίνεται το αγαπημένο του παιχνίδι, ενώ κάποιος φίλος του
που ασχολείται με την κατασκευή σκαφών, τον μυεί στη μαγεία της τεχνολογίας των κινητήρων.

Αλλά σε μία πόλη που εξυπηρετείται μόνο με πλωτά μέσα μεταφοράς, η λαχτάρα του
για τη γνήσια οδηγική απόλαυση παραμένει ανεκπλήρωτη, γι’ αυτό φεύγει από τη
Βενετία, ως έφηβος, για να επιστρέψει μετά από πολλά χρόνια.

Και τώρα επιτέλους το παιδικό του όνειρο παίρνει σάρκα και οστά, οδηγώντας τη νέα
Σειρά 8 Coupe, περνώντας από πλωτές εξέδρες και διασχίζοντας τη γενέτειρά του μέσα από
το σύμπλεγμα των καναλιών της, σε μία μοναδική διαδρομή, χωρίς προηγούμενο.

Το σενάριο συμβολίζει την προσπάθεια εκπλήρωσης του φαινομενικά ακατόρθωτου
και της υλοποίησης ενός παιδικού ονείρου.

ια τις ανάγκες των γυρισμάτων, οι Αρχές της Βενετίας (για πρώτη φορά στην ιστορία της πόλης) χορήγησαν στο BMW Group την άδεια να στήσει μία πλωτή εξέδρα που
θα επέτρεπε σε ένα αυτοκίνητο να κινείται με φόντο το διάσημο ιστορικό κέντρο της πόλης.

Εκεί όπου γόνδολες, βαπορέτα, και μικρά ταχύπλοα είναι το μοναδικό μέσο μεταφοράς εδώ και
αιώνες, η νέα Σειρά 8 Coupe έγινε πρωτοπόρος χαράσσοντας κυριολεκτικά έναν άλλο δρόμο.
Κάποιες θεαματικές σκηνές τραβήχτηκαν με τη βοήθεια drones με κάμερα, ενώ οι
διαφημίσεις θα μεταδίδονται σε όλο τον κόσμο σε επιλεγμένα τηλεοπτικά κανάλια και online.

Η καμπάνια λανσαρίσματος της νέας Σειράς 8 Coupe είναι προϊόν συνεργασίας της μάρκας με την Serviceplan Campaign International. Θα υποστηριχτεί από μεγάλης εμβέλειας δραστηριότητες
μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media), όπως Facebook, Instagram και YouTube.

Επίσης, ετοιμάζεται ένα βίντεο με πληροφορίες και εντυπώσεις από την (κατά τα άλλα) χωρίς αυτοκίνητα πόλη της Βενετίας καθώς και ένα ντοκιμαντέρ για τα γυρίσματα του βίντεο με την Σειρά 8 Coupe.

newsbeast.gr

Continue Reading

ΑUTO-MOTO

H Mercedes X-Class TheRock edition ήρθε στην Ελλάδα (+τιμές)

Published

on

Με πλούσιο εξοπλισμό ασφάλειας και άνεσης και προαιρετικά, το νέο πανίσχυρο κινητήρα V6 258 ίππων η Mercedes X-Class TheRock κυλά τους τροχούς του στους δρόμους της χώρας μας.

Η νέα X-Class TheRock edition κάνει την εμφάνισή της στην Ελλάδα και έρχεται να καλύψει κάθε ιδιαίτερη απαίτηση χρήσης, επαγγελματικής ή μη. Διατίθεται σε δύο χρωματικές επιλογές, λευκό
ή μαύρο μεταλλικό και είναι βασισμένη στην πλούσια και μοναδική, για την κατηγορία,
γκάμα εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας της έκδοσης Progressive.

Αυτή γίνεται η βάση στην οποία έρχονται να προστεθούν και μια σειρά επιλογών που
ολοκληρώνουν την αισθητική αλλά και χρηστική της ταυτότητα.

Το συνολικό όφελος από την απόκτηση των στοιχείων εξοπλισμού, που προσφέρονται με την
TheRock edition επιπλέον της έκδοσης Progressive, ξεκινά από 6.940 ευρώ για την Χ250 d 4MATIC
TheRock (με αυτόματο κιβώτιο) και από 7.830 ευρώ για την X350 d 4MATIC- V6 TheRock
(με αυτόματο κιβώτιο), στη συνολική αξία του οχήματος.

newsauto.gr

Continue Reading

ΑUTO-MOTO

Η νέα Ural Air περιορισμένης παραγωγής έχει και drone

Published

on

Το νέο πόνημα της Ural, της διάσημης εταιρείας κατασκευής μοτοσικλετών από τη Ρωσία,
ονομάζεται Air Limited Edition.

Θα κυκλοφορήσει σε μόλις 40 αντίτυπα και υπόσχεται μοναδικές συγκινήσεις για τους λάτρεις της περιπέτειας καθώς εκτός όλων των άλλων είναι εξοπλισμένη με drone της DJI Spark, το οποίο
εδράζεται σε ειδικό χώρο στο εμπρόσθιο μέρος του καλαθιού της μοτοσικλέτας.

Το drone διαθέτει ενσωματωμένη κάμερα και φορτίζεται μέσω θύρας USB.

Ο off-road χαρακτήρας της νέας Ural ενισχύεται από τον πλούσιο εξοπλισμό της που περιλαμβάνει: υψηλότερες αναρτήσεις, βοηθητικά φώτα ομίχλης LED, εφεδρικό τροχό, φτυάρι, κάνιστρο
καυσίμων, εργαλειοθήκη, σχάρα για αποσκευές.

Σε όλα αυτά προσθέστε την ύπαρξη ανεμοδείκτη ώστε να εκτιμηθεί η ταχύτητα και η φορά
του ανέμου πριν την πτήση του drone, καθώς επίσης και πτυσσόμενο κοντάρι για selfie!

Ένα στοιχείο το οποίο καθιστά ξεχωριστές τις μοτοσικλέτες της Ural είναι η αντοχή και η αξιοπιστία τους. Μπορεί το design να μην είναι το δυνατό τους σημείο, ωστόσο κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει την ικανότητά τους να καταγράφουν εκατοντάδες χιλιάδες «απροβλημάτιστα» χιλιόμετρα
και να ανταπεξέρχονται στις απαιτήσεις δύσβατων και κακοτράχαλων επιφανειών.

Ο κινητήρας είναι ο γνωστός δικύλινδρος boxer 750 κ. εκ. που αποδίδει 41 ίππους, ενώ η κίνηση μεταφέρεται και στον τροχό του καλαθιού.

Οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν τον Νοέμβριο και όσοι επιθυμούν να αποκτήσουν ένα από τα μόλις
40 Air Limited Edition θα πρέπει να δώσει μια προκαταβολή ύψους 500 δολαρίων άμεσα.
Η τελική τιμή της έχει οριστεί στα 17.999 δολάρια.

newsbeast.gr

Continue Reading

ΑUTO-MOTO

Η απόλυτη «έκφραση» του supercar GT-R στην Ginza του Τόκιο

Published

on

Το Nissan GT-R50 από την Italdesign, η απόλυτη «έκφραση» του supercar GT-R, θα εκτεθεί για περιορισμένο χρονικό διάστημα στο Nissan Crossing, στην Ginza του Τόκιο.

Το πρωτότυπο μοντέλο συνδυάζει τις κορυφαίες επιδόσεις του GT-R με την Ιταλική
κατασκευαστική τεχνική. Η ιαπωνική μάρκα συνεργάστηκε με τη  Italdesign που εδρεύει
στο Τορίνο,  για να δημιουργήσει ένα μοναδικό μοντέλο, βασισμένο στο τελευταίο GT-R Nismo,
που μνημονεύει τις επετείους των 50 ετών τόσο για το  GT-R, όσο και για την  Italdesign.

Το αυτοκίνητο  φτάνει στο Nissan Crossing μετά από σχετικές εμφανίσεις στην Ευρώπη
και τις Η.Π.Α., συμπεριλαμβανομένου του παγκόσμιου ντεμπούτου του στο Goodwood
Festival of Speed στην Αγγλία τον Ιούλιο. Στον χώρο του Nissan Crossing
θα βρίσκεται μέχρι τις 25 Νοεμβρίου.

Το GT-R50 διαθέτει ένα ξεχωριστό χρυσό εξωτερικό στοιχείο που εκτείνεται σε
όλο σχεδόν το πλάτος του οχήματος. Το καπό είναι «φουσκωμένο» τονίζοντας την ισχύ του
αυτοκινήτου, ενώ  οι λεπτοί προβολείς LED εκτείνονται από τους θόλους των τροχών,
μέχρι το χείλος πάνω από τις εξωτερικές γρίλιες της εισαγωγής του αέρα.

Κάτω από το καπό κρύβεται ένας πραγματικός θησαυρός. Πρόκειται γαι τον συναρμολογημένο
στο χέρι κινητήρα V638RETT V6 3.8 λίτρων, που για την περίσταση αποδίδει
720 ίππους και 780 Nm ροπής.

Η θετική αποδοχή του πρωτοτύπου από το κοινό, έχει βάλει σε σκέψεις τις δύο εταιρείες για μια έκδοση παραγωγής.  Στην περίπτωση αυτή η Italdesign δεν θα κατασκευάσει πάνω από 50 μονάδες, όπου κάθε αυτοκίνητο θα είναι προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις του ιδιοκτήτη του. Όσο για την τιμή του αυτοκινήτου, αυτή  υπολογίζεται ότι θα προσεγγίζει τις 900.000 ευρώ περίπου.

Παράλληλα με το GT-R50, η Seiko Watch Corp. θα παρουσιάσει στο Nissan Crossing
ένα ρολόι, αποκλειστικά σχεδιασμένο  για το μοντέλο :  το GMT Seiko Sports Collection
Spring-Drive Chronograph GMT.

Στην ίδια εκδήλωση θα εκτεθεί και το Skyline 2000 GT-R  του 1974, ένα διάσημο μοντέλο («πρόγονος»  του GT-R50),  που είχε κατασκευαστεί ειδικά για το Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο, το 1972.

newsbeast.gr

Continue Reading

ΑUTO-MOTO

Πλούσιο θέαμα στο Ράλι Ευβοϊκού Επιτέλους, ένας πραγματικός αγώνας

Published

on

Με συμμάχους τον καλοκαιρινό καιρό, τον υψηλό ανταγωνισμό και τις απαιτητικές
ειδικές διαδρομές, το πρώτο Ράλι Ευβοϊκού στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία, προσφέροντας
πλούσιο θέαμα στους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού που είχαν την τύχη να το
παρακολουθήσουν από κοντά.

Ο αγώνας που κέρδισε αγωνιζόμενους και θεατές φέροντας την υπογραφή της Ελληνικής Λέσχης Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής ανήκει πλέον στο παρελθόν, έχοντας αφήσει τις καλύτερες
υποσχέσεις για το μέλλον. Χαρακτηριστικό του Ράλι Ευβοϊκού αποτέλεσε ο υψηλός
ανταγωνισμός, καθώς στις περισσότερες κατηγορίες η μάχη για την κατάκτηση της
πρώτης θέσης κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον όλων μέχρι το τέλος.

Ο αγώνας «άνοιξε» με την ειδική διαδρομή της Ριτσώνας, στην οποία επικράτησαν οι Καμπύλης-Τσαούσογλου (Skoda S2000). Η μάχη για την πρώτη θέση της γενικής κατάταξης είχε
μόλις ξεκινήσει. Η απάντηση από τους Αναπολιοτάκη-Τσιούκα (Mitsubishi Lancer Evo X) και
τους Πλάγο – Ρέντη (Honda Civic Type-R) ήταν άμεση, με τους πρώτους να κερδίζουν,
έστω και οριακά, το «Πλατανάκι 1» και το «Λουκίσια 1».

Η εικόνα δεν άλλαξε σημαντικά στο δεύτερο σκέλος του αγώνα. Οι ΚαμπύληςΤσαούσογλου (Skoda S2000) σημείωσαν και πάλι την καλύτερη επίδοση στο δεύτερο πέρασμα της Ριτσώνας, εκεί που οι Πλάγος – Ρέντης (Honda Civic Type-R) έχασαν από ένα μικρό λάθος πολύτιμο έδαφος.

Τελικά, η σταθερότητα των Αναπολιοτάκη-Τσιούκα (Mitsubishi Lancer Evo X) αποδείχθηκε καθοριστική, καθώς στο τέλος του δεύτερου σκέλους το πλήρωμα από την Κρήτη είχε
αποκτήσει μια διαφορά 11 δευτερολέπτων από τους βασικούς ανταγωνιστές του, την
οποία και διατήρησε μέχρι το τέλος του αγώνα κατακτώντας όχι μόνο τη νίκη αλλά και
τον τίτλο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι Ασφάλτου.

Οι Πλάγος-Ρέντης (Honda Civic Type-R) ολοκλήρωσαν τον αγώνα στην δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης, όντας παρόλα αυτά οι νικητές της F2. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν οι Καμπύλης-Τσαούσογλου (Skoda S2000). Τους Πλάγο-Ρέντη που τερμάτισαν στην κορυφή της C3, πλαισίωσαν
οι Κτιστάκης Δ.-Κτιστάκης Ε. (Peugeot 306 S 16) και οι Πλακούτσης-Παναγιωτακόπουλος
(Peugeot 206 RC), οι οποίοι κατέλαβαν, αντιστοίχως, τη 2η και την 3η θέση της κατηγορίας.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε η εξέλιξη του αγώνα και στις μικρότερες κατηγορίες. Στην C4 τον πρώτο
λόγο είχαν οι Κοπανάκης-Φαρμάκης (Opel Corsa C S1600), οι οποίοι πολύ σύντομα απέκτησαν
διαφορά ασφαλείας από τους Περάκη-Κουρουγκιαούρη (Peugeot 206 XS). Μέχρι και
την τελευταία ειδική διαδρομή του αγώνα πάλεψαν για την πρώτη θέση της C5 οι
Αυγερόπουλος-Γιαβάσης (Peugeot 106 S 16) και Πατσουράκης-Σαρρής Citroen C2 GT).

Νικητές με διαφορά μόλις 7,7 δευτερόλεπτα αναδείχθηκαν οι πρώτοι, με το βάθρο να συμπληρώνεται από τους Ζάγαρη-Βεργοζήση (Citroen Saxo VTS). Πιο εύκολο ήταν το έργο των Κορνελάκη-
Φακλάνα στη C6, χτίζοντας ειδική με ειδική ένα σημαντικό προβάδισμα από τους
Μπούτσικο-Βότση (Toyota Yaris) και τους Τύρος-Σαπουνάκης (Peugeot 106 S 16.

Στους πρωταγωνιστές της κατηγορίας των ιστορικών οχημάτων ανήκουν οι Μανδρούκας-Τσάδαρης (Porsche 911 Carrera 3.0), οι οποίοι κατέκτησαν μια μάλλον εύκολη νίκη τερματίζοντας, παρά
την ποινή των 50 δευτερολέπτων, σχεδόν 3 λεπτά μπροστά από τους Καλύβα-Μπαμπαλή
(Renault 5 Alpine). Στην τρίτη θέση της κατηγορίας ολοκλήρωσαν τις προσπάθειές
τους οι Σταφυλοπάτης-Χατζηρήγας με Ford Sierra RS Cosworth.

Κλείνοντας θα πρέπει να σημειώσουμε την συμπαράσταση των κατοίκων της περιοχής που αγκάλιασαν τον αγώνα, του Γενικού Λυκείου Δροσιάς Χαλκίδας, της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας,
αλλά και των Δήμων Θήβας και Χαλκιδέων, μαζί με τις τοπικές Αστυνομικές Διευθύνσεις.

newsbeast.gr

Continue Reading

ΑUTO-MOTO

Τρεις παγκόσμιες πρεμιέρες από την Peugeot στο Σαλόνι του Παρισιού 2018

Published

on

Στη φετινή Έκθεση Αυτοκινήτου στο Παρίσι, η Peugeot θα πραγματοποιήσει τρεις παγκόσμιες πρεμιέρες. Παράλληλα με το 508 SW, θα παρουσιαστεί το e-Legend, ένα concept
car πλήρως ηλεκτρικό και αυτόνομο, το οποίο αποτελεί την πραγματική ενσάρκωση ενός
αισιόδοξου και θελκτικού μέλλοντος, καθώς επίσης και οι νέοι υβριδικοί κινητήρες βενζίνης.

Νέο 508 SW

Η γαλλική μάρκα αποκαλύπτει την Station Wagon έκδοση του νέου 508, η οποία ανήκει
στην έντονα ανταγωνιστική Κατηγορία D και αντλεί την έμπνευσή του από shooting brakes.
Όντας χαμηλό και με δυναμική γραμμή, το 508 SW προσφέρει ένα ρηξικέλευθο design.

Έχει συνδυάσει επιτυχώς την sport κομψότητα με την πρακτικότητα στους άνετους χώρους, προσβασιμότητα και με i-Cockpit τελευταίας γενιάς. Αμιγώς εμπνευσμένο από το DNA της
μάρκας, το νέο 508 SW συνδυάζει αξιοσημείωτη οδική συμπεριφορά με εξαιρετική απόδοση.

Η αποτελεσματικότητά του, η ασφάλεια και το υψηλής αισθητικής και άνεσης design
του είναι η υπόσχεση της μεγιστοποίησης των αισθήσεων κατά τη διάρκεια της οδήγησης.

Peugeot e-Legend Concept

Πρόκειται για ένα όραμα του μέλλοντος της οδηγικής απόλαυσης μέσω του εντυπωσιακού και εμβληματικού Concept Car. Με την υιοθέτηση ενός ρεαλιστικού πλαισίου (4,65 μέτρα μήκος),
αποτελεί μία προβολή στο μέλλον
της αυτοκίνησης, το οποίο βασίζεται στην κομψότητα της μάρκας. Το e-Legend Concept
αποτελεί το τεχνολογικό μανιφέστο του οράματος της φίρμας για ένα αμιγώς ηλεκτρικό,
παραμετροποιήσιμο, ηλεκτρονικά συνδεδεμένο, αυτόνομο όχημα.

Το στυλ του επανερμηνεύει τις βασικές θεματικές του 504 Coupe με ένα ελαφρύ, αθλητικό,
αισθησιακό τρόπο. Η καμπίνα είναι τοξωτή προς τα πίσω προσφέροντας ευρείες γυάλινες
επιφάνειες. Υπάρχουν 4 δυνατότητες οδήγησης: 2 αυτόνομες και 2 χειροκίνητες, με την
επιλογή πάντα να εξαρτάται από τον οδηγό.

Η πλήρης ενσωμάτωση στο εσωτερικό της καμπίνας οφείλεται στο σύστημα Focal (ακουστική, 49’’ ψηφιακή οθόνη καμπυλωμένη προς τους επιβάτες, οι οποίοι μπορούν να παρακολουθήσουν
ταινίες, περιεχόμενο πολυμέσων ή ακόμα και ένα πλάνο του δρόμου, ανάλογα με τον
επιλεγμένο τρόπο οδήγησης). Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι ζεστά, συνδυάζοντας
βελούδο με ξύλο, για να αντισταθμίσουν την αφοσίωση στο ψηφιακό μέλλον.

Νέοι Υβριδικοί κινητήρες

Η Peugeot παρουσιάζει στο Παρίσι την νέα σειρά κινητήρων Hybrid και Hybrid4 (τετρακίνητη οδήγηση) με τους οποίους θα εφοδιάσει τα 3008 , 508 και 508 SW από το Φθινόπωρο του 2019.

Η οδηγική εμπειρία της μάρκας εμπλουτίζεται με νέες οδηγικές δυνατότητες, χάρη στη δυνατότητα του ηλεκτρικού ZEV εφέ, την αποδοτικότητα της τετρακίνητης οδήγησης (Hybrid4), τη δυναμική της Sport ρύθμισης οδήγησης και την ευελιξία της ρύθμισης Hybrid. Η απλή τεχνολογία προσφέρει την απόλυτη ελευθερία για πορεία σε δρόμο, πόλη, αλλά και ύπαιθρο. Η ελευθερία επιλογής, με δύο ή τέσσερις τροχούς σε κίνηση, 225 ή 300 άλογα, χάτσμπακ, SW ή SUV.

Στο 2.000 τ.μ. περίπτερο βρίσκονται όλα τα μοντέλα της μάρκας (108, 208, 2008, 308, 3008 και 5008), αλλά και η νέα έκδοση του 208 WRX, 560 ίππων, για το FIA World Rallycross Championship. Το αγωνιστικό θα παρουσιαστεί από τον Sebastian Loeb, στις 5 Οκτωβρίου.

Νίκος Τσάδαρης

newsbeast.gr

Continue Reading
Advertisement
Entertaiment3 weeks ago

Το σαρδάμ της Μπεκατώρου που λύγισε ακόμα και τους παίκτες

Entertaiment1 month ago

Λάκης Γαβαλάς: Θα τους λιντσάρει ο κόσμος αν με βάλουν φυλακή

ΕΛΛΑΔΑ2 months ago

Θύμα ληστείας δημοσιογράφος του ΣΚΑΪ: Με έδεσαν και με χτύπησαν μπροστά στο παιδί μου

Entertaiment2 months ago

H Μαντώ Γαστεράτου απαντά on air στην Τζένη Μελιτά: Η απουσία από το γάμο και το καρφί για τη φιλία τους

Entertaiment2 months ago

Βαλάντης: Διαγνώστηκα με όγκο στο νεφρό όταν έκανα τις απαραίτητες εξετάσεις για το Nomads

Entertaiment2 months ago

Ρεσιτάλ αγένειας στο GNTM: Το κράξιμο για τα φρύδια, το contouring και την αλαζονεία στην 24χρονη Ειρήνη

Entertaiment2 months ago

Χαμός στο Πρωινό για πρόσωπα που παίζουν στο θέατρο: «Η Τέτα η νυχού έπαιζε πέρυσι! Νυχού είναι ρε»!

Entertaiment2 months ago

H Τζούλια Νοβά μιλάει για τον «σκληρό» πατέρα της και λυγίζει

CELEBRITIES2 months ago

Η αδερφή της Μάιλι Σάιρους πουλάει τα δάκρυά της για 12.000 δολάρια

oikonomakou-1
Entertaiment2 months ago

Πρόβα νυφικού για την Αθηνά Οικονομάκου

Advertisement
Advertisement

ΟΤΙ ΠΑΙΖΕΙ