Connect with us

Oι  παραστάσεις είναι βιωματικές και διαδραστικές, προσκαλώντας τα παιδιά να συμμετάσχουν σε ένα μαγικό παιχνίδι που συνδυάζει τη μουσική, με το θέατρο, την παντομίμα, με τον χορό, πάντοτε με χιούμορ και ανατροπές

Μερικοί από τους καλύτερους κουκλοπαίκτες της Αθήνας  θα συμμετάσχουν στο Φεστιβάλ Κουκλοθέατρου που διοργανώνει για πέμπτη συνεχή χρονιά ο Πολιτιστικός και Αθλητικός Οργανισμός του Δήμου Νέας Σμύρνης στις 17 και 18 Μαρτίου στον πολιτιστικό πολυχώρο Γαλαξία.

Η ομάδα ΟΥΠΣ, το κουκλοθέατρο ΧΑΡΧΟΥΤ, οι ομάδες Αλαλούθ, Αντάμα και Baruti, αλλά και το θέατρο Σκιών Namaste συμμετέχουν στο φετινό πρόγραμμα το οποίο περιλαμβάνει μια σειρά από ενδιαφέρουσες παραστάσεις, που κινητοποιούν τη φαντασία και το συναίσθημα των παιδιών με όχημα τη δυναμική που κρύβουν τα παραμύθια.

Οι  παραστάσεις είναι βιωματικές και διαδραστικές, προσκαλώντας τα παιδιά να συμμετάσχουν σε ένα μαγικό παιχνίδι που συνδυάζει τη μουσική, με το θέατρο, την παντομίμα, με τον χορό, πάντοτε με χιούμορ, ρυθμό και ανατροπές που κρατούν ζωηρό το ενδιαφέρον τους και ξεδιπλώνουν τον αυθορμητισμό τους. Παράλληλα , όπως κάθε χρόνο, πραγματοποιούνται εργαστήρια κατασκευής μαριονέτας, στα οποία τα παιδιά εξελίσσουν την σκέψη και τη δημιουργικότητά τους, φτιάχνοντας τις δικές τους κούκλες.

«Σας περιμένουμε για μια ακόμα χρονιά σε μια  γιορτή για τις κούκλες, τους κουκλοπαίκτες, τα παιδιά αλλά και για τους μεγάλους. Η  21η Μαρτίου, με αφορμή την οποία πραγματοποιείται το Φεστιβάλ, είναι  η Παγκόσμια Ημέρα Κουκλοθέατρου, αλλά  και Παγκόσμια  Ημέρα κατά του Ρατσισμού, Ημέρα για το Σύνδρομο Down και Ημέρα Ποίησης.

Μια ημέρα που αποτελεί ευκαιρία για όλους μας και κυρίως για τα παιδιά, να γιορτάσουμε τη δημιουργία, τη διαφορετικότητα και τη χαρά της ζωής», σημειώνει ο πρόεδρος του Πολιτιστικού Οργανισμού του Δήμου Νέας Σμύρνης, Βαγγέλης Χατζατουριάν.

Οι ενδιαφερόμενοι για περισσότερες πληροφορίες μπορούν να απευθύνονται στα τηλέφωνα:  210 9310408 και  2132025922 & 924 και στο www.culturens.org

Continue Reading
Advertisement

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ

Aντί να πέσεις, πέταξε: Η κατάθλιψη, ο έρωτας, η δύναμη της μουσικής

Published

on

To βραβευμένο animation φιλμ μικρού μήκους Fallin Floyd για τον πόνο της κατάθλιψης, τον έρωτα και τη δύναμη της μουσικής.

Πρόκειται για ένα χιουμοριστικό δράμα. Μετά την απόρριψη από την φίλη του, ο Floyd υποφέρει από
ψυχολογικά προβλήματα που εκδηλώνονται με τη μορφή ενός μικρού δαίμονα που εξελίσσεται σε
τεράστιο, ο οποίος διαταράσσει την καθημερινή του ζωή.

Ο Floyd θα φτάσει κυριολεκτικά στον πάτο και θα περάσει δύσκολα, πριν καταφέρει να σηκωθεί ξανά και να συνεχίσει τη ζωή του.

Η μουσική θα είναι αυτή που θα τον σώσει.

Πηγή: www.exostispress.gr

Continue Reading

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ

Αίγυπτος: Άνοιξαν τη μυστηριώδη σαρκοφάγο – Δείτε φωτογραφίες

Published

on

Βρέθηκαν τρεις σκελετοί και νερό που προερχόταν από μία τρύπα στον γρανίτη –
Σε πολεμιστές ανήκουν τελικά τα οστά –

«Δεν ανήκει στον Μέγα Αλέξανδρο η σαρκοφάγος», δήλωσε ο Αιγύπτιος Γενικός Γραμματέας Αρχαιοτήτων

Απομακρύνεται σημαντικά το ενδεχόμενο, η τεράστια γρανιτένια σαρκοφάγος της Αλεξάνδρειας
να αποτελεί σημαντική αρχαιολογική ανακάλυψη.

Σύμφωνα με πληροφορίες προσκείμενες σε αρχαιολόγους, το σημερινό άνοιγμα του 30 τόνων ευρήματος, αποκάλυψε την εύρεση μόνον τριών σκελετών, που βρέθηκαν στο πλημμυρισμένο εσωτερικό της.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, το νερό προερχόταν από μία τρύπα που είχε διαπεράσει
τον γρανίτη.

Παράλληλα, μέχρι τώρα δεν έχει καταγραφεί εύρεση κτερισμάτων.
«Η σαρκοφάγος δεν ανήκει στον Μέγα Αλέξανδρο», δήλωσε στην εφημερίδα Αλ Αχράμ ο Γενικός Γραμματέας Αρχαιοτήτων Αιγύπτου Μουστάφα Ουαζίρι, λίγες ώρες μετά το σημερινό άνοιγμα της τεράστιας σαρκοφάγου.

Όπως γράφει η εφημερίδα, μία Επιτροπή του Υπουργείου Αρχαιοτήτων δήλωσε ότι η σαρκοφάγος περιέχει τρεις σκελετούς πολεμιστών που φαίνεται να έχουν πεθάνει κατά τη διάρκεια της μάχης.

Ο Γενικός Γραμματέας προσέθεσε ότι η ημερομηνία της σαρκοφάγου δεν έχει καθοριστεί ακόμη, αν δηλαδή ανήκει στην Πτολεμαϊκή περίοδο (332-30 π.Χ.) ή στη Ρωμαϊκή περίοδο (30 π.Χ. – 642 μ.Χ.).

Ένας από τους παρευρισκόμενους επιστήμονες δήλωσε ότι το κρανίο ενός εκ των τριών σκελετών,
φέρει τραύμα από βέλος. Οι σκελετοί και η σαρκοφάγος θα μεταφερθούν στην αποθήκη
όπου στεγάζονται τα αρχαία ευρήματα της Αλεξάνδρειας, για περαιτέρω μελέτη.

Ο Ουαζίρι είχε δηλώσει χθες σε τηλεοπτική εκπομπή ότι η σαρκοφάγος ανήκει σε ιερέα
και όχι βασιλιά ή αυτοκράτορα, καθώς δεν έχει πάνω της αντίστοιχες επιγραφές.

Παράλληα, διασκέδασε τις εντυπώσεις που διαδόθηκαν από κάποια (κυρίως βρετανικά) μέσα
μαζικής ενημέρωσης ότι δήθεν το άνοιγμα της σαρκοφάγου θα φέρει την “κατάρα των Φαραώ”
στον κόσμο.

Το τεράστιο εύρημα βρέθηκε στην περιοχή Σίντι Γκάμπερ της Αλεξάνδρειας.

Το φέρετρο από γρανίτη είχε μήκος 185 εκατοστών και βρέθηκε σε βάθος 12 μέτρων δίπλα σε μία προτομή από αλάβαστρο, η οποία πιθανολογείται ότι αντικατοπτρίζει το πρόσωπο
που βρίσκεται εντός της σαρκοφάγου.

Οι εργαζόμενοι ενημέρωσαν αμέσως την αστυνομία αλλά και τις αρχαιολογικές υπηρεσίες
της πόλης, οι οποίες πιστοποίησαν ότι πρόκειται για μία αυθεντική σαρκοφάγο.

«Η κατάρα των Φαραώ»… τρέλανε το Twitter

Πάντως οι  χρήστες του Twitter, έβαλαν τη φαντασία τους να οργιάσει κάνοντας λόγο για κατάρες των Φαραώ, εξοργισμένες μούμιες που ζητούν εκδίκηση και άλλα… γραφικά, εν αναμονή του ανοίγματος της σαρκοφάγου.

Εκτός από τα σενάρια τρόμου για το άνοιγμα της σαρκοφάγου, η ηλικία της οποίας ξεπερνά τα 2000 χρόνια, υπήρχαν φυσικά και εκείνοι που… ονειρεύονταν κάποια συγκλονιστική αποκάλυψη, όπως τα υπολείμματα της σορού του Μεγάλου Αλεξάνδρου ή κάποιας άλλης ιστορικής φιγούρας, που θα προσέδιδε στην ανακάλυψη ακόμα περισσότερη αίγλη.


protothema.gr

Continue Reading

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ

Καλοκαίρι στο Σταύρος Νιάρχος: Το πρόγραμμα της Εθνικής Βιβλιοθήκης στο Summer Nostos

Published

on

Πρόκειται για επτά εκδηλώσεις, με ευρύ φάσμα θεμάτων από την Ιστορία και τη Λογοτεχνία ως την Αρχιτεκτονική και τον Κινηματογράφο

Οι εκδηλώσεις «Λόγος 4» της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος εντάσσονται στο Summer
Nostos Festival, που πραγματοποιείται σε διοργάνωση και με αποκλειστική δωρεά του
Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος με ελεύθερη είσοδο για όλους.

Οι εκδηλώσεις πραγματοποιούνται από τη Δευτέρα 18 Ιουνίου έως την Κυριακή 24 Ιουνίου 2018, στις νέες εγκαταστάσεις της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος, στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος. Πρόκειται για επτά εκδηλώσεις, με ευρύ φάσμα θεμάτων από την Ιστορία και τη Λογοτεχνία ως την Αρχιτεκτονική και τον Κινηματογράφο.

Το πρόγραμμα των εκδηλώσεων Λόγου επιμελείται ο Πρόεδρος του Εφορευτικού
Συμβουλίου της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος, Σταύρος Ζουμπουλάκης.

Πρόγραμμα εκδηλώσεων

Δευτέρα 18 Ιουνίου
100 χρόνια από το τέλος του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου. Αλλάζοντας τόπους:
μετακινήσεις και μετατοπίσεις στον καιρό του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου

Ο Α΄ Παγκόσμιος Πόλεμος είναι ένα ορόσημο. Από το 1914 έως το 1918, εκατομμύρια άνθρωποι πολέμησαν και σκοτώθηκαν, αυτοκρατορίες κατέρρευσαν, νέα κράτη αναδύθηκαν και νέα σύνορα ορίστηκαν, η επαγγελία της σοσιαλιστικής επανάστασης έγινε πράξη σε μία μεγάλη χώρα, οι μνήμες και οι συνειδήσεις των ανθρώπων χαράχτηκαν για πάντα από το βίωμα και τις συνέπειες αυτού του πολέμου. Ταυτόχρονα όμως ο Α΄ Παγκόσμιος πόλεμος υπήρξε η γενεσιουργός αιτία γιγάντιων διαστάσεων μετακινήσεων.

Μετακινήσεις προσφύγων και στρατιωτών, κυνηγημένων από τον πόλεμο και αυτουργών του πολέμου, οι οποίες επηρέασαν όλες τις εκφάνσεις της ζωής του ανθρώπου. Με αφορμή τη συμπλήρωση ενός αιώνα από τη λήξη του πολέμου, σε μία συζήτηση αφιερωμένη στις εξ ανάγκης και διατεταγμένες πληθυσμιακές μετακινήσεις, θα επιχειρηθεί να ανιχνευτούν κάποιες από τις όψεις τους, ενδεχομένως κάπως αναπάντεχες, ενδεικτικές όμως των επιπτώσεων του «Μεγάλου Πολέμου».

Ομιλητές:
Έλλη Λεμονίδου, Επίκουρη Καθηγήτρια, Πανεπιστήμιο Πατρών: Μετακινήσεις ατόμων και πληθυσμών: διεθνείς και ελληνικές πτυχές ενός παραγνωρισμένου φαινομένου του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου.
Λένα Κορμά, Επιστημονικό μέλος, Γαλλική Σχολή Αθηνών: Μετακινήσεις πληθυσμών και μολυσματικές ασθένειες στην Ελλάδα του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου.
Έφη Γαζή, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Ιστορίας, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου: «Αποικιακά στρατεύματα» στην Ευρώπη του Α’ Παγκόσμιου Πολέμου.

Συντονιστής:
Δημήτρης Δημητρόπουλος, Μέλος του Εφορευτικού Συμβουλίου της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος.

Τρίτη  19 Ιουνίου 
Ποιητές και συγγραφείς της Ευρώπης στον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο
Τεράστιος είναι ο αριθμός των συγγραφέων που πήραν μέρος στον Μεγάλο Πόλεμο,
ορισμένοι από αυτούς στην πρώτη γραμμή, και πάρα πολλοί εκείνοι που σκοτώθηκαν.
Η Εταιρία συγγραφέων – πολεμιστών της Γαλλίας εξέδωσε λίγα χρόνια μετά τον πόλεμο μια
πεντάτομη Ανθολογία συγγραφέων που σκοτώθηκαν στον πόλεμο, καταμετρώντας 525 θανάτους.

Μέγας είναι επίσης ο αριθμός εκείνων που τους έκανε συγγραφείς η εμπειρία του πολέμου και τους οδήγησε να γράψουν ημερολόγια, μαρτυρίες ή επιστολές στους δικούς τους. Το τεράστιο αυτό συγγραφικό κύμα θα το ανακόψει ουσιαστικά ο Β΄ Παγκόσμιος Πόλεμος, που η φρίκη γεννάει μια απείρως μεγαλύτερη λογοτεχνία που συνεχίζεται αδιάκοπα ως σήμερα.

Ομιλητές:
Διονύσης Καψάλης, Μέλος του Εφορευτικού Συμβουλίου της Εθνικής Βιβλιοθήκης
της Ελλάδος: O έλεος του πολέμου.
Μαρία Νικολοπούλου, Μέλος Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού, Τμήμα Φιλολογίας,
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο: Οι Έλληνες στρατιώτες-συγγραφείς
του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου και η μαρτυρία ως αμφισβήτηση.
Κώστας Καραβίδας, Τμήμα Περιοδικών, Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος:
Η ζωή εν τάφω του Μυριβήλη: μια ηθική ανάγνωση.

Συντονίστρια:
Μαρία Γεωργοπούλου, Μέλος του Εφορευτικού Συμβουλίου της Εθνικής
Βιβλιοθήκης της Ελλάδος.

Τετάρτη 20 Ιουνίου
1968: Η Άνοιξη της Πράγας

Το 1968 ήταν χρονιά μεγάλων κινητοποιήσεων, της νεολαίας κυρίως, σε πολλές χώρες της Ευρώπης. Φέτος, πενήντα χρόνια μετά, τα φώτα της δημοσιότητας πέφτουν στον γαλλικό Μάη. Επιλέξαμε να στρέψουμε αλλού την προσοχή μας και να συζητήσουμε την Άνοιξη της Πράγας, τις ιδέες, τις προσδοκίες και τις διαψεύσεις της.

Η Άνοιξη της Πράγας πάντως δεν αφορά μόνο την Τσεχοσλοβακία, αφορά όλη την Ευρώπη. Επηρέασε όλες τις πολιτικές συζητήσεις της εποχής και έθεσε σκληρά ερωτήματα στα δυτικά κομμουνιστικά κόμματα, που μπορούν να συνοψιστούν στο εξής ένα: πόσο συμβατό είναι το κομμουνιστικό σύστημα με τη δημοκρατία.

Η Άνοιξη της Πράγας και η αιματηρή καταστολή της αφορούν και την Ελλάδα της δικτατορίας,
αφού έπαιξαν σημαντικό ρόλο στη διάσπαση του ελληνικού κομμουνιστικού κινήματος.

Ομιλητές: 
Θανάσης Γιαλκέτσης, Δημοσιογράφος, Συγγραφέας: Η ανθοφορία μιας Άνοιξης που
τη διαδέχτηκε μακρύς Χειμώνας.
Γιάννης Μπαλαμπανίδης, Πολιτικός Μηχανικός: Η επίδραση της Άνοιξης της Πράγας στα κομμουνιστικά κόμματα της Δυτικής Ευρώπης.
Γιάννης Βούλγαρης, Καθηγητής, Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας,
Πάντειο Πανεπιστήμιο: Το τόλμημα μιας αδύνατης μεταρρύθμισης;

Συντονιστής:
Σταύρος Ζουμπουλάκης, Πρόεδρος του Εφορευτικού Συμβουλίου της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος.

Πέμπτη 21  Ιουνίου
Ας διαβάσουμε επιτέλους στη γλώσσα μας την Αινειάδα του Βιργιλίου
Η Αινειάδα του Βιργιλίου (70-19 π.Χ.) αφηγείται την πορεία των προσφύγων της Τροίας προς την Ιταλία, όπου ο Αινείας θα δημιουργήσει τις προϋποθέσεις της ιστορικής Ρώμης.

Το έπος χτίζεται με τα ομηρικά υλικά της Ιλιάδας και της Οδύσσειας αλλά ταυτόχρονα γίνεται όχημα «εθνικής» και εξουσιαστικής ιδεολογίας από έναν ποιητή που εορτάζει την ιστορική προοπτική του imperium χωρίς να παραγνωρίζει τις ανθρώπινες «παράπλευρες απώλειες».

Ο ιδεολογικός εμπλουτισμός της ομηρικής φόρμας άφησε την Αινειάδα ανοιχτή σε αλλεπάλληλες οικιειοποιήσεις από χριστιανούς, ιμπεριαλιστές, αποικιοκράτες, φασίστες και ουμανιστές. Δυσδιάκριτη στον ελληνικό πολιτισμικό χώρο, η Αινειάδα, όπως είπε ο Έλιοτ, είναι το πιο κλασικό έπος της Ευρώπης και ο Βιργίλιος ένας από τους «Πατέρες της Δύσης».

Ομιλία:
Θεόδωρος Παπαγγελής, Καθηγητής Λατινικής Φιλολογίας, Αριστοτέλειο
Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Μέλος της Ακαδημίας Αθηνών: Η Αινειάδα του Βιργιλίου:
Υπάρχουν νεότερα από το Δυτικό Μέτωπο.

Ανάγνωση: 
Δημήτρης Λιγνάδης, Ηθοποιός.

Παρασκευή 22 Ιουνίου
Δημήτρης Πικιώνης (1887-1968): o αρχιτέκτονας, ο ζωγράφος, ο στοχαστής

Τιμώντας την μνήμη του Δημήτρη Πικιώνη επ’ ευκαιρία των 50 χρόνων από τον
θάνατό του (1968) η εκδήλωση θα δοκιμάσει να πεί «γιατί, χωρίς τον Πικιώνη, ο τόπος
έγινε φτωχότερος» (Ζ. Λορεντζάτος, Ο αρχιτέκτονας Δημήτρης Πικιώνης-Α’).

Ο Πικιώνης – αυτό είναι ευρύτατα γνωστό – ήταν αρχιτέκτονας. Έμπρακτοι στοχασμοί, οι διαμορφώσεις των χώρων γύρω από την Ακρόπολη και τον λόφο του Φιλοπάππου, η παιδική χαρά στη Φιλοθέη, ό,τι με προσωπική φροντίδα έκτισε, πιστοποιούν μια σπάνια ποιότητα αρχιτεκτονικής σκέψης και πράξης.

Μεγάλος αυτοδίδακτος, – αυτό είναι λιγότερο γνωστό- στην αρχιτεκτονική έρχεται και εμβαθύνει με το βλέμμα και την αίσθηση του ζωγράφου: μαθητής του Παρθένη, φίλος του De Chirico και του Μπουζιάνη, με νοητούς οδηγούς τον Cézanne και τους ανώνυμους Έλληνες λαϊκούς τεχνίτες σχεδιάζει και ζωγραφίζει αδιάκοπα, , προσπαθώντας να βάλει στην εικόνα το αιώνιο και θεμελιακό.

Ο Πικιώνης ήταν κυρίως – αυτό είναι ελάχιστα γνωστό – μια μεγάλη πνευματική προσωπικότητα, ένας βαθύς στοχαστής ενός καιρού κρίσιμων μεταβάσεων και μετατοπίσεων. Τα κείμενά του, οι καταγεγραμμένες ομιλίες του ακόμη σήμερα φωτίζουν, αφυπνίζουν, καθοδηγούν.

Η εκδήλωση, διερευνώντας τις τρείς αυτές αξεχώριστες διαστάσεις του ανθρώπου, θα προσπαθήσει να αναστοχαστεί τον μύθο του, να σκιαγραφήσει το πνευματικό αποτύπωμα του μεγάλου αυτού Έλληνα που «ελιμπίσθηκε το ανέφικτο».

Χαιρετισμός:

Αγνή Πικιώνη.

Ομιλητές:
Δημήτρης Φιλιππίδης, Aρχιτέκτων, Ομότιμος καθηγητής, Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο: O αρχιτέκτονας.
Αντώνης Κωτίδης, Καθηγητής Ιστορίας της Τέχνης, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης: O ζωγράφος.
Μάρω Καρδαμίτση – Αδάμη, Ομότιμη Καθηγήτρια, Σχολή Αρχιτεκτόνων
του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου: Ο «Μύθος» Δημήτρης Πικιώνης.

Συντονιστής:
Μάνος Δημητρακόπουλοs, Αντιπρόεδρος του Εφορευτικού Συμβουλίου της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος.

Σάββατο  23 Ιουνίου
Ίνγκμαρ Μπέργκμαν (1918-2007): Η Σιωπή του Θεού και οι Φωνές των Ανθρώπων. 

Η εκατονταετηρίδα από τη γέννηση του Μπέργκμαν στάθηκε αφορμή, σε όλο τον κόσμο, να ξαναδούμε τις ταινίες του και να συζητήσουμε το έργο του. Η Εθνική Βιβλιοθήκη δεν έχει το περιθώριο για μια συνολική ρετροσπεκτίβα του έργου του και αρκείται να προβάλει την «Τριλογία της σιωπής», 1961-1963 (Μέσα από τον σπασμένο καθρέφτη, Οι μεταλαμβάνοντες,

Η σιωπή). Γιος λουθηρανού πάστορα επηρεάζεται καθοριστικά από τη αυστηρή ζωή στο πρεσβυτέριο. Πολλά έργα του φέρουν έντονα τα ίχνη της θρησκευτικής αγωγής του, θέτουν εναγώνια το ζήτημα της πίστης και αναμετριούνται με τη σιωπή του Θεού. Παράλληλα, και από το Πάθος (1969) και έπειτα αποκλειστικά, το βλέμμα του (δηλαδή ο φακός του) είναι στραμμένο στις ανθρώπινες σχέσεις, στη ζωή του ζευγαριού, στην ανθρώπινη μοναξιά, στο νόημα και τις ματαιώσεις της ζωής.

Προβολή ταινιών: Η «Τριλογία της σιωπής»: Μέσα από τον σπασμένο καθρέφτη (91’), Οι μεταλαμβάνοντες (81’) και Η σιωπή (105’). Οι ταινίες θα προβάλλονται διαδοχικά και επαναλαμβανόμενα στην αίθουσα του Πύργου Βιβλίων, στο ισόγειο της Εθνικής Βιβλιοθήκης, το Σάββατο 23.6.2018, από τις 10:00 έως τις 17:30 και από τις 21:30 έως τις 02:30.

Ομιλητές:
Γιάννης Μπακογιαννόπουλος, Κριτικός Κινηματογράφου: Φως μέσα στο έρεβος:
Από τον Καθρέφτη στην Περσόνa.
Ορέστης Ανδρεαδάκης, Διευθυντής Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Αναζητώντας τον Ίνγκμαρ μετά τον Μπέργκμαν.
Ηλίας Γιαννακάκης, Σκηνοθέτης: Ο Ίνγκμαρ Μπέργκμαν ως ντοκουμέντο των ταινιών του.
Σταύρος Ζουμπουλάκης, Πρόεδρος του Εφορευτικού Συμβουλίου της Ελλάδος: Η πίστη στον Θεό ως αρρώστια.

Συντονιστής:
Φίλιππος Τσιμπόγλου, Γενικός Διευθυντής της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος.

Κυριακή 24 Ιουνίου
Διάλεξη της Averil Cameron με θέμα: Βυζάντιο και Χριστιανισμός
Στη διάλεξή της, η Dame Έιβεριλ Κάμερον, επιφανής ιστορικός της Ύστερης Αρχαιότητας και του Βυζαντίου, θα αναπτύξει μια θεώρηση της Βυζαντινής Χριστιανοσύνης στην πολυπλοκότητα και τις διακριτές μορφές της. Η Dame Έιβεριλ Κάμερον είναι ομότιμη καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης και Μέλος της Βρετανικής Ακαδημίας, και έχει συγγράψει δεκάδες βιβλία και άρθρα που φωτίζουν σε βάθος ποικίλες όψεις της Βυζαντινής ιστορίας.

Παρουσίαση – Συντονισμός:
Μανόλης Παπουτσάκης, Διευθυντής του Δελτίου Βιβλικών Μελετών.

Πληροφορίες
Δευτέρα 18 Ιουνίου – Κυριακή 24 Ιουνίου 2018
Ώρα 18.30 – 20.30
Είσοδος ελεύθερη
Πύργος Βιβλίων (ισόγειο)
Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος
Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος

protothema.gr

Continue Reading

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ

Moυσείο Μπενάκη Παιχνιδιών: Ένας θησαυρός από μοναδικά αντικείμενα που δεν χορταίνει να κοιτά το μάτι

Published

on

Από ένα κίτρινο αρκουδάκι «που το φώτιζε το φως του φεγγαριού ανάμεσα σε διάφορα άλλα
παλαιά αντικείμενα», γεννήθηκε το Μουσείο Παιχνιδιών.

Μια ιστορία σαν παραμύθι, που άρχισε να ξετυλίγεται πριν σχεδόν πενήντα χρόνια και τώρα
πια ρίχνει το μαγικό φως του μέσα σε έναν πανέμορφο πύργο -έτσι όπως αρμόζει δηλαδή.

Μια ιστορία που μου την διηγείται εκείνη από την οποία ξεκίνησαν όλα: η κυρία Μαρία
Αργυριάδη
, η ψυχή του ολοκαίνουργιου, πραγματικά υπέροχου,
Μουσείου Μπενάκη Παιχνιδιών.

Αεικίνητη, ανήσυχη, με μια ευαισθησία στο βλέμμα που όσο κι αν θέλει να την κρύψει δεν
μπορεί, η κυρία Αργυριάδη δώρισε πριν χρόνια τη συλλογή παιχνιδιών της, κάπου
20.000 κομμάτια (!), στο Μουσείο Μπενάκη, για να μπορούμε να τα χαρούμε όλοι εμείς.

Κομμάτια πολύτιμα και πολύχρωμα, που αν είχαν μιλιά θα μπορούσαν να αφηγηθούν πολλές περιπέτειες από τις δεκαετίες της ύπαρξής τους -από τότε που ξέφυγαν από τα χέρια του κάθε δεξιοτέχνη μάστορα και βρέθηκαν στην αγκαλιά ενός παιδιού γεμίζοντας και τα ίδια ενέργεια και «ζωή».

Μια ιστορία που μου θυμίζει λίγο εκείνη του Καρυοθραύστη και ας μην έχει σχέση καμιά –αλλά κάθε φορά που θαυμάζω αυτές τις κούκλες, τα ζωάκια, τα αυτοκινητάκια, τα μουσικά όργανα, τα κάθε είδους αντικείμενα της παιδικής ηλικίας, νομίζω πως θα ζωντανέψουν και θα μου μιλήσουν -και έχουν να πουν τόσα πολλά…

Δύο χρόνια τριγύριζα στους δρόμους γύρω από τον πύργο Κουλούρα στο Τροκαντερό του Παλαιού Φαλήρου, ανυπομονώντας να τελειώσει η ανακαίνισή του, να γίνει η τοποθέτηση των πολύτιμων αντικειμένων από την Ευρώπη, την Αμερική, την Αφρική, την Ασία, στο εσωτερικό -και επιτέλους να ανοίξουν οι πύλες του.

Άξιζε η αναμονή, ομολογουμένως. Στα εγκαίνια του Μουσείου τον περασμένο Οκτώβριο, συναισθήματα συγκίνησης και χαράς χόρευαν στην ατμόσφαιρα, ανάμεσα στους μεγάλους που απολάμβαναν την εξαιρετική συλλογή, απλωμένη σε δύο επίπεδα του εντυπωσιακού οικήματος, και στα πιτσιρίκια που χάζευαν τις προθήκες, νιώθοντας πως αυτό το μέρος έχει κάτι ιδιαίτερο, κάτι δικό τους. 

Ένα Μουσείο λοιπόν για μικρούς και μεγάλους, ένα Μουσείο στο οποίο ο καθένας
έχει διαφορετικούς λόγους να πάει. Ένας θησαυρός από αναμνήσεις που ξυπνάνε για τους
μεγαλύτερους όταν βλέπουν παιχνίδια που κάποτε ίσως κράταγαν στα χέρια τους…

Ένας θησαυρός από πολύτιμα στοιχεία της ιστορίας και της παράδοσής μας –από τους αρχαίους χρόνους ως τον 20ο αιώνα- ή της ευρωπαϊκής πολιτιστικής κληρονομιάς μας που αναδύονται εντυπωσιακά τοποθετημένα και οργανωμένα και μας μαθαίνουν χίλια πράγματα…
Ένας θησαυρός από μοναδικά αντικείμενα που δεν χορταίνει να κοιτά το μάτι…

Και ήταν λίγο πριν το επισκεφθώ, όταν τυχαία έμαθα πως αρκετές από τις κούκλες που θα έβλεπα στις βιτρίνες του, ήταν εκείνες που «στόλισαν» μία από τις πιο χαρακτηριστικές σκηνές του ελληνικού κινηματογράφου.

Εκείνη στη «Γλυκιά Συμμορία», του Νίκου Νικολαΐδη, όπου η νεαρή, τότε, πρωταγωνίστρια Δώρα Μασκλαβάνου, κοιμάται γαλήνια ανάμεσά τους. «Καταπληκτικές, πανάκριβες κούκλες, που μας τις έδωσε η υπέροχη φίλη μου Μαρία Αργυριάδη για την ταινία.

Μας τις εμπιστεύτηκε κι ας ήταν πολύτιμες…», θυμάται η σκηνογράφος της
αξέχαστης ταινίας και σύντροφος του σκηνοθέτη, Μαρί Λουίζ Βαρθολομαίου-Νικολαΐδου,
που ξαναβρήκε, μετά από χρόνια, τη φίλη της, όταν πήγε για επίσκεψη με την εγγονή της στο
Μουσείο. Αυτός «ο κόσμος ο μικρός, ο μέγας», όπως έγραψε κάποτε ο σπουδαίος Ελύτης

Η Μαρία Αργυριάδη, εξακολουθεί, «πάντα» όπως τονίζει στην κουβέντα μας –
απορώντας και που την ρώτησα ακόμη-, να ψάχνει και να συλλέγει παιχνίδια.

Υπεύθυνη του Μουσείου Μπενάκη Παιχνιδιών, έτοιμη ανά πάσα
στιγμή να δώσει λύσεις και κατευθύνσεις, κι έχοντας πίσω της ένα πλούσιο παρελθόν
γεμάτο ταξίδια, διεθνή συνέδρια και συγγραφή άρθρων και βιβλίων, διατηρεί έντονη την
επιθυμία πια να γράψει «βιβλία-μελέτες και, ιδιαίτερα, παραμύθια».

Αρκεί όμως να έχεις την τύχη να σε ξεναγήσει η ίδια στο Μουσείο και να την ακούσεις να μιλάει, με απίστευτες λεπτομέρειες, για κάθε ένα από τα παιχνίδια και τα αντικείμενα που βρίσκονται μέσα και έξω από τις προθήκες, για να καταλάβεις πως η αγάπη και η στοργή της για αυτά δεν θα σβήσει ποτέ.

Πως σας ήρθε η ιδέα να ξεκινήσετε να συλλέγετε κούκλες και παιχνίδια; 

Όταν μια φορά στις περιπλανήσεις με τον άντρα μου στην πλατεία Αβησσυνίας στο Μοναστηράκι, Σάββατο αργά το βράδυ με ξημέρωμα της Κυριακής -τότε που έρχονται οι παλιατζήδες από όλη την Ελλάδα και απλώνουν την πραμάτια τους πάνω σε κουβέρτες, είδα ανάμεσα σε όλα τα παλαιά αντικείμενα, ένα κίτρινο αρκουδάκι που το φώτιζε το φως του φεγγαριού, και μου θύμισε τη δικιά μου αρκούδα που είχα σαν παιδί και που την είχα χάσει. Έσκυψα, το πήρα -και αυτό ήταν η αρχή…

Ποιο ήταν το πρώτο παιχνίδι που αγοράσατε; 

Το πρώτο παιχνίδι που αγόρασα ήταν από το κατάστημα του άντρα μου (σ.σ. παλαιοπωλείο), πριν τον γνωρίσω, στο Μοναστηράκι. Μια γερμανική κούκλα με κεφάλι από πορσελάνη bisque
και σώμα από ύλη composition με αρθρωτά άκρα, του Γερμανού κατασκευαστή Armand Marseille.

Την αγόρασα, γνωριστήκαμε με τον Απόστολο, παντρευτήκαμε και αρχίσαμε μαζί την συλλογή.

Τι ήταν εκείνο που σας ώθησε να ασχοληθείτε τόσο σοβαρά –
και να κάνετε 
σκοπό ζωής τελικά-, με τη συλλογή παιχνιδιών; Όταν ξεκινήσατε,
περιμένατε ποτέ να φθάσετε στο σημείο να δημιουργήσετε ολόκληρο μουσείο; 

Η συγκεκριμένη αυτή κούκλα έδωσε το έναυσμα. Ξεκίνησα τη μελέτη της
και γενικότερα όλης της μεγάλης κατηγορίας που απλά λέμε Κούκλες και Παιχνίδια.

Η πρώτη έκπληξη μπορώ να πω, ήταν όταν ανακάλυψα ότι τα παιχνίδια και οι κούκλες αντανακλούν την καθημερινή ζωή των ενηλίκων. Δεν υπάρχει τίποτα που να μην έχει αντιγραφεί σε παιχνίδι, ακόμα και η γκιλοτίνα της γαλλικής επανάστασης.

Τα κουκλόσπιτα και γενικότερα τα κτήρια αντιγράφουν την αρχιτεκτονική
της εποχής που κατασκευάστηκαν. Τα ρούχα στις κούκλες αντιγράφουν την
μόδα της εποχής που φτιάχτηκαν, τα οχήματα το ίδιο.

Ακόμα και τα μικροαντικείμενα ή τα φαγητά στα μπακάλικα μιλούν για την εποχή
τους. Το Μουσείο δημιουργήθηκε από το ενδιαφέρον για την μελέτη των παιχνιδιών και
απλώθηκε όταν άρχισα να ψάχνω τους κατασκευαστές και τα υλικά κατασκευής τους.

Ήταν πολύ δύσκολο να συλλέξετε αυτά τα αντικείμενα; Υπήρξαν
άνθρωποι που σας βοήθησαν και πίστεψαν στο όνειρό σας; 

Η συλλογή αυτών των αντικειμένων ήταν τις περισσότερες φορές και δύσκολη και
επώδυνη. Με βοήθησαν και πίστεψαν στο όνειρό μου ελάχιστοι άνθρωποι. Οι πιο κοντινοί.

Πότε σκεφθήκατε πως πρέπει να φτιάξετε ένα «σπίτι», για να στεγάσετε όλη αυτή τη σπουδαία συλλογή; Όταν αποφασίσατε να την δωρίσετε στο Μουσείο Μπενάκη, το 1991; Ήταν δύσκολη η απόφαση να δωρίσετε κάτι που αγαπήσατε τόσο πολύ σε έναν οργανισμό; 

Όταν τα παιχνίδια, οι κούκλες και το έντυπο υλικό γέμισαν το σπίτι μας και δύο
αποθήκες, κατάλαβα ότι ήταν εγωιστικό να μην τα βλέπουν τα παιδιά.

Σε μια προσωπική συζήτηση που είχα τότε με τον πρώην διευθυντή του Μουσείου
Μπενάκη, κύριο Άγγελο Δεληβοριά –τον άνθρωπο που συνέβαλε κατά κύριο λόγο στη
δημιουργία του Μουσείου–, του είπα τις σκέψεις μου.

Εκείνος μου απάντησε ότι θα έπρεπε να δώσω τα παιχνίδια στο Μουσείο Μπενάκη
γιατί στα μελλοντικά σχέδια του Μουσείου ετοιμάζανε κάτι που θα είχε σχέση με το παιδί. Την άλλη
μέρα κιόλας δώρισα τα παιχνίδια και τον εαυτό μου στο Μουσείο Μπενάκη. Ένοιωσα υπέροχα!

Κάποια από τα παιχνίδια έχουν ιδιαίτερη συναισθηματική αξία για εσάς; Κρύβουν μια παράξενη ιστορία ή ανήκαν σε σημαντικούς ανθρώπους; 

Τα παιχνίδια που έχω από κάποιον ιδιαίτερα σημαντικό άνθρωπο είναι πολλά. Από αυτά ξεχωρίζουν το ξύλινο κουνιστό Άλογο από την Αγγλία που δώρισε γύρω στο 1927 ο Ελευθέριος Βενιζέλος στον αγαπημένο του εγγονό Λευτεράκη, η καλλιτεχνική κούκλα του Διονύση Φωτόπουλου, η βιτρίνα με τις κινέζικες μινιατούρες από οστούν ή ελεφαντόδοντο και η κούκλα της Βασίλισσας Όλγας, οι δύο κέρινες κούκλες της οικογένειας Λάμπρου Ευταξία, η εκκλησία για τα κάλαντα που κατασκεύασαν στη Σμύρνη για να λένε τα κάλαντα της Πρωτοχρονιάς η Μαρίκα και ο Θάνος Βελούδιος, οι δύο υφασμάτινες κούκλες με φορεσιές από το Πυργί της Χίου του Λογοτέχνη της γενιάς του ’30 Γιώργου Θεοτοκά, οι χρωμολιθογραφίες του Σπύρου Βασιλείου. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχουν τα παιχνίδια-δωρεές που συνοδεύονται από τις μνήμες των δωρητών.

Κάτι που έχει εξαιρετική σημασία. Επισημαίνω τις αναμνήσεις για την περίοδο της
κατοχής της δωρήτριας Αργυρώς-Λύρκα Καλαμπούση, όταν δώρισε στο Τμήμα παιχνιδιών
του Μουσείου Μπενάκη, ένα απλό ξύλινο σαλονάκι: «Το πιο συγκινητικό από τα παιχνίδια μου είναι
ένα σαλονάκι, καναπές και δύο τραπεζάκια, που μου έφτιαξε η μητέρα μου για τα γενέθλιά μου το 1942. 

Το σπίτι μας το είχαν επιτάξει οι Ναζί και για την σόμπα τους έφερναν κομμάτια ξύλο
από τα ξυλουργεία του στρατού που ήταν κυβάκια, τετράγωνα σανιδάκια κλπ. Η μητέρα μου
τα κάρφωσε με τέχνη, τα έβαψε με λίγη μπογιά και τα διακόσμησε με βερνίκι νυχιών.

Αυτό το παιχνίδι επειδή ήταν μοναδικό, προκαλούσε τον θαυμασμό και οι μικρές
μου φίλες ήθελαν να ’ρχονται στο σπίτι μου με τις κούκλες τους να παίξουμε τις
κυρίες με αυτό το σαλονάκι».

Τι είναι εκείνο που θεωρείτε ότι αποκομίσατε από την ενασχόλησή
σας με τα 
παιχνίδια; 

Αποκόμισα την ευχαρίστηση της ανακάλυψης, της ταυτοποίησης των αντικειμένων και
της γνώσης.

Όποιος νέος κατασκευαστής βρισκόταν μπροστά μου ύστερα από έρευνα, ήταν
για εμένα, μια νέα ανακάλυψη, ένα καινούργιο εύρημα για μελέτη.

Η συλλογή των παιχνιδιών σας θεωρείται μία από τις δέκα σπουδαιότερες της
Ευρώπης και, προφανώς, μία από τις σημαντικότερες παγκοσμίως… 

Οι συλλογές δεν πρέπει να συγκρίνονται. Κάθε μία έχει τις ιδιαιτερότητές της. Παρόλα
αυτά, για να είμαι δίκαιη, η συλλογή του Μουσείου Μπενάκη είναι δυνατή στα ελληνικά
παιχνίδια, βιβλία και χειρόγραφα σχετικά με τη βρεφική και την 
παιδική ηλικία στην Ελλάδα.

Είστε μέλος του United Federation of Doll Clubs, που έχει έδρα στο Κάνσας Σίτυ…Οργανισμοί και εταιρείες σχετικές με το θέμα κούκλες και παιχνίδια, υπάρχουν σε όλο
τον κόσμο και είμαι μέλος στις περισσότερες από αυτές. Έχω πάει και έχω μιλήσει σε συνέδρια
μέχρι και την Ιαπωνία. Σε αυτό βοήθησε και το Μουσείο Μπενάκη, γιατί είναι γνωστό παγκοσμίως.

Πως νιώθετε συνεχίζοντας τώρα το έργο σας από άλλη θέση πλέον, ως
Υπεύθυνη του Μουσείου Μπενάκη Παιχνιδιών; 

Από την πρώτη στιγμή που δώρισα τα παιχνίδια και τις κούκλες, πριν 40 χρόνια,
ήμουν Υπεύθυνη του Τμήματος Παιχνιδιών. Κάποια στιγμή θεώρησα ότι ήταν σωστό την
σκυτάλη να την πάρουν οι νεότεροι. Έτσι και έγινε. Εγώ τώρα πια είμαι και θα είμαι
πάντα στο Μουσείο για να δίνω κατευθύνσεις και όποια βοήθεια μου ζητηθεί.

Ποια είναι η πιο αγαπημένη σας γωνιά στο Μουσείο;

Εξαρτάται. Όλες. Θα έλεγα όμως εκεί που μπορώ να σκέπτομαι και να γράφω…

Το Μουσείο Παιχνιδιών έγινε τελικά έτσι όπως το ονειρευτήκατε
ή υπάρχουν κι άλλα πράγματα που θα θέλατε να γίνουν; 

Το Μουσείο έγινε όπως το φανταζόμουνα χάρη στην πολύ καλή συνεργασία με τον μουσειολόγο Σταμάτη Ζάννο που το ανέλαβε, τους συντηρητές του Μουσείου Μπενάκη και τις συνεργάτιδές μου, Νόρα Χατζοπούλου και Μαίρη Βέργου με τις οποίες μιλάμε την ίδια γλώσσα.

Θα ήθελα βέβαια να ήταν λίγο μεγαλύτερο, ώστε να υπάρχει και μια βιβλιοθήκη, γιατί ανάμεσα στα εκθέματα υπάρχουν εξαιρετικά βιβλία, μελέτες και παιδική λογοτεχνία καθώς και έγγραφα που έχουν σχέση με την ζωή του παιδιού -κυρίως στην Ελλάδα.

popaganda.gr

Continue Reading

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ

Ένα από τα πρώτα έργα του Βαν Γκογκ πωλήθηκε για πάνω από επτά εκατομμύρια ευρώ

Published

on

Ένα τοπίο του Βαν Γκογκ, το οποίο ο διάσημος ζωγράφος φιλοτέχνησε στην αρχή της
καριέρας του, πωλήθηκε σε δημοπρασία για πάνω από επτά εκατομμύρια ευρώ στο
Παρίσι, όπως ανακοίνωσε ο οίκος δημοπρασιών Artcurial.

O πίνακας “Raccommodeuses de filets dans les dunes” (Γυναίκες που επισκευάζουν δίχτυα
μέσα στις θίνες) φιλοτεχνήθηκε τον Αύγουστο του 1882 και φέρει όλες τις προϋποθέσεις της
επανάστασης στη ζωγραφική του τοπίου του καλλιτέχνη, εξηγεί ο οίκος Artcurial.

Ο Βαν Γκογκ ζωγράφισε τον πίνακα ενώ ήταν μόλις 29 ετών.

«Είναι το μοναδικό τοπίο του Βαν Γκογκ που φιλοτεχνήθηκε εκείνη την εποχή, δείγμα της επιρροής της ζωγραφικής Σχολής Μπαρμπιζόν και της Σχολής της Χάγης. Η ελαιογραφία φιλοτεχνήθηκε σε εξοχή, κοντά στη Χάγη και χαρακτηρίζεται από πολλή ζωντάνια», δήλωσε ο διευθυντής στο τμήμα σύγχρονης τέχνης του οίκου δημοπρασιών Μπρυνό Ζομπέρ.

Ο πίνακας κατακυρώθηκε αντί 7.06.000 ευρώ σε αμερικανό συλλέκτη. Ο νέος ιδιοκτήτης
φέρεται μάλιστα να έδωσε μεγάλη μάχη για να τον αποκτήσει ενώ αυτό το έργο είχε
εκτιμηθεί μεταξύ 3 και 5 εκατομμυρίων ευρώ.

Ο οίκος χαρακτήρισε την πώληση αυτή σπουδαίο γεγονός, καθώς έργα του ολλανδού ζωγράφου απουσιάζουν από τις δημοπρασίες την τελευταία 20ετία στη Γαλλία, ενώ όλο και λιγότερα έργα του κυκλοφορούν στην αγορά.

Σύμφωνα με την Artcurial, είναι πιθανόν ένα παγκόσμιο ρεκόρ για ένα τοπίο του Βαν Γκογκ, της ολλανδικής περιόδου, που πωλείται σε δημοπρασία.

Πηγή: www.lifo.gr

Continue Reading

ΜΟΥΣΙΚΗ

Όλοι μαζί μπορούμε: «Παίξε Τσιτσάνη μου» – Τα πρώτα ονόματα

Published

on

Το Όλοι μαζί μπορούμε παρουσιάζει εφέτος στις 4 Ιουλίου, στο Καλλιμάρμαρο Παναθηναϊκό Στάδιο, τη συναυλία «Παίξε Τσιτσάνη μου» στην οποία συμμετέχουν μεγάλοι Έλληνες Καλλιτέχνες.

Τα πρώτα ονόματα έχουν ως εξής:

Φωτεινή Βελεσιώτου
Γλυκερία
Ελεωνόρα Ζουγανέλη
Βιολέτα Ίκαρη
Γιάννης Κότσιρας
Κώστας Μακεδόνας
Λεωνίδας Μπαλάφας
Δημήτρης Μπάσης
Γιώτα Νέγκα
Χρήστος Νικολόπουλος
Γιώργος Νταλάρας
Μαρίζα Ρίζου
Ελένη Τσαλιγοπούλου
…και άλλοι που θα ανακοινωθούν σύντομα

Το εμβληματικό στάδιο στο κέντρο της Αθήνας αυτή τη φορά θα γεμίσει με τα τραγούδια του Βασίλη Τσιτσάνη, του συνθέτη που κατάφερε να αλλάξει την ιστορία του ελληνικού λαϊκού τραγουδιού για πάντα.

Στη συναυλία προσφέρθηκαν να συμμετάσχουν αφιλοκερδώς, μεταξύ άλλων, ο Γιώργος Νταλάρας που θα αναλάβει την καλλιτεχνική επιμέλεια, ο Σταμάτης Φασουλής που θα σκηνοθετήσει και ο Διονύσης Σαββόπουλος που θα προλογίσει και θα ανοίξει συμβολικά τη συναυλία, καθώς και μεγάλες φωνές του ελληνικού τραγουδιού που θα ανακοινωθούν σύντομα.

Καλλιτεχνική επιμέλεια: ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ
Σκηνοθεσία: ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΦΑΣΟΥΛΗΣ
Παρουσίαση: ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΒΑΛΤΙΝΟΣ

Στόχος της συναυλίας είναι η υποστήριξη ευπαθών κοινωνικών ομάδων.

Με εισιτήρια από 6€ και με ελάχιστη προσφορά €2 που θα μετατραπεί αυτομάτως σε τρόφιμα, θα έχουμε τη δυνατότητα να ζήσουμε μια πραγματικά μεγάλη βραδιά και ταυτόχρονα να συνεισφέρουμε στην προσπάθεια του ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ.

04 Ιουλίου 2018

ΚΑΛΛΙΜΑΡΜΑΡΟ – ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΌ ΣΤΑΔΙΟ, Λεωφόρος Βασιλέως Κωνσταντίνου, Αθήνα
Ώρα έναρξης: 21.00. ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ: ΚΕΡΚΙΔΕΣ ΚΑΘΗΜΕΝΟΙ Προπώληση: 6€ μέχρι 15 Ιουνίου / 7€ από 15 Ιουνίου, Ταμείο: 8€. ΑΡΕΝΑ (ΟΡΘΙΟΙ) -Μπροστά στη σκηνή. Προπώληση: 12€. Ταμείο: 14€. ΑΡΕΝΑ (ΟΡΘΙΟΙ) –

Πίσω μέρος. Προπώληση: 10€. Ταμείο: 12€ ΠΡΟΣΟΧΗ: ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ EINAI Η ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΕΛΑΧΙΣΤΟΥ ΠΟΣΟΥ ΤΩΝ 2€ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ.

Continue Reading

ΟΤΙ ΠΑΙΖΕΙ