Connect with us

Google: Πώς καταπολέμησε ψευδείς διαφημίσεις, ιστοσελίδες και απατεώνες το 2016

Σε ανακοίνωση σχετικά με την διεύρυνση της πολιτικής της Google που διέπει τα είδη διαφημίσεων που επιτρέπονται με στόχο να προστατευτούν οι χρήστες από αποπροσανατολιστικές, ακατάλληλες ή κακόβουλες διαφημίσεις προέβη ο director of product management / sustainable ads της Google, Scott Spencer.

Ακολουθεί η ανακοίνωση:

«Ένα δωρεάν και ελεύθερο διαδίκτυο είναι ένας ζωτικός πόρος για τους χρήστες και τις επιχειρήσεις σε όλο το κόσμο. Οι διαφημίσεις παίζουν σημαντικό ρόλο στο να εξασφαλίσουν ότι οι χρήστες έχουν πρόσβαση σε ακριβείς, ποιοτικές πληροφορίες στο διαδίκτυο. Αλλά οι ψευδείς διαφημίσεις μπορούν να καταστρέψουν την διαδικτυακή εμπειρία για όλους.

Προωθούν παράνομα προϊόντα και μη ρεαλιστικές προσφορές. Μπορούν να ξεγελάσουν τους χρήστες ωθώντας τους να μοιραστούν προσωπικές πληροφορίες, καθώς και να μολύνουν συσκευές με κακόβουλο λογισμικό. Τελικά, οι ψευδείς διαφημίσεις αποτελούν μια απειλή για τους χρήστες, συνεργάτες της Google και την ίδια τη βιωσιμότητα του ελεύθερου διαδικτύου.

Έχουμε αυστηρή πολιτική που διέπει τα είδη διαφημίσεων που επιτρέπουμε ή όχι στην Google με στόχο να προστατεύσουμε τους χρήστες μας από αποπροσανατολιστικές, ακατάλληλες ή κακόβουλες διαφημίσεις.

Και διαθέτουμε μια ομάδα μηχανικών, μία ομάδα εξειδικευμένων ανθρώπων που σχεδιάζουν την πολιτική της εταιρείας, product managers και άλλους σε όλο το κόσμο που δίνουν καθημερινά τη μάχη με τους φορείς της απάτης.

Με τα χρόνια, αυτή η δέσμευση έχει κάνει το διαδίκτυο ένα καλύτερο περιβάλλον για εσάς και ένα χειρότερο περιβάλλον για αυτούς που αναζητούν να καταχραστούν τα διαφημιστικά συστήματα για δικούς τους σκοπούς.

Mέσα στο 2016 κατεβάσαμε 1,7 δισεκατομμύρια διαφημίσεις που παραβίασαν την πολιτική μας για τις διαφημίσεις, πάνω από τον διπλό αριθμό ψευδών διαφημίσεων που αφαιρέσαμε το 2015. Αν περνούσατε ένα δευτερόλεπτο αφαιρώντας καθεμία από αυτές τις ψευδείς διαφημίσεις, θα σας έπαιρνε πάνω από 50 χρόνια για να τα καταφέρετε. Όμως η τεχνολογία μας είναι φτιαγμένη για να λειτουργεί πολύ πιο γρήγορα.

Πέρυσι, κάναμε δύο βασικά πράγματα για να βελτιώσουμε τις επιδόσεις μας. Αρχικά, διευρύναμε την πολιτική μας για να προστατέψουμε τους χρήστες από παραπλανητικές και επιθετικές προσφορές. Για παράδειγμα, τον Ιούλιο, απαγορεύσαμε τις διαφημίσεις για τα πρόσκαιρα δάνεια (payday loans), που καταλήγουν συχνά σε υπέρογκους λογαριασμούς και υψηλό ποσοστό αθέτησης για τους χρήστες. Σε έξι μήνες από τότε που θεσπίστηκε η πολιτική αυτή, απενεργοποιήσαμε πάνω από 5 εκατομμύρια διαφημίσεις για πρόσκαιρα δάνεια.

Δεύτερον, ενδυναμώσαμε την τεχνολογία μας ώστε να μπορούμε να εντοπίσουμε και να απενεργοποιούμε ψευδείς διαφημίσεις ακόμη πιο γρήγορα.

Για παράδειγμα, οι διαφημίσεις “trick to click” εμφανίζονται συχνά ως ειδοποιήσεις συστήματος με στόχο να πείσουν τους χρήστες να τις πατήσουν, χωρίς να συνειδητοποιούν ότι συχνά κατεβάζουν κακόβουλο λογισμικό (malware).

Το 2016, τα συστήματά μας εντόπισαν και απενεργοποίησαν στο σύνολο 112 εκατομμύρια διαφημίσεις “trick to click”, 6 φορές περισσότερο απ’ ότι το 2015.

Ιδού κάποια ακόμα παραδείγματα ψευδών διαφημίσεων που καταπολεμήσαμε μέσα στο 2016:

Διαφημίσεις παράνομων προϊόντων

Κάποιες από τις πιο κοινές ψευδείς διαφημίσεις που συναντάμε στο διαδίκτυο είναι διαφημίσεις που προάγουν παράνομες δραστηριότητες ή προϊόντα. Αν και έχουμε εδώ και καιρό πολιτική εναντίον ψευδών διαφημίσεων για φάρμακα, πέρυσι τα συστήματά μας εντόπισαν μια σημαντική αύξηση στο διαδίκτυο. Απενεργοποιήσαμε πάνω από 68 εκατομμύρια ψευδείς διαφημίσεις για παραβιάσεις σχετικές με την περίθαλψη κατά πολύ περισσότερες από τις 12,5 εκατομμύρια το 2015.

Παρομοίως, είδαμε περισσότερες προσπάθειες να διαφημιστούν προσφορές σχετικές με τυχερά παιχνίδια, χωρίς την κατάλληλη άδεια από τους ρυθμιστές στις χώρες που λειτουργούν. Κατεβάσαμε πάνω από 17 εκατομμύρια ψευδείς διαφημίσεις για παραβιάσεις σχετικά με τυχερά παιχνίδια μέσα στο 2016.

Παραπλανητικές διαφημίσεις

Δεν θέλουμε να νιώθετε παραπλανημένοι από τις διαφημίσεις που διανέμουμε, οπότε απαιτούμε από τους διαφημιστές μας να παρέχουν ξεκάθαρες πληροφορίες στους χρήστες,ώστε να παίρνουν ορθές αποφάσεις. Κάποιες διαφημίσεις προσπαθούν να πάρουν clicks και προβολές με το να παραπλανούν τους χρήστες με ερωτήσεις όπως:

«Κινδυνεύεις από αυτήν την σπάνια δερματολογική ασθένεια;» ή με το να προτείνουν θαυματουργές θεραπείες, όπως ένα χάπι που θα σας βοηθούσε να χάσετε 50 κιλά μέσα σε τρεις μέρες χωρίς κόπο. Μέσα στο 2016, κατεβάσαμε περίπου 80 εκατομμύρια ψευδείς διαφημίσεις που στόχευαν να εξαπατήσουν, να παραπλανήσουν και αναστατώσουν τους χρήστες.

Ψευδείς διαφημίσεις στο κινητό
Αν σας έχει τύχει ποτέ να χρησιμοποιείτε το κινητό σας και ξαφνικά, χωρίς προειδοποίηση, να καταλήξετε στο app store και να κατεβάσετε μια εφαρμογή που δεν γνωρίζετε, μια “self-clicking” διαφήμιση μπορεί να είναι η αιτία. Μέσα στο 2015, απενεργοποιήσαμε μόλις μερικές χιλιάδες από αυτές τις ψευδείς διαφημίσεις, αλλά μέσα στο 2016, τα συστήματά μας εντόπισαν και απενεργοποίησαν πάνω από 23.000 self-clicking διαφημίσεις στις πλατφόρμες μας, μια μεγάλη αύξηση σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Διαφημίσεις που προσπαθούν να ξεγελάσουν το σύστημα

Οι απατεώνες γνωρίζουν ότι οι διαφημίσεις για ορισμένα προϊόντα -όπως διαιτητικά συμπληρώματα ή πρόσκαιρα δάνεια – δεν επιτρέπονται από τις πολιτικές της Google και έτσι προσπαθούν να ξεγελάσουν τα συστήματα μας. Τον τελευταίο χρόνο, αφαιρέσαμε σχεδόν 7 εκατομμύρια κακές διαφημίσεις που επιχειρούσαν να ξεγελάσουν τα συστήματα εντοπισμού μας.

Μέσα στο 2016, παρατηρήσαμε την αύξηση των tabloid cloakers – ένα νέο είδος απάτης που προσπαθεί να ξεγελάσει το σύστημά μας μεταμφιεσμένη σε μέσο προβολής ειδήσεων. Οι cloakers συχνά εκμεταλλεύονται επίκαιρα θέματα -τις κυβερνητικές εκλογές, μια είδηση που έχει απήχηση ή μια γνωστή προσωπικότητα και φτιάχνουν τις διαφημίσεις τους να μοιάζουν με τίτλους ειδησεογραφικών ιστοτόπων.

Όμως, όταν οι χρήστες κλικάρουν σε αυτήν την ιστορία, μεταφέρονται σε μια ιστοσελίδα που πουλάει διαιτητικά προϊόντα, και όχι ένα ενημερωτικό άρθρο.

Για να καταπολεμήσουμε τους cloakers, αφαιρούμε τους ίδιους τους απατεώνες, και τους απαγορεύουμε να διαφημιστούν σε εμάς ξανά. Μέσα στο 2016, αναστείλαμε πάνω από 1.300 λογαριασμούς για tabloid cloaking. Δυστυχώς, αυτό το είδος ψευδούς διαφήμισης ανεβαίνει σε δημοτικότητα, καθώς οι χρήστες κάνουν click σε αυτές. Και αρκετοί απατεώνες μπορούν να τρέξουν πολλές κακές διαφημίσεις: Κατά την διάρκεια ενός σκαναρίσματος για tabloid cloaking το Δεκέμβριο 2016, αφαιρέσαμε 22 cloakers που ήταν υπεύθυνοι για διαφημίσεις που έχουν προβληθεί πάνω από 20 εκατομμύρια φορές από χρήστες στο διαδίκτυο μέσα σε μια μόνο εβδομάδα.

Χτυπώντας το “κακό” στη ρίζα

Όταν εντοπίζουμε διαφημίσεις που παραβιάζουν τις πολιτικές μας, μπλοκάρουμε την διαφήμιση ή τον διαφημιζόμενο, ανάλογα με την παραβίαση. Αλλά κάποιες φορές χρειάζεται και η αναστολή της ιστοσελίδας που προβάλλεται στην διαφήμιση (την ιστοσελίδα που βλέπουν οι χρήστες αφού κλικάρουν). Για παράδειγμα, ενώ απενεργοποιήσαμε πάνω από 5 εκατομμύρια διαφημίσεις για πρόσκαιρα δάνεια (payday loans) τον τελευταίο χρόνο, αναστείλαμε τη λειτουργία 8.000 ιστοσελίδων που προάγουν πρόσκαιρα δάνεια.

Ιδού κάποια παραδείγματα κοινών παραβιάσεων κανονισμών που εντοπίσαμε ανάμεσα σε κακές ιστοσελίδες μέσα στο 2016:

• Κλείσαμε 47.000 ιστοσελίδες που προέβαλαν περιεχόμενο και προϊόντα σχετικά με δίαιτες.
• Κλείσαμε πάνω από 15.000 ιστοσελίδες ανεπιθύμητου λογισμικού και απενεργοποιήσαμε 900.000 διαφημίσεις που οδηγούσαν σε κακόβουλο λογισμικό.
• Αναστείλαμε τη λειτουργία περίπου 6.000 ιστοσελίδων και 6.000 λογαριασμών επειδή προσπαθούσαν να διαφημίσουν πλαστά αγαθά, όπως ρολόγια απομιμήσεις.

Οι εκδότες και οι ιδιοκτήτες ιστοσελίδων χρησιμοποιούν την πλατφόρμα AdSense για να κερδίσουν χρήματα καταχωρώντας διαφημίσεις στα sites και το περιεχόμενό τους, για αυτό το λόγο έχουμε αυστηρές πολιτικές: για να διατηρήσουμε το περιεχόμενο της Google και των search networks ασφαλές και καθαρό για διαφημιστές, χρήστες και εκδότες.

Όταν ένας εκδότης παραβιάζει τις πολιτικές μας, σταματάμε να προβάλουμε διαφημίσεις στην ιστοσελίδα του, ή ακόμη και κλείνουμε τον λογαριασμό του.

Έχουμε μακροχρόνιες πολιτικές που απαγορεύουν τους χρήστες του AdSense από το να ανεβάζουν διαφημίσεις σε ιστοσελίδες που βοηθούν τους απατεώνες να παραπλανούν τους χρήστες, όπως μια ιστοσελίδα όπου αγοράζεις ψεύτικα διπλώματα ή ερευνητικές εργασίες που προέρχονται από λογοκλοπή.

Τον Νοέμβριο, διευρύναμε την πολιτική μας και παρουσιάζοντας την υπηρεσία AdSense misrepresentative content, που μας βοηθά να αναλάβουμε δράση εναντίον των διαχειριστών ιστοσελίδων που παραποιούν την ταυτότητά τους και παραπλανούν χρήστες με το περιεχόμενό τους.

Από τον Νοέμβριο μέχρι τον Δεκέμβριο του 2016, αναθεωρήσαμε 550 ιστοσελίδες που ήταν ύποπτες για διαστρέβλωση περιεχομένου στους χρήστες, συμπεριλαμβανομένων παραπλανητικών ειδησεογραφικών οργανισμών. Λάβαμε δράση απέναντι σε 340 από αυτούς που παραβίασαν την πολιτική μας, τόσο για διαστρέβλωση όσο και για άλλες παραβιάσεις, και σχεδόν 200 εκδότες εκδιώχθηκαν από το δίκτυο μας.

Επιπλέον όλων αυτών, υποστηρίζουμε τις προσπάθειες του κλάδου, όπως αυτή της Coalition for Better Ads, με στόχο να προστατεύσουμε τους χρήστες από κακές εμπειρίες στο διαδίκτυο. Ακόμη και αν αφαιρέσαμε περισσότερες ψευδείς διαφημίσεις το 2016 από ποτέ, η μάχη δεν σταματά εδώ.

Την ώρα που εμείς επενδύουμε για να έχουμε καλύτερο εντοπισμό, οι απατεώνες επενδύουν σε ακόμη πιο εκλεπτυσμένες προσπάθειες να ξεγελάσουν τα συστήματά μας.

Το να συνεχίζουμε να τους εντοπίζουμε και να τους καταπολεμάμε είναι ουσιώδες για την προστασία των χρηστών και την εξασφάλιση πως λαμβάνουν τα μέγιστα από το ελεύθερο διαδίκτυο.»

zougla.gr

Continue Reading
Advertisement

TECH ΝΕΑ

Προβλήματα σε iPhone X και Mac Book

Published

on

Η Apple παραδέχθηκε ότι υπάρχουν ορισμένα προβλήματα που επηρεάζουν κάποια από
τα μοντέλα της iPhone X και Mac Book των 13 ιντσών. H αμερικανική εταιρεία διαβεβαίωσε
τους καταναλωτές ότι θα τα επιδιορθώσει δωρεάν.

Είναι ένας ακόμη κρίκος σε μια αλυσίδα προβλημάτων ποιότητας κατά το τελευταίο έτος
στα προϊόντα της Apple, παρόλο που η εταιρεία έχει αυξήσει τις τιμές της για τα περισσότερα
από αυτά, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters. Επί μήνες διάφοροι χρήστες είχαν
παραπονεθεί ότι η οθόνη αφής του iPhone X εμφάνιζε προβλήματα.

Η εταιρεία έκανε γνωστό ότι η οθόνη μερικών IPhone X -ενός μοντέλου που κυκλοφόρησε το
2017 με αρχική τιμή 999 δολάρια- μπορεί να εμφανίσει προβλήματα στη διαδικασία της αφής
λόγω τεχνικού προβλήματος ενός εξαρτήματος, το οποίο θα αντικατασταθεί δωρεάν.

Η ελαττωματική οθόνη μπορεί να μην ανταποκρίνεται σωστά στο άγγιγμα του χρήστη ή ακόμη να αντιδρά μόνη της χωρίς να προηγηθεί αφή. Το πρόβλημα αυτό δεν επηρεάζει τα νέα iPhone XS και iPhone ΧR, που παρουσιάσθηκαν φέτος το φθινόπωρο, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Ο φορητός υπολογιστής Mac Book μπορεί να εμφανίσει ένα άλλο πρόβλημα, που οδηγεί σε απώλεια δεδομένων λόγω αδυναμίας αποθήκευσης στο σκληρό δίσκο. Η Apple θα φροντίσει επίσης να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει δωρεάν τα εν λόγω drives.

To πρόβλημα αφορά ένα περιορισμένο αριθμό οδηγών στερεάς κατάστασης (solid-state drives) χωρητικότητας 128 και 256 GB που βρίσκονται εγκατεστημένα σε Mac Books 13 ιντσών, τα οποία πουλήθηκαν μεταξύ Ιουνίου 2017 και Ιουνίου 2018.

newsbeast.gr

Continue Reading

TECH ΝΕΑ

Σύντομα θα μπορείτε να σβήσετε μηνύματα που στείλατε και μετανιώσατε στο messenger

Published

on

Πολύ σύντομα, όλοι θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν ένα χαρακτηριστικό του messenger
που μέχρι τώρα ήταν διαθέσιμο μόνο για τον ιδρυτή του Facebook, Μαρκ Ζάκερμπεργκ
και τους στενούς συνεργάτες του.

Όλοι έχουμε μετανιώσει κάποια στιγμή για την αποστολή ενός μηνύματος στο messenger σε λάθος άτομο ή επιθυμούσαμε να έχουμε διατυπώσει καλύτερα την άποψή μας στον σωστό παραλήπτη.

Αλλά μόλις πατήσει κάποιος ”αποστολή”, δεν υπάρχει επιστροφή. Τουλάχιστον, δεν
υπήρχε μέχρι πρότινος.

Η πιο πρόσφατη έκδοση του Messenger στο App Store αναφέρει τη δυνατότητα διαγραφής των μηνυμάτων αφότου έχουν σταλεί, ανάμεσα σε άλλα χαρακτηριστικά updates που έχουν
τη σήμανση «coming soon». Μάλιστα, ο χρήστης θα έχει 10 λεπτά στη διάθεσή
του για να διαγράψει το μήνυμα αφότου το έστειλε.

«Αν κατά λάθος στείλετε λάθος φωτογραφία, λάθος πληροφορίες ή στείλετε μήνυμα σε λάθος άνθρωπος, μπορείτε εύκολα να το διορθώσετε αφαιρώντας το μήνυμα μέσα σε
δέκα λεπτά από την αποστολή του», αναφέρεται στην ενημέρωση.

Το Facebook άρχισε να υπονοεί τη λειτουργία του νέου χαρακτηριστικού από τον Απρίλιο, όταν έγινε γνωστό ότι ο Ζάκερμπεργκ χρησιμοποιούσε ήδη μια πρόωρη έκδοση του, όπως αναφέρει το Fortune.

Η νέα λειτουργία έρχεται δύο χρόνια αφότου το Facebook ξεκίνησε να δοκιμάζει πλήρη κρυπτογράφηση στην εφαρμογή Messenger με τη λειτουργία “Secret Conversations”, με μηνύματα που μπορούν να διαβαστούν μόνο από μία συσκευή του ατόμου με τον οποίο έχει ο αποστολέας συνομιλία.

http://popaganda.gr

Continue Reading

TECH ΝΕΑ

Το ψηφιακό ράφι της Εθνικής Βιβλιοθήκης

Published

on

Περισσότεροι από 2800 τίτλοι, 10 κατηγορίες βιβλίων και 14 ελληνικοί εκδοτικοί οίκοι
περιέχονται στην συλλογή του Ηλεκτρονικού Αναγνωστηρίου της Εθνικής Βιβλιοθήκης της
Ελλάδος το οποίο παρέχει δωρεάν εξ αποστάσεως πρόσβαση σε βιβλία ευρείας αναγνωσιμότητας

Με τους τομείς της λογοτεχνίας, της ιστορίας, των τεχνών, των επιστημών, αλλά και
με γενικότερου ενδιαφέροντος βιβλία ευρείας αναγνωσιμότητας εμπλουτίσθηκε η συλλογή
του Ηλεκτρονικού Αναγνωστηρίου της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος.

Με ένα πιλοτικό άνοιγμα στο κοινό, παρουσιάζονται περισσότεροι από 2.800
τίτλοι, που προέρχονται από 14 ελληνικούς εκδοτικούς οίκους με μεγάλη εκδοτική παραγωγή
ηλεκτρονικών τίτλων, οι οποίοι τοποθετήθηκαν στην πλατφόρμα του ereading.nlg.gr.

Όπως διαβάζουμε στο σχετικό ενημερωτικό σημείωμα: «Η Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος, στο
πλαίσιο του εκσυγχρονισμού της, προσφέρει στο κοινό πιλοτικά το Ηλεκτρονικό Αναγνωστήριο,
μία νέα ψηφιακή υπηρεσία, η οποία δίνει τη δυνατότητα στους πιστοποιημένους χρήστες
να διαβάζουν δωρεάν ελληνόγλωσσα ηλεκτρονικά βιβλία, για συγκεκριμένη χρονική περίοδο,
οπουδήποτε και αν βρίσκονται, μέσα από τον υπολογιστή, το tablet ή το smartphone.

Η δημιουργία και η λειτουργία του Ηλεκτρονικού Αναγνωστηρίου εντάσσεται στο πλαίσιο του «Σχεδίου Υλοποίησης Μετεγκατάστασης της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος» που εκπονείται με αποκλειστική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος.

Η καινοτόμος αυτή υπηρεσία στοχεύει στην προώθηση της ηλεκτρονικής φιλαναγνωσίας
και στην εξοικείωση του κοινού με το ηλεκτρονικό βιβλίο».

protothema.gr

Continue Reading

TECH ΝΕΑ

FlexPai: Το πρώτο κινητό που διπλώνει σαν πορτοφόλι είναι γεγονός! (ΒΙΝΤΕΟ)

Published

on

Η εταιρεία Royole Corporation παρουσίασε σε εκδήλωση στο Πεκίνο το πρώτο
«έξυπνο» κινητό τηλέφωνο που διπλώνει σαν πορτοφόλι!

Η -ειδικευόμενη στις εύκαμπτες οθόνες OLED- αμερικανική εταιρεία δημιούργησε ένα
smartphone με οθόνη 7,8 ιντσών (19,8 εκατοστών), όταν είναι ξεδίπλωτο, αλλά όταν διπλώνει,
εμφανίζει τρεις οθόνες: μία μπροστά, μία πίσω και μία στη ράχη.

Το τηλέφωνο με την ονομασία FlexPai άρχισε να πωλείται στην Κίνα την 1η
Νοεμβρίου σε τιμές 1.290 έως 1.863 δολαρίων (ανάλογα με τη μνήμη και
τον αποθηκευτικό χώρο του), σύμφωνα με το BBC. Η ηλικίας έξι ετών Royole έκανε
γνωστό ότι στο τέλος Δεκεμβρίου θα αρχίσει τις πωλήσεις και σε άλλες χώρες.

Η παρουσίαση της νέας συσκευής αιφνιδίασε τη διεθνή αγορά, καθώς οι αναλυτές
θεωρούσαν σίγουρο ότι οι κορεατικές Samsung και LG ή η κινεζική Huawei θα
ήσαν οι πρώτες που θα λανσάριζαν ένα τέτοιο τηλέφωνο που διπλώνει.

To FlexPai χρησιμοποιεί ως λειτουργικό σύστημα μια έκδοση του Android, ενώ ζυγίζει 320 γραμμάρια, είναι συνεπώς τουλάχιστον κατά 50% βαρύτερο από το Galaxy Note 9 ή το iPhone XS Max.

Οι αναλυτές θεωρούν ότι δύσκολα το FlexPai θα γίνει μεγάλη εμπορική επιτυχία,
παρόλα αυτά είναι εντυπωσιακό στη σύλληψη και στην εμφάνιση.

«Είναι εντυπωσιακό ότι κάποιος που δεν έχεις ξανακούσει, κάνει πρώτος κάτι τέτοιο», δήλωσε η Καρολίνα Μιλανέζι της εταιρείας συμβούλων Creative Strategies και δεν απέκλεισε
η Royole να γίνει σύντομα στόχος εξαγοράς από κάποια μεγαλύτερη εταιρεία.

‘Αλλοι αναλυτές, όπως ο δρ Γκιγιόμ Σανσέν της εταιρείας συμβούλων Irimitech, δήλωσε
ότι είναι απίθανο το FlexPai να παραχθεί ποτέ σε μεγάλες ποσότητες.

thecaller.gr

Continue Reading

TECH ΝΕΑ

Οι νέοι αναβαθμισμένοι και ακριβότεροι υπολογιστές της Apple

Published

on

Η Apple «φρεσκάρισε» ορισμένους φορητούς υπολογιστές της, παρουσιάζοντας ένα νέο iPad
Pro, ένα νέο «πράσινο» MacBook Air από 100% ανακυκλώσιμο αλουμίνιο και ένα νέο Mac Mini.

Σε εκδήλωση στο κτίριο όπερας της Ακαδημίας Μουσικής του Μπρούκλιν της Νέας Υόρκης
(μια μάλλον ασυνήθιστη επιλογή για την αμερικανική εταιρεία), η Apple έκανε ένα δεύτερο γύρο
προϊοντικών ανακοινώσεων μετά από εκείνες που είχαν προηγηθεί τον Σεπτέμβριο για
τα νέα iPhones και Apple Watches. Τα νέα μοντέλα υπολογιστών και
ταμπλετών αναμένονται στα καταστήματα στις 7 Νοεμβρίου.

O μικρός φορητός υπολογιστής MacBook Air -που είχε πρωτοεμφανισθεί το 2011- δέχτηκε την
πρώτη σημαντική αναβάθμισή του από το 2015, διαθέτοντας πλέον μια οθόνη Retina 13,3 ιντσών
και ένα λεπτότερο και ελαφρύτερο περίβλημα από πλήρως ανακυκλώσιμο αλουμίνιο.

Εφοδιάσθηκε επίσης με τον σαρωτή δαχτυλικών αποτυπωμάτων Touch ID, ένα νέο πληκτρολόγιο
που πήρε από τον MacBook Pro, δύο θύρες Thunderbolt 3 και ένα διπύρηνο επεξεργαστή
Intel Core i5. Η τιμή του νέου μοντέλου θα είναι αυξημένη στα 1.199 δολάρια έναντι
999 δολαρίων του παλαιότερου μοντέλου.

Το νέο Mac Mini, ο μικρότερος επιτραπέζιος υπολογιστής της εταιρείας, ανανεώθηκε για πρώτη
φορά από το 2014, διαθέτοντας πλέον επεξεργαστές τετραπύρηνους ή εξαπύρηνους της Intel, μνήμη
έως 64 ΜΒ και τέσσερις θύρες Thunderbolt 3. Η τιμή του θα είναι επίσης αυξημένη στα 799 δολάρια.

Το iPad Pro αναβαθμίστηκε για πρώτη φορά ουσιαστικά μετά το 2015, έχοντας πια μια νέα
ελαφρώς μεγαλύτερη οθόνη 11 ιντσών (έναντι 10,5 ιντσών του προηγούμενου
μοντέλου), ενώ η έκδοση των 12,9 ιντσών έχει μειωθεί σε μέγεθος.

Και οι δύο ταμπλέτες διαθέτουν το σύστημα αναγνώρισης προσώπου Face ID που έως τώρα
είχαν μόνο τα νεότερα iPhone, θύρες USB-c αντί για θύρες Lightning, υποστηρίζουν τη
νέα πένα Apple Pencil, ενώ ενσωματώνουν το νέο επεξεργαστή A12X Bionic, ο οποίος –
σύμφωνα με την εταιρεία- είναι περίπου 90% πιο γρήγορος από τον προηγούμενο.

Οι τιμές θα είναι 799 δολάρια (μοντέλο 11 ιντσών) και 999 δολάρια (12,9 ιντσών), ενώ θα
παραμείνει στην αγορά το παλαιότερο μοντέλο των 10,5 ιντσών με τιμή 649 δολαρίων.

Τον Ιούλιο, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, η εταιρεία είχε ανακοινώσει το χειρότερο τρίμηνο πωλήσεων Mac από το 2010 (πτώση 13% έναντι του αντίστοιχου τριμήνου του 2017, ενώ
οι πωλήσεις iPad είχαν οριακή αύξηση 1%). Το ερώτημα είναι κατά πόσο τα νέα -και
ακριβότερα- μοντέλα θα βοηθήσουν την Apple να αυξήσει τις πωλήσεις Mac και iPad.

Ένας ισχυρός ανταγωνιστής είναι το νέο Surface της Microsoft, ένα «υβρίδιο» ανάμεσα σε
laptop και tablet, το οποίο «τρέχει» το λειτουργικό σύστημα Windows, ενώ το iPad Pro
χρησιμοποιεί το ίδιο λειτουργικό σύστημα με τα iPhones.

newsbeast.gr

Continue Reading

TECH ΝΕΑ

Η Google με το σημερινό της Doodle τιμά το… τρομακτικό Halloween

Published

on

Στην πιο… τρομακτική νύχτα του έτους είναι αφιερωμένο το σημερινό Doodle της Google.
Η νύχτα αυτή είναι η 31η Οκτωβρίου και εορτάζεται το Χάλοουιν (Halloween).

Η γιορτή αυτή συγχέεται με τις Ελληνικές Απόκριες, όμως διαφοροποιείται κατά πολύ από
αυτές καθώς το Χάλοουιν έχει περισσότερο μυστικιστική χροιά. Αποτελεί εξέλιξη της
αρχαίας Κελτικής γιορτή Samhaim.

Στη σημερινή της μορφή η γιορτή δεν ασχολείται πια με τα φαντάσματα και τα πνεύματα, αλλά περισσότερο με διασκέδαση, γιορταστικές μεταμφιέσεις και γλυκίσματα.

Για τους Κέλτες η μέρα αυτή σημάδευε το τέλος της συγκομιδής και την αρχή του
χειμώνα, και ταυτόχρονα η αλλαγή
της εποχής ήταν μια γέφυρα ανάμεσα στον πάνω κόσμο και στον κόσμο των νεκρών.

Με την πάροδο των αιώνων η γιορτή πήρε αρχικά Χριστιανικό χρώμα και στη συνέχεια μετασχηματίστηκε από μιά παγανιστική τελετή σε μέρα μεταμφιέσεων, με εύθυμες
παρελάσεις και κεράσματα γλυκών σε παιδιά και ενήλικες.

Βάσει άλλων αναφορών, ωστόσο, το Halloween ξεκίνησε σαν χριστιανική γιορτή. Κατά
τις ίδιες αναφορές, η ρίζα της λέξης προέρχεται από το All-hallow-even και δηλώνει
την παραμονή (eve) της γιορτής των Αγίων Πάντων (All Hallows Even).

Σύμβολο της γιορτής, όπως αναφέρει η Wikipedia, είναι τα φαναράκια φτιαγμένα από
κολοκύθες, πάνω στις οποίες υπάρχουν χαραγμένα ανθρώπινα χαρακτηριστικά, άλλοτε
πιο αστεία και άλλοτε πιο τρομακτικά.

Το έθιμο της κολοκύθας έχει ρίζες σε έναν παλιό Ιρλανδικό μύθο, αυτόν του τσιγκούνη και κατεργάρη Τζακ, ο οποίος περιπλανιόταν μετά τον θάνατό του μην μπορώντας να βρει κάποιο μέρος
να αναπαύσει την ψυχή του, καθώς δεν είχε γίνει δεκτός ούτε στον παράδεισο
-επειδή θεωρείτο κακός- ούτε στην κόλαση -διότι είχε κοροϊδέψει τον διάβολο.

Ο Τζακ χάραξε ένα γογγύλι και, καθώς είχε κρύο και ήταν σκοτεινά, τοποθέτησε
ένα κάρβουνο σε αυτό, προκειμένου να ζεσταίνεται και να βλέπει.

Στο Halloween, οι Ιρλανδοί αρχικά σκάλιζαν γογγύλια, έβαζαν μέσα ένα κερί και τα
τοποθετούσαν κοντά σε παράθυρα, προκειμένου να κρατήσουν μακριά τα κακά τα
πνεύματα και κυρίως το πνεύμα του Τζακ.

Κατά τον 19ο αιώνα, όταν η παράδοση έφτασε στη Βόρεια Αμερική, ο κόσμος άρχισε να
χρησιμοποιεί κολοκύθες, καθώς ήταν πιο εύκολο να τις σκαλίσει, φτιάχνοντας διάφορα σχήματα.

Τη συγκεκριμένα ημέρα, ή μάλλον νύχτα, λοιπόν, τα παιδιά σε πολλές χώρες του κόσμου
μεταμφιέζονται συνήθως σε κάτι «τρομακτικό» και εν συνεχεία επισκέπτονται
σπίτια, προκειμένου να μαζέψουν γλυκά.

newsbeast.gr

Continue Reading

ΟΤΙ ΠΑΙΖΕΙ