H Burberry προτιμά να κάψει τα ρούχα της από το να τα φορέσει η... πλέμπα!
Connect with us

Fashion

H Burberry προτιμά να κάψει τα ρούχα της από το να τα φορέσει η… πλέμπα!

Published

on

Έκαψαν ρούχα αξίας 31 εκατ. ευρώ για να μην καταλήξουν σε καταστήματα
στοκ και από εκεί σε αμφιλεγόμενους πελάτες

Η βρετανική φίρμα ρούχων πολυτελείας Burberry «αποτέφρωσε» φέτος ρούχα αξίας 28 εκατομμυρίων λιρών (31 εκατομμυρίων ευρώ) προκειμένου να εμποδίσει το στοκ της
να καταλήξει στην «γκρίζα αγορά» και να αγοραστεί από τους «λάθος ανθρώπους»,
έγινε γνωστό εχθές το βράδυ.

Η Burberry, γνωστή για τις υπέρογκου κόστους καμπαρτίνες της, η τιμή των οποίων
αγγίζει τα 1.600 ευρώ, επιδίδεται στη συγκεκριμένη πρακτική εδώ και χρόνια.

Αυτό που έχει αλλάξει ωστόσο είναι η αξία των «περισσευούμενων» ρούχων που καίγονται
κάθε χρόνο, η οποία έχει αυξηθεί κατά… 50% την τελευταία διετία.

Αιτία αυτής της αύξησης είναι η συνεχιζόμενη μείωση των πωλήσεων της φίρμας με το
χαρακτηριστικό καρό σχέδιο, μείωση που ωστόσο δεν έχει «ρίξει» ούτε ευρώ τις τιμές.

Ρούχα αξίας άνω των 90 εκατομμυρίων λιρών έχουν καταστραφεί από τη φίρμα μέσα
στην τελευταία διετία, σύμφωνα με στοιχεία που δόθηκαν εχθές στη δημοσιότητα.

Το γεγονός αυτό, σύμφωνα με τα βρετανικά ΜΜΕ, έχει προκαλέσει οργή στους μετόχους
της εταιρείας, που αναρωτιούνται γιατί δεν τους προσφέρθηκε μέρος των επιπλέον ρούχων,
αντί να καταλήξει στη φωτιά.

Εκπρόσωποι της Burberry, η αξία της οποίας εκτιμάται στα 10,8 δισεκατομμύρια ευρώ από
το Forbes, παραδέχτηκαν στους Times ότι το στοκ που μένει απούλητο αποτεφρώνεται,
προκειμένου η εταιρεία να προστατέψει την πνευματική της ιδιοκτησία και την αξία της φίρμας της.

Ωστόσο έσπευσαν να διαβεβαιώσουν το κοινό ότι χρησιμοποιούν ειδικά μηχανήματα για
την καύση, τα οποία εξασφαλίζουν ότι δεν σημειώνεται σπατάλη ενέργειας.

Σύμφωνα με γνώστες του χώρου, η ετήσια καύση του απούλητου στοκ αποτελεί συνήθη πρακτική
για τις μάρκες πολυτελείας, που δεν θέλουν να προϊόντα τους να καταλήξουν σε άλλους
διαύλους διανομής με τιμές έκπτωσης και να αγοραστούν από τον «λάθος τύπο καταναλωτή».

Μεταξύ των brand που καταστρέφουν τα απούλητα προΐόντα τους σε ετήσια βάση είναι η Richemont, ιδιοκτήτρια εταιρεία των φιρμών Cartier και Montblanc, η οποία κατέστρεψε ρολόγια αξίας 451 εκατομμυρίων ευρώ μέσα σε δύο χρόνια, αφού πρώτα αγόρασε το απούλητο στοκ από κοσμηματοπώλες.

protothema.gr

Continue Reading
Advertisement
Advertisement
ΑUTO-MOTO4 days ago

Γρήγορη και με «νέο φουτουριστικό ήχο» η πρώτη ηλεκτρική Harley-Davidson

Entertaiment3 months ago

Το σαρδάμ της Μπεκατώρου που λύγισε ακόμα και τους παίκτες

Entertaiment3 months ago

Λάκης Γαβαλάς: Θα τους λιντσάρει ο κόσμος αν με βάλουν φυλακή

ΕΛΛΑΔΑ4 months ago

Θύμα ληστείας δημοσιογράφος του ΣΚΑΪ: Με έδεσαν και με χτύπησαν μπροστά στο παιδί μου

Entertaiment4 months ago

H Μαντώ Γαστεράτου απαντά on air στην Τζένη Μελιτά: Η απουσία από το γάμο και το καρφί για τη φιλία τους

Entertaiment4 months ago

Βαλάντης: Διαγνώστηκα με όγκο στο νεφρό όταν έκανα τις απαραίτητες εξετάσεις για το Nomads

Entertaiment4 months ago

Ρεσιτάλ αγένειας στο GNTM: Το κράξιμο για τα φρύδια, το contouring και την αλαζονεία στην 24χρονη Ειρήνη

Entertaiment4 months ago

Χαμός στο Πρωινό για πρόσωπα που παίζουν στο θέατρο: «Η Τέτα η νυχού έπαιζε πέρυσι! Νυχού είναι ρε»!

Entertaiment4 months ago

H Τζούλια Νοβά μιλάει για τον «σκληρό» πατέρα της και λυγίζει

CELEBRITIES4 months ago

Η αδερφή της Μάιλι Σάιρους πουλάει τα δάκρυά της για 12.000 δολάρια

Advertisement
Advertisement