Connect with us

ΑUTO-MOTO

H DS στην Γενεύη 2017: Το SUV της DS Automobiles σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την γαλλική εταιρία

Published

on

H DS στην Γενεύη 2017: Το SUV της DS Automobiles σηματοδοτεί μια νέα
εποχή για την γαλλική εταιρία

Είναι δυναμικό, πολυτελές και γεμάτο έμπνευση, με τις γραμμές του μπροστινού μέρους
να τονίζουν την ισχυρή του προσωπικότητα, ενώ οι αιχμηρές άκρες της μάσκας,
εκφράζουν τις κομψές σχεδιαστικές αντιθέσεις.

Η πίσω όψη προσφέρει μια ξεκάθαρη και αντιπροσωπευτική εικόνα της κομψότητας
και των premium υλικών που χρησιμοποιήθηκαν.

Η μάρκα DS έδινε ανέκαθεν έμφαση στον κομψό και απόλυτα διακριτικό χαρακτήρα,
που αποτελεί βασικό χαρακτηριστικό της ταυτότητας της μάρκας.

Τα φώτα LED στολίζουν το μοντέλο με τους ξεχωριστούς προβολείς DS Active
Led Vision που εκπέμπουν ένα ξεχωριστό φως. Το οπτικό αποτέλεσμα είναι
απόλυτα ασυνήθιστο.

Όμως το «Avant-Garde» στοιχείο εκφράζεται απόλυτα στο εσωτερικό του
αυτοκινήτου, με τις δύο οθόνες 12 ιντσών, στην καμπίνα.

Συγκεκριμένα, η πρώτη οθόνη υψηλής ανάλυσης αποτελεί καινοτομία για τον έντονο
ανταγωνιστικό κόσμο των SUV: λειτουργεί με σύστημα πλοήγησης και με διαχείριση
διεπαφής πολυμέσων, το σύνολο παροχής του DS Connect και της λειτουργίας
Mirror Screen.

H δεύτερη οθόνη είναι απόλυτα προσαρμοσμένη στο ψηφιακό ταμπλό, μπροστά
από τον οδηγό. Οι λειτουργίες αφής στην κεντρική οθόνη εκφράζουν το
μοντέρνο σχεδιαστικό στυλ και την απλότητα κατά τη χρήση.

Ως ένα εμβληματικό όχημα, το DS 7 Crossback εκφράζει τις σχεδιαστικές γραμμές που
πηγάζουν από τα γονίδια της DS και στα μεταγενέστερα μοντέλα της μάρκας.

Tα χαρακτηριστικά σχεδίασης με
strap design σε δερμάτινα καθίσματα Nappa φέρουν «μαργαριταρένιες» ραφές, όπως και
στην επένδυση του ταμπλό και των θυρών, ενώ στο εσωτερικό του εφαρμόζεται μία από τις
πιο ελκυστικές τεχνολογίες φινιρίσματος που χρησιμοποιούνται στην υψηλή ωρολογοποιία.

Οι γραμμές σχηματίζουν ένα μαργαριτάρι ως μοτίβο, τακτική που χρησιμοποιείται
από την υψηλή ραπτική, φέροντας το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Οι εναλλασσόμενοι διακόπτες με τελείωμα χρωμίου στην κεντρική κονσόλα, δίνουν
έναν αέρα «Clous de Paris» στο premium μοντέλο.

H τεχνολογία αιχμής που διαθέτει περιλαμβάνει plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης
βενζίνης 300 ίππων και 4WD, νέας γενιάς 8τάχυτο κιβώτιο Efficient Automatic (EAT8),
σύστημα DS NIGHT VISION και DS Ανάρτηση με Σάρωση Οδοστρώματος.

Ο υψηλής απόδοσης
hybrid E-TENSE κινητήρας 300 ίππων στα 60 χλμ έχει μηδενικές εκπομπές ρύπων

E-Tense, Υβριδικός κινητήρας από την DS

To DS 7  Crossback διαθέτει ένα plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης βενζίνης
αποτελούμενο από:

  • Μηχανή 200 ίππων βενζίνης
  •  Δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν στο μπροστινό μέρος κι έναν στο πίσω μέρος).
  • Η πρόσθετη ισχύς που παρέχεται από τους δύο ηλεκτροκινητήρες (109 ίππων ο καθένας
    και μέχρι 122 ίππων σε μικτό κύκλο) με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, δημιουργούν
    συνολική ισχύ 300 ίππων.
  •  Το νέο 8ταχυτο Κιβώτιο Αυτόματης Μετάδοσης (Efficient Automatic Transmission –
    EAT8) είναι τοποθετημένο στον εγκάρσιο μπροστινό άξονα, μεταξύ του 200ίππων
    βενζινοκινητήρα και ενός από τους ηλεκτρικούς κινητήρες
  • Μία μπαταρία ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 13kw/h και απόδοσης 122ίππων, είναι τοποθετημένη κάτω από το πάτωμα του πίσω μέρος των καθισμάτων
  • Ένας ηλεκτρικός πίσω άξονας παρέχει στις 4WD εκδόσεις, ένα αξιόλογο επίπεδο
    απόδοσης. Τα 450 Nm που παράγονται από τις 4WD  εκδόσεις  εξασφαλίζουν
    ευελιξία και μέγιστη απόκριση για ασυναγώνιστη οδήγηση.

Τέσσερις τρόποι λειτουργίας είναι διαθέσιμοι: 100% αμιγώς ηλεκτρικό (ZEV), Hybrid,
για μεγάλες διαδρομές χωρίς φόρτιση (HEV), Combined (SPORT) και 4Χ4.

Με την τεχνολογία αυτή, η μπαταρία επαναφορτίζεται όταν το αυτοκίνητο
επιβραδύνει (ή όταν είναι εκτός γκαζιού, ή κατά το φρενάρισμα).

Σε όλα τα ηλεκτρικά μοντέλα, η μπαταρία 13 kW/h παρέχει απόδοση για 37 μίλια
(60 χλμ).

Με πρίζα 16A  (τυπική λειτουργία), η φόρτιση διαρκεί 4½ ώρες. Με μια πρίζα 32Α
(ταχείας φόρτισης), μπορεί να διαρκέσει λιγότερο από 2 ½ ώρες, χάρη σε ένα
φορτιστή  6.6kW.

Έξι κινητήρες

Παράλληλα με το E-Tense hybrid, το DS 7 Crossback θα είναι διαθέσιμο σε μια γκάμα πέντε
ισχυρών κινητήρων υψηλής απόδοσης, με υψηλής ροπής κινητήρες εσωτερικής καύσης
που συμμορφώνονται με τα πρότυπα EU 6.2.

Οι κινητήρες θα κάνουν πρεμιέρα με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο υψηλής απόδοσης νέας γενιάς
(EAT8): με τρείς κινητήρες βενζίνης (THP 225 S&S EAT8, THP 180 S&S EAT8, PureTech 130 S με
6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ΕΑΤ6) και με δύο κινητήρες πετρελαίου (BlueHDi 130 S&S με
επιλογή ως προς το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ΕΑΤ6 ή ΕΑΤ8 και με BlueHDi 180 EAT8).

Το EAT8 είναι πολλά περισσότερα από ένα 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Συμβάλλει στην αυτόνομη λειτουργία οδήγησης UND 7 Crossback.

Με λίγα λόγια παρέχει:

  • Εξοικονόμηση καυσίμου 4% σε σύγκριση με το προηγούμενο 6τάχυτο αυτόματο
    κιβώτιο ταχυτήτων, που οφείλεται σε μια νέα στρατηγική ελέγχου, στη λειτουργία Start
    & Stop που ενεργοποιείται σε ταχύτητες έως και 3χλμ/ώρα, παρέχοντας
    εξοικονόμηση βάρους περίπου 2kg
  • Ενισχυμένη οδηγική απόλαυση μέσω
    αθόρυβης λειτουργίας, ομαλότερης αλλαγής ταχυτήτων και με 8 ταχύτητες
  •  Πρόσβαση στο σύστημα Traction Control (ATC)

Εύκολο Parking

To DS 7 Crossback προχωρά δυναμικά στον τομέα της αυτόνομης μετακίνησης: είναι
εξοπλισμένο με ένα καινοτόμο σύστημα υποβοήθησης οδήγησης που ονομάζεται DS Park Pilot.

Με αυτή τη νέα τεχνολογία, το αυτοκίνητο μπορεί να σταθμεύσει μόνο του, ή αντίστροφα
παράλληλα με την άκρη του πεζοδρομίου, χωρίς χειροκίνητη  χρήση του τιμονιού ή του πεντάλ

Επιπλέον, το DS Park Pilot μπορεί να προσδιορίσει ένα χώρο στάθμευσης αυτοκινήτων που
αντιστοιχεί στο μέγεθος του DS 7 Crossback απλά οδηγώντας με
ταχύτητα έως και 30χλμ/ώρα.

Ασφάλεια

Η κακή ορατότητα και η τυχόν απροσεξία μπορεί να είναι συνώνυμες με τον κίνδυνο. Το DS Safety αποτελείται από 6 σημαντικές λειτουργίες που κάνουν το δρόμο ασφαλέστερο: Night Vision
DS, DS Driver Attention Monitoring, DS Vision Active Led, ενεργητική παρακολούθηση των
τυφλών σημείων, αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης, εκτεταμένη αναγνώριση σήμανσης.

Η οδήγηση ενός X74 εξασφαλίζει ηρεμία και τη σιγουριά πως ανά πάσα στιγμή, καθώς οι
οδηγοί και οι επιβάτες είναι προστατευμένοι από τις  καλύτερες τεχνολογίες.

Το σύστημα Night Vision DS προσφέρει εξαιρετική οδική ορατότητα κατά τη διάρκεια της
νυχτερινής οδήγησης. Η υπέρυθρη κάμερα, εντοπίζει άμεσα πεζούς, ζώα, ή άλλα αντικείμενα
που δεν είναι ορατά σε απόσταση μέχρι και 100 μέτρα.

Το ψηφιακό ταμπλό δείχνει στον οδηγό την περιοχή γύρω από το αυτοκίνητο, υποδηλώνοντας
με κίτρινο χρώμα τις γύρω περιοχές που σημαίνουν πιθανό κίνδυνο.

Η γραμμή γίνεται κόκκινη ανάλογα με την κρισιμότητα του κινδύνου, προειδοποιώντας
τον οδηγό να αντιδράσει.

Σύστημα παρακολούθησης προσοχής του οδηγού

Η έλλειψη προσοχής όπως και η υπνηλία είναι οι κύριες αιτίες των ατυχημάτων στον αυτοκινητόδρομο. Η τεχνολογία του DS 7 Crossback εντοπίζει τυχόν μείωση της εγρήγορσης του οδηγού. Χρησιμοποιώντας μια υπέρυθρη κάμερα πάνω από το τιμόνι, το σύστημα επικεντρώνεται
συνεχώς στα μάτια για τυχόν σημάδια κούρασης και στα σημάδια απόσπασης της προσοχής.

Ένα ακόμα
σημείο παρακολούθησης είναι η σωστή πορεία του αυτοκινήτου στη λωρίδα δρόμου.

DS Vision Active Led

Εκτός από την απόλαυση της πλήρους ορατότητας στο δρόμο, το σύστημα DS Vision Active Led προσαρμόζεται στο εύρος και στο πλάτος του δρόμου, των συνθηκών που επικρατούν και της
ταχύτητας που έχει το όχημα. Οι φωτισμοί είναι πέντε: Parking, Συνθήκες Πόλης (Town Beam),

Οδήγηση σε επαρχιακό δίκτυο (Country Beam), Αυτοκινητόδρομος (Motorway Beam), Δυσμενείς Συνθήκες (Adverse Weather). Δυναμικοί προβολείς (Dynamic Bending Light)
και φώτα νυκτός (High Beam), συμπληρώνουν την πλήρη γκάμα φωτισμού του αυτοκινήτου.

Το SUV της DS δημιουργήθηκε και σχεδιάστηκε στο Παρίσι, κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις
του Mulhouse στη Γαλλία και στο εργοστάσιο Shenzhen στην Κίνα.

Με προσοχή στη λεπτομέρεια

Η έμφαση στη λεπτομέρεια γίνεται εξίσου ορατή και στην επίσημη σχεδιαστική γλώσσα που χρησιμοποιείται στην καμπίνα.

Τα buttons, η οθόνη, τα χειριστήρια αφής, ο frameless καθρέπτης εσωτερικού και η αισθητική που αποπνέει η μάρκα DS αποδεικνύουν σε κάθε σημείο την έμφαση στη λεπτομέρεια.

Διαστάσεις

Μήκος αμαξώματος: 4.57m

Ύψος: 1.62m

Πλάτος: 1.89m

newsbeast.gr

Continue Reading
Advertisement

ΑUTO-MOTO

Στο Canal Grande με BMW Σειρά 8 Coupe

Published

on

Ένα σπορ αυτοκίνητο σε μία πρωτοφανή διαδρομή στο θρυλικό κανάλι της εμβληματικής ιταλικής πόλης

Η νέα BMW Σειρά 8 Coupe είναι κάτι παραπάνω από ένα απλό, σπορ αυτοκίνητο. Με αυτό
το μοντέλο, η γερμανική μάρκα θέλησε να χαρίσει στην πολυτελή κατηγορία μία νέα ταυτότητα,
ζωντανεύοντας τα αυτοκινητιστικά όνειρα και δημιουργώντας μοναδικές στιγμές απόλαυσης.

Η συναρπαστική τηλεοπτική διαφήμιση, που βρίσκεται στο επίκεντρο της καμπάνιας λανσαρίσματος της νέας Σειράς 8 Coupe, στοχεύει στη συναισθηματική απήχηση μιας εντελώς νέας
εμπειρίας αυτοκίνησης που υλοποιείται για πρώτη φορά. Παρουσιάζει το πολυτελές
σπορ αυτοκίνητο να διασχίζει το ιστορικό κέντρο της Βενετίας.

Περνώντας δίπλα από μεγαλοπρεπή παλάτια και κάτω από τη γέφυρα Rialto, η νέα Σειρά 8
φτάνει στο Canal Grande, μία διαδρομή που δεν έχει επαναληφθεί από αυτοκίνητο.

Ο οδηγός, σύμφωνα με το σενάριο του βίντεο, κάνει το παιδικό του όνειρο πραγματικότητα,
δηλαδή να διασχίσει τη Βενετία στο τιμόνι ενός αυτοκινήτου.

Από την άλλη, οι θεατές ανακαλύπτουν μία εντελώς νέα οπτική διάσταση της
«πόλης του νερού», και γίνονται μάρτυρες πρωτοφανών στιγμών οδηγικής απόλαυσης

Το βίντεο σκηνοθέτησε ο Daniel Wolfe και θα προβάλλεται σε διασκευές 15, 30 και 45 δευτερολέπτων. Ήρωας της ιστορίας είναι ένας νεαρός Βενετός, ο οποίος σαν παιδί ανακαλύπτει
την αγάπη του για τα αυτοκίνητα γενικότερα και τη μάρκα BMW ειδικότερα.

Ένα αυτοκινητάκι BMW M1 γίνεται το αγαπημένο του παιχνίδι, ενώ κάποιος φίλος του
που ασχολείται με την κατασκευή σκαφών, τον μυεί στη μαγεία της τεχνολογίας των κινητήρων.

Αλλά σε μία πόλη που εξυπηρετείται μόνο με πλωτά μέσα μεταφοράς, η λαχτάρα του
για τη γνήσια οδηγική απόλαυση παραμένει ανεκπλήρωτη, γι’ αυτό φεύγει από τη
Βενετία, ως έφηβος, για να επιστρέψει μετά από πολλά χρόνια.

Και τώρα επιτέλους το παιδικό του όνειρο παίρνει σάρκα και οστά, οδηγώντας τη νέα
Σειρά 8 Coupe, περνώντας από πλωτές εξέδρες και διασχίζοντας τη γενέτειρά του μέσα από
το σύμπλεγμα των καναλιών της, σε μία μοναδική διαδρομή, χωρίς προηγούμενο.

Το σενάριο συμβολίζει την προσπάθεια εκπλήρωσης του φαινομενικά ακατόρθωτου
και της υλοποίησης ενός παιδικού ονείρου.

ια τις ανάγκες των γυρισμάτων, οι Αρχές της Βενετίας (για πρώτη φορά στην ιστορία της πόλης) χορήγησαν στο BMW Group την άδεια να στήσει μία πλωτή εξέδρα που
θα επέτρεπε σε ένα αυτοκίνητο να κινείται με φόντο το διάσημο ιστορικό κέντρο της πόλης.

Εκεί όπου γόνδολες, βαπορέτα, και μικρά ταχύπλοα είναι το μοναδικό μέσο μεταφοράς εδώ και
αιώνες, η νέα Σειρά 8 Coupe έγινε πρωτοπόρος χαράσσοντας κυριολεκτικά έναν άλλο δρόμο.
Κάποιες θεαματικές σκηνές τραβήχτηκαν με τη βοήθεια drones με κάμερα, ενώ οι
διαφημίσεις θα μεταδίδονται σε όλο τον κόσμο σε επιλεγμένα τηλεοπτικά κανάλια και online.

Η καμπάνια λανσαρίσματος της νέας Σειράς 8 Coupe είναι προϊόν συνεργασίας της μάρκας με την Serviceplan Campaign International. Θα υποστηριχτεί από μεγάλης εμβέλειας δραστηριότητες
μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media), όπως Facebook, Instagram και YouTube.

Επίσης, ετοιμάζεται ένα βίντεο με πληροφορίες και εντυπώσεις από την (κατά τα άλλα) χωρίς αυτοκίνητα πόλη της Βενετίας καθώς και ένα ντοκιμαντέρ για τα γυρίσματα του βίντεο με την Σειρά 8 Coupe.

newsbeast.gr

Continue Reading

ΑUTO-MOTO

H Mercedes X-Class TheRock edition ήρθε στην Ελλάδα (+τιμές)

Published

on

Με πλούσιο εξοπλισμό ασφάλειας και άνεσης και προαιρετικά, το νέο πανίσχυρο κινητήρα V6 258 ίππων η Mercedes X-Class TheRock κυλά τους τροχούς του στους δρόμους της χώρας μας.

Η νέα X-Class TheRock edition κάνει την εμφάνισή της στην Ελλάδα και έρχεται να καλύψει κάθε ιδιαίτερη απαίτηση χρήσης, επαγγελματικής ή μη. Διατίθεται σε δύο χρωματικές επιλογές, λευκό
ή μαύρο μεταλλικό και είναι βασισμένη στην πλούσια και μοναδική, για την κατηγορία,
γκάμα εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας της έκδοσης Progressive.

Αυτή γίνεται η βάση στην οποία έρχονται να προστεθούν και μια σειρά επιλογών που
ολοκληρώνουν την αισθητική αλλά και χρηστική της ταυτότητα.

Το συνολικό όφελος από την απόκτηση των στοιχείων εξοπλισμού, που προσφέρονται με την
TheRock edition επιπλέον της έκδοσης Progressive, ξεκινά από 6.940 ευρώ για την Χ250 d 4MATIC
TheRock (με αυτόματο κιβώτιο) και από 7.830 ευρώ για την X350 d 4MATIC- V6 TheRock
(με αυτόματο κιβώτιο), στη συνολική αξία του οχήματος.

newsauto.gr

Continue Reading

ΑUTO-MOTO

Η νέα Ural Air περιορισμένης παραγωγής έχει και drone

Published

on

Το νέο πόνημα της Ural, της διάσημης εταιρείας κατασκευής μοτοσικλετών από τη Ρωσία,
ονομάζεται Air Limited Edition.

Θα κυκλοφορήσει σε μόλις 40 αντίτυπα και υπόσχεται μοναδικές συγκινήσεις για τους λάτρεις της περιπέτειας καθώς εκτός όλων των άλλων είναι εξοπλισμένη με drone της DJI Spark, το οποίο
εδράζεται σε ειδικό χώρο στο εμπρόσθιο μέρος του καλαθιού της μοτοσικλέτας.

Το drone διαθέτει ενσωματωμένη κάμερα και φορτίζεται μέσω θύρας USB.

Ο off-road χαρακτήρας της νέας Ural ενισχύεται από τον πλούσιο εξοπλισμό της που περιλαμβάνει: υψηλότερες αναρτήσεις, βοηθητικά φώτα ομίχλης LED, εφεδρικό τροχό, φτυάρι, κάνιστρο
καυσίμων, εργαλειοθήκη, σχάρα για αποσκευές.

Σε όλα αυτά προσθέστε την ύπαρξη ανεμοδείκτη ώστε να εκτιμηθεί η ταχύτητα και η φορά
του ανέμου πριν την πτήση του drone, καθώς επίσης και πτυσσόμενο κοντάρι για selfie!

Ένα στοιχείο το οποίο καθιστά ξεχωριστές τις μοτοσικλέτες της Ural είναι η αντοχή και η αξιοπιστία τους. Μπορεί το design να μην είναι το δυνατό τους σημείο, ωστόσο κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει την ικανότητά τους να καταγράφουν εκατοντάδες χιλιάδες «απροβλημάτιστα» χιλιόμετρα
και να ανταπεξέρχονται στις απαιτήσεις δύσβατων και κακοτράχαλων επιφανειών.

Ο κινητήρας είναι ο γνωστός δικύλινδρος boxer 750 κ. εκ. που αποδίδει 41 ίππους, ενώ η κίνηση μεταφέρεται και στον τροχό του καλαθιού.

Οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν τον Νοέμβριο και όσοι επιθυμούν να αποκτήσουν ένα από τα μόλις
40 Air Limited Edition θα πρέπει να δώσει μια προκαταβολή ύψους 500 δολαρίων άμεσα.
Η τελική τιμή της έχει οριστεί στα 17.999 δολάρια.

newsbeast.gr

Continue Reading

ΑUTO-MOTO

Η απόλυτη «έκφραση» του supercar GT-R στην Ginza του Τόκιο

Published

on

Το Nissan GT-R50 από την Italdesign, η απόλυτη «έκφραση» του supercar GT-R, θα εκτεθεί για περιορισμένο χρονικό διάστημα στο Nissan Crossing, στην Ginza του Τόκιο.

Το πρωτότυπο μοντέλο συνδυάζει τις κορυφαίες επιδόσεις του GT-R με την Ιταλική
κατασκευαστική τεχνική. Η ιαπωνική μάρκα συνεργάστηκε με τη  Italdesign που εδρεύει
στο Τορίνο,  για να δημιουργήσει ένα μοναδικό μοντέλο, βασισμένο στο τελευταίο GT-R Nismo,
που μνημονεύει τις επετείους των 50 ετών τόσο για το  GT-R, όσο και για την  Italdesign.

Το αυτοκίνητο  φτάνει στο Nissan Crossing μετά από σχετικές εμφανίσεις στην Ευρώπη
και τις Η.Π.Α., συμπεριλαμβανομένου του παγκόσμιου ντεμπούτου του στο Goodwood
Festival of Speed στην Αγγλία τον Ιούλιο. Στον χώρο του Nissan Crossing
θα βρίσκεται μέχρι τις 25 Νοεμβρίου.

Το GT-R50 διαθέτει ένα ξεχωριστό χρυσό εξωτερικό στοιχείο που εκτείνεται σε
όλο σχεδόν το πλάτος του οχήματος. Το καπό είναι «φουσκωμένο» τονίζοντας την ισχύ του
αυτοκινήτου, ενώ  οι λεπτοί προβολείς LED εκτείνονται από τους θόλους των τροχών,
μέχρι το χείλος πάνω από τις εξωτερικές γρίλιες της εισαγωγής του αέρα.

Κάτω από το καπό κρύβεται ένας πραγματικός θησαυρός. Πρόκειται γαι τον συναρμολογημένο
στο χέρι κινητήρα V638RETT V6 3.8 λίτρων, που για την περίσταση αποδίδει
720 ίππους και 780 Nm ροπής.

Η θετική αποδοχή του πρωτοτύπου από το κοινό, έχει βάλει σε σκέψεις τις δύο εταιρείες για μια έκδοση παραγωγής.  Στην περίπτωση αυτή η Italdesign δεν θα κατασκευάσει πάνω από 50 μονάδες, όπου κάθε αυτοκίνητο θα είναι προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις του ιδιοκτήτη του. Όσο για την τιμή του αυτοκινήτου, αυτή  υπολογίζεται ότι θα προσεγγίζει τις 900.000 ευρώ περίπου.

Παράλληλα με το GT-R50, η Seiko Watch Corp. θα παρουσιάσει στο Nissan Crossing
ένα ρολόι, αποκλειστικά σχεδιασμένο  για το μοντέλο :  το GMT Seiko Sports Collection
Spring-Drive Chronograph GMT.

Στην ίδια εκδήλωση θα εκτεθεί και το Skyline 2000 GT-R  του 1974, ένα διάσημο μοντέλο («πρόγονος»  του GT-R50),  που είχε κατασκευαστεί ειδικά για το Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο, το 1972.

newsbeast.gr

Continue Reading

ΑUTO-MOTO

Πλούσιο θέαμα στο Ράλι Ευβοϊκού Επιτέλους, ένας πραγματικός αγώνας

Published

on

Με συμμάχους τον καλοκαιρινό καιρό, τον υψηλό ανταγωνισμό και τις απαιτητικές
ειδικές διαδρομές, το πρώτο Ράλι Ευβοϊκού στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία, προσφέροντας
πλούσιο θέαμα στους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού που είχαν την τύχη να το
παρακολουθήσουν από κοντά.

Ο αγώνας που κέρδισε αγωνιζόμενους και θεατές φέροντας την υπογραφή της Ελληνικής Λέσχης Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής ανήκει πλέον στο παρελθόν, έχοντας αφήσει τις καλύτερες
υποσχέσεις για το μέλλον. Χαρακτηριστικό του Ράλι Ευβοϊκού αποτέλεσε ο υψηλός
ανταγωνισμός, καθώς στις περισσότερες κατηγορίες η μάχη για την κατάκτηση της
πρώτης θέσης κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον όλων μέχρι το τέλος.

Ο αγώνας «άνοιξε» με την ειδική διαδρομή της Ριτσώνας, στην οποία επικράτησαν οι Καμπύλης-Τσαούσογλου (Skoda S2000). Η μάχη για την πρώτη θέση της γενικής κατάταξης είχε
μόλις ξεκινήσει. Η απάντηση από τους Αναπολιοτάκη-Τσιούκα (Mitsubishi Lancer Evo X) και
τους Πλάγο – Ρέντη (Honda Civic Type-R) ήταν άμεση, με τους πρώτους να κερδίζουν,
έστω και οριακά, το «Πλατανάκι 1» και το «Λουκίσια 1».

Η εικόνα δεν άλλαξε σημαντικά στο δεύτερο σκέλος του αγώνα. Οι ΚαμπύληςΤσαούσογλου (Skoda S2000) σημείωσαν και πάλι την καλύτερη επίδοση στο δεύτερο πέρασμα της Ριτσώνας, εκεί που οι Πλάγος – Ρέντης (Honda Civic Type-R) έχασαν από ένα μικρό λάθος πολύτιμο έδαφος.

Τελικά, η σταθερότητα των Αναπολιοτάκη-Τσιούκα (Mitsubishi Lancer Evo X) αποδείχθηκε καθοριστική, καθώς στο τέλος του δεύτερου σκέλους το πλήρωμα από την Κρήτη είχε
αποκτήσει μια διαφορά 11 δευτερολέπτων από τους βασικούς ανταγωνιστές του, την
οποία και διατήρησε μέχρι το τέλος του αγώνα κατακτώντας όχι μόνο τη νίκη αλλά και
τον τίτλο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι Ασφάλτου.

Οι Πλάγος-Ρέντης (Honda Civic Type-R) ολοκλήρωσαν τον αγώνα στην δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης, όντας παρόλα αυτά οι νικητές της F2. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν οι Καμπύλης-Τσαούσογλου (Skoda S2000). Τους Πλάγο-Ρέντη που τερμάτισαν στην κορυφή της C3, πλαισίωσαν
οι Κτιστάκης Δ.-Κτιστάκης Ε. (Peugeot 306 S 16) και οι Πλακούτσης-Παναγιωτακόπουλος
(Peugeot 206 RC), οι οποίοι κατέλαβαν, αντιστοίχως, τη 2η και την 3η θέση της κατηγορίας.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε η εξέλιξη του αγώνα και στις μικρότερες κατηγορίες. Στην C4 τον πρώτο
λόγο είχαν οι Κοπανάκης-Φαρμάκης (Opel Corsa C S1600), οι οποίοι πολύ σύντομα απέκτησαν
διαφορά ασφαλείας από τους Περάκη-Κουρουγκιαούρη (Peugeot 206 XS). Μέχρι και
την τελευταία ειδική διαδρομή του αγώνα πάλεψαν για την πρώτη θέση της C5 οι
Αυγερόπουλος-Γιαβάσης (Peugeot 106 S 16) και Πατσουράκης-Σαρρής Citroen C2 GT).

Νικητές με διαφορά μόλις 7,7 δευτερόλεπτα αναδείχθηκαν οι πρώτοι, με το βάθρο να συμπληρώνεται από τους Ζάγαρη-Βεργοζήση (Citroen Saxo VTS). Πιο εύκολο ήταν το έργο των Κορνελάκη-
Φακλάνα στη C6, χτίζοντας ειδική με ειδική ένα σημαντικό προβάδισμα από τους
Μπούτσικο-Βότση (Toyota Yaris) και τους Τύρος-Σαπουνάκης (Peugeot 106 S 16.

Στους πρωταγωνιστές της κατηγορίας των ιστορικών οχημάτων ανήκουν οι Μανδρούκας-Τσάδαρης (Porsche 911 Carrera 3.0), οι οποίοι κατέκτησαν μια μάλλον εύκολη νίκη τερματίζοντας, παρά
την ποινή των 50 δευτερολέπτων, σχεδόν 3 λεπτά μπροστά από τους Καλύβα-Μπαμπαλή
(Renault 5 Alpine). Στην τρίτη θέση της κατηγορίας ολοκλήρωσαν τις προσπάθειές
τους οι Σταφυλοπάτης-Χατζηρήγας με Ford Sierra RS Cosworth.

Κλείνοντας θα πρέπει να σημειώσουμε την συμπαράσταση των κατοίκων της περιοχής που αγκάλιασαν τον αγώνα, του Γενικού Λυκείου Δροσιάς Χαλκίδας, της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας,
αλλά και των Δήμων Θήβας και Χαλκιδέων, μαζί με τις τοπικές Αστυνομικές Διευθύνσεις.

newsbeast.gr

Continue Reading

ΑUTO-MOTO

Τρεις παγκόσμιες πρεμιέρες από την Peugeot στο Σαλόνι του Παρισιού 2018

Published

on

Στη φετινή Έκθεση Αυτοκινήτου στο Παρίσι, η Peugeot θα πραγματοποιήσει τρεις παγκόσμιες πρεμιέρες. Παράλληλα με το 508 SW, θα παρουσιαστεί το e-Legend, ένα concept
car πλήρως ηλεκτρικό και αυτόνομο, το οποίο αποτελεί την πραγματική ενσάρκωση ενός
αισιόδοξου και θελκτικού μέλλοντος, καθώς επίσης και οι νέοι υβριδικοί κινητήρες βενζίνης.

Νέο 508 SW

Η γαλλική μάρκα αποκαλύπτει την Station Wagon έκδοση του νέου 508, η οποία ανήκει
στην έντονα ανταγωνιστική Κατηγορία D και αντλεί την έμπνευσή του από shooting brakes.
Όντας χαμηλό και με δυναμική γραμμή, το 508 SW προσφέρει ένα ρηξικέλευθο design.

Έχει συνδυάσει επιτυχώς την sport κομψότητα με την πρακτικότητα στους άνετους χώρους, προσβασιμότητα και με i-Cockpit τελευταίας γενιάς. Αμιγώς εμπνευσμένο από το DNA της
μάρκας, το νέο 508 SW συνδυάζει αξιοσημείωτη οδική συμπεριφορά με εξαιρετική απόδοση.

Η αποτελεσματικότητά του, η ασφάλεια και το υψηλής αισθητικής και άνεσης design
του είναι η υπόσχεση της μεγιστοποίησης των αισθήσεων κατά τη διάρκεια της οδήγησης.

Peugeot e-Legend Concept

Πρόκειται για ένα όραμα του μέλλοντος της οδηγικής απόλαυσης μέσω του εντυπωσιακού και εμβληματικού Concept Car. Με την υιοθέτηση ενός ρεαλιστικού πλαισίου (4,65 μέτρα μήκος),
αποτελεί μία προβολή στο μέλλον
της αυτοκίνησης, το οποίο βασίζεται στην κομψότητα της μάρκας. Το e-Legend Concept
αποτελεί το τεχνολογικό μανιφέστο του οράματος της φίρμας για ένα αμιγώς ηλεκτρικό,
παραμετροποιήσιμο, ηλεκτρονικά συνδεδεμένο, αυτόνομο όχημα.

Το στυλ του επανερμηνεύει τις βασικές θεματικές του 504 Coupe με ένα ελαφρύ, αθλητικό,
αισθησιακό τρόπο. Η καμπίνα είναι τοξωτή προς τα πίσω προσφέροντας ευρείες γυάλινες
επιφάνειες. Υπάρχουν 4 δυνατότητες οδήγησης: 2 αυτόνομες και 2 χειροκίνητες, με την
επιλογή πάντα να εξαρτάται από τον οδηγό.

Η πλήρης ενσωμάτωση στο εσωτερικό της καμπίνας οφείλεται στο σύστημα Focal (ακουστική, 49’’ ψηφιακή οθόνη καμπυλωμένη προς τους επιβάτες, οι οποίοι μπορούν να παρακολουθήσουν
ταινίες, περιεχόμενο πολυμέσων ή ακόμα και ένα πλάνο του δρόμου, ανάλογα με τον
επιλεγμένο τρόπο οδήγησης). Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι ζεστά, συνδυάζοντας
βελούδο με ξύλο, για να αντισταθμίσουν την αφοσίωση στο ψηφιακό μέλλον.

Νέοι Υβριδικοί κινητήρες

Η Peugeot παρουσιάζει στο Παρίσι την νέα σειρά κινητήρων Hybrid και Hybrid4 (τετρακίνητη οδήγηση) με τους οποίους θα εφοδιάσει τα 3008 , 508 και 508 SW από το Φθινόπωρο του 2019.

Η οδηγική εμπειρία της μάρκας εμπλουτίζεται με νέες οδηγικές δυνατότητες, χάρη στη δυνατότητα του ηλεκτρικού ZEV εφέ, την αποδοτικότητα της τετρακίνητης οδήγησης (Hybrid4), τη δυναμική της Sport ρύθμισης οδήγησης και την ευελιξία της ρύθμισης Hybrid. Η απλή τεχνολογία προσφέρει την απόλυτη ελευθερία για πορεία σε δρόμο, πόλη, αλλά και ύπαιθρο. Η ελευθερία επιλογής, με δύο ή τέσσερις τροχούς σε κίνηση, 225 ή 300 άλογα, χάτσμπακ, SW ή SUV.

Στο 2.000 τ.μ. περίπτερο βρίσκονται όλα τα μοντέλα της μάρκας (108, 208, 2008, 308, 3008 και 5008), αλλά και η νέα έκδοση του 208 WRX, 560 ίππων, για το FIA World Rallycross Championship. Το αγωνιστικό θα παρουσιαστεί από τον Sebastian Loeb, στις 5 Οκτωβρίου.

Νίκος Τσάδαρης

newsbeast.gr

Continue Reading
Advertisement
Entertaiment3 weeks ago

Το σαρδάμ της Μπεκατώρου που λύγισε ακόμα και τους παίκτες

Entertaiment1 month ago

Λάκης Γαβαλάς: Θα τους λιντσάρει ο κόσμος αν με βάλουν φυλακή

ΕΛΛΑΔΑ2 months ago

Θύμα ληστείας δημοσιογράφος του ΣΚΑΪ: Με έδεσαν και με χτύπησαν μπροστά στο παιδί μου

Entertaiment2 months ago

H Μαντώ Γαστεράτου απαντά on air στην Τζένη Μελιτά: Η απουσία από το γάμο και το καρφί για τη φιλία τους

Entertaiment2 months ago

Βαλάντης: Διαγνώστηκα με όγκο στο νεφρό όταν έκανα τις απαραίτητες εξετάσεις για το Nomads

Entertaiment2 months ago

Ρεσιτάλ αγένειας στο GNTM: Το κράξιμο για τα φρύδια, το contouring και την αλαζονεία στην 24χρονη Ειρήνη

Entertaiment2 months ago

Χαμός στο Πρωινό για πρόσωπα που παίζουν στο θέατρο: «Η Τέτα η νυχού έπαιζε πέρυσι! Νυχού είναι ρε»!

Entertaiment2 months ago

H Τζούλια Νοβά μιλάει για τον «σκληρό» πατέρα της και λυγίζει

CELEBRITIES2 months ago

Η αδερφή της Μάιλι Σάιρους πουλάει τα δάκρυά της για 12.000 δολάρια

oikonomakou-1
Entertaiment2 months ago

Πρόβα νυφικού για την Αθηνά Οικονομάκου

Advertisement
Advertisement

ΟΤΙ ΠΑΙΖΕΙ