H Huawei αποκαλύπτει την νέα εποχή για τα κινητά τηλέφωνα: Γνωρίστε το Intelligent Phone
Connect with us

TECH ΝΕΑ

H Huawei αποκαλύπτει την νέα εποχή για τα κινητά τηλέφωνα: Γνωρίστε το Intelligent Phone

Published

on

Αθήνα, 13 Ιανουαρίου 2017- Τονίζοντας για ακόμη μια φορά τη δέσμευση της Huawei να υποστηρίξει την καινοτομία και τη συνεργασία με κορυφαίους συνεργάτες, για να μετασχηματίσει τον τρόπο που οι άνθρωποι βιώνουν τον κόσμο γύρω τους, ο CEO της Huawei, Richard Yu, απευθύνθηκε στο πολυπληθές κοινό που παρακολούθησε την ομιλία του, στο πλαίσιο της έκθεσης CES, στο Λας Βέγκας.

Ο Richard Yu μοιράστηκε επίσης το όραμα της Huawei για τα κινητά επόμενης γενιάς: το Intelligent Phone, μια συσκευή AI-powered (τεχνητής νοημοσύνης) που υπόσχεται να βελτιώσει κάθε κομμάτι της ζωής μας. Επιπλέον, ο κ. Yu ανακοίνωσε την πιο πρόσφατη συνεργασία της εταιρίας με τους ηγέτες της βιομηχανίας, την Amazon και την Google, και αποκάλυψε ότι το Huawei Mate 9 θα είναι πλέον διαθέσιμο στις ΗΠΑ. Επενδύοντας τόσο στα υλικά κατασκευής των συσκευών, όσο και στην καινοτομία του λογισμικού τους, το Mate 9 Pro και το Porsche Design Mate 9 θα είναι επίσης οι πρώτες συσκευές της Huawei που θα υποστηρίζουν τη λειτουργία Daydream της Google.

Υποστηρίζοντας την καινοτομία με πάθος
Κατά την διάρκεια των τελευταίων πέντε ετών η Huawei έχει αναδειχθεί ως μία από τις τρεις κορυφαίες μάρκες smartphone παγκοσμίως. Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του, ο Richard Yu επεσήμανε τους τρεις πυλώνες της Ηuawei το πάθος, την συλλογική σοφία και την ουσιαστική καινοτομία, για να εξηγήσει την επιτυχία της εταιρείας.

Μέσα στο 2016, η Huawei διένειμε περισσότερα από 139 εκατομμύρια smartphones, σημειώνοντας αύξηση 29% σε σχέση με το 2015. Σύμφωνα με την IPSOS, η παγκόσμια αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας της έχει δει επίσης σταθερή αύξηση, καθώς ανέβηκε από 76% σε 81%, με 66,7% και 100% αύξηση στην άποψη και την προτίμηση των καταναλωτών παγκοσμίως.

Μέσα από τις συνεχείς επενδύσεις της στην Έρευνα και την Ανάπτυξη, οι οποίες ξεπέρασαν τα 38 δισεκατομμύρια δολάρια κατά τη διάρκεια των τελευταίων 10 ετών, η Huawei θα ηγηθεί στην επόμενη εποχή της καινοτομίας για να εμπνεύσει και να ενδυναμώσει την ανθρωπότητα. Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής, η Huawei θα αξιοποιήσει τη συλλογική σοφία από τα λαμπρότερα μυαλά του κόσμου, τόσο εντός όσο και εκτός της εταιρείας, για να βοηθήσει στην διαμόρφωση της νέας εποχής για την τεχνολογία καταναλωτικών προϊόντων..

Μάλιστα, προσφάτως η Huawei άνοιξε το νέο Max Berek Εργαστήριο Καινοτομίας σε συνεργασία με την Leica, έτσι ώστε να ενισχύσει την εταιρική της σχέση με τον παγκόσμιο ηγέτη στη φωτογραφία και απεικόνιση.

To έξυπνο τηλέφωνο για έναν έξυπνο κόσμο

Καθώς ο κόσμος απαιτεί πλέον την αδιάλειπτη ψηφιακή συνδεσιμότητα, η Huawei φαίνεται πως ανοίγει τον δρόμο για τη δημιουργία μιας επαναστατικής εμπειρίας που θα φέρει τελικά το Intelligent Phone στη ζωή. Ο κ. Yu τόνισε ότι βρισκόμαστε σε μια νέα περίοδο εξέλιξης που πρόκειται να ξεδιπλωθεί – αρχικά ο υπολογιστής μας έδωσε μια πύλη για την πρόσβαση σε πληροφορίες, έπειτα ακολούθησε η πρόσβαση στο Διαδίκτυο, το οποίο μας έδωσε την δυνατότητα να μοιραζόμαστε τις πληροφορίες.

Σήμερα ζούμε σε μια εποχή όπου συνδέονται τα πάντα. Ο κ. Yu ανέφερε μεταξύ άλλων ότι ζούμε σε έναν «έξυπνο κόσμο» όπου οι συσκευές συνεχώς διαισθάνονται, λειτουργούν, και συλλέγουν δεδομένα σχετικά με το περιβάλλον μας.

Για να ευδοκιμήσουμε σε αυτό τον ευφυή κόσμο, η ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης στα σημερινά smartphones μας προσφέρει ένα σημαντικό εμπρός και μας φέρνει πιο κοντά στην επόμενη γενιά κινητής τηλεφωνίας, τα Intelligent Phones. Τα AI-powered Intelligent Phones θα είναι σε θέση να προβλέπουν τις ανάγκες μας με νέες λειτουργίες που θα ταιριάζουν πραγματικά στον τρόπο που σκεφτόμαστε και αισθανόμαστε.

Προκειμένου να δημιουργηθεί το Intelligent Phone, o Richard Yu αναφέρθηκε στις ανάγκες του σχεδιασμού , αυτής της συσκευής η οποία θα μπορεί να μιμείται την ανθρώπινη ικανότητα να αλληλεπιδρά και να κατανοεί τον κόσμο γύρω της. Για παράδειγμα, το Intelligent Phone θα χρειαστεί προηγμένες οπτικές λειτουργίες για να βλέπει και να κατανοεί το περιβάλλον του.

Επιπρόσθετα, θα χρειαστεί πιο έξυπνα και εξελιγμένα μικρόφωνα, μέσω των οποίων θα ακούει και θα προσδιορίζει τους διάφορους ήχους. Τέλος, θα διαθέτει περισσότερη ενέργεια και υψηλότερη διάρκεια ζωής της μπαταρίας για να επεξεργάζεταιτις τεράστιες ποσότητες πληροφοριών που θα δέχεται.

Για να επιταχυνθεί η δημιουργία των Intelligent Phones, η Huawei εργάζεται για την περαιτέρω ανάπτυξη της τεχνολογίας αισθητήρων, την μηχανική μάθηση, την διαχείριση δεδομένων και των chipset. Αγκαλιάζοντας τις νέες αυτές εξελίξεις, η Huawei πιστεύει ότι το Intelligent Phone θα ενοποιήσει την ψηφιακή και την ανθρώπινη νοημοσύνη για να κάνει τη ζωή μας καλύτερη.

Ο κ. Yu συνέχισε, «Σήμερα οι άνθρωποι συνδέονται με τον ψηφιακό κόσμο, χρησιμοποιώντας τα smartphones τους. Στο μέλλον, το Intelligent Phone θα αλλάξει όλο αυτό το σκηνικό. Γιατί το Intelligent Phone θα είναι μια επέκταση του ποιοι είμαστε. Ένα αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας, που θα χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για να προσαρμοστεί στις ανάγκες μας, και θα μας επιτρέπει να αλληλεπιδρούμε απρόσκοπτα με τον πραγματικό και τον ψηφιακό κόσμο».

Συνεργασία με ηγέτες της βιομηχανίας

Κατά την ομιλία του, ο κ. Yu αποκάλυψε τις προσεχείς συνεργασίες-ορόσημο της Huawei με την Amazon και την Google. Τις χαρακτήρισε ως συνεργασίες που θα επιταχύνουν την ανάπτυξη νέων, καινοτόμων τεχνολογιών και εμπειριών.

Το Huawei Mate 9 Pro και το Huawei Porsche Design Mate 9 είναι οι πρώτες συσκευές της Huawei που υποστηρίζουν την λειτουργία Daydream της Google, η οποία προσφέρει στους χρήστες την δυνατότητα να εξερευνήσουν το εντυπωσιακό περιεχόμενο και τις εμπειρίες της εικονικής πραγματικότητας.

Σύμφωνα με τον Amit Singh, τον Business & Operations Αντιπρόεδρο της Google για θέματα Εικονικής Πραγματικότητας, το 2017, εκτός από την προσθήκη υψηλής ποιότητας εικονικής πραγματικότητας στις συσκευές της Huawei μέσα από την λειτουργία Daydream, η Google και η Huawei θα συνεργαστούν για να προσφέρουν smartphones υψηλής ποιότητας, με αυξημένη αίσθηση της πραγματικότητας που θα διαθέτουν τεχνολογία εντοπισμού κίνησης, εκμάθηση περιοχής με την λειτουργία Project Tango και αντίληψη του βάθους.

Οι συνέργειες αυτές και η επέκταση του οικοσυστήματος των συνεργατών της Huawei παγκοσμίως, αποτελούν κομμάτι μιας στρατηγικής που θα οδηγήσει σε μια πιο πλούσια και πιο ουσιαστική ενσωμάτωση της καινοτομίας, η οποία με την πάροδο του χρόνου θα βοηθήσει στη διαμόρφωση των τεχνολογιών επόμενης γενιάς.

«Σήμερα εστιάζουμε στη γεφύρωση της καινοτομίας με την τεχνολογία, θέλοντας να δημιουργήσουμε ένα οικοσύστημα οραματιστών και να προσφέρουμε προϊόντα που βελτιώνουν σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι συνδέονται μεταξύ τους», είπε ο Richard Yu, Διευθύνων Σύμβουλος της Huawei. «Καθώς κοιτάζουμε προς το μέλλον, είμαστε στο κατώφλι μιας νέας εποχής.

Είμαστε έτοιμοι να προσπεράσουμε όλα τα εμπόδια και να βελτιώσουμε τον τρόπο που αλληλεπιδρούμε με το περιβάλλον μας.

Η δημιουργία του Intelligent Phone θα αποτελέσει την εξέλιξη στον χώρο της κινητής τηλεφωνίας που θα παρέχει νοημοσύνη σε κάθε πτυχή της ζωής μας, εμπλουτίζοντας τον τρόπο που βιώνουμε τον κόσμο γύρω μας».

Σχετικά με τη Huawei
Η Huawei είναι κορυφαίος παγκόσμιος προμηθευτής τεχνολογικών λύσεων πληροφορικής και επικοινωνιών (ICT). Στόχος μας είναι να φτιάξουμε έναν καλύτερα συνδεδεμένο κόσμο, δρώντας ως υπεύθυνος εταιρικός πολίτης, καινοτόμος ηγέτης για την κοινωνία της πληροφορίας και συνεργάτης στην βιομηχανία.

Με πελατοκεντρική καινοτομία και ισχυρές συνεργασίες, η Huawei έχει καθιερώσει ένα ολοκληρωμένο πορτφόλιο ICT λύσεων που προσφέρουν στους καταναλωτές το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στους τομείς των τηλεπικοινωνιακών δικτύων, των συσκευών και του cloud computing.

Οι 170.000 υπάλληλοι που απασχολεί η Huawei σε όλον τον κόσμο, είναι αφοσιωμένοι στη δημιουργία της μέγιστης αξίας για τηλεπικοινωνιακούς παρόχους, εταιρείες και καταναλωτές. Οι καινοτόμες ICT λύσεις, τα προϊόντα και οι υπηρεσίες της Huawei διατίθενται σε περισσότερες από 170 χώρες εξυπηρετώντας πάνω από το 1/3 του παγκόσμιου πληθυσμού. Με έτος ίδρυσης το 1987, η Huawei είναι μια ιδιωτική εταιρεία που ανήκει εξολοκλήρου στους υπαλλήλους της.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Huawei Consumer Business Group επισκεφθείτε τον διαδικτυακό τόπο της Huawei στη διεύθυνση: http://consumer.huawei.com/gr 

Continue Reading
Advertisement

TECH ΝΕΑ

Το Instagram “κόβει” του ψεύτικους ακόλουθους και τα επί πληρωμή likes

Published

on

By

Η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης προχωρά σε κινήσεις, με στόχο να αποκαταστήσει
την εμπιστοσύνη μεταξύ των χρηστών και των διαφημιζόμενών της.

Η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης ανακοίνωσε ότι θα ξεκινήσει την απαγόρευση των
likes και των ακόλουθων “έναντι αμοιβής” τις προσεχείς εβδομάδες, σε μια προσπάθεια να
αποκαταστήσει την εμπιστοσύνη μεταξύ των χρηστών και των διαφημιζόμενων της.

“Πρόσφατα, έχουμε δει τους λογαριασμούς να χρησιμοποιούν εφαρμογές τρίτων
μερών για να αυξήσουν τεχνητά το κοινό τους”, σημειώνει η πλατφόρμα σε μια νέα
ανακοίνωση που αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα της.

“Οι άνθρωποι έρχονται στο Instagram για να έχουν πραγματικές εμπειρίες, συμπεριλαμβανομένων πραγματικών αλληλεπιδράσεων. Είναι δική μας ευθύνη να διασφαλίσουμε ότι
αυτές οι εμπειρίες δεν θα διαταραχθούν από μη νόμιμη δραστηριότητα» τονίζεται.

Αξιοποιώντας μια σειρά από νέα “εργαλεία μηχανικής μάθησης” που αναπτύχθηκαν για
να βοηθήσουν στον εντοπισμό των προφίλ “ύποπτων” χρηστών, το Instagram θα ξεκινήσει την
κατάργηση των πλαστών likes, των παρατηρήσεων και των σχολίων από λογαριασμούς που
πιστεύεται ότι χρησιμοποιούν υπηρεσίες τρίτων για να αυξήσουν τη δημοτικότητα
και τον αριθμό των ακόλουθων τους.

Με βάση τη νέα πολιτική, οι παλιές αναρτήσεις δεν θα μπουν στο στόχαστρο αναδρομικά.

Με την αλλαγή, οι παλιές δημοσιεύσεις θα συνεχίσουν να εμφανίζουν τα “αγορασμένα” likes και
σχόλια, αλλά στις νέες θα είναι αναγκαστικά χαμηλότερος ο αριθμός των likes. “Περιττό να ειπωθεί…
ότι είναι πολύ ντροπιαστικό”, σχολιάζεται σε δημοσίευμα του περιοδικού Vogue.

“Οι ψεύτικοι ακόλουθοι και τα πλαστά likes πάντοτε ήταν ρητά ενάντια
στους όρους και τις προϋποθέσεις της Instagram και η πλατφόρμα έχει αφαιρέσει
εδώ και καιρό ψεύτικους λογαριασμούς, αλλά η νέα ανακοίνωση σηματοδοτεί την πρώτη φορά
που υιοθετεί σθεναρή στάση απέναντι στη ψεύτικη δραστηριότητα, την οποία τώρα θεωρεί
«κακή, ανεπιθύμητη συμπεριφορά»” υπογραμμίζεται στο δημοσίευμα.

Αν και η ψεύτικη δραστηριότητα έχει βοηθήσει αναμφισβήτητα το Instagram να
γίνει μια πολύ κερδοφόρα πλατφόρμα, φαίνεται ότι, τουλάχιστον προς το παρόν, το
ηθικό ζήτημα είναι πιο σημαντικό, αναφέρεται στο δημοσίευμα.

Continue Reading

TECH ΝΕΑ

Έρχεται τεράστια αλλαγή στο Facebook – Γιατί αποφάσισε να μαυρίσει το Messenger;

Published

on

By

Αλλάζει μορφή παρουσίασης η δημοφιλής εφαρμογή για τα μηνύματα του Facebook. Το Facebook και οι εταιρίες εμπνεύστηκαν από την απόφαση της Apple να βάλει το dark mode ως μία από τις επιλογές της και αποφάσισε να ενσωματώσει την ίδια λειτουργία στο messenger.

Όπως έχει αποδειχθεί, ο χρήστης διαβάζει πιο εύκολα κείμενο με μαύρο backround ενώ και η μπαταρία αντέχει περισσότερο χρονικό διάστημα. Το τεχνικό τμήμα του Messenger, αναμένεται να λανσάρει το προσεχές διάστημα το μαύρο φόντο για τα μηνύματα.

Διαβάστε περισσότερα στο TheCaller.gr

Continue Reading

TECH ΝΕΑ

Πώς το Facebook κινδυνεύει να έχει την… τύχη του Yahoo

Published

on

By

Θα είναι το Facebook το νέο Yahoo; Καθώς αυξάνονται οι εναντίον του πιέσεις των κυβερνήσεων, οι χρήστες φαίνεται να απομακρύνονται σιγά-σιγά και οι διαφημιζόμενοι δείχνουν ολοένα πιο δυσαρεστημένοι, το Facebook δεν αποκλείεται να βρεθεί αντιμέτωπο με το τυπικό μάθημα-πάθημα της ιστορίας του διαδικτύου: και οι μεγάλοι πέφτουν από την κορυφή, όπως π.χ. συνέβη στο κάποτε κραταιό Yahoo.

Οι επικεφαλής άλλων μεγάλων τεχνολογικών εταιρειών έχουν ήδη αρχίσει να αποκαλούν το Facebook «μεγάλη καπνοβιομηχανία», καθώς εντείνονται οι σε βάρος του επικρίσεις ότι είναι εθιστικό
για τους χρήστες, τοξικό για την υγεία της δημοκρατίας και ώριμο για ρυθμιστικές παρεμβάσεις
εκ μέρους των κρατικών αρχών – όλα αυτά δηλαδή που έχουν συμβεί στις πολυεθνικές του καπνού.

Πριν ένα χρόνο, όπως επισημαίνει σε ανάλυσή του ο «Economist», μια τέτοια συζήτηση και ένας παραλληλισμός του Facebook με τις καπνοβιομηχανίες ή με το Yahoo θα φάνταζε κάτι αδιανόητο.

Το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο -που περιλαμβάνει το Instagram, το WhatsApp
και το Messenger- ανθούσε. Όμως ιδίως μετά τον Ιανουάριο του 2019 τα πράγματα
πάνε από το κακό στο χειρότερο για τον Μαρκ Ζάκερμπεργκ και την εταιρεία του.

Το Facebook φέτος αναγκάσθηκε διαδοχικά να παραδεχθεί ότι έκανε πολύ λίγα πράγματα για να αποτρέψει την «αξιοποίησή» του από τους Ρώσους που έβαλαν το «δαχτυλάκι» τους υπέρ του Τραμπ στις προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ το 2016 (κάτι που η Μόσχα αρνείται), ότι μοιράσθηκε με τρίτες εταιρείες τα προσωπικά δεδομένα 90 εκατομμυρίων χρηστών του χωρίς τη συναίνεσή τους, ότι χάκερ υπέκλεψαν τα δεδομένα άλλων 50 εκατομμυρίων χρηστών του και -το κερασάκι στην τούρτα- προ ημερών οι «Τάιμς της Νέας Υόρκης» αποκάλυψαν ότι το Facebook προσέλαβε εταιρεία λόμπινγκ που υλοποίησε «καμπάνια λάσπης» κατά των επικριτών του όπως ο Τζορτζ Σόρος.

Η γενική εντύπωση πλέον είναι ότι το Facebook «έχει σοβαρό πρόβλημα
μάνατζμεντ», όπως το έθεσε ο επικεφαλής μιας διαφημιστικής εταιρείας. Αναπόφευκτα,
οι μετοχές του στο αμερικανικό χρηματιστήριο έχουν πέσει κατά περίπου
27% από την αρχή του 2019, όπως αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Η σύγκριση με το Yahoo ασφαλώς δεν είναι τέλεια. Ακόμη και στο μεσουράνημά του,
το Yahoo ποτέ δεν ήταν τόσο μεγάλο και κερδοφόρο όσο το Facebook. Μία βασική αιτία που
το Yahoo πήρε την κάτω βόλτα και τελικά εξαγοράσθηκε από τη Verizon το 2018, είναι ότι δεν
τα έβγαλε πέρα στον ανταγωνισμό της μηχανής αναζήτησής του με την σαφώς ανώτερη Google.

Οι χρήστες εγκατέλειψαν σταδιακά το Yahoo και παράλληλα έχασαν την εμπιστοσύνη
τους σε αυτό οι διαφημιστές, ακόμη και οι ίδιοι ο εργαζόμενοί του.

Από την άλλη, το Facebook φρόντισε έγκαιρα να «σκουπίσει» τον ανταγωνισμό,
εξαγοράζοντας δυνητικά επικίνδυνους ανταγωνιστές όπως το Instagram, με
αποτέλεσμα σήμερα να μην υπάρχει στον ορίζοντα κάποια εταιρεία που να αποτελεί απειλή.
Όμως το Facebook απειλείται από τον εαυτό του και από τη μεγάλη επιτυχία του.

Υπάρχουν ήδη ανησυχητικές ενδείξεις στο εσωτερικό του, που θυμίζουν το
Yahoo, το οποίο άλλαξε πέντε διευθύνοντες συμβούλους τα τελευταία τέσσερα χρόνια πριν την
εξαγορά του. Στο Facebook ο Ζάκερμπεργκ, ο οποίος ελέγχει την πλειοψηφία των μετοχών
με δικαίωμα ψήφου στις γενικές συνελεύσεις των μετόχων, φαίνεται αμετακίνητος,
αλλά από κάτω του ήδη παρατηρείται μεγάλη κινητικότητα διευθυντικών στελεχών.

Μεταξύ άλλων, έχουν υλοποιήσει ή ανακοινώσει τις αποχωρήσεις τους οι συνιδρυτές
του Instagram, ο επικεφαλής της Oculus (εταιρεία που κατασκευάζει την ομώνυμη συσκευή
εικονικής πραγματικότητας και έχει εξαγορασθεί από το Facebook), ο επικεφαλής του νομικού
τμήματος, ο επικεφαλής κυβερνοασφάλειας (ο Ελληνοαμερικανός Άλεξ Στάμος) κ.ά.

Επιπροσθέτως, η συνεχής αρνητική δημοσιότητα που πλήττει το Facebook, έχει αρχίσει
να υποσκάπτει το ηθικό των εργαζομένων του. Ως «τρομακτική» περιέγραψε την
ατμόσφαιρα στο εσωτερικό του ένας εργαζόμενος.

Αυτό προμηνύει ότι και άλλα κορυφαία στελέχη είναι θέμα χρόνου να εγκαταλείψουν
το «πλοίο» για άλλες λιγότερο επίμαχες εταιρείες. Για να κρατήσει τους
ανθρώπους-κλειδιά, το Facebook πιθανώς θα αναγκασθεί να αυξήσει τις απολαβές τους.

Το δίκτυο ασφαλώς παραμένει ένας παγκόσμιος γίγαντας, αλλά οι
χρήστες άνω των 18 ετών ήδη περνάνε 31% λιγότερη ώρα στο Facebook σε σχέση με πριν
δύο χρόνια, πράγμα που μεταφράζεται σε λιγότερες ευκαιρίες για πώληση διαφημίσεων.

Η διοίκηση του Facebook βλέπει σαν σωτήρα το Instagram, όπου συνεχώς αυξάνει ο αριθμός των διαφημίσεων (αντιδρώντας σε αυτό ακριβώς, αποφάσισαν να φύγουν οι συνιδρυτές του και να μην παραμείνουν ως διευθυντικά στελέχη του Facebook, όπως είχαν αρχικά συμφωνήσει).

Οι διαφημίσεις πλέον αποτελούν περίπου το ένα πέμπτο όλων των αναρτήσεων που βλέπουν
οι χρήστες στο Instagram, σχεδόν διπλάσιες σε σχέση με πριν ένα χρόνο. Δεν είναι βέβαιο ότι
αυτή η διαφημιστική «καταιγίδα» θα αρέσει στους χρήστες μελλοντικά, οι οποίοι ίσως αποφασίσουν
να αφιερώνουν λιγότερο χρόνο στο Instagram, όπως έχουν ήδη κάνει στο Facebook.

Το WhatsApp αυξάνει σε δημοφιλία, αλλά συνεχίζει να είναι ζημιογόνο. Αναπόφευκτα, το Facebook θα «σερβίρει» διαφημίσεις και μέσω του WhatsApp για να στηρίξει την κερδοφορία του (επίσης η αιτία που έφυγαν οι συνιδρυτές του), κάτι που πάλι μπορεί να μην αρέσει στους χρήστες.

Πολλοί διαφημιστές και διαφημιζόμενοι θεωρούν ότι το Facebook είναι αλαζονικό και φέρνουν ως χαρακτηριστικό παράδειγμα ότι πρέπει οι ίδιοι να επισκέπτονται το Facebook για να κλείσουν συμφωνίες, αντί να έρχονται τα στελέχη του Facebook σε αυτούς, όπως συνηθίζεται στη διαφημιστική αγορά.

Επιπλέον το Facebook ανεβάζει το τιμολόγιο των διαφημίσεων σταδιακά, ενώ οι διαφημιστές το υποπτεύονται επίσης ότι «φουσκώνει» παραπλανητικά τους αριθμούς των χρηστών-στόχων που υπόσχεται να προσφέρει στις διαφημιστικές καμπάνιες των πελατών του.

Υπάρχει έτσι μια διάχυτη εντύπωση ότι σταδιακά τα διαφημιστικά
«μπάτζετ» για το Facebook θα αρχίσουν να περικόπτονται.

Και ενώ οι διαφημιστές/διαφημιζόμενοι τείνουν να χάσουν την εμπιστοσύνη τους στο Facebook, οι πολιτικοί σε ΗΠΑ και Ευρώπη μάλλον την έχουν χάσει ήδη και ανυπομονούν να δουν χειροπιαστά βήματα από το δίκτυο ότι διαφυλάσσει τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών και βάζει φρένο στη χειραγώγηση του για αλλότριους σκοπούς (π.χ. ρωσική ανάμιξη).

Αν το Facebook δεν πείσει πολιτικούς, διαφημιστές και χρήστες ότι αξίζει το χρόνο και τα χρήματά
τους και αν η μετοχή του συνεχίσει να πέφτει, είναι πιθανό ότι το No 2 κάτω από τον Μαρκ Ζούκερμπεργκ, η chief operating officer Σέριλ Σάντμπεργκ θα αντικατασταθεί εντός του 2019.

Ο ίδιος ο Ζούκερμπεργκ, ως βασικός μέτοχος, είναι απίθανο να φύγει, αλλά
το βάρος θα είναι μεγαλύτερο στις πλάτες του.

newsbeast.gr

Continue Reading

TECH ΝΕΑ

Instagram: Τέλος στους ψεύτικους ακόλουθους και τα πληρωμένα likes

Published

on

By

Η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης ανακοίνωσε ότι θα ξεκινήσει την απαγόρευση των
likes και των ακόλουθων «έναντι αμοιβής» τις προσεχείς εβδομάδες, σε μια προσπάθεια να
αποκαταστήσει την εμπιστοσύνη μεταξύ των χρηστών και των διαφημιζόμενων της

Αισθανθήκατε ποτέ ότι κάποιος που ακολουθείτε στο Instagram συγκεντρώνει
πραγματικά παράλογα μεγάλο αριθμό likes από το πουθενά;

Η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης ανακοίνωσε ότι θα ξεκινήσει την απαγόρευση των
likes και των ακόλουθων «έναντι αμοιβής» τις προσεχείς εβδομάδες, σε μια προσπάθεια να
αποκαταστήσει την εμπιστοσύνη μεταξύ των χρηστών και των διαφημιζόμενων της.

«Πρόσφατα, έχουμε δει τους λογαριασμούς να χρησιμοποιούν εφαρμογές τρίτων
μερών για να αυξήσουν τεχνητά το κοινό τους», σημειώνει η πλατφόρμα σε μια νέα
ανακοίνωση που αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα της.

«Οι άνθρωποι έρχονται στο Instagram για να έχουν πραγματικές εμπειρίες, συμπεριλαμβανομένων πραγματικών αλληλεπιδράσεων. Είναι δική μας ευθύνη να διασφαλίσουμε ότι
αυτές οι εμπειρίες δεν θα διαταραχθούν από μη νόμιμη δραστηριότητα» τονίζεται.

Αξιοποιώντας μια σειρά από νέα «εργαλεία μηχανικής μάθησης» που αναπτύχθηκαν για να βοηθήσουν στον εντοπισμό των προφίλ «ύποπτων» χρηστών, το Instagram θα ξεκινήσει την κατάργηση των πλαστών likes, των παρατηρήσεων και των σχολίων από λογαριασμούς που πιστεύεται ότι χρησιμοποιούν υπηρεσίες τρίτων για να αυξήσουν τη δημοτικότητα και τον αριθμό των ακόλουθων τους.

Με βάση τη νέα πολιτική, οι παλιές αναρτήσεις δεν θα μπουν στο στόχαστρο αναδρομικά.

Με την αλλαγή, οι παλιές δημοσιεύσεις θα συνεχίσουν να εμφανίζουν τα «αγορασμένα» likes και σχόλια, αλλά στις νέες θα είναι αναγκαστικά χαμηλότερος ο αριθμός των likes. «Περιττό να ειπωθεί… ότι είναι πολύ ντροπιαστικό», σχολιάζεται σε δημοσίευμα του περιοδικού Vogue.

«Οι ψεύτικοι ακόλουθοι και τα πλαστά likes πάντοτε ήταν ρητά ενάντια στους όρους και τις προϋποθέσεις της Instagram και η πλατφόρμα έχει αφαιρέσει εδώ και καιρό ψεύτικους λογαριασμούς, αλλά η νέα ανακοίνωση σηματοδοτεί την πρώτη φορά που υιοθετεί σθεναρή στάση απέναντι στη ψεύτικη δραστηριότητα, την οποία τώρα θεωρεί “κακή, ανεπιθύμητη συμπεριφορά”», υπογραμμίζεται στο δημοσίευμα.

Αν και η ψεύτικη δραστηριότητα έχει βοηθήσει αναμφισβήτητα το Instagram να γίνει μια πολύ κερδοφόρα πλατφόρμα, φαίνεται ότι, τουλάχιστον προς το παρόν, το ηθικό
ζήτημα είναι πιο σημαντικό, αναφέρεται στο δημοσίευμα.

protothema.gr

Continue Reading

TECH ΝΕΑ

Προβλήματα σε iPhone X και Mac Book

Published

on

By

Η Apple παραδέχθηκε ότι υπάρχουν ορισμένα προβλήματα που επηρεάζουν κάποια από
τα μοντέλα της iPhone X και Mac Book των 13 ιντσών. H αμερικανική εταιρεία διαβεβαίωσε
τους καταναλωτές ότι θα τα επιδιορθώσει δωρεάν.

Είναι ένας ακόμη κρίκος σε μια αλυσίδα προβλημάτων ποιότητας κατά το τελευταίο έτος
στα προϊόντα της Apple, παρόλο που η εταιρεία έχει αυξήσει τις τιμές της για τα περισσότερα
από αυτά, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters. Επί μήνες διάφοροι χρήστες είχαν
παραπονεθεί ότι η οθόνη αφής του iPhone X εμφάνιζε προβλήματα.

Η εταιρεία έκανε γνωστό ότι η οθόνη μερικών IPhone X -ενός μοντέλου που κυκλοφόρησε το
2017 με αρχική τιμή 999 δολάρια- μπορεί να εμφανίσει προβλήματα στη διαδικασία της αφής
λόγω τεχνικού προβλήματος ενός εξαρτήματος, το οποίο θα αντικατασταθεί δωρεάν.

Η ελαττωματική οθόνη μπορεί να μην ανταποκρίνεται σωστά στο άγγιγμα του χρήστη ή ακόμη να αντιδρά μόνη της χωρίς να προηγηθεί αφή. Το πρόβλημα αυτό δεν επηρεάζει τα νέα iPhone XS και iPhone ΧR, που παρουσιάσθηκαν φέτος το φθινόπωρο, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Ο φορητός υπολογιστής Mac Book μπορεί να εμφανίσει ένα άλλο πρόβλημα, που οδηγεί σε απώλεια δεδομένων λόγω αδυναμίας αποθήκευσης στο σκληρό δίσκο. Η Apple θα φροντίσει επίσης να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει δωρεάν τα εν λόγω drives.

To πρόβλημα αφορά ένα περιορισμένο αριθμό οδηγών στερεάς κατάστασης (solid-state drives) χωρητικότητας 128 και 256 GB που βρίσκονται εγκατεστημένα σε Mac Books 13 ιντσών, τα οποία πουλήθηκαν μεταξύ Ιουνίου 2017 και Ιουνίου 2018.

newsbeast.gr

Continue Reading

TECH ΝΕΑ

Σύντομα θα μπορείτε να σβήσετε μηνύματα που στείλατε και μετανιώσατε στο messenger

Published

on

By

Πολύ σύντομα, όλοι θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν ένα χαρακτηριστικό του messenger
που μέχρι τώρα ήταν διαθέσιμο μόνο για τον ιδρυτή του Facebook, Μαρκ Ζάκερμπεργκ
και τους στενούς συνεργάτες του.

Όλοι έχουμε μετανιώσει κάποια στιγμή για την αποστολή ενός μηνύματος στο messenger σε λάθος άτομο ή επιθυμούσαμε να έχουμε διατυπώσει καλύτερα την άποψή μας στον σωστό παραλήπτη.

Αλλά μόλις πατήσει κάποιος ”αποστολή”, δεν υπάρχει επιστροφή. Τουλάχιστον, δεν
υπήρχε μέχρι πρότινος.

Η πιο πρόσφατη έκδοση του Messenger στο App Store αναφέρει τη δυνατότητα διαγραφής των μηνυμάτων αφότου έχουν σταλεί, ανάμεσα σε άλλα χαρακτηριστικά updates που έχουν
τη σήμανση «coming soon». Μάλιστα, ο χρήστης θα έχει 10 λεπτά στη διάθεσή
του για να διαγράψει το μήνυμα αφότου το έστειλε.

«Αν κατά λάθος στείλετε λάθος φωτογραφία, λάθος πληροφορίες ή στείλετε μήνυμα σε λάθος άνθρωπος, μπορείτε εύκολα να το διορθώσετε αφαιρώντας το μήνυμα μέσα σε
δέκα λεπτά από την αποστολή του», αναφέρεται στην ενημέρωση.

Το Facebook άρχισε να υπονοεί τη λειτουργία του νέου χαρακτηριστικού από τον Απρίλιο, όταν έγινε γνωστό ότι ο Ζάκερμπεργκ χρησιμοποιούσε ήδη μια πρόωρη έκδοση του, όπως αναφέρει το Fortune.

Η νέα λειτουργία έρχεται δύο χρόνια αφότου το Facebook ξεκίνησε να δοκιμάζει πλήρη κρυπτογράφηση στην εφαρμογή Messenger με τη λειτουργία “Secret Conversations”, με μηνύματα που μπορούν να διαβαστούν μόνο από μία συσκευή του ατόμου με τον οποίο έχει ο αποστολέας συνομιλία.

http://popaganda.gr

Continue Reading
Advertisement
Entertaiment2 days ago

«Το “Καφέ της Χαράς” θα μπορούσε να γίνει και χωρίς τη Ρένια Λουϊζίδου, σας το απαντώ πριν γίνει η ερώτηση»

Entertaiment2 days ago

Τζένη Θεωνά: Η τρυφερή ιστορία πίσω από το νέο τραγούδι και βίντεο κλιπ του Δήμου Αναστασιάδη!

ΕΛΛΑΔΑ2 days ago

Έγκλημα στη Ρόδο: «Να ανοίξουν στόματα – Χτυπούσαν την κόρη μου με μανία», λέει ο πατέρας της 21χρονης φοιτήτριας

Entertaiment2 days ago

Η Κωνσταντίνα Μιχαήλ αποκάλυψε τι έκανε τα εκατομμύρια που πήρε από τη γυμνή φωτογράφιση στο Playboy (vid)

Entertaiment2 days ago

Δημήτρης Ουγγαρέζος: Το νέο βήμα στη σχέση με την Ιλένια Ουίλιαμς που τον… δυσκολεύει

Entertaiment3 days ago

Η Αννίτα Πάνια αποκάλυψε on air την ηλικία της

Entertaiment3 days ago

Θύμα κλοπής έπεσε η γνωστή τραγουδίστρια Ελένη Τσαλιγοπούλου – Κλέφτες της όρμησαν έξω από το θέατρο

ΕΛΛΑΔΑ3 days ago

Χριστούγεννα 2018: Το εορταστικό ωράριο των καταστημάτων

Entertaiment3 days ago

Και πάλι μαζί Ηλιάνα Παπαγεωργίου- Κωνσταντίνος Αργυρός! Έδωσαν δεύτερη ευκαιρία στη σχέση τους

ΕΛΛΑΔΑ3 days ago

Κούγιας: Την Δευτέρα αποφυλακίζεται υποχρεωτικά ο Ριχάρδος- Πήγαν να εκμεταλλευτούν πρόσκαιρα πολιτικά οφέλη

Entertaiment1 month ago

Το σαρδάμ της Μπεκατώρου που λύγισε ακόμα και τους παίκτες

Entertaiment2 months ago

Λάκης Γαβαλάς: Θα τους λιντσάρει ο κόσμος αν με βάλουν φυλακή

ΕΛΛΑΔΑ2 months ago

Θύμα ληστείας δημοσιογράφος του ΣΚΑΪ: Με έδεσαν και με χτύπησαν μπροστά στο παιδί μου

Entertaiment3 months ago

H Μαντώ Γαστεράτου απαντά on air στην Τζένη Μελιτά: Η απουσία από το γάμο και το καρφί για τη φιλία τους

Entertaiment3 months ago

Βαλάντης: Διαγνώστηκα με όγκο στο νεφρό όταν έκανα τις απαραίτητες εξετάσεις για το Nomads

Entertaiment3 months ago

Ρεσιτάλ αγένειας στο GNTM: Το κράξιμο για τα φρύδια, το contouring και την αλαζονεία στην 24χρονη Ειρήνη

Entertaiment3 months ago

Χαμός στο Πρωινό για πρόσωπα που παίζουν στο θέατρο: «Η Τέτα η νυχού έπαιζε πέρυσι! Νυχού είναι ρε»!

Entertaiment3 months ago

H Τζούλια Νοβά μιλάει για τον «σκληρό» πατέρα της και λυγίζει

CELEBRITIES3 months ago

Η αδερφή της Μάιλι Σάιρους πουλάει τα δάκρυά της για 12.000 δολάρια

oikonomakou-1
Entertaiment3 months ago

Πρόβα νυφικού για την Αθηνά Οικονομάκου

Advertisement
Advertisement

ΟΤΙ ΠΑΙΖΕΙ