Connect with us

ΑUTO-MOTO

Η Mercedes γιορτάζει τα 40 χρόνια του ABS

Published

on

Πριν ακριβώς από 40 χρόνια το ABS λανσαρίστηκε από τη Mercedes και τη Bosch, αλλάζοντας τα δεδομένα
ασφαλείας των αυτοκινήτων. Το πρώτο αυτοκίνητο το οποίο εφοδίαζε ήταν η Mercedes S-Class.

Το ABS παρουσιάστηκε για πρώτη φορά από τη Mercedes και τη Bosch τον Αύγουστο του 1978 και πιο συγκεκριμένα
από τις 22 έως τις 25 του μήνα. Στα τέλη της χρονιάς η S-Class της εποχής (W116) ήταν το πρώτο μοντέλο παραγωγής το οποίο έφερε το σύστημα.

Μέχρι την εμφάνιση του ABS ένα μεγάλο πρόβλημα των αυτοκινήτων ήταν το να διατηρείται ο έλεγχος του
οχήματος σε καταστάσεις απότομου φρεναρίσματος, αφού το αυτοκίνητο μπλόκαρε τους τροχούς του και κινούνταν ανεξέλεγκτο.

Αυτό το πρόβλημα λύθηκε από το ABS, το οποίο ακόμη και σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης (νερό, πάγο, χιόνι κ.ο.κ.)
έδινε την δυνατότητα στον οδηγό να έχει τον έλεγχο του οχήματος όταν το αυτοκίνητο φρέναρε απότομα τους τροχούς του.

Η υιοθέτηση του νέου συστήματος έφερε επανάσταση στην ενεργητική ασφάλεια των οχημάτων, ενώ παράλληλα
άνοιξε το δρόμο για την υιοθέτηση ψηφιακών συστημάτων γενικότερα στα αυτοκίνητα.

Η Mercedes, μέσα σε μόλις 2 χρόνια από το λανσάρισμά του προσέφερε το ABS ως προαιρετική επιλογή σε όλα
της τα μοντέλα, ενώ από το 1981 το υιοθέτησαν και τα επαγγελματικά της οχήματα.

Από τον Οκτώβριο του 1992 όλες οι Mercedes έφεραν το ABS στο βασικό τους εξοπλισμό.

newsauto.gr

ΑUTO-MOTO

Ελλάδα: Ποιο είναι το αγαπημένο αυτοκίνητο των ληστών;

Published

on

By

Σε έξαρση είναι οι κλοπές αυτοκινήτων στη χώρα μας. H ραγδαία αύξηση των κλοπών το 2017
σε σχέση με του 2016 (+ 30%) συνεχίζεται και το 2018, τόσο στο λεκανοπέδιο όσο και στην
επαρχία.

Στο ερώτημα που θέσαμε σε ειδικούς εγκληματολόγους, γιατί συμβαίνει αυτό, αφού δύσκολα
σήμερα ένα κλεμμένο όχημα μπορεί να πουληθεί και να ξανακυκλοφορήσει σε Ελλάδα και
εξωτερικό (εντοπίζεται εύκολα σήμερα), η απάντηση είναι «για ανταλλακτικά».

Η αυξημένη παλαιότητα του στόλου των οχημάτων στη χώρα μας (+13 χρόνια), έχει δημιουργήσει
μεγάλη ανάγκη για ανταλλακτικά, τα οποία από τη μία δεν επαρκούν στην αγορά, λόγω των
πολλών ζημιών (ταλαιπωρημένα – παλιά αυτοκίνητα), ενώ από την άλλη τα γνήσια ανταλλακτικά
είναι σαφώς πιο ακριβά από τα… κλεμμένα.

Οπότε βρίσκουν εύκολα αγοραστές-κατόχους, οι οποίοι κυρίως δε μπορούν (ή δε θέλουν) να δαπανήσουν πολλά χρήματα για επισκευή-συντήρηση. Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε που
ακόμα κρατάνε στην κατοχή τους ένα παλιό αυτοκίνητο.

Έτσι, έχουν δημιουργηθεί κυκλώματα τα οποία υποδέχονται τα κλεμμένα αυτοκίνητα (αυτοκινητικά χειρουργεία) και αφού τα λύσουν, πουλάνε τα ανταλλακτικά τους σε ελεύθερα συνεργεία (μη εξουσιοδοτημένα) τα οποία ούτε αποθήκες διατηρούν (εισερχόμενα, εξερχόμενα ανταλλακτικά),
ενώ δεν κόβονται και τα ανάλογα παραστατικά για τα ανταλλακτικά που τοποθετούνται.

Η έκφραση του «μάστορα» που συνήθως ακούνε οι κάτοχοι των αυτοκινήτων προς επισκευή είναι:
«…θα ψάξω να σου βρω ένα καλό,ελαφρώς μεταχειρισμένο ανταλλακτικό για να μην βάλεις το καινούργιο, το ακριβό).

Οι ληστές των αυτοκινήτων συνήθως επιλέγουν δημοφιλή αυτοκίνητα (να έχουν πουληθεί αρκετά στην Ελλάδα) αλλά και πιο σπάνια, που δεν βρίσκονται εύκολα ανταλλακτικά. Μάλιστα σε κάποιες περιπτώσεις της συγκεκριμένης κατηγορίας των κλεμμένων αυτοκινήτων, οι ληστές επικοινωνούν
με τον κάτοχο ζητώντας του «λύτρα» για να επιστρέψουν το αυτοκίνητο.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουμε στη διάθεσή μας, το αυτοκίνητο το οποίο προτιμάνε κατά
κόρων το τελευταία δύο χρόνια οι ληστές, είναι τα Smart χρονολογίας κατασκευής από 1998 έως
και 2014, που έχουν πολλά κοινά ανταλλακτικά.

Δεν προτιμάνε το καινούργιο, του οποίοι τα εξαρτήματα είναι εντελώς διαφορετικά.

Σημειώστε δε πως ένα Smart μπορεί να κλαπεί ιδιαίτερα εύκολα και χωρίς
διάρρηξη σε δρόμο, απλά σηκώνοντάς το σε μία μικρή πλατφόρμα…

newsauto.gr

Continue Reading

ΑUTO-MOTO

Τι καινούργιο ετοιμάζει η Ducati

Published

on

By

Άλλο ένα ισχυρό brand name στο χώρο των δύο τροχών ετοιμάζεται να εισέλθει στην πολλά υποσχόμενη κατηγορία των 300 κ.εκ. που γνωρίζει μεγάλη άνθιση τα τελευταία χρόνια.

Ο λόγος για την Ducati, η οποία σύμφωνα με δημοσιεύματα που ξένου Τύπου ετοιμάζεται να συνεργαστεί με την ινδική εταιρεία
Hero MotoCorp για τη δημιουργία μοτοσυκλετών μικρού κυβισμού που θα τεθούν απέναντι στις δημοφιλείς προτάσεις των KTM, BMW
αλλά και των ιαπωνικών εργοστασίων που εδώ δεκαετίες δραστηριοποιούνται στις μικρές κατηγορίες.

Μέχρι πριν λίγα χρόνια εταιρείες όπως η Ducati ή η Harley Davidson ούτε που θα σκέφτονταν το ενδεχόμενο να μπουν στο χώρο
των μικρών μοτοσυκλετών. Το γεγονός όμως ότι η Ινδία αποτελεί πλέον τη μεγαλύτερη αγορά μοτοσυκλετών στον κόσμο όπως επίσης
και το ότι τα προσιτά δίτροχα μικρού κυβισμού παρουσιάζουν τεράστια ζήτηση, κάνει τις εταιρείες να επαναπροσδιορίζουν την εμπορική τους πολιτική.

Οι πληροφορίες αναφέρουν πως η Hero θα είναι υπεύθυνη για την εξέλιξη των πλαισίων, ενώ η Ducati θα φροντίζει για τους κινητήρες.
Λέγεται πως τα πρώτα μοντέλα
μικρού κυβισμού που θα προκύψουν από τη συνεργασία θα είναι οι μικρογραφίες των Scrambler και της Multistrada,
οι οποίες θα μοιράζονται κοινά μηχανικά στοιχεία.Προς το παρόν καμία από τις δύο εταιρείες δεν έχει σχολιάσει τα δημοσιεύματα.

Για την ιστορία, η μικρότερη μοτοσυκλέτα που διαθέτει αυτή τη στιγμή στην προϊοντική της γκάμα η ιταλική εταιρεία είναι το
Scrambler Sixty2 με τον δικύλινδρο σε διάταξη L κινητήρα των 399 κ.εκ.

newsbeast.gr

Continue Reading

ΑUTO-MOTO

Η φουτουριστική μοτοσικλέτα με το αστείο όνομα

Published

on

By

Ο Μπέρνχαρντ Νάουμαν ή «Tin Man» όπως είναι ευρύτερα γνωστός στο χώρο του, ασχολείται με τις κάστομ μοτοσικλέτες, κατασκευάζοντας εξαρτήματα από φύλλα μετάλλου για δίτροχα που θέλουν να ξεχωρίζουν.

Όταν έπιασε στα χέρια του την BMW R nineT, άφησε τη φαντασία του να οργιάσει, δημιουργώντας
μια μοτοσικλέτα βγαλμένη από το «Blade Runner».

Μια αντισυμβατική πρωτότυπη κατασκευή που έχει κρατήσει σχεδόν ελάχιστα εξαρτήματα
αυτούσια σε σχέση με το δημοφιλές μοντέλο της γερμανικής εταιρείας.

Για να ακριβολογούμε μόνο το τιμόνι, οι μανέτες και η μπροστινή ανάρτηση είναι ίδια με του μοντέλου παραγωγής. Το πλαίσιο, το ντεπόζιτο, η εξάτμιση, η δερμάτινη σέλα είναι χειροποίητα, ενώ τροποποιήσεις έχουν υποστεί και οι τροχοί. Η σιλουέτα πάντως όπως και ο χαρακτηριστικός boxer κινητήρας, αρκούν για να καταλάβει κάποιος ότι στην προηγούμενη ζωή της αυτή ήταν μια «φυσιολογική» BMW.

«Στην πραγματικότητα δεν έχω κάποια βασική έμπνευση. Αποσυναρμολογώ τα εξαρτήματα της μοτοσυκλέτας και παρουσιάζω την εκδοχή μου ξεκινώντας σε κενό καμβά», τονίζει.

Το αυτό έπραξε και στην περίπτωση της «Giggerl». Μα γιατί «Giggerl»;

newsbeast.gr

Continue Reading

ΑUTO-MOTO

Η ονειρική Porsche αξίας 1,5 εκατ. ευρώ

Published

on

By

Μεταξύ του 1989 και του 1994 παράχθηκε ένα από τα πιο εμβληματικά sportcar. Ήταν η 964.
Ένα υπέροχο τετράτροχο, με εκπληκτικές καμπύλες και μνημειώδη σχεδίαση.

Η συγκεκριμένη Porsche είναι από τις αγαπημένες των μεγαλύτερων συλλεκτών.
Ωστόσο, η έκδοση που παρουσίασε η Singer Vehicle Design στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του
Goodwood, συγκίνησε του απανταχού λάτρεις των κλασικών οχημάτων.

Κατασκευάστηκε από την καλιφορνέζικη εταιρεία σε συνεργασία με τη βρετανική Williams Advanced Engenireeing και το κωδικό όνομα του αυτοκινήτου είναι Singer DLS
(Dynamics and Lightweight Study).

Αυτή είναι η δεύτερη φορά που οι δυο τους ενώνουν τις δυνάμεις τους, με το αποτέλεσμα να γοητεύει.

Κατασκευάστηκε από την καλιφορνέζικη εταιρεία σε συνεργασία με τη βρετανική Williams Advanced Engenireeing και το κωδικό όνομα του αυτοκινήτου είναι Singer DLS (Dynamics and Lightweight Study). Αυτή είναι η δεύτερη φορά που οι δυο τους ενώνουν τις δυνάμεις τους, με το αποτέλεσμα να γοητεύει.

Φυσικά, η 964 έχει αναβαθμιστεί πλήρως. Τόσο στο αμάξωμα, όσο και στην καμπίνα έχει χρησιμοποιηθεί αρκετό carbon, τα καθίσματα προέρχονται από τη Recaro και όλες οι επιφάνειες καλύπτονται από δέρμα σε πορτοκαλί και μαύρη απόχρωση.

Οι ζάντες φέρουν την υπογραφή της BBS, από πίσω βρίσκονται κεραμικά φρένα της Brembo, τα ελαστικά Pilot Sport Cup 2 είναι της Michelin και η ανάρτηση με τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Williams Advanced Engenireeing.

Στην καρδιά της Singer DLS βρίσκεται ένας boxer 4.0 λίτρων κινητήρας απόδοσης 500 ίππων. Όπως αναφέρει η εταιρεία, πολλά στοιχεία αντλούν έμπνευση από την τεχνολογία της F1, όπως οι βαλβίδες από τιτάνιο και οι εγχυτήρες καυσίμου. Το μοτέρ συνδυάζεται με χειροκίνητο εξάρι κιβώτιο από μαγνήσιο.

Για όσους ενδιαφέρονται, η αριστουργηματική ειδική έκδοση της Porsche θα παραχθεί σε 75 μονάδες έπειτα από παραγγελία.

Όσο για το κόστος, σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις κυμαίνεται στο 1,5 εκατομμύριο.

zougla.gr

Continue Reading

ΑUTO-MOTO

Το νέο Norton Atlas Scrambler θα έχει και turbo

Published

on

By

Μια πρώτη γεύση από το επερχόμενο νέο μοντέλο της Norton έδωσε στο ευρύ κοινό ο ιδιοκτήτης και CEO της εταιρείας, Στιούαρτ Γκάρνερ, δημοσιεύοντας στο twitter δυο φωτογραφίες/σχέδιά του.

Πρόκειται για το νέο Atlas Scrambler 650 κ. εκ. που παραπέμπει στο ομώνυμο μοντέλο του 1963 και αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του τον ερχόμενο Νοέμβρη, στο πλαίσιο της έκθεσης NEC που θα γίνει στο Λονδίνο.

Παρότι επισήμως δεν υπάρχουν λεπτομέρειες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά της μοτοσικλέτας, πληροφορίες θέλουν το νέο Atlas Scrambler να εξοπλίζεται με έναν δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα χωρητικότητας 650 κ. εκ. που θα αποδίδει από 70 έως 90 hp.

Για τους πιο απαιτητικούς θα υπάρχει και υπερτροφοδοτούμενη έκδοση του μοτέρ με απόδοση
που θα φτάνει τους 175 hp!

Σε ό,τι αφορά στις αναρτήσεις, το νέο Atlas Scrambler θα εφοδιάζεται με πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι USD και πλήρως ρυθμιζόμενο μονό αμορτισέρ, που θα παρέχονται ως στάνταρ εξοπλισμός, ενώ στο βασικό εξοπλισμό θα περιλαμβάνεται και σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών (ABS). Το βάρος της μοτοσικλέτας δεν θα ξεπερνά τα 150 κιλά (στεγνή).

Η παραγωγή της νέας Norton αναμένεται να ξεκινήσει το 2019, με την τιμή της να είναι κοντά στα 11.500 ευρώ.

newsbeast.gr

Continue Reading

ΑUTO-MOTO

Το απόλυτο Nissan GT-R από την Italdesign

Published

on

By

H Italdesign εισέρχεται στην αγορά του Βιετνάμ

Για τον εορτασμό των 50 χρόνων του GT-R αλλά και της Italdesign, ο σχεδιαστικός οίκος
ασχολήθηκε με το εκπληκτικό αυτοκίνητο της Nissan και το αποτέλεσμα κόβει την ανάσα.

Με το GT-R50 η Italdesign γιορτάζει τα 50 χρόνια τόσο τα δικά της όσο και του μοντέλου. Είναι μια ειδική έκδοση που με τις ευλογίες της Nissan, αποτελεί την πλέον ακραία έκδοση του μοντέλου που άλλαξε τα δεδομένα στην κατηγορία των sport αυτοκινήτων.

Πέραν της διχρωμίας του αμαξώματος, οι επεμβάσεις της Italdesign επεκτείνονται και στα φωτιστικά σώματα εμπρός που πλέον είναι πιο «στενά» κάνοντας την εικόνα του αυτοκινήτου ακόμα πιο επιθετική.

Η μεγάλη και ρυθμιζόμενη αεροτομή στο πίσω μέρος δίνει τον τόνο για τις ικανότητες
του μοντέλου, που εκτός όλων των άλλων, έχει και αναβαθμισμένη απόδοση.

Ο χειροποίητος V6 των 3,8 λίτρων αποδίδει περίπου 710 ίππους, χάρη κυρίως στα turbo
και το intercooler που χρησιμοποιούνται και είναι από τα αγωνιστικά της κατηγορίας GT3.

Η Bilstein έχει βάλει το χέρι της για την αναβάθμιση της ανάρτησης
και τη βελτίωση του handling.

newsauto.gr

 

Continue Reading

Facebook

Advertisement

ΟΤΙ ΠΑΙΖΕΙ

Copyright © 2018

How to whitelist website on AdBlocker?

How to whitelist website on AdBlocker?

  1. Click on the AdBlock Plus icon on the top right corner of your browser
  2. Click on "Enabled on this site" from the AdBlock Plus option
  3. Refresh the page and start browsing the site