Βάσω Λασκαράκη: Πισωγύρισμα στην «κλειδαρότρυπα» το Big Brother

Βάσω Λασκαράκη: Πισωγύρισμα στην «κλειδαρότρυπα» το Big Brother

Η Βάσω Λασκαράκη είναι από τις πιο όμορφες και γλυκές γυναίκες
της μικρής οθόνης. Η ταλαντούχα ηθοποιός ρίσκαρε φέτος και μετά τη σαρωτική κωμωδία
«Το σόι σου» τόλμησε να πρωταγωνιστήσει στη συναρπαστική σειρά του Alpha
«Ερωτας μετά», σε έναν άκρως δραματικό ρόλο και σε ένα πολύ δυνατό ερωτικό θρίλερ.

Η ερμηνεία της, συγκλονιστική. Η ίδια μιλά στο «Enjoy» και στην Μαρία
Ανδρέου μετά το τέλος μιας πολύ κρίσιμης σκηνής για τον έρωτα που δεν μπορεί
να εξηγηθεί, τον έρωτα που δίνει χαρά και ζωή, τον έρωτα που καταστρέφει.

Η συζήτησή μας δεν μένει στον έρωτα και στην ελληνική μυθοπλασία, που φέτος φορά κορόνα και βασιλεύει
στην εγχώρια μικρή οθόνη. Η ηθοποιός χαίρεται γι’ αυτό, όμως από την άλλη δεν παραβλέπει ότι στην τηλεόραση
έχουν υψηλή τηλεθέαση και τα ριάλιτι, τα οποία το μόνο που επιζητούν από τους παίκτες είναι να τους αποδείξουν
πόσο φιλόδοξοι είναι και μέχρι πού μπορούν να φτάσουν.

Βάσω, παίζεις σε μια σειρά που κόβει την ανάσα, ένα πολύ δυνατό ερωτικό
θρίλερ με πολλά flashback, που θα μπορούσε κάλλιστα να ήταν παραγωγή του Netflix ή
να στηρίζεται σε κάποιο επιτυχημένο αστυνομικό σκανδιναβικό μυθιστόρημα.

Μέσα στην ίδια εβδομάδα είδαμε στο σίριαλ «Έρωτας μετά» την οικογένεια της ηρωίδας που υποδύεσαι,
της Άννας, να την κηδεύει, καθώς πιστεύουν όλα τα μέλη της ότι πρέπει να ήταν
αυτή τελικά η σκοτωμένη κοπέλα που έψαχναν εδώ και καιρό… Βέβαια η Άννα ζει κλειδωμένη
κάπου από τον απαγωγέα της… Πόσο δύναμη θέλει να γυρίσεις αυτές τις σκηνές;

Σε όλη αυτήν την παράνομη ερωτική ιστορία που συνάπτει η Άννα με τον
Κωνσταντίνο (Αντώνης Καρυστινός), ο μεγάλος πόλεμος δεν είναι σε σχέση με τον άνδρα
της και τι θα κάνει με εκείνον… Το πάθος της αδυνατεί να το ελέγξει και έχει πάψει πια να
θέλει να το εξηγήσει. Έχει παραδοθεί σε αυτό, αν και μέσα της βαθιά αγαπά τον
άνδρα της, τον Χρήστο (Μάριος Αθανασίου), ως άνθρωπο.

Το μεγάλο αγκάθι είναι τα παιδιά της. Σκεφτείτε ότι αυτά τα παιδιά πείστηκαν ότι η μάνα τους
δεν ζει, βρέθηκε ένα αποσαθρωμένο πτώμα, τους είπαν ότι αυτό θα είναι της Άννας και πήγαν
στην κηδεία της. Όταν γύριζα τις σκηνές που με έχουν κλείσει στο υπόγειο οι απαγωγείς μου, είχα ανατριχιάσει
ολόκληρη.

Σκεφτόμουν όχι την αγωνία μιας γυναίκας που είναι εγκλωβισμένη σε ένα άγνωστο
μέρος, που της φέρονται βάναυσα, αλλά την αγωνία μιας μάνας, την απόγνωσή της καθώς
γνωρίζει ότι τα παιδιά της πονούν για εκείνη, από την εξαφάνισή της, την απουσία της.

Το μεγάλο δράμα της Άννας είναι τα παιδιά της. Με αυτές τις σκηνές της απαγωγής, σε ένα σκοτεινό μέρος,
ένιωσα τον τρόμο, τον εγκλωβισμό, τον φόβο του ανθρώπου που λέει «θα ζω αύριο ή θα με σκοτώσουν;» Θα έλεγα
ότι αισθάνθηκα τεράστια ψυχολογική πίεση και ειδικά από τότε που έγινα μητέρα όλα τα τοποθετώ αλλιώς πλέον στο μυαλό μου και έχω γίνει πιο ευαίσθητη.

Έχω άλλες κεραίες. Όταν γίνεσαι γονιός, σκέφτεσαι πρώτα τα παιδιά σου, μετά τον εαυτό σου.
Πονάς περισσότερο όταν τα παιδιά σου ξέρεις ότι δεν είναι καλά και γι’ αυτό ευθύνεσαι εσύ.

Πώς μια γυναίκα με τον χαρακτήρα της Άννας, που φαίνεται ότι αγαπά τον
άνδρα της, την οικογένειά τους, απατά τον σύζυγό της και μάλιστα με τον άνδρα της
φίλης της; Δεν νιώθει τύψεις, ενοχές; Είναι μια διπλή προδοσία, προς τον σύζυγο και
προς τη φίλη της, την Ηλέκτρα (Έμιλυ Κολιανδρή); Δεν τίθεται θέμα ηθικής;

Πραγματικά δεν ξέρω αν υπάρχουν καλοί και κακοί άνθρωποι. Δεν
ξέρω αν υπάρχουν άγγελοι και δαίμονες. Πιστεύω ότι οι άνθρωποι έχουν κακές και καλές
πλευρές. Η Άννα θεωρώ ότι, αν είχε κάνει στη ζωή της από νωρίς αυτά που ήθελε, όπως
να δούλευε ως δασκάλα χορού, δεν θα είχε καταπιεσμένα συναισθήματα.

Κάτι δεν λειτουργούσε καλά στον γάμο της, παρότι ο άνδρας της τής τα παρείχε όλα. Η Άννα δεν δημιουργούσε. Ξέχασε τον εαυτό της και αφιερώθηκε στην ανατροφή των παιδιών, τη φροντίδα του σπιτιού, ενώ λάτρευε τον χορό, εκφραζόταν μέσα από αυτόν και ήθελε να μεταδώσει τις γνώσεις της. Δεν ξέρω πώς δεν αντιστάθηκε στην έλξη της για τον Κωνσταντίνο.

Είναι τόσο καταιγιστικές οι εξελίξεις που φαίνεται ότι αυτό το πάθος την πήρε και τη σήκωσε σαν ανεμοστρόβιλος…

Πώς μπορεί να συνεχίζει τη φιλία της με την Ηλέκτρα, όταν βλέπει ερωτικά τον άνδρα της;
Το έχω σκεφτεί και εγώ αυτό, γιατί η Ηλέκτρα την έχει βοηθήσει πάρα πολύ ως φίλη, για να βρει τον εαυτό της, να δουλέψει ξανά, ενώ έχει προτείνει στον Κωνσταντίνο να τους βοηθήσουν οικονομικά, δίνοντας δουλειές στον άνδρα της Άννας. Θα έλεγα ότι η μοίρα έπαιξε στην Άννα ένα περίεργο παιχνίδι.