Connect with us

ΓΥΝΑΙΚΑ-ΑΝΤΡΑΣ

Πώς θα αντιμετωπίσεις τις ημικρανίες περιόδου

Περίπου το 60% των γυναικών παραπονιούνται πως υποφέρουν από ημικρανία όταν έχουν περίοδο. Ένα άλλο μεγάλο ποσοστό ανησυχεί κάθε φορά μήπως δεν πρόκειται για ημικρανία περιόδου αλλά οφείλεται κάπου άλλου.

Πώς θα αναγνωρίσεις τις ημικρανίες περιόδου;

Θα αναγνωρίσεις ότι πρόκειται για ημικρανία περιόδου όταν ο πόνος είναι παρατεταμένος, οξύς και έντονος. Ο πόνος μπορεί να κρατήσει και μία ολόκληρη μέρα και μετά να σταματήσει απότομα.

Πρόκειται για ημικρανία περιόδου όταν αυτή σε «επισκέπτεται» 2-3 μέρες πριν ή αφού ξεκινήσει η περίοδος.

Συνήθως θα σε πονάει μόνο η μία πλευρά του κεφαλιού σου και μπορεί να έχεις τάση και για ναυτία και εμετό.

Να πάρω ή να μην πάρω παυσίπονο;

Όπως εξηγεί η γυναικολόγος Dr. Judith Reichman αν αισθάνεσαι πολύ άσχημα και νιώθεις ότι το κεφάλι σου «πάει να σπάσει» μπορείς να πάρεις ένα παυσίπονο με παρακεταμόλη. Ένα παυσίπονο δεν είναι το τέλος του κόσμου όπως εξηγεί χαρακτηριστικά, το πρόβλημα έγκειται μόνο στην ποσότητα, ειδικά αν έχεις την τάση να τα παίρνεις παυσίπονα «με τις χούφτες».

 Τι άλλο μπορείς να κάνεις

Μασάζ στους κροτάφους και για καλύτερα αποτελέσματα χρησιμοποίησε αιθέρια έλαια όπως η λεβάντα.

Προσπάθησε να κοιμηθείς καθώς ο ύπνος λειτουργεί μυοχαλαρωτικά, ενώ ταυτόχρονα θα σε τονώσει.

Προσπάθησε να μην καταβάλλεις ένταση σε ότι και αν κάνεις, και ειδικά αν η δουλειά σου εμπεριέχει πνευματική εργασία. Αν πιέσεις τον εαυτό σου θα έχεις αντίθετα αποτελέσματα.

Περιόρισε αυτές τις μέρες αναψυκτικά, αλκοόλ, καφέδες και τσιγάρα γιατί θα σε επιβαρύνουν.

Φάει ελαφρά, μην προβαίνεις όμως σε εξαντλητικές δίαιτες γιατί μπορεί να οδηγήσουν σε υποτροπιάζουσα ημικρανία.

Απόφυγε μέρη με έντονα φώτα, με πολύ δυνατή μουσική και ήχους. Έχεις ανάγκη ειδικά αυτές τις μέρες από ησυχία και ηρεμία.

Η ψυχολογία παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Σκέψου ευχάριστα πράγματα μην κάνεις αγχωτικές σκέψεις που θα σε πιέσουν, όλα τα προβλήματα μπορούν να περιμένουν.

Καλόμαθε λίγο τον εαυτό σου και προσέφερε του την προσοχή που χρειάζεται. Κάνε ένα χαλαρωτικό μπάνιο, άκου κλασική μουσική, αφουγκράσου το σώμα σου και μην τον οδηγείς στα όρια του

shape.gr

Continue Reading
Advertisement