Connect with us

Δεν υπάρχει καλύτερη στιγμή για να επανεξετάσουμε τη ντουλάπα μας, από το ξεκίνημα του νέου έτους

Μπορεί να μην είμαστε μέντιουμ, μερικές εικασίες όσον αφορά στις τάσεις, τα brands και τα κομμάτια κλειδιά που θα δοκιμάσουμε το 2018, μπορούμε όμως να τις κάνουμε.

Προβλέπουμε λοιπόν αρκετές επιστροφές, συγκεκριμένα από τη δεκαετία του ’80 και τις αρχές της δεκαετίας του 2000, οι οποίες αξίζουν να έρθουν ξανά στο προσκήνιο.

Θα αποκαλύψουμε επίσης το fashion label που πρέπει να επενδύσετε το επόμενο έτος και τις επιλογές σε τάσεις που θα έχετε να κάνετε. Ποιο θα είναι το χρώμα του 2018;

Μπορεί να μην είναι η απόχρωση της Pantone, είναι σίγουρα όμως στην ίδια οικογένεια. Όλα αυτά, και πολλά ακόμα, παρακάτω, στις 10 προβλέψεις μας για το 2018.

Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ SCRUNCHIE

Όλοι θυμόμαστε το επεισόδιο που η Carrie Bradshaw κοροιδεύει τον τότε σύντροφό της, Burger για το ότι αναφέρει ένα scrunchie στο βιβλίο του. Ο Demna Gvasalia λοιπόν φαίνεται να διαφωνεί, αφού εμπλούτισε τη resort συλλογή του οίκου Balenciaga με τα πολύχρωμα αξεσουάρ.

Για την πρώτη επίδειξη του brand Mansur Gavriel,  μια πιο συγκρατημένη έκδοση αυτού του αξεσουάρ μαλλιών της δεκαετίας του ’90 εμφανίστηκε στα κεφάλια των μοντέλων. Αν το 2017 ήταν η χρονιά της headband, προβλέπουμε λοιπόν ότι το 2018 θα είναι η χρονιά του scrunchie.

2. ΠΛΑΣΤΙΚΟ

Είτε σας αρέσει είτε όχι, προβλέπουμε ότι τα see-through ρούχα, οι τσάντες και τα παπούτσια θα είναι μια από τις κυριότερες τάσεις της άνοιξης, χάρη στον Karl Lagerfeld από τη Chanel, ο οποίος για την άνοιξη δημιούργησε ένα σετ τροπικού δάσους με καταρράκτες και έντυσε τα μοντέλα του με πλαστικά bombers, καπέλα και μπότες. Οι Valentino, Balmain, CALVIN KLEIN 205W39 και Off-White παρουσίασαν επίσης κομμάτια κλειδιά φτιαγμένα από το διαφανές συνθετικό υλικό.

3. ΠΑΝΚ  ΑΝΑΦΟΡΕΣ

Το πανκ επιστρέφει; Μετά από μια μακρά παύση, ετικέτες όπως Prada, Dior και η Balmain έστειλαν μερικά πανκ looks στην πασαρέλα για την άνοιξη του 2018, οδηγώντας μας στην πρόβλεψη ότι οι κόκκινες και μαύρες ρίγες όπως και μια γεναία δόση λεοπάρ μοτίβων μπορεί να βρεθούν και πάλι στην ντουλάπα σας. Ακόμη και ο Altuzarra προσέφερε μια κομψή εκδοχή του punk για την άνοιξη.

4. ΟVERSIZED ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙΑ

Οσον αφορά στα σκουλαρίκια όσο μεγαλύτερα και περίεργα, τόσο το καλύτερο. Τα chandelier στυλ της Burberry, εκείνα που θυμίζουν ντίσκο-μπάλες του Valentino ή οι γιγάντιες πέρλες της Chanel θα βάλουν σίγουρα ένα πολυτελές φινίρισμα στις Instagram selfies του 2018.

5. MILLENNIAL LAVENDΕR

Βαρεθήκατε το millenial pink; Η τρυφερή απόχρωση δεν πάει πουθενά ακόμα, αλλά προβλέπουμε ότι θα συνδυαστεί με άλλα παστέλ ως παλέτα για την άνοιξη. Ανοίξτε δρόμο για το χρώμα της λεβάντας, που εμφανίστηκε αρχικά στην εβδομάδα μόδας της Νέας Υόρκης στο show της Victoria Beckham και συνέχισε αργότερα το δρόμο του προς το Παρίσι.

6. BOHEMIAN VIBES

Ετοιμάζετε μήπως κάποια απόδραση από τους χειμερινούς μήνες; Προβλέπουμε ότι η Sienna Miller γύρω στο 2004 μπορεί να γίνει το νέο σας σημείο αναφοράς. Σύντομα στα καταστήματα θα δούμε patchwork δερμάτινα παλτό, κάπες με επίστρωση από κρόσια, western φούστες και φορέματα και πολλά  σουέτ στοιχεία. Και, όπως όλοι γνωρίζουμε, οι καουμπόικες μπότες έχουν ήδη επιστρέψει χάρη στον Raf Simons για τον CALVIN KLEIN 205W39.

7. CELINE-MANIA

Είναι τελικά επίσημο. H βασίλισσα της μινιμαλιστικής μόδας, η Phoebe Philo, λέει αντίο στον αγαπημένο οίκο μετά από 10 χρόνια. Γι ‘αυτό αποκτήστε ένα Céline κομμάτι της τώρα που μπορείτε, αφού πιθανότατα θα πουληθούν ταχύτερα από ό, τι στις περασμένες σεζόν.

8. ΛΑΜΨΗ

Το σατέν επιστρέφει και έρχεται σε ισχυρότερες σιλουέτες. Όλα είναι καλύτερα όταν είναι γυαλιστερά, από τα υπερμεγέθη σατέν πανωφόρια του Gucci, μέχρι τα μεταξωτά turban του Marc Jacobs. Πάνω απ ‘όλα όμως, τα παντελόνια είναι το καλύτερο σατέν statement: τίποτα δεν μπορεί να πάει στραβά με ένα ροζ και με πιέτες όπως της Coach 1941 ή ένα στο χρώμα της μέντας όπως των Acne Studios.

9. ΚΑΛΤΣΕΣ ΜΕ ΨΗΛΟΤΑΚΟΥΝΑ

Ένα νέο δυναμικό δίδυμο – ένα ζευγάρι κάλτσες και ένα κομψό από ψηλοτάκουνα – εντοπίστηκε στα σόου για την Άνοιξη / Καλοκαίρι του 2018 παντού: από την Prada στον Erdem, μέχρι την Fendi και την Preen. Η Burberry συνδύασε argyle κάλτσες με ταρτάν πέδιλα, ενώ οι κάλτσες της Miu Miu ήρθαν σε neon κίτρινες αποχρώσεις.

10. ΚΑΡΟ

Είναι 2018, και η δημοτικότητα του καρό μοτίβου δεν δείχνει να πέφτει και ειδικά μετά από το επαναλανσάρισμα του signature καρό της Burberry αυτή τη σεζόν.

Γιατί να μη δοκιμάσουμε ένα ηλιόλουστο κίτρινο καρό παντελόνι όπως εκείνο που έδειξε ο Balenciaga, ή ένα Prince of Wales κοστούμι σε συνδυασμό με loafers- σε Gucci στυλ;

marieclaire.gr

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Fashion

Το φόρεμα που δεν πρέπει να λείπει από καμία γυναικεία γκαρνταρόμπα αυτή τη σεζόν

Published

on

Τα δερμάτινα και βελούδινα υφάσματα χαρίζουν δραματικό τόνο στην εμφάνισή μας, αλλά
τι γίνεται με την άνεση;

Η απάντηση στα φθινοπωρινά catwalks δόθηκε με τα πλεκτά
φορέματα με μακρύ μήκος και ουδέτερη χρωματική παλέτα.

info@imaxtree.com

info@imaxtree.com

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Camille Charriere (@camillecharriere) στις

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Chiara Ferragni (@chiaraferragni) στις

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Jeanne (@jeannedamas) στις

marieclaire.gr

Continue Reading

Fashion

Καλοκαιρινό bazaar με απίστευτες εκπτώσεις

Published

on

Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά το τριήμερο Bazaar της Fran & Lili e-boutique είναι γεγονός!
Λίγο πριν υποδεχτούμε την νέα μας συλλογή, υποδεχόμαστε εσάς στο αγαπημένο σας πλέον
Bazaar των Fran & Lili από τις 13 έως τις 15/09!

Κομμάτια καλοκαιρινά, αλλά και επιλεγμένα χειμερινά, από τα ελληνικά και ξένα brands Milkwhite, Comsi, Compania Fantastica, Pepaloves, Love + Alicia κ.α. με έκπτωση 50% και 60% που δεν πρέπει να λείπουν από την ντουλάπα σας! Μοναδικά αξεσουάρ από τις Ελληνίδες σχεδιάστριες Katerina Chatzipetraki, Barbora, ΙΩΣΗΦΙΝΑ και Clic Jewels θα είναι εκεί για να προσθέσουν ακόμα
περισσότερο στυλ στην εμφάνισή σας!

Συνδυάστε τη βόλτα σας στο κέντρο της Αθήνας για έναν καφέ, φαγητό ή ποτό με τις αγορές από την αγαπημένη Fran & Lili boutique και αποχαιρετήστε το φετινό καλοκαίρι με τον καλύτερο δυνατό τρόπο!

Σας περιμένουμε για ένα τριήμερο γεμάτο μόδα, ρούχα και πολύ στυλ στο Fran & Lili Showroom, Ερμού 64-1ος όροφος (εντός στοάς).

Πέμπτη 13.09-Παρασκευή 14.09: 11.00-20.00
Σάββατο 15.09: 11.00-17.00

protothema.gr

Continue Reading

Fashion

Το glass hair είναι το νέο glass skin! Όλα όσα πρέπει να ξέρεις για την νέα τάση στα μαλλιά!

Published

on

Πριν από μερικούς μήνες στο google search ένας σωρό κόσμος πληκτρολογούσε τις εξής δύο λέξεις στη σειρά: glass
skin. Το συγκεκριμένο trend, σε περίπτωση που διέφυγε της προσοχής σου, μιλούσε για επιδερμίδα τόσο λαμπερή
σαν γυαλί. Σήμερα, η λέξη glass συνεχίζει να πληκτρολογείται αλλά ακολουθείται από μια άλλη λέξη: hair.

Το glass hair είναι εκείνη η τάση που θέλει τα μαλλιά μας πολύ, πολύ λαμπερά! Ήδη στο
instagram έχουν κυκλοφορήσει μερικά υπερ-εντυπωσιακά βίντεο όπως αυτό που θα δεις παρακάτω.

Τα παραπάνω προφανώς και είναι εξωφρενικά λαμπερά μαλλιά που φαίνονται έτσι και με τις… ευλογίες από
το σωστό φως. Αλλά παρακάτω, αυτό που θα δεις να υιοθετείται από πολλές διάσημες είναι απόλυτα εφικτό.
Αρκεί να ακολουθήσεις τις συμβουλές μας!

Μιλήσαμε με τον hair expert και ιδιοκτήτη του Mavraganis Hairmaker, Πάνο Μαυραγάνη ο οποίος μας
έδωσε όλα τα tips εντός και εκτός κομμωτηρίου για να υιοθετήσεις αυτή τη λάμψη
που βλέπεις στις διάσημες και στα δικά σου μαλλιά!

PAUSE: Ήρθε η ώρα να δεις το βίντεο!

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Hair Tutorials 💇 (@hairvideeos) στις

Το νερό που λουζόμαστε καταστρέφει τη λάμψη των μαλλιών μας! #truestory

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη David Stanwell (@davestanwell) στις

Κάνε το εξής απλό τεστ: πάρε μια φωτογραφία από παλιά και σύγκρινε τα μαλλιά που είχες τότε
με τα μαλλιά που έχεις τώρα. Αυτό που θα διαπιστώσεις με την πρώτη ματιά είναι ότι τα μαλλιά
σου τότε ήταν πολύ πιο λαμπερά. Και δεν φταίει η βαφή γι’αυτό. Αυτό θα ήταν το προφανές!

Κάτι που δεν είχες σκεφτεί ίσως ποτέ μέχρι σήμερα είναι πως γι’αυτό ευθύνεται και το ίδιο το νερό με το οποίο
λουζόμαστε.«Με τα χρόνια χάνεται η λάμψη από τα μαλλιά μας γιατί χάνεται η κερατίνη και τα μεταλλικά
στοιχεία από την τρίχα. Αυτό συμβαίνει από τις τεχνικές εργασίες, τα θερμικά προϊόντα, τα εργαλεία ισιώματος,
το πιστολάκι.

Όλες αυτές οι ενέργειες διώχνουν την υγρασία από την τρίχα, τα μεταλλικά στοιχεία και τις πρωτεΐνες, συν ότι το
νερό είναι πάρα πολύ σκληρό. Το τελευταίο περιέχει βαρέα μέταλλα τα οποία κάθονται πάνω στην τρίχα
και την επιδερμίδα με αποτέλεσμα να δημιουργούν πετρώματα και χάνουν τα μαλλιά τη λάμψη τους, είτε
είναι φυσικά είτε να βαμμένα.

Γι’αυτό και παγκοσμίως οι colorist πρώτα καθαρίζουν την τρίχα, κάνουν υπηρεσίες αντιοξείδωσης και μετά
μπαίνουν σε υπηρεσίες χρώματος», λέει ο hair expert, Πάνος Μαυραγάνης.

Τι να κάνεις για να επαναφέρεις τη λάμψη των μαλλιών σου!

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Letzzzzz be blunt ✂️ @justinemarjan

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Olivia Culpo (@oliviaculpo) στις

Στο κομμωτήριο

Οι επιλογές που σου προσφέρει το κομμωτήριο είναι πολλές και διαφορετικές. Κυρίως, όμως, κάνουν δουλειά!
Ο Πάνος Μαυραγάνης μας μίλησε για τις τρεις top λύσεις αν θέλεις να υιοθετήσεις το trend του glass hair, εκ
των οποίων και η υπηρεσία αντιξείδωσης που α) με εντυπωσίασε περισσότερο γι’αυτό και β)
έκλεισα ήδη ραντεβού.

1. Υπηρεσία αντιοξείδωσης

«Είμαστε όλοι εκτεθειμένοι στην οξείδωση από την στιγμή που ζούμε στο περιβάλλον και στον αέρα. Οι
υπηρεσίες αντιοξείδωσης γίνονται συνήθως με βιταμίνη C και είναι vegan. Είναι η βασική υπηρεσία που πρέπει να
κάνει μια γυναίκα για να καθαρίσει τα μαλλιά της και να τα ενυδατώσει έτσι ώστε να έχει αυτό το αποτέλεσμα.

Γίνεται στο κομμωτήριο και το ζητάμε ως θεραπεία αντιοξείδωσης ή καθαρισμού. Η διάρκεια του αποτελέσματος
στα μαλλιά είναι περίπου τρεις μήνες, η συντήρηση γίνεται στο σπίτι με προϊόντα που προτείνει ο κομμωτής
και μπορεί να επαναληφθεί 2-3 φορές το χρόνο. Από την πρώτη, όμως, εφαρμογή τα μαλλιά είναι πολύ λαμπερά!

Όσον αφορά την διαδικασία γίνεται ως εξής: λούζουμε τα μαλλιά με ένα προϊόν για βαθύ καθαρισμό το οποίο είναι vegan,
καθαρίζουμε τα μαλλιά από τους ρίπους και στην πορεία περνάμε ένα μείγμα βιταμίνης C με νερό ανακατεμένο. Το μείγμα
μένει στα μαλλιά για μισή ώρα στα μήκη και τις άκρες με μηχάνημα κλιμαζόν, γίνεται ο καθαρισμός, ξαναλούζουμε και περνάμε
με conditioner reconstructor. Όλη αυτή η διαδικασία αφαιρεί το χλώρο και τα άλατα και τα μαλλιά γίνονται πολύ λαμπερά.

Η συγκεκριμένη θεραπεία κοστίζει 30-40 ευρώ και δεν επηρεάζει την δομή της τρίχας ενώ γίνεται ακόμη και σε εγκυμονούσες».

2. Θεραπεία κερατίνης

«Μετά την θεραπεία οξείδωσης προτείνουμε αυτή την θεραπεία κερατίνης και όχι ισιωτικής που δίνει
στα μαλλιά όλα εκείνα τα στοιχεία που έχουν χαθεί. Αφού καθαρίσουμε, λοιπόν, την τρίχα έπειτα την γεμίζουμε
με θρεπτικά συστατικά ώστε να δείχνουν τα μαλλιά πιο βαριά και πλούσια.

Από εκεί και πέρα η συντήρηση γίνεται με επαγγελματικά προϊόντα που προτείνει ο κομμωτής στο σπίτι. Η θεραπεία
κερατίνης δίνει στα μαλλιά την ποσότητα κερατίνης που έχει χαθεί, δυναμώνει την τρίχα από το εσωτερικό και φτάνει
στο βαθύτερο στέλεχος της τρίχας έως την εξωτερική επιφάνεια. Η διαδικασία κρατάει΄δυο περίπου ώρες, γίνεται σε
φυσικά και βαμμένα μαλλιά και διαρκεί 3-4 μήνες. Η κερατίνη ξεκινά από 70-80 ευρώ και ανάλογα με το μήκος και
την πυκνότητα η τιμή μπορεί να ανέβει.

3. Ρεφλέ ή χρωμογαλάκτωμα

«Αυτή είναι μια ακόμη διαδικασία που μπορεί να γίνει στο κομμωτήριο και μεταξύ άλλων εξασφαλίζει λάμψη στα μαλλιά.
Το ρεφλέ ή χρωμογαλάκτωμα στην ουσία κάθεται στην εξωτερική επιφάνεια της τρίχας γιατί χρησιμοποιείς πολύ χαμηλό
βαθμό οξυζενέ (ίσα- ίσα για να ενεργοποιήσεις τα αλκαλικά στοιχεία της βαφής) και βοηθάει να διώξει το χρώμα που
δημιουργεί αυτή η οξείδωση στα φυσικά μαλλιά (με την οξείδωση αλλοιώνεται η μελανίνη γι’αυτό και τα μαλλιά ανοίγουν).

Αυτό που κάνουμε λοιπόν, είναι ότι περνάμε χρώμα με καταλύτες το οποίο δεν έχει αμμωνία, κρατάει περίπου δέκα
λουσίματα, και διώχνει αυτές τις ανεπιθύμητες αποχρώσεις. Μπορείς να το κάνεις είτε σε βαμμένα μαλλιά που έχουν
ξεθωριάσει είτε σε κανονικά μαλλιά».

Στο σπίτι

Ναι, μπορείς να εξασφαλίσεις τόσο λαμπερά μαλλιά στο σπίτι αλλά υπό προϋποθέσεις. Μια από αυτές
είναι να χρησιμοποιείς τα σωστά προϊόντα και μια άλλη που ίσως δεν σου έχει περάσει από το μυαλό είναι
να μην το παρακάνεις με την ποσότητα του προϊόντος! Ο hair expert, Πάνος Μαυραγάνης έχει μερικά πολύ καλά
beauty tips να μοιραστείς μαζί μας για να πετύχουμε το τέλειο glass hair don’t care look!

 

1. Μην το παρακάνεις με την ποσότητα!

«Οι περισσότερες γυναίκες χρησιμοποιούν μεγάλες ποσότητες προϊόντος στο λούσιμο γιατί έτσι νιώθουν ότι
τα μαλλιά καθαρίζουν καλύτερα. Αυτό, όμως, είναι λάθος! Με τον τρόπο αυτό τα συστατικά κάθονται πάνω στην
επιδερμίδα με αποτέλεσμα να προκαλείται ξηροδερμία, ενώ τα μαλλιά χάνουν τη λάμψη τους και την ελαστικότητά τους».

2. Άπλωσε σαμπουάν σε… στεγνά μαλλιά! Κι όμως!

Ο hair expert τονίζει ότι τα μαλλιά πρέπει να είναι πολύ καλά βρεγμένα όταν τα λούζουμε. Υπάρχει, όμως, μια και
μοναδική εξαίρεση: «Αν μια γυναίκα έχει ιδρώσει, έχει βάλει πολλά προϊόντα styling ή έχει πολύ λιπαρά μαλλιά,
αυτό που προτείνω εγώ είναι να απλώνει μια ποσότητα σαμπουάν σε στεγνά μαλλιά ή ένα έλαιο για να ανοίξουν
οι πόροι του δέρματος και της τρίχας, να ξεβγάλει με χλιαρό νερό και μετά να λουστεί.
Με τον τρόπο αυτό τα μαλλιά καθαρίζουν πολύ καλύτερα!».

3. Όσο πιο κρύο το νερό τόσο πιο δυνατά τα μαλλιά!

«Οι έρευνες έχουν δείξει όσο πιο κρύο το νερό τόσο πιο δυνατά τα μαλλιά. Και αυτό γιατί το ζεστό νερό σε
συνδυασμό με κάποιες τεχνικές εργασίες έχει ως αποτέλεσμα να χάνονται κάποια αμινοξέα της τρίχας τα οποία
παίζουν ρόλο στον σχηματισμό της και την δύναμή της. Άρα, με όσο πιο κρύο νερό ξεβγάζεις τα μαλλιά σου τόσο
πιο δυνατή γίνεται η τρίχα γιατί ενεργοποιούνται ξανά αυτά τα αμινοξέα».

4. Άπλωσε το conditioner τούφες- τούφες

«Το conditioner πρέπει να είναι λιγότερο από αμύγδαλο και πρέπει να απλώνεται στα μαλλιά αφού
τα έχουμε ταμπονάρει με μια πετσέτα. Έπειτα, παίρνουμε την ποσότητα που είπαμε, την απλώνουμε καλά στα
μαλλιά μας και έπειτα χωρίζουμε τα μαλλιά σε τέσσερα ίσα μέρη και τοποθετούμε από τις ρίζες και έξω».

5. Βάλε leave- in conditioner

«Το τρίτο βήμα αφού έχουμε ξεβγάλει τα μαλλιά είναι να βάλουμε ένα leave in conditioner σε βρεγμένα μαλλιά.
Το ίδιο leave in conditioner μπορεί να το βάζουμε και καθημερινά ώστε να προστατεύεται η τρίχα από τις
περιβαλλοντολογικές συνθήκες. Εξάλλου, όπως είπαμε, το περιβάλλον τραυματίζει τα μαλλιά».

6. Πες όχι στις στρογγυλές βούρτσες και άλλα μυστικά στεγνώματος!

Last but not least: το στέγνωμα παίζει πολύ σημαντικό ρόλο ώστε να έχουμε μαλλιά λαμπερά. Τα σωστά βήματα
είναι να καλύψουμε τα μαλλιά με μια πετσέτα για πολύ ώρα ώστε να φύγει η περισσότερη υγρασία, να κάνουμε
ένα καλό ταμπονάρισμα και μετά να βάλουμε πιστολάκι ξεκινώντας με μεσαία σκάλα και όταν τα μαλλιά έχουν
στεγνώσει να πάμε στην μεγαλύτερη. Επίσης, χρησιμοποιούμε πάντα ένα προϊόν θερμοπροστασίας και αποφεύγουμε
τις στρογγυλές βούρτσες που τις ακουμπάμε πάντα στο στόμιο από το πιστολάκι.

Η σωστή βούρτσα είναι μια φαρδιά για γυάλισμα με την οποία χτενίζουμε απλώς τα
μαλλιά μας ενώ το πιστολάκι ακολουθεί παράλληλα την φυσική φορά της τρίχας.

.tlife.gr

Continue Reading

Fashion

Ξανά στα μαγαζιά το εμβληματικό λευκό κοστούμι του Μάικλ Τζάκσον από το εξώφυλλο του «Thriller

Published

on

Ο οίκος Hugo Boss το λανσάρει εκ νέου για να τιμήση τη μνήμη του θρύλου της ποπ, που
στις 29 Αυγούστου θα γιόρταζε τα 60α του γενέθλια

Ο Μάικλ Τζάκσον, Αμερικανός μουσικός, τραγουδιστής, χορευτής, χορογράφος, συνθέτης και παραγωγός, γνωστός ως «Βασιλιάς
της Μουσικής» και «Βασιλιάς της Ποπ», αν ζούσε, θα γιόρταζε χθες, 29 Αυγούστου τα 60α του γενέθλια.

Προς τιμήν των γενεθλίων του, o Hugo Boss, η γερμανική ετικέτα πίσω από το λευκό κοστούμι που ο Μάικλ Τζάκσον φορούσε στο
εξώφυλλο του «Thriller», το άλμπουμ του 1982 με τις καλύτερες πωλήσεις όλων των εποχών, το ανανεώνει και το διαθέτει στην αγορά, αλλά σε περιορισμένο αριθμό.

Σε μια εποχή που η μόδα βιώνει στιγμές της δεκαετίας του 1980 και τα πολυτελή brand συνεργάζονται με pop stars ολοένα και
περισσότερο – Selena Gomez και Coach, ο Elton John και Gucci ή Justin Timberlake και Stella McCartney – αξίζει η υπενθύμιση της
συγκεκριμένης συνεργασίας.

Ο Μάικλ Τζάκσον, ο οποίος πέθανε το 2009, αναφέρεται συχνά ως ένας από τους σπουδαίους μουσικούς δημιουργούς της γενιάς του,
τόσο φωνητικά όσο και οπτικά. Για παράδειγμα έκθεση στην Εθνική Πινακοθήκη στο Λονδίνο με τίτλο «Michael Jackson: Wall» διερευνά
την επιρροή του στον κόσμο της τέχνης.

Αλλά το επίκεντρο, τουλάχιστον όσον αφορά την εικόνα του, είναι γενικά οι αστραφτερές εμφανίσεις του: τα πουκάμισα και οι
κάλτσες που καλύπτονται από πολύτιμους λίθους, τα τζάκετ μοτοσικλετιστή ή στρατιωτικά διακοσμημένα με λαμπερά στοιχεία και κορδέλες.
Οι ανησυχητικές αλλαγές προσώπου.

Στο εικονικό εξώφυλλο του άλμπουμ «Thriller» o Μάικλ Τζάκσον φωτογραφήθηκε να κάθεται στο πλάι φορώντας ένα λευκό κοστούμι.
Τώρα, ο Hugo Boss δίνει σε όσους θέλουν την ευκαιρία να αποκτήσουν το δικό τους ίδιο κοστούμι, όπως αναφέρουν οι New York Times.

Η επικαιροποιημένη έκδοση του κοστουμιού είναι σε «στενότερη σιλουέτα», αλλά κατά τα άλλα διατηρήθηκαν
τα περισσότερα από τα άλλα στοιχεία. Μόνο 100 κοστούμια θα πωληθούν σε τιμή 1.195 δολάρια.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

Fashion

Brown is the new black: Το καφέ θα είναι η έκπληξη του φθινοπώρου

Published

on

Έχουμε πει πολλές φορές για την επανεμφάνιση των γήινων αποχρώσεων στα color trends. Έτσι λοιπόν,
περιμένεις ότι το καφέ θα είναι ένα από τα χρώματα που θα γεμίσουν το street style της επόμενης σεζόν.

Θα το δεις σε πολλές εκδοχές, σε ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ και με μεγάλη ευκολία θα το
συνδυάσεις με τα ήδη έντονα χρώματα που έχεις ήδη εφοδιάσει την ντουλάπα σου από την περασμένη σεζόν.

Η αλήθεια  είναι ότι πρόκειται για ένα πολύ εύκολο χρώμα που σίγουρα θα βρεις μία απόχρωση που να σου ταιριάζει,
είτε είσαι ξανθιά, είτε μελαχρινή. Έχει τη δυνατότητα να λειτουργήσει ως ένα βασικό χρώμα στα outfits σου ή ακόμα
και να αποτελέσει τη βάση για πρωτότυπους κι εντυπωσιακούς χρωματικούς συνδυασμούς.

Πολύ εύκολα θα το φορέσεις με το πάντα απαραίτητο μαύρο, αλλά και με παστέλ αποχρώσεις όπως το γαλάζιο και το ροζ.

Ίσως το θεωρείς ένα πολύ κλασσικό χρώμα και μέχρι ένα σημείο ίσως και να είναι.

Αλλά όταν το δεις σε διαφορετικά υφάσματα και υφές θα αλλάξεις γνώμη
και θα εντάξεις πολύ εύκολα το καφέ στο προσωπικό σου στιλ.








limeandlife.com

Continue Reading

Fashion

H Burberry προτιμά να κάψει τα ρούχα της από το να τα φορέσει η… πλέμπα!

Published

on

Έκαψαν ρούχα αξίας 31 εκατ. ευρώ για να μην καταλήξουν σε καταστήματα
στοκ και από εκεί σε αμφιλεγόμενους πελάτες

Η βρετανική φίρμα ρούχων πολυτελείας Burberry «αποτέφρωσε» φέτος ρούχα αξίας 28 εκατομμυρίων λιρών (31 εκατομμυρίων ευρώ) προκειμένου να εμποδίσει το στοκ της
να καταλήξει στην «γκρίζα αγορά» και να αγοραστεί από τους «λάθος ανθρώπους»,
έγινε γνωστό εχθές το βράδυ.

Η Burberry, γνωστή για τις υπέρογκου κόστους καμπαρτίνες της, η τιμή των οποίων αγγίζει τα 1.600 ευρώ, επιδίδεται στη συγκεκριμένη πρακτική εδώ και χρόνια.

Αυτό που έχει αλλάξει ωστόσο είναι η αξία των «περισσευούμενων» ρούχων που καίγονται
κάθε χρόνο, η οποία έχει αυξηθεί κατά… 50% την τελευταία διετία.

Αιτία αυτής της αύξησης είναι η συνεχιζόμενη μείωση των πωλήσεων της φίρμας με το
χαρακτηριστικό καρό σχέδιο, μείωση που ωστόσο δεν έχει «ρίξει» ούτε ευρώ τις τιμές.

Ρούχα αξίας άνω των 90 εκατομμυρίων λιρών έχουν καταστραφεί από τη φίρμα μέσα
στην τελευταία διετία, σύμφωνα με στοιχεία που δόθηκαν εχθές στη δημοσιότητα.

Το γεγονός αυτό, σύμφωνα με τα βρετανικά ΜΜΕ, έχει προκαλέσει οργή στους μετόχους
της εταιρείας, που αναρωτιούνται γιατί δεν τους προσφέρθηκε μέρος των επιπλέον ρούχων,
αντί να καταλήξει στη φωτιά.

Εκπρόσωποι της Burberry, η αξία της οποίας εκτιμάται στα 10,8 δισεκατομμύρια ευρώ από το Forbes, παραδέχτηκαν στους Times ότι το στοκ που μένει απούλητο αποτεφρώνεται,
προκειμένου η εταιρεία να προστατέψει την πνευματική της ιδιοκτησία και την αξία της φίρμας της.

Ωστόσο έσπευσαν να διαβεβαιώσουν το κοινό ότι χρησιμοποιούν ειδικά μηχανήματα για
την καύση, τα οποία εξασφαλίζουν ότι δεν σημειώνεται σπατάλη ενέργειας.

Σύμφωνα με γνώστες του χώρου, η ετήσια καύση του απούλητου στοκ αποτελεί συνήθη πρακτική για τις μάρκες πολυτελείας, που δεν θέλουν να προϊόντα τους να καταλήξουν σε άλλους διαύλους διανομής με τιμές έκπτωσης και να αγοραστούν από τον «λάθος τύπο καταναλωτή».

Μεταξύ των brand που καταστρέφουν τα απούλητα προΐόντα τους σε ετήσια βάση είναι η Richemont, ιδιοκτήτρια εταιρεία των φιρμών Cartier και Montblanc, η οποία κατέστρεψε ρολόγια αξίας 451 εκατομμυρίων ευρώ μέσα σε δύο χρόνια, αφού πρώτα αγόρασε το απούλητο στοκ από κοσμηματοπώλες.

protothema.gr

Continue Reading

ΟΤΙ ΠΑΙΖΕΙ