Νέα εποχή για τη Nokia που αλλάζει λογότυπο
Αφότου ο Pekka Lundmark ανέλαβε τον ρόλο του CEO στη τμήμα επικοινωνιών της Nokia, ξεδίπλωσε το
επιχειρηματικό του πλάνο, που περιλαμβάνει τρεις φάσεις. Επανεκκίνηση, επιτάχυνση, κλιμάκωση. Η πρώτη φάση
του πλάνου έχει ολοκληρωθεί και τη στιγμή αυτή η εταιρεία επικεντρώνεται στην επανεκκίνηση και για πρώτη φορά
μετά από 60 χρόνια αλλάζει το λογότυπό της, με σκοπό να επισημάνει την αλλαγή στη στρατηγική της.
Η Nokia δεν θα χρησιμοποιεί πλέον το μπλε χρώμα και το αντικαθιστά με οτιδήποτε ταιριάζει στην εκάστοτε περίσταση,
δηλαδή όχι κάτι συγκεκριμένο. Ο Lundmark τόνισε ότι η Nokia δεν είναι πλέον μια εταιρεία που κατασκευάζει smartphones,
αλλά ένας φορέας τεχνολογίας. Πέρα από την επέκτασή της στον τομέα των τηλεπικοινωνιών, η Nokia θα επικεντρωθεί στις πωλήσεις εξοπλισμού σε άλλες εταιρείες.
Στο πλαίσιο αυτό περιλαμβάνονται ιδιωτικά δίκτυα 5G και αυτοματισμοί για εργοστάσια, που θα τη φέρουν σε ανταγωνισμό με τη Microsoft και την Amazon.