Μην χάσετε

Τι να φάμε την Τσικνοπέμπτη για να μην κλαίμε την Παρασκευή?

By on February 16, 2017

Τι να φάμε την Τσικνοπέμπτη για να μην κλαίμε την Παρασκευή?

Αν είσαι vegeterian δεν αντιμετωπίζεις σήμερα θέμα,ωστόσο μπορείς να το γιορτάσεις με τσικνιστά μανιτάρια & λαχανικά-που είναι νοστιμότατα-και όλα τα πονηρά συνοδευτικά αλλά για εμάς τις υπόλοιπες,η Τσικνοπέμπτη αποτελεί μια super αφορμή για κρεατογεύματα με παρέα που δεν πρέπει όμως να σταθούν μοιραία!Και πως θα το πετύχουμε αυτό το μαγικό δεδομένου του οτι θα τσικνίσουμε το βράδυ?

Καταρχήν δεν κάνουμε το κλασσικό λάθος να πεινάσουμε όλη μέρα γιατί ξέρουμε πως θα ξεφύγουμε, όσο καλύτερα έχουμε φάει όλη την ημέρα, τόσο λιγότερο θα λυσσάξουμε το βράδυ,αποφεύγοντας-λέμε τώρα-την υπερκατανάλωση.

Στο τραπέζι της Τσικνοπέμπτης, το ψητό κρέας μπορεί να πρωταγωνιστεί, αλλά μαζί με αυτό, εξέχουσα θέση έχουν και οι σαλάτες τις οποίες θα τιμήσουμε για να χορτάσουμε γρηγορότερα αλλά και να ανακουφίσουμε τον οργανισμό μας απο την extra δόση χοληστερίνης.Και για να μπούμε-κυριολεκτικά-στο ψητό,

Στο τραπέζι της Τσικνοπέμπτης, το ψητό κρέας μπορεί να πρωταγωνιστεί, αλλά μαζί με αυτό, εξέχουσα θέση έχουν και οι σαλάτες τις οποίες θα τιμήσουμε για να χορτάσουμε γρηγορότερα αλλά και να ανακουφίσουμε τον οργανισμό μας απο την extra δόση χοληστερίνης.Και για να μπούμε-κυριολεκτικά-στο ψητό,

Αφαιρέστε ξίγκι από το κρέας σας

Προτιμήστε τα παϊδάκια με τα λιγότερα λιπαρά με ιδανικότερα εκείνα που  προέρχονται από κοτόπουλο και είναι μακράν τα αγαπημένα μας
Δοκιμάστε τα λουκάνικα από κοτόπουλο και γαλοπούλα, τα οποία αποδίδουν λιγότερες θερμίδες και λιπαρά και ok,δεν είναι εξίσου νόστιμα αλλά όχι και τραγικά

Προτιμήστε μοσχαρίσια μπριζόλα αντί για αρνί και κοκορέτσι και αφαιρέστε της το λίπος.
Όπου υπάρχει πέτσα, αφαιρέστε την…δύσκολο αλλά το ξέρετε πως είναι για καλό.

ladyslife.gr

About showbiz

You must be logged in to post a comment Login