Connect with us

TECH ΝΕΑ

Το νέο smartphone LG V40 ThinQ διαθέτει πέντε κάμερες

Published

on

Η LG Electronics (LG) παρουσιάζει το νέο premium smartphone που διαθέτει συνολικά
πέντε κάμερες και επαναπροσδιορίζει τα δεδομένα στη λήψη φωτογραφιών με smartphone.

Η τελευταία έκδοση της σειράς V, το LG V40 ThinQ, είναι ένα πραγματικά «ασυμβίβαστο»
multimedia powerhouse, σχεδιασμένο για τη γενιά των storytellers του σήμερα που
προτιμούν να επικοινωνούν με φωτογραφίες και βίντεο, ειδικά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Το LG V40ThinQ διατηρεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία της σειράς V με μια βελτιωμένη
οθόνη FullVision OLED 6,4 ιντσών και με ακόμα πιο λεπτά bezels.

Με τον επεξεργαστή Qualcomm® Snapdragon™ 845 Mobile Platform, 6GB μνήμη
RAM και χωρητικότητα 64GB ή 128GB, το LG V40ThinQ   διαθέτει και πάλι καινοτομίες
που έχουν κάνει τη σειρά LG V αγαπημένη στους χρήστες.

Πέντε κάμερες για καλύτερο περιεχόμενο

Προκειμένου να κατασκευαστεί ένα smartphone που ξεχωρίζει στη δημιουργία
περιεχομένου για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η LG σχεδίασε το LG V40ThinQ από την
αρχή για να προσφέρει μια πραγματικά ολοκληρωμένη εμπειρία φωτογραφίας.

Το LG V40ThinQ διαθέτει μια
οπίσθια φωτογραφική κάμερα με τρεις διαφορετικούς φακούς: super ευρυγώνιο φακό
ανάλυσης 16MP, κανονικό φακό ανάλυσης 12MP και telephoto φακό ανάλυσης 12MP.

Οι τρεις φακοί επιτρέπουν στους λάτρεις της φωτογραφίας να πλαισιώνουν διαφορετικές λήψεις
χωρίς οι χρήστες να αλλάζουν τη θέση τους ως προς το θέμα. Ο super ευρυγώνιος φακός 107
μοιρών καταγράφει ευκολότερα τα θέματα με περισσότερο φόντο, ενώ ο telephoto
φακός με 2x οπτικό ζουμ (ή 3,2x το ζουμ του ευρυγώνιου) λαμβάνει σαφείς λήψεις από
απόσταση χωρίς καμία απώλεια της ποιότητας της εικόνας.

Η λειτουργία Triple Shot συνδυάζει τις εικόνες που έχουν ληφθεί και από τους
τρεις φακούς σε ένα σύντομο αρχείο βίντεο για εύκολο διαμοιρασμό.

Η εμπρόσθια κάμερα διαθέτει ευρυγώνιους φακούς ανάλυσης 5MP και κανονικό φακό
ανάλυσης 8MP, οι οποίοι λειτουργούν ταυτόχρονα και δίνουν τη δυνατότητα στους χρήστες
να δημιουργούν το τέλειο εφέ bokeh μέσα από μια λειτουργία-slider που διαθέτει η
οθόνη για να ρυθμίζουν την ένταση του θολώματος στο φόντο. Άλλες λειτουργίες
επιτρέπουν στους λάτρεις των selfies να εξατομικεύουν τις φωτογραφίες τους με ακόμη
περισσότερες επιλογές για μοναδικό φωτισμό και ειδικά εφέ.

Το μέγεθος των pixel της κύριας οπίσθιας κάμερας έχει βελτιωθεί κατά περίπου 40%
σε σύγκριση με το LG V30, αυξάνοντας τα από 1μm σε 1,4μm, ενώ ο αισθητήρας
εικόνας είναι κατά 18% μεγαλύτερος από ό,τι στο LG V30.

Επιπλέον, για τη λήψη πιο ευκρινών και φωτεινότερων εικόνων οποιασδήποτε
κάμερας smartphone της LG, το διάφραγμα F1.5 της κύριας κάμερας προσφέρει μεγαλύτερο
βάθος πεδίου, μειωμένη στο μισό ταχύτητα κλείστρου διαφράγματος και σημαντικά
ταχύτερη λειτουργία burst σε σύγκριση με το LG V30.

Ακόμα, η τεχνολογία Dual PDAF (Phase Detection Auto Focus) παρέχει αυτόματη εστίαση,
που είναι 50% ταχύτερη, περίπου διπλάσια από τον μέσο όρο της βιομηχανίας. Το προηγμένο
πρότυπο HDR αναλύει και καθορίζει τις σωστές ρυθμίσεις έκθεσης για τη δημιουργία
τέλεια φωτιζόμενων λήψεων, εξαλείφοντας υπερέκθεση ή την υπο-έκθεση των θεμάτων.

Τα θέματα βρίσκονται πάντα σε τέλεια εστίαση, επειδή η κάμερα ελέγχει συνεχώς την
ευκρίνεια μέχρι να πιέσει ο χρήστης το κουμπί λήψης.

Η LG αναβάθμισε την κάμερα στο LG V40ThinQ ώστε να είναι ακόμη πιο ισχυρή και διαισθητική
από ποτέ για να προσφέρει καλύτερα χρώματα, σύνθεση, ισορροπία λευκού και ταχύτητα
κλείστρου. Το νέο χαρακτηριστικό AI Composition της λειτουργίας AI CAM ενισχύει την τεχνητή
νοημοσύνη του κινητού και προτείνει εναλλακτικές λήψεις από αυτές που τραβάει ο χρήστης.

Η λειτουργία AI Auto White Balance (AI AWB) ρυθμίζει αυτόματα τη θερμοκρασία χρώματος σε διαφορετικές συνθήκες φωτισμού, ενώ το AI Shutter επιλέγει τη σωστή ταχύτητα κλείστρου,
ιδιαίτερα χρήσιμη όταν ο χρήστης προσπαθεί να τραβήξει γρήγορα κινούμενα θέματα.

Άλλα νέα χαρακτηριστικά όπως το Cine Shot, το 3D Light Effect, το Makeup Pro, το Custom
Backdrop, το My Avatar και το AR Emoji, κάνουν τη φωτογραφία στο LG V40ThinQ μια
εντελώς νέα εμπειρία.

Το Cine Shot κάνει τη δημιουργία cinemagraphs – εικόνων με κίνηση – απίστευτα εύκολη και διασκεδαστική. Οι χρήστες δεν έχουν παρά να τραβήξουν απλώς ένα σύντομο βίντεο με
οποιαδήποτε από τις τρεις οπίσθιες κάμερες του τηλεφώνου και να “ζωγραφίσουν” με το δάχτυλό
τους την περιοχή που θα «ζωντανέψει» και είναι σίγουρο πως το αποτέλεσμα θα τους εκπλήξει.

Με το 3D Light Effect οι χρήστες μπορούν να αλλάξουν τον τόνο μιας φωτογραφίας
με φωτισμό επαγγελματικού επιπέδου, με το Makeup Pro να επεξεργαστούν
οποιαδήποτε selfie ή να αλλάξουν εντελώς το φόντο με το Custom Backdrop.

Για όσους αγαπούν την επαυξημένη πραγματικότητα, μπορούν να δημιουργήσουν
και να μοιραστούν εξατομικευμένα emojis με το My Avatar και το AR Emoji
χρησιμοποιώντας το πρόσωπό τους ή ενός από τους υπάρχοντες χαρακτήρες.

Εντυπωσιακή εικόνα και ήχος

Το LG V40ThinQ διαθέτει μια νέα και βελτιωμένη οθόνη OLED FullVision QHD +
(3120 x 1440) 6,4 ιντσών και bezel που είναι λεπτότερη κατά 1,6mm σε σύγκριση με
το προηγούμενο μοντέλο. Η νέα πλαστική οθόνη OLED έχει σχεδιαστεί για να παρέχει
πιο ακριβή χρώματα και φωτεινότητα με καλύτερη συνοχή.

Τα 4,5 εκατομμύρια pixels που διαθέτει η οθόνη OLED είναι τα περισσότερα από οποιοδήποτε smartphone QHD+ που κυκλοφορεί σήμερα στην αγορά και επιτρέπουν την απόλαυση ενός
ζωντανού και έντονου περιεχομένου που μόνο μια οθόνη OLED της LG μπορεί να προσφέρει.

Η LG έχει πάντα ως προτεραιότητα τον ήχο υψηλής πιστότητας στα smartphones και το
LG V40ThinQ δεν αποτελεί εξαίρεση. Είναι το πρώτο τηλέφωνο της LG που φέρει την
τεχνολογία Audio Tuned by Meridian. Το 32-bit Hi-Fi Quad DAC παράγει
ισορροπημένο ήχο, πολύ κοντά στην ποιότητα της πρωτότυπης εγγραφής.

Και το Boombox Speaker, που πρωτοεμφανίστηκε στο LG G7ThinQ, διπλασιάζει τα
μπάσα των συμβατικών ηχείων στα smartphone χρησιμοποιώντας
τον εσωτερικό χώρο του τηλεφώνου ως ‘θάλαμο συντονισμού’.

Επιπλέον, τα μπάσα μπορούν να ενισχυθούν περαιτέρω τοποθετώντας το
LG V40ThinQ σε μια σταθερή επιφάνεια ή ένα κοίλο κουτί, χρησιμοποιώντας
τις προκύπτουσες επιφανειακές δονήσεις για την παροχή ήχου.

Μινιμαλιστικός σχεδιασμός που έχει σχεδιαστεί για να διαρκέσει

Οι καθαρές γραμμές και τα εκλεπτυσμένα χρώματα τονίζουν τα τρία βασικά στοιχεία σχεδίασης του LG V40ThinQ: ομαλή αφή, μοναδικό χρώμα και απρόσκοπτη σχεδιαστική γραμμή. Με στόχο τη δημιουργία ενός σχεδίου που θα αντέξει τη δοκιμασία του χρόνου, το απλό αλλά όμορφο εξωτερικό είναι το τέλειο συμπλήρωμα στον πλούτο των καινοτόμων τεχνολογιών που διαθέτει στο LG V40ThinQ.

Η διαδικασία Silky BlastTM της LG χαράζει τη γυάλινη οπίσθια επιφάνεια με μικροσκοπικά
κοιλώματα για να δημιουργήσει ένα μαλακό ματ φινίρισμα προκειμένου ο χρήστης
να αισθάνεται τη συσκευή άνετη στο χέρι του χωρίς να είναι ολισθηρή.

Επιπλέον, πέρα από την κορυφαία εμφάνιση, το ματ γυαλί είναι πιο πρακτικό λόγω
της μεγαλύτερης αντοχής στα δακτυλικά αποτυπώματα και τους λεκέδες. Το τηλέφωνο
θα είναι διαθέσιμο στα χρώματα του νέου Aurora Black, του νέου Platinum Gray,
του νέου Moroccan Blue και του εντυπωσιακού Carmine Red.

Το LG V40ThinQ διατηρεί τη λεπτή και ελαφριά σχεδιαστική κληρονομιά της σειράς V, ζυγίζοντας μόλις 169 γραμμάρια και έχοντας πάχος 7,7 χιλιοστά. Όπως και ο προκάτοχός του, το LG V40ThinQ πληροί τις απαιτήσεις τους Υπουργείου Άμυνας των ΗΠΑ για ανθεκτικότητα, καθώς έχει περάσει 14 κατηγορίες δοκιμών MIL-STD 810G Transit Drop Test, που σημαίνει ότι έχει στρατιωτικές προδιαγραφές, ενώ είναι πιστοποιημένο με IP68 για αντοχή σε νερό και σκόνη.

«Το LG V40ThinQ σχεδιάστηκε με κύριο στόχο να προσφέρει στους χρήστες χωρίς συμβιβασμούς τη δυνατότητα να δημιουργούν, να καταναλώνουν και να μοιράζονται περιεχόμενο υψηλής ποιότητας», δήλωσε ο Hwang Jeong-hwan, πρόεδρος της LG Electronics Mobile Communications Company.

«Η ευελιξία της φωτογραφικής μηχανής και η αποδεδειγμένη ποιότητα της σειράς V
καθιστούν το LG V40ThinQ μια σοβαρή επιλογή για τους πελάτες που αναζητούν ένα
premium smartphone που τα κάνει όλα».

Παρουσιάζοντας το υβριδικό ρολόι της LG

Ταυτόχρονα με το LG V40ThinQ, η LG παρουσίασε το πρώτο της υβριδικό smartwatch, το LG
Watch W7, μια φορητή συσκευή που συνδυάζει τη μηχανική κίνηση με ψηφιακές λειτουργίες.

Το LG Watch W7, ως η πρώτη φορητή συσκευή της LG που θα διαθέτει το νέο λειτουργικό σύστημα Wear OS της Google, έχει σχεδιαστεί για καταναλωτές που εκτιμούν την εμφάνιση ενός παραδοσιακού αναλογικού ρολογιού, αλλά επιθυμούν τις εύχρηστες λειτουργίες ενός συνδεδεμένου smartwatch.

Tο LG Watch W7 αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Ελβετική εταιρεία Soprod SA και
διαθέτει υψηλής ακρίβειας κίνηση με χαλαζία (quarz) και αναλογικούς δείκτες ρολογιού σε σώμα
από ανοξείδωτο ατσάλι. Ο συνδυασμός έξυπνων και μηχανικών χαρακτηριστικών
σε ένα ρολόι δίνει στο LG Watch W7 μοναδικές επιλογές αυτονομίας.

Σε πλήρη λειτουργία με μία μόνο φόρτιση, η μπαταρία του LG Watch W7 μπορεί να κρατήσει
για έως και δύο ημέρες και στη συνέχεια για επιπλέον 3-4 ημέρες σε λειτουργία αναλογικού.

Σε λειτουργία μηχανικού ρολογιού, με τις “έξυπνες” λειτουργίες απενεργοποιημένες, το
ρολόι μπορεί να λειτουργήσει έως και 100 ημέρες, ή περισσότερο από τρεις μήνες
πριν από την απαίτηση φόρτισης.

Εκτός από τη διατήρηση του ακριβούς χρόνου, οι αναλογικοί δείκτες εμφανίζουν επιπλέον πληροφορίες όπως το υψόμετρο, το βαρόμετρο, το χρονόμετρο, και τις κατευθύνσεις της πυξίδας, ενώ καθώς η συσκευή διαθέτει το λειτουργικό σύστημα Wear OS της Google, είναι προσαρμόσιμη σε χιλιάδες διαφορετικούς τρόπους χάρη στα μοναδικά καντράν ρολογιών που βρίσκονται διαθέσιμα στο διαδίκτυο. Επιπλέον, το ρολόι είναι συμβατό με όλα τα τυποποιημένα λουράκια ρολογιών των 22mm.

Οι ημερομηνίες κυκλοφορίας, οι τιμές και οι πρόσθετες λεπτομέρειες τόσο για το LG V40ThinQ
όσο και για το LG Watch W7 θα ανακοινωθούν τοπικά κατά τη στιγμή της διαθεσιμότητας.

newsbeast.gr

Continue Reading
Advertisement

TECH ΝΕΑ

Το Viber φέρνει τη μαγεία των Χριστουγέννων με ένα ψηφιακό «εργαστήρι» δημιουργίας γιορτινών μηνυμάτων!

Published

on

By

Το Viber συγκεντρώνει τα γιορτινά χαρακτηριστικά του σε ένα μέρος και σας καλεί να μοιραστείτε χαρούμενα vibes και να διαδώσετε το πνεύμα των Χριστουγέννων σε όλο τον κόσμο!

Είναι Χριστούγεννα, αλλά ας είμαστε ειλικρινείς, εκτός από τις χαρούμενες στιγμές μπορεί να
νιώσουμε και στιγμές μελαγχολίας ειδικά αν κάποια από τα αγαπημένα μας πρόσωπα δεν μένουν
κοντά μας. Τώρα, χάρη στο Viber, μία από τις πιο αγαπημένες εφαρμογές επικοινωνίας
σε όλο τον κόσμο, η μαγεία των Χριστουγέννων είναι μόνο ένα κλικ μακριά σας!

Τον φετινό Δεκέμβριο το Viber εγκαινιάζει το “December Hub” ένα αποκλειστικό, γιορτινό
«εργαστήρι» που συγκεντρώνει σε ένα μέρος διαφορετικές λειτουργίες της εφαρμογής. Δωρεάν
αυτοκόλλητα, chat bots και Communities (Κοινότητες) θα σας φέρουν πιο κοντά στα
αγαπημένα σας πρόσωπα σκορπίζοντας τη χαρά των εορτών σε όλο τον κόσμο.

Είστε έτοιμοι να πηδήξετε στο μωβ έλκηθρο;

Ξεκινήστε το ψηφιακό σας ταξίδι κατεβάζοντας το Χριστουγεννιάτικο πακέτο αυτοκόλλητων
που μόλις κυκλοφόρησε! Ξεπεράστε τις αποστάσεις που σας χωρίζουν και στείλτε δωρεάν
στους φίλους σας ευχές με χαρούμενα, γιορτινά αυτοκόλλητα. Μοιραστείτε μαζί τους με έναν
δημιουργικό τρόπο την αγάπη και το πνεύμα των εορτών. Με τη λήψη των αυτοκόλλητων
θα εγγραφείτε απευθείας στο γιορτινό chat bot κι εκεί αρχίζει η πραγματική δράση!

Με την εγγραφή σας στο chat bot, μπορείτε να περιηγηθείτε στα διαθέσιμα Χριστουγεννιάτικα αυτοκόλλητα του Viber και να εμπλουτίσετε με αυτά την επικοινωνία σας με τους φίλους και την οικογένειά σας. Φέτος με το chat bot του Viber οι χρήστες μπορούν να αναδείξουν το ταλέντο τους δημιουργώντας μοναδικά αρχεία GIFs εμπλουτισμένα με μουσική και προσωπικά μηνύματα.

Τέλος, για περισσότερη ψυχαγωγία τις ημέρες των διακοπών σας, το Viber έχει επιλέξει τις πιο ενδιαφέρουσες κοινότητες που μπορείτε να ακολουθήσετε. Μπορείτε να συμμετέχετε ελεύθερα σε όσες επιθυμείτε και να λαμβάνετε πληροφορίες ή να ξεκινήσετε εποικοδομητικές συνομιλίες με άλλα μέλη.

Η μαγεία των Χρισιτουγέννων είναι η διάδοση της αγάπης σε όλο τον κόσμο και φέτος η
αποστολή του Viber είναι ακριβώς αυτό. Το Viber σας καλεί να μπείτε στο πνεύμα των
εορτών και διασκεδάσετε στέλνοντας και λαμβάνοντας χαρούμενες, ψηφιακές ευχές.

Μοιραστείτε τη χαρά και γιορτάστε με τους αγαπημένους σας, όπου και αν βρίσκεστε.

protothema.gr

Continue Reading

TECH ΝΕΑ

Το Instagram “κόβει” του ψεύτικους ακόλουθους και τα επί πληρωμή likes

Published

on

By

Η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης προχωρά σε κινήσεις, με στόχο να αποκαταστήσει
την εμπιστοσύνη μεταξύ των χρηστών και των διαφημιζόμενών της.

Η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης ανακοίνωσε ότι θα ξεκινήσει την απαγόρευση των
likes και των ακόλουθων “έναντι αμοιβής” τις προσεχείς εβδομάδες, σε μια προσπάθεια να
αποκαταστήσει την εμπιστοσύνη μεταξύ των χρηστών και των διαφημιζόμενων της.

“Πρόσφατα, έχουμε δει τους λογαριασμούς να χρησιμοποιούν εφαρμογές τρίτων
μερών για να αυξήσουν τεχνητά το κοινό τους”, σημειώνει η πλατφόρμα σε μια νέα
ανακοίνωση που αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα της.

“Οι άνθρωποι έρχονται στο Instagram για να έχουν πραγματικές εμπειρίες, συμπεριλαμβανομένων πραγματικών αλληλεπιδράσεων. Είναι δική μας ευθύνη να διασφαλίσουμε ότι
αυτές οι εμπειρίες δεν θα διαταραχθούν από μη νόμιμη δραστηριότητα» τονίζεται.

Αξιοποιώντας μια σειρά από νέα “εργαλεία μηχανικής μάθησης” που αναπτύχθηκαν για
να βοηθήσουν στον εντοπισμό των προφίλ “ύποπτων” χρηστών, το Instagram θα ξεκινήσει την
κατάργηση των πλαστών likes, των παρατηρήσεων και των σχολίων από λογαριασμούς που
πιστεύεται ότι χρησιμοποιούν υπηρεσίες τρίτων για να αυξήσουν τη δημοτικότητα
και τον αριθμό των ακόλουθων τους.

Με βάση τη νέα πολιτική, οι παλιές αναρτήσεις δεν θα μπουν στο στόχαστρο αναδρομικά.

Με την αλλαγή, οι παλιές δημοσιεύσεις θα συνεχίσουν να εμφανίζουν τα “αγορασμένα” likes και
σχόλια, αλλά στις νέες θα είναι αναγκαστικά χαμηλότερος ο αριθμός των likes. “Περιττό να ειπωθεί…
ότι είναι πολύ ντροπιαστικό”, σχολιάζεται σε δημοσίευμα του περιοδικού Vogue.

“Οι ψεύτικοι ακόλουθοι και τα πλαστά likes πάντοτε ήταν ρητά ενάντια
στους όρους και τις προϋποθέσεις της Instagram και η πλατφόρμα έχει αφαιρέσει
εδώ και καιρό ψεύτικους λογαριασμούς, αλλά η νέα ανακοίνωση σηματοδοτεί την πρώτη φορά
που υιοθετεί σθεναρή στάση απέναντι στη ψεύτικη δραστηριότητα, την οποία τώρα θεωρεί
«κακή, ανεπιθύμητη συμπεριφορά»” υπογραμμίζεται στο δημοσίευμα.

Αν και η ψεύτικη δραστηριότητα έχει βοηθήσει αναμφισβήτητα το Instagram να
γίνει μια πολύ κερδοφόρα πλατφόρμα, φαίνεται ότι, τουλάχιστον προς το παρόν, το
ηθικό ζήτημα είναι πιο σημαντικό, αναφέρεται στο δημοσίευμα.

Continue Reading

TECH ΝΕΑ

Έρχεται τεράστια αλλαγή στο Facebook – Γιατί αποφάσισε να μαυρίσει το Messenger;

Published

on

By

Αλλάζει μορφή παρουσίασης η δημοφιλής εφαρμογή για τα μηνύματα του Facebook. Το Facebook και οι εταιρίες εμπνεύστηκαν από την απόφαση της Apple να βάλει το dark mode ως μία από τις επιλογές της και αποφάσισε να ενσωματώσει την ίδια λειτουργία στο messenger.

Όπως έχει αποδειχθεί, ο χρήστης διαβάζει πιο εύκολα κείμενο με μαύρο backround ενώ και η μπαταρία αντέχει περισσότερο χρονικό διάστημα. Το τεχνικό τμήμα του Messenger, αναμένεται να λανσάρει το προσεχές διάστημα το μαύρο φόντο για τα μηνύματα.

Διαβάστε περισσότερα στο TheCaller.gr

Continue Reading

TECH ΝΕΑ

Πώς το Facebook κινδυνεύει να έχει την… τύχη του Yahoo

Published

on

By

Θα είναι το Facebook το νέο Yahoo; Καθώς αυξάνονται οι εναντίον του πιέσεις των κυβερνήσεων, οι χρήστες φαίνεται να απομακρύνονται σιγά-σιγά και οι διαφημιζόμενοι δείχνουν ολοένα πιο δυσαρεστημένοι, το Facebook δεν αποκλείεται να βρεθεί αντιμέτωπο με το τυπικό μάθημα-πάθημα της ιστορίας του διαδικτύου: και οι μεγάλοι πέφτουν από την κορυφή, όπως π.χ. συνέβη στο κάποτε κραταιό Yahoo.

Οι επικεφαλής άλλων μεγάλων τεχνολογικών εταιρειών έχουν ήδη αρχίσει να αποκαλούν το Facebook «μεγάλη καπνοβιομηχανία», καθώς εντείνονται οι σε βάρος του επικρίσεις ότι είναι εθιστικό
για τους χρήστες, τοξικό για την υγεία της δημοκρατίας και ώριμο για ρυθμιστικές παρεμβάσεις
εκ μέρους των κρατικών αρχών – όλα αυτά δηλαδή που έχουν συμβεί στις πολυεθνικές του καπνού.

Πριν ένα χρόνο, όπως επισημαίνει σε ανάλυσή του ο «Economist», μια τέτοια συζήτηση και ένας παραλληλισμός του Facebook με τις καπνοβιομηχανίες ή με το Yahoo θα φάνταζε κάτι αδιανόητο.

Το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο -που περιλαμβάνει το Instagram, το WhatsApp
και το Messenger- ανθούσε. Όμως ιδίως μετά τον Ιανουάριο του 2019 τα πράγματα
πάνε από το κακό στο χειρότερο για τον Μαρκ Ζάκερμπεργκ και την εταιρεία του.

Το Facebook φέτος αναγκάσθηκε διαδοχικά να παραδεχθεί ότι έκανε πολύ λίγα πράγματα για να αποτρέψει την «αξιοποίησή» του από τους Ρώσους που έβαλαν το «δαχτυλάκι» τους υπέρ του Τραμπ στις προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ το 2016 (κάτι που η Μόσχα αρνείται), ότι μοιράσθηκε με τρίτες εταιρείες τα προσωπικά δεδομένα 90 εκατομμυρίων χρηστών του χωρίς τη συναίνεσή τους, ότι χάκερ υπέκλεψαν τα δεδομένα άλλων 50 εκατομμυρίων χρηστών του και -το κερασάκι στην τούρτα- προ ημερών οι «Τάιμς της Νέας Υόρκης» αποκάλυψαν ότι το Facebook προσέλαβε εταιρεία λόμπινγκ που υλοποίησε «καμπάνια λάσπης» κατά των επικριτών του όπως ο Τζορτζ Σόρος.

Η γενική εντύπωση πλέον είναι ότι το Facebook «έχει σοβαρό πρόβλημα
μάνατζμεντ», όπως το έθεσε ο επικεφαλής μιας διαφημιστικής εταιρείας. Αναπόφευκτα,
οι μετοχές του στο αμερικανικό χρηματιστήριο έχουν πέσει κατά περίπου
27% από την αρχή του 2019, όπως αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Η σύγκριση με το Yahoo ασφαλώς δεν είναι τέλεια. Ακόμη και στο μεσουράνημά του,
το Yahoo ποτέ δεν ήταν τόσο μεγάλο και κερδοφόρο όσο το Facebook. Μία βασική αιτία που
το Yahoo πήρε την κάτω βόλτα και τελικά εξαγοράσθηκε από τη Verizon το 2018, είναι ότι δεν
τα έβγαλε πέρα στον ανταγωνισμό της μηχανής αναζήτησής του με την σαφώς ανώτερη Google.

Οι χρήστες εγκατέλειψαν σταδιακά το Yahoo και παράλληλα έχασαν την εμπιστοσύνη
τους σε αυτό οι διαφημιστές, ακόμη και οι ίδιοι ο εργαζόμενοί του.

Από την άλλη, το Facebook φρόντισε έγκαιρα να «σκουπίσει» τον ανταγωνισμό,
εξαγοράζοντας δυνητικά επικίνδυνους ανταγωνιστές όπως το Instagram, με
αποτέλεσμα σήμερα να μην υπάρχει στον ορίζοντα κάποια εταιρεία που να αποτελεί απειλή.
Όμως το Facebook απειλείται από τον εαυτό του και από τη μεγάλη επιτυχία του.

Υπάρχουν ήδη ανησυχητικές ενδείξεις στο εσωτερικό του, που θυμίζουν το
Yahoo, το οποίο άλλαξε πέντε διευθύνοντες συμβούλους τα τελευταία τέσσερα χρόνια πριν την
εξαγορά του. Στο Facebook ο Ζάκερμπεργκ, ο οποίος ελέγχει την πλειοψηφία των μετοχών
με δικαίωμα ψήφου στις γενικές συνελεύσεις των μετόχων, φαίνεται αμετακίνητος,
αλλά από κάτω του ήδη παρατηρείται μεγάλη κινητικότητα διευθυντικών στελεχών.

Μεταξύ άλλων, έχουν υλοποιήσει ή ανακοινώσει τις αποχωρήσεις τους οι συνιδρυτές
του Instagram, ο επικεφαλής της Oculus (εταιρεία που κατασκευάζει την ομώνυμη συσκευή
εικονικής πραγματικότητας και έχει εξαγορασθεί από το Facebook), ο επικεφαλής του νομικού
τμήματος, ο επικεφαλής κυβερνοασφάλειας (ο Ελληνοαμερικανός Άλεξ Στάμος) κ.ά.

Επιπροσθέτως, η συνεχής αρνητική δημοσιότητα που πλήττει το Facebook, έχει αρχίσει
να υποσκάπτει το ηθικό των εργαζομένων του. Ως «τρομακτική» περιέγραψε την
ατμόσφαιρα στο εσωτερικό του ένας εργαζόμενος.

Αυτό προμηνύει ότι και άλλα κορυφαία στελέχη είναι θέμα χρόνου να εγκαταλείψουν
το «πλοίο» για άλλες λιγότερο επίμαχες εταιρείες. Για να κρατήσει τους
ανθρώπους-κλειδιά, το Facebook πιθανώς θα αναγκασθεί να αυξήσει τις απολαβές τους.

Το δίκτυο ασφαλώς παραμένει ένας παγκόσμιος γίγαντας, αλλά οι
χρήστες άνω των 18 ετών ήδη περνάνε 31% λιγότερη ώρα στο Facebook σε σχέση με πριν
δύο χρόνια, πράγμα που μεταφράζεται σε λιγότερες ευκαιρίες για πώληση διαφημίσεων.

Η διοίκηση του Facebook βλέπει σαν σωτήρα το Instagram, όπου συνεχώς αυξάνει ο αριθμός των διαφημίσεων (αντιδρώντας σε αυτό ακριβώς, αποφάσισαν να φύγουν οι συνιδρυτές του και να μην παραμείνουν ως διευθυντικά στελέχη του Facebook, όπως είχαν αρχικά συμφωνήσει).

Οι διαφημίσεις πλέον αποτελούν περίπου το ένα πέμπτο όλων των αναρτήσεων που βλέπουν
οι χρήστες στο Instagram, σχεδόν διπλάσιες σε σχέση με πριν ένα χρόνο. Δεν είναι βέβαιο ότι
αυτή η διαφημιστική «καταιγίδα» θα αρέσει στους χρήστες μελλοντικά, οι οποίοι ίσως αποφασίσουν
να αφιερώνουν λιγότερο χρόνο στο Instagram, όπως έχουν ήδη κάνει στο Facebook.

Το WhatsApp αυξάνει σε δημοφιλία, αλλά συνεχίζει να είναι ζημιογόνο. Αναπόφευκτα, το Facebook θα «σερβίρει» διαφημίσεις και μέσω του WhatsApp για να στηρίξει την κερδοφορία του (επίσης η αιτία που έφυγαν οι συνιδρυτές του), κάτι που πάλι μπορεί να μην αρέσει στους χρήστες.

Πολλοί διαφημιστές και διαφημιζόμενοι θεωρούν ότι το Facebook είναι αλαζονικό και φέρνουν ως χαρακτηριστικό παράδειγμα ότι πρέπει οι ίδιοι να επισκέπτονται το Facebook για να κλείσουν συμφωνίες, αντί να έρχονται τα στελέχη του Facebook σε αυτούς, όπως συνηθίζεται στη διαφημιστική αγορά.

Επιπλέον το Facebook ανεβάζει το τιμολόγιο των διαφημίσεων σταδιακά, ενώ οι διαφημιστές το υποπτεύονται επίσης ότι «φουσκώνει» παραπλανητικά τους αριθμούς των χρηστών-στόχων που υπόσχεται να προσφέρει στις διαφημιστικές καμπάνιες των πελατών του.

Υπάρχει έτσι μια διάχυτη εντύπωση ότι σταδιακά τα διαφημιστικά
«μπάτζετ» για το Facebook θα αρχίσουν να περικόπτονται.

Και ενώ οι διαφημιστές/διαφημιζόμενοι τείνουν να χάσουν την εμπιστοσύνη τους στο Facebook, οι πολιτικοί σε ΗΠΑ και Ευρώπη μάλλον την έχουν χάσει ήδη και ανυπομονούν να δουν χειροπιαστά βήματα από το δίκτυο ότι διαφυλάσσει τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών και βάζει φρένο στη χειραγώγηση του για αλλότριους σκοπούς (π.χ. ρωσική ανάμιξη).

Αν το Facebook δεν πείσει πολιτικούς, διαφημιστές και χρήστες ότι αξίζει το χρόνο και τα χρήματά
τους και αν η μετοχή του συνεχίσει να πέφτει, είναι πιθανό ότι το No 2 κάτω από τον Μαρκ Ζούκερμπεργκ, η chief operating officer Σέριλ Σάντμπεργκ θα αντικατασταθεί εντός του 2019.

Ο ίδιος ο Ζούκερμπεργκ, ως βασικός μέτοχος, είναι απίθανο να φύγει, αλλά
το βάρος θα είναι μεγαλύτερο στις πλάτες του.

newsbeast.gr

Continue Reading

TECH ΝΕΑ

Instagram: Τέλος στους ψεύτικους ακόλουθους και τα πληρωμένα likes

Published

on

By

Η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης ανακοίνωσε ότι θα ξεκινήσει την απαγόρευση των
likes και των ακόλουθων «έναντι αμοιβής» τις προσεχείς εβδομάδες, σε μια προσπάθεια να
αποκαταστήσει την εμπιστοσύνη μεταξύ των χρηστών και των διαφημιζόμενων της

Αισθανθήκατε ποτέ ότι κάποιος που ακολουθείτε στο Instagram συγκεντρώνει
πραγματικά παράλογα μεγάλο αριθμό likes από το πουθενά;

Η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης ανακοίνωσε ότι θα ξεκινήσει την απαγόρευση των
likes και των ακόλουθων «έναντι αμοιβής» τις προσεχείς εβδομάδες, σε μια προσπάθεια να
αποκαταστήσει την εμπιστοσύνη μεταξύ των χρηστών και των διαφημιζόμενων της.

«Πρόσφατα, έχουμε δει τους λογαριασμούς να χρησιμοποιούν εφαρμογές τρίτων
μερών για να αυξήσουν τεχνητά το κοινό τους», σημειώνει η πλατφόρμα σε μια νέα
ανακοίνωση που αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα της.

«Οι άνθρωποι έρχονται στο Instagram για να έχουν πραγματικές εμπειρίες, συμπεριλαμβανομένων πραγματικών αλληλεπιδράσεων. Είναι δική μας ευθύνη να διασφαλίσουμε ότι
αυτές οι εμπειρίες δεν θα διαταραχθούν από μη νόμιμη δραστηριότητα» τονίζεται.

Αξιοποιώντας μια σειρά από νέα «εργαλεία μηχανικής μάθησης» που αναπτύχθηκαν για να βοηθήσουν στον εντοπισμό των προφίλ «ύποπτων» χρηστών, το Instagram θα ξεκινήσει την κατάργηση των πλαστών likes, των παρατηρήσεων και των σχολίων από λογαριασμούς που πιστεύεται ότι χρησιμοποιούν υπηρεσίες τρίτων για να αυξήσουν τη δημοτικότητα και τον αριθμό των ακόλουθων τους.

Με βάση τη νέα πολιτική, οι παλιές αναρτήσεις δεν θα μπουν στο στόχαστρο αναδρομικά.

Με την αλλαγή, οι παλιές δημοσιεύσεις θα συνεχίσουν να εμφανίζουν τα «αγορασμένα» likes και σχόλια, αλλά στις νέες θα είναι αναγκαστικά χαμηλότερος ο αριθμός των likes. «Περιττό να ειπωθεί… ότι είναι πολύ ντροπιαστικό», σχολιάζεται σε δημοσίευμα του περιοδικού Vogue.

«Οι ψεύτικοι ακόλουθοι και τα πλαστά likes πάντοτε ήταν ρητά ενάντια στους όρους και τις προϋποθέσεις της Instagram και η πλατφόρμα έχει αφαιρέσει εδώ και καιρό ψεύτικους λογαριασμούς, αλλά η νέα ανακοίνωση σηματοδοτεί την πρώτη φορά που υιοθετεί σθεναρή στάση απέναντι στη ψεύτικη δραστηριότητα, την οποία τώρα θεωρεί “κακή, ανεπιθύμητη συμπεριφορά”», υπογραμμίζεται στο δημοσίευμα.

Αν και η ψεύτικη δραστηριότητα έχει βοηθήσει αναμφισβήτητα το Instagram να γίνει μια πολύ κερδοφόρα πλατφόρμα, φαίνεται ότι, τουλάχιστον προς το παρόν, το ηθικό
ζήτημα είναι πιο σημαντικό, αναφέρεται στο δημοσίευμα.

protothema.gr

Continue Reading

TECH ΝΕΑ

Προβλήματα σε iPhone X και Mac Book

Published

on

By

Η Apple παραδέχθηκε ότι υπάρχουν ορισμένα προβλήματα που επηρεάζουν κάποια από
τα μοντέλα της iPhone X και Mac Book των 13 ιντσών. H αμερικανική εταιρεία διαβεβαίωσε
τους καταναλωτές ότι θα τα επιδιορθώσει δωρεάν.

Είναι ένας ακόμη κρίκος σε μια αλυσίδα προβλημάτων ποιότητας κατά το τελευταίο έτος
στα προϊόντα της Apple, παρόλο που η εταιρεία έχει αυξήσει τις τιμές της για τα περισσότερα
από αυτά, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters. Επί μήνες διάφοροι χρήστες είχαν
παραπονεθεί ότι η οθόνη αφής του iPhone X εμφάνιζε προβλήματα.

Η εταιρεία έκανε γνωστό ότι η οθόνη μερικών IPhone X -ενός μοντέλου που κυκλοφόρησε το
2017 με αρχική τιμή 999 δολάρια- μπορεί να εμφανίσει προβλήματα στη διαδικασία της αφής
λόγω τεχνικού προβλήματος ενός εξαρτήματος, το οποίο θα αντικατασταθεί δωρεάν.

Η ελαττωματική οθόνη μπορεί να μην ανταποκρίνεται σωστά στο άγγιγμα του χρήστη ή ακόμη να αντιδρά μόνη της χωρίς να προηγηθεί αφή. Το πρόβλημα αυτό δεν επηρεάζει τα νέα iPhone XS και iPhone ΧR, που παρουσιάσθηκαν φέτος το φθινόπωρο, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Ο φορητός υπολογιστής Mac Book μπορεί να εμφανίσει ένα άλλο πρόβλημα, που οδηγεί σε απώλεια δεδομένων λόγω αδυναμίας αποθήκευσης στο σκληρό δίσκο. Η Apple θα φροντίσει επίσης να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει δωρεάν τα εν λόγω drives.

To πρόβλημα αφορά ένα περιορισμένο αριθμό οδηγών στερεάς κατάστασης (solid-state drives) χωρητικότητας 128 και 256 GB που βρίσκονται εγκατεστημένα σε Mac Books 13 ιντσών, τα οποία πουλήθηκαν μεταξύ Ιουνίου 2017 και Ιουνίου 2018.

newsbeast.gr

Continue Reading
Advertisement
ΑUTO-MOTO1 day ago

Ξεκινά η 5η σεζόν του ηλεκτροκίνητου πρωταθλήματος

ΚΟΣΜΟΣ1 day ago

Δε θα είναι υποψήφια στις επόμενες εκλογές η Τερέζα Μέι

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 day ago

Αγγλικό ενδιαφέρον για Σάμαρη

Entertaiment1 day ago

Η Ιωάννα Μπέλλα με στολή «Αμαλίας» στα καλλιστεία για τη «Μις Υφήλιος»

Entertaiment1 day ago

Κατερίνα Γερονικολού: Ο Γιάννης Τσιμιτσέλης είναι σπάνιο είδος άνδρα

TECH ΝΕΑ1 day ago

Το Viber φέρνει τη μαγεία των Χριστουγέννων με ένα ψηφιακό «εργαστήρι» δημιουργίας γιορτινών μηνυμάτων!

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ1 day ago

«White Christmas night» στη Θήβα με χριστουγεννιάτικα δρώμενα

Entertaiment4 days ago

«Το “Καφέ της Χαράς” θα μπορούσε να γίνει και χωρίς τη Ρένια Λουϊζίδου, σας το απαντώ πριν γίνει η ερώτηση»

Entertaiment4 days ago

Τζένη Θεωνά: Η τρυφερή ιστορία πίσω από το νέο τραγούδι και βίντεο κλιπ του Δήμου Αναστασιάδη!

ΕΛΛΑΔΑ4 days ago

Έγκλημα στη Ρόδο: «Να ανοίξουν στόματα – Χτυπούσαν την κόρη μου με μανία», λέει ο πατέρας της 21χρονης φοιτήτριας

Entertaiment2 months ago

Το σαρδάμ της Μπεκατώρου που λύγισε ακόμα και τους παίκτες

Entertaiment2 months ago

Λάκης Γαβαλάς: Θα τους λιντσάρει ο κόσμος αν με βάλουν φυλακή

ΕΛΛΑΔΑ2 months ago

Θύμα ληστείας δημοσιογράφος του ΣΚΑΪ: Με έδεσαν και με χτύπησαν μπροστά στο παιδί μου

Entertaiment3 months ago

H Μαντώ Γαστεράτου απαντά on air στην Τζένη Μελιτά: Η απουσία από το γάμο και το καρφί για τη φιλία τους

Entertaiment3 months ago

Βαλάντης: Διαγνώστηκα με όγκο στο νεφρό όταν έκανα τις απαραίτητες εξετάσεις για το Nomads

Entertaiment3 months ago

Ρεσιτάλ αγένειας στο GNTM: Το κράξιμο για τα φρύδια, το contouring και την αλαζονεία στην 24χρονη Ειρήνη

Entertaiment3 months ago

Χαμός στο Πρωινό για πρόσωπα που παίζουν στο θέατρο: «Η Τέτα η νυχού έπαιζε πέρυσι! Νυχού είναι ρε»!

Entertaiment3 months ago

H Τζούλια Νοβά μιλάει για τον «σκληρό» πατέρα της και λυγίζει

CELEBRITIES3 months ago

Η αδερφή της Μάιλι Σάιρους πουλάει τα δάκρυά της για 12.000 δολάρια

oikonomakou-1
Entertaiment3 months ago

Πρόβα νυφικού για την Αθηνά Οικονομάκου

Advertisement
Advertisement

ΟΤΙ ΠΑΙΖΕΙ