Connect with us

«Τρεις ψηλές γυναίκες» του Έντουαρντ Άλμπι

Είναι ευτυχία να βγαίνεις από ένα θέατρο μεταμορφωμένος από το φως της Τέχνης. Στην Α’ Σκηνή της Οδού Κεφαλληνίας τρεις γυναίκες, ψηλές από ηθικό ανάστημα, καδράρουν υποκριτικά κάθε μια τη ζωή της, μέσα από τη ζωή της άλλης αλλά στην ουσία τη ζωή του ίδιου ανθρώπου.

Ο Άρης Τρυπάκης με σκηνοθετική μαεστρία αναδεικνύει το πνευματικό οδοιπορικό και την ολοκλήρωση των συναισθημάτων των «τριών ψηλών γυναικών», στο πέρασμα του ακατάλυτου χρόνου. Στοιχεία που αποτελούν το διαβατήριο για να διαβούν με αυτογνωσία την πύλη της αιωνιότητας, απαλλαγμένες από το φόβο της θνητότητας.

Εκεί όπου τραβιούνται οι κουρτίνες του κομψότατου σκηνικού – με τα ευρηματικά πολύφωτα, τις εξπρεσιονιστικές πινελιές των αντικειμένων και των καλαίσθητων επίπλων – στο εκτυφλωτικό φως και στη γοητεία των επί μέρους φωτισμών. Κομψά κοστούμια σε χρώματα άσπρου – μαύρου και εκπληκτική μουσική αγκαλιάζει, παρελθόν, παρόν και μέλλον σε αδιάσπαστο Ένα.

Μια υπέργηρη κυρία 91 ετών, ανήμπορη να αυτοεξυπηρετηθεί δέχεται τις περιποιήσεις και τη φροντίδα μιας 52χρονης κυρίας, που συγκατοικεί με εκείνην.

Μια 26χρονη όμορφη δικηγόρος έχει αναλάβει «τα προς ταχτοποίηση» πρακτικά θέματα που αφορούν επιταγές, λογαριασμούς και ό,τι άλλο αφορά την πλούσια ηλικιωμένη κυρία. Η συνύπαρξη των τριών γυναικών στον ίδιο χώρο με την οικειότητα που δημιουργεί και η αντιμετώπιση καθημερινών αναγκών στη ζωή τής γηραιότερης, οδηγεί σε εκμυστηρεύσεις, αντιπαραθέσεις, συγκρούσεις που οδηγούν βαθμιαία σε μια ανατροπή που συγκλονίζει.

Η Μπέτυ Αρβανίτη ως ηλικιωμένη, δίνει ρεσιτάλ ερμηνείας. Περιορισμένη σχεδόν στην αρχή στη βολική πολυθρόνα της, με τα γνωστά γεροντικά προβλήματα κινητικότητας και στάσης σώματος ξαναγίνεται αργότερα μια θελκτική αμαζόνα στην όμορφη στολή ιππασίας. Ανεπιτήδευτα φυσική, με επιλεκτική μνήμη που με έντεχνη πονηριά διαχειρίζεται, διατηρώντας μια υποψία αξιοπρέπειας και εγωισμού. Φαντασιώσεις ή μνήμες που επιμένουν να επιστρέφουν , μια απλή συζήτηση που διακόπτεται για να επανέλθει με πεισματικές αυτοαναιρέσεις.

Σκληρή, αδυσώπητη και απρόβλεπτη, μια ξεμωραμένη αυταρχική που την πληγώνει η απομάκρυνση και η ανάγκη της εξάρτησης. Διασκεδαστική και ευχάριστη σε εκμυστηρεύσεις, συγκινητική στον απολογισμό μιας ολόκληρης ζωής, ώριμη όσο ποτέ και προετοιμασμένη για το τέλος που περιμένει να της συμβεί.

Η Μαρία Κεχαγιόγλου ως μεσήλικας, παίζει με απαράμιλλη δεξιοτεχνία.Η ερμηνεία της εμπλουτίζεται με εκφράσεις δηλωτικές της κατώτερης κοινωνικής της θέσης. Εκείνο το προκλητικό μάσημα της τσίχλας, κάποια σφυρίγματα, το κλείσιμο του ματιού και καμουφλαρισμένες εναντιώσεις στην κυρία, υποστηρίζουν το ενδιαφέρον, την αφοσίωση, τη χαρά της εμπιστοσύνης. Τρυφερές προσφωνήσεις, περιποιήσεις αλλά και επιπλήξεις προς τη δικηγόρο με σκοπό να της υπενθυμίζει την ανάγωγη διαγωγή της. Επισημαίνοντάς της «ότι αυτό που αντικρίζει είναι το ίδιο της το μέλλον».

Στο ρόλο της 26χρονης η Νεφέλη Κουρή, παίζει με τη θρασύτητα και την έπαρση της νεότητας. Προκλητική, προσβλητική, γλωσσού που δεν αφήνει τίποτα να πέσει κάτω. Σκληρή και απόλυτη αρνείται τον συμβιβασμό με τον εγωισμό του ανθρώπου που δεν τον φοβίζει ο θάνατος, γιατί πιστεύει πως είναι ακόμα μακριά. Αγέρωχη και ευτυχισμένη με όσα ο έρωτας της προσφέρει, αψηφώντας όσα η ηλικία της αγνοεί και τα αξιολογεί πολύ αργότερα.

Ο Έντουαρντ Άλμπι με το αρκετά βιογραφικό του έργο, με ισχυρή δόση μαύρου χιούμορ και σκληρότητας, αγγίζει τη δύναμη της ψυχής. Την ωριμότητα του ανθρώπου να ζει χωρίς αναβολές το τώρα, γιατί αυτό έχει την διάρκεια. Ευτυχισμένες στιγμές είναι εκείνες που ζεις τώρα, ο παρών χρόνος είναι ο μόνος βέβαιος. Ευτυχισμένος είναι όποιος έχει αποστασιοποιηθεί από το παρελθόν και με ειρηνικό πνεύμα, γεμάτο αυτογνωσία προετοιμάζεται για το θάνατο.

Η παράσταση σε χρόνο εναλλασσόμενο, με την επιβεβλημένη συναισθηματική απόσταση , ημερεύει την όψη , μαλακώνει την καρδιά που γίνεται κοριτσίστικη στο τέλος της πραγμάτωσή της. Οι «Τρεις ψηλές γυναίκες» συναρπαστικές, έχουν στη μέση την μεσήλικη. Η μια γίνεται παρελθόν και η άλλη το αισιόδοξο μέλλον. Χωρίς καμία νοσταλγία, αναπόληση και κανένα απολογισμό. Όλα σε αρμονία για να σας χαρίσουν μια συναρπαστική βραδιά.

Συντελεστές

Mετάφραση: Eρρίκος Μπελιές
Σκηνοθεσία: Άρης Τρουπάκης
Σκηνικά – κοστούμια: Eλένη Μανωλοπούλου
Σχεδιασμοί φώτων: Aλέκος Αναστασίου
Παίζουν, η Μπέττυ Αρβανίτη, η Μαρία Κεχαγιόγλου και η Νεφέλη Κουρή.

Θέατρο της Οδού Κεφαλληνίας Α’ Σκηνή, Κεφαλληνίας 16, Κυψέλη

Ημερομηνία: Από την Τετάρτη 8 Μαρτίου 2017
Τετάρτη & Κυριακή στις 8.00μμ
Πέμπτη, Παρασκευή & Σάββατο στις 9.00μμ

Τιμές εισιτηρίων: Τετάρτη & Πέμπτη 13 ευρώ
Παρασκευή & Κυριακή 16 ευρώ
Σάββατο 18 ευρώ
Φοιτητικό 10 ευρώ

Πληροφορίες: Τηλ.: 210.8838727

newsbeast.gr

Continue Reading
Advertisement

ΘΕΑΤΡΟ

Ο «Θάνατος του Ιβάν Ιλιτς» του Τολστόι στο Θέατρο Αλκμήνη

Published

on

Ο Τολστόι, μέσω αυτού του έργου του, επιχειρεί ένα προσκύνημα στον θάνατο,
αντιλαμβανόμενος εις βάθος τη σημασία της μνήμης θανάτου

«Σκοπός της ζωής δεν είναι να εξυπηρετεί την κατώτερη ζωική φύση, αλλά τη φωτεινή δύναμη,
που βρίσκεται στα βάθη της ανθρώπινης ψυχής και η οποία βοηθάει
τον άνθρωπο να αναγνωρίζει το αγαθό», είχε πει ο Λέων Τολστόι.

Η εταιρία θεατρικών παραγωγών A PRIORI παρουσιάζει από 5 Νοεμβρίου 2018, σε πανελλήνια
πρώτη, τη φιλοσοφική νουβέλα του Τολστόι «ο θάνατος του Ιβάν Ιλιτς» σε θεατρική
διασκευή και σκηνοθεσία της Κωνσταντίνας Νικολαΐδη.

Οι ηθοποιοί Γιώργος Γαλίτης και Θανάσης Κουρλαμπάς, στην πρώτη τους συνεργασία, ξετυλίγουν όλη την υποκριτική τους γκάμα επί σκηνής, τόσο σε κωμικό όσο και σε δραματικό επίπεδο, ενσαρκώνοντας όλους τους ρόλους του διηγήματος, σε ένα θεατρικό παιχνίδι το οποίο -αντιμάχοντας τον τίτλο- σφύζει από ζωή.

Ο Τολστόι, μέσω αυτού του έργου του, επιχειρεί ένα προσκύνημα στον θάνατο,
αντιλαμβανόμενος εις βάθος τη σημασία της μνήμης θανάτου. Το να θυμάται δηλαδή
ο άνθρωπος ότι είναι θνητός, ότι θα έρθει η στιγμή που θα πεθάνει.

Και τότε, το μόνο που θα ορθωθεί μπροστά του, θα είναι το ΠΩΣ έζησε. Αυτή η σκέψη
κάθε άλλο παρά λυπηρή είναι αν ο άνθρωπος καταφέρει να ζήσει «όπως πρέπει να ζει ο Άνθρωπος».

Υπόθεση

Ο ευκατάστατος δικαστής Ιβάν Ιλίτς, αρρωσταίνει βαριά. Η αρρώστια κι ο επικείμενος Θάνατός του, εκμηδενίζουν όλη την προηγούμενη ζωή του. Επιτυχίες, ανούσιες συναναστροφές, εξουσία, κύρος και χρήμα στέκουν αδύναμα μπροστά στο τέλος. Ολόκληρη η ύπαρξη του Ιβάν Ιλίτς σείεται συθέμελα γιατί, όσο κι αν προσπαθεί να αποδεχτεί το συμπέρασμα ότι «ο Γάιος είναι άνθρωπος, οι άνθρωποι είναι θνητοί, άρα ο Γάιος είναι θνητός» που διδάχτηκε κατά την περίοδο των φοιτητικών του χρόνων, το Εγώ του τον κρατάει γερά δέσμιό του. Ο Γάιος ναι… αυτός όμως όχι. Αυτός μπορεί να ξεγελάσει τον Θάνατο.

Παίζουν οι: Γιώργος Γαλίτης& Θανάσης Κουρλαμπάς
Έναρξη Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2018

Κάθε Δευτέρα & Τρίτη στις 21.30
Θέατρο Αλκμήνη, Αλκμήνης 8-12, Γκάζι, 2103428650

protothema.gr

Continue Reading

ΘΕΑΤΡΟ

«Επιθεωρητής» σε σκηνοθεσία Γιώργου Παπαγεωργίου στο Θέατρο Skrow

Published

on

Μια παράσταση βασισμένη στο έργο “Ο Επιθεωρητής” του Νικολάι Γκόγκολ.

Η κλασική κωμωδία του Ν. Γκόγκολ, γραμμένη το 1836, συναντιέται στη νέα διασκευή
που υπογράφει ο Πάνος Παπαδόπουλος με τον Γιώργο Παπαγεωργίου, σε μία παράσταση
που επιχειρεί να αντιμετωπίσει την έλευση του “Επιθεωρητή” ως μια “ερωτική ιστορία”.

Έναν έρωτα με το όνειρο, την ψευδαίσθηση, την “προσυμφωνημένη” ήττα.
Ώστε η ελπίδα που θα γεννηθεί να είναι a priori ανεκπλήρωτη.

Μετά τον “Αρίστο”, ο Γιώργος Παπαγεωργίου μαζί με 5 ηθοποιούς και
έναν μουσικό επί σκηνής, κρατώντας ως άξονα την γνωστή ιστορία του Ρώσου απατεώνα
Χλεστιακόβ και την έλευσή του στη μικρή επαρχιακή πόλη της Ρωσίας, δημιουργούν
έναν φαντασιακό κόσμο, χρησιμοποιώντας υλικά από το χώρο των καμαρινιών
ενός θιάσου, σε μία προσπάθεια αφηγηματικής απεικόνισης της φαρσοκωμωδίας,
με τη βαθιά κριτική που ασκεί το ίδιο το έργο στους μηχανισμούς της απάτης.

Στο πρόσωπο του Χλεστιακόβ οι κάτοικοι της πόλης βλέπουν έναν μεγάλο σωτήρα
και οραματίζονται ένα σπουδαίο μέλλον.

Για μία ημέρα και οι δύο πλευρές ζουν ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα·
και είναι η αγάπη αυτή για την αναζήτηση της προσωπικής αλήθειας που δημιουργεί
τη συμφιλίωση με την ψευδαίσθηση που φέρνει μαζί του ο “Επιθεωρητής”.

«Τώρα καταλαβαίνω τι σημαίνει να είσαι κωμωδιογράφος. Την παραμικρή
αλήθεια -ακόμη και ίχνος αυτής της αλήθειας- αν πεις, έχεις να αναμετρηθείς όχι
μονάχα με άτομα, αλλά με ολόκληρες τάξεις” γράφει στο φίλο του Στσέπκιν
ο Ν. Γκόγκολ.

 

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Διασκευή/Δραματουργική Επεξεργασία: Πάνος Παπαδόπουλος,
Γιώργος Παπαγεωργίου

Σκηνοθεσία: Γιώργος Παπαγεωργίου

Βοηθός σκηνοθέτη: Έφη Χριστοδουλοπούλου

Σκηνικά: Κατερίνα Αριαννούτσου

Κοστούμια: Βασιλική Σύρμα

Φωτισμοί: Αλέκος Αναστασίου

Επιμέλεια κίνησης: Μαρίζα Τσίγκα

Κομμώσεις: Talkin’ Heads

Φωτογραφίες: Δομνίκη Μητροπούλου

Παραγωγή: GOO THEATER COMPANY

Παίζουν: Μαρία Διακοπαναγιώτου, Θανάσης Ζερίτης, Πάνος
Παπαδόπουλος, Μαρία Πετεβή, Αλέξανδρος Χρυσανθόπουλος

Μουσικός επί σκηνής: Γιάννης Λατουσάκης

 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Πρεμιέρα: Δευτέρα, 29 Οκτωβρίου 2018

Παραστάσεις: Κάθε  Δευτέρα, Τρίτη & Τετάρτη στις 21:00
Διάρκεια:

Εισιτήριο: 12 € γενική είσοδος, 10 € φοιτητικό, μειωμένο, ομαδικό
(για κρατήσεις άνω των 10 ατόμων), 8 € ανέργων/ΑΜΕΑ

Διεύθυνση: Αρχελάου 5, Παγκράτι

Τηλέφωνο και ώρες κρατήσεων: 210 7235 842 (ώρες 11:00 π.μ. – 14:00 μ.μ.
και 17:00 μ.μ. – 20:30 μ.μ.)

ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ από 24/9:

Στο site: www.skrowtheater.com

Στο τηλέφωνο: 2108938111

Στο δίκτυο καταστημάτων: Public

Στο ταμείο του θεάτρου: κάθε Τετάρτη, Παρασκευή & Σάββατο 17:00 –
20:00 & κάθε Κυριακή 11:00 – 14:00

Continue Reading

ΘΕΑΤΡΟ

Ο «Χορός του θανάτου» στο Θέατρο Μεταξουργείο

Published

on

Πρεμιέρα στις  στις 31 Οκτωβρίου του 2018

Η Εταιρεία Θεάτρου Συν-Επί θα παρουσιάσει στο Θέατρο Μεταξουργείο, ένα τρίπτυχο έργων του Αύγουστου Στρίντμπεργκ κατά τις δύο επόμενες σεζόν (2018-‘19 & 2019-’20) με τον Άκι Βλουτή να αναλαμβάνει το ρόλο του σκηνοθέτη αλλά και του ηθοποιού, ερμηνεύοντας τον Έντγκαρ στον «Χορό του Θανάτου», τον Άντολφ στον «Πατέρα» και τον «Χούμελ» στη «Σονάτα των φαντασμάτων».

Εναρκτήριο έργο, στις 31 Οκτωβρίου του 2018, για την εταιρεία θεάτρου Συν-
Επί στο θέατρο Μεταξουργείο, θα είναι ο «Χορός του θανάτου».

Ένα ζευγάρι, ο Έντγκαρ και η Άλις, που ζει απομακρυσμένο και απομονωμένο σε ένα
νησί, σε ένα κτίριο που κάποτε ήταν φυλακή, απόψε γιορτάζει τα 25 χρόνια έγγαμου βίου.
Από το ξεκίνημα του έργου, προσπαθούν να δραπετεύσουν από την κενότητα
της ζωής τους, φτιάχνοντας μαζί παράξενα παιχνίδια που τους κρατούν «ζωντανούς».

Η απροσδόκητη εμφάνιση του Κουρτ, δημιουργεί ένα ερωτικό τρίγωνο, που με την σειρά του κινητοποιεί ένα χορευτικό διάλογο, στον οποίο ο καθένας από τους τρεις ήρωες αντιμετωπίζει τους άλλους δύο. Πέραν αυτών όμως, ο Στρίντμπεργκ, μέσα από τις πυκνές σιωπές ανιχνεύει μια σειρά από παγκόσμια υπαρξιακά ζητήματα.

Αν και η κύρια θεματική του έργου πηγάζει από την συζυγική σύγκρουση, παράλληλα υποβόσκουν άμεσα ή έμμεσα η υπαρξιακή αγωνία του ανθρώπου απέναντι στον άλλον, απέναντι στον θάνατο, απέναντι στον κόσμο και την ζωή, απέναντι στην χριστιανική ενοχή, στην μετά θάνατον ζωή και τη μεταφυσική.

Ο Στρίντμπεργκ ως μέγας προφήτης, συλλαμβάνει πολύ βαθειά μέσα του, ότι το παιδικό
παιχνίδι και το όνειρο, είναι οι μόνες καταφυγές, που επιτρέπουν την απόλυτη ελευθερία
της έκφρασης. Δημιουργεί έτσι, ένα δαιμονικό αλλά και απολαυστικό αριστούργημα.

Παίζουν: Άκις Βλουτής,Δήμητρα Χατούπη, Βασίλης Ευταξόπουλος
Μετάφραση: Ερρίκος Μπελιές
<
Σκηνοθεσία: Άκις Βλουτής
Σκηνικά- Κοστούμια: Νίκος Αναγνωστόπουλος
Φωτισμοί: Δημήτρης Λογοθέτης
Μουσική: Κώστας Ζησιμόπουλος
Βοηθός Σκηνοθέτη: Αντωνίνα Βλουτή
Φωτογραφίες- Trailer: Βάσια Αναγνωστοπούλου
Προβολή – Επικοινωνία: BrainCo (υπεύθυνη project: Σταυρούλα Κεντιέ)

Ημέρες και ώρες παραστάσεων:

Τετάρτη: 20.00, Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο: 21.00

Θέατρο Μεταξουργείο (Ακαδήμου 14, Αθήνα 104 36)

protothema.gr

Continue Reading

ΘΕΑΤΡΟ

«Βάτραχοι» του Αριστοφάνη στο Θέατρο Δάσους

Published

on

Οι Βάτραχοι του Αριστοφάνη, σε σκηνοθεσία Κώστα Φιλίππογλου ανεβαίνουν στη Θεσσαλονίκη
για δύο παραστάσεις στο Θέατρο Δάσους την Πέμπτη 26 και την Παρασκευή 27 Ιουλίου 2018.

Στους «Βατράχους», κωμωδία που διδάχτηκε στα Λήναια το 405 π.Χ., ο Διόνυσος, απογοητευμένος από την πενία των δραμάτων που παρουσιάζονται στην Αθήνα, καθώς οι μεγάλοι τραγικοί έχουν πεθάνει, κατεβαίνει στον Κάτω Κόσμο προκειμένου να φέρει πίσω ένα μεγάλο ποιητή, ικανό να σώσει την Πόλη από την παρακμή.

Για τον σκοπό αυτό, διοργανώνει έναν ποιητικό αγώνα ανάμεσα στον Αισχύλο και τον Ευριπίδη, ορίζοντας διαιτητή τον ίδιο τον Πλούτωνα, ώστε να τον καταστρέψει. Και καλύτερος για τον Αριστοφάνη, που σατιρίζει ανελέητα τα νεωτερικά ήθη, άρα και τον τότε εκπρόσωπό τους Ευριπίδη αναδεικνύεται ο Αισχύλος. Ο Αισχύλος θα είναι ο νικητής.

Σημείωμα του σκηνοθέτη:

Στους Βατράχους ο Αριστοφάνης ξεδιπλώνει στην ορχήστρα μια φαντασμαγορική νέκυια, σαν άλλος Οδυσσέας, που αναζητά τον δρόμο για την ουτοπική Ιθάκη του. Πρέπει κανείς να μάθει
τι είναι θάνατος, για να φέρει σε πέρας την ζωή του.

Πρέπει να συνειδητοποιήσει η πόλις τις απουσίες της, για να είναι παρούσα ως πόλις. Πρέπει να καταβυθιστεί στον ξένο κόσμο του Άδη, για να κατακτήσει την ταυτότητά της.

Ο θεός Διόνυσος μασκαρεμένος σε Ηρακλή θα κατεβεί στον Άδη, για να φέρει στη γη τον Ευριπίδη, αφού η Αθήνα δεν έχει πια έναν τουλάχιστον μεγάλο ποιητή. Το ταξίδι αυτό, αν και γίνεται μέσα στον επιβλητικό ζόφο του κόσμου των ψυχών, διαθέτει την ευθυμία μιας ψυχαγωγικής περιήγησης, η οποία αγγίζει τα όρια του μεσαιωνικού καρναβαλιού.

Ο Διόνυσος δεν κατεβαίνει στον Άδη για να φέρει στον κόσμο ούτε κάποιον παλιό-καλό πολιτικό ούτε κάποιον παλιό-καλό φιλόσοφο ή στρατηγό. Κατεβαίνει για να φέρει έναν δραματικό ποιητή. Είναι προφανές πως ο Αριστοφάνης θεωρεί την ποίηση και το θέατρο το μόνο φάρμακο για να σώσει την χώρα από την παρακμή. Περίεργο πραγματικά, με τα δικά μας δεδομένα.

Ταυτότητα της παράστασης

Μετάφραση: Γιώργος Μπλάνας

Σκηνοθεσία: Κώστας Φιλίππογλου

Βοηθός σκηνοθέτρια: Γιώτα Σερεμέτη

Βοηθός σκηνοθέτη: Σήλια Κόη

Σκηνικά – Κοστούμια: Τέλης Καρανάνος, Αλεξάνδρα Σιάφκου

Κίνηση: Σοφία Πάσχου

Μουσική: Νίκος Γαλενιανός

Σχεδιασμός φωτισμών: Νίκος Βλασόπουλος

Φωτογραφίες: Πάνος Γιαννακόπουλος

Παίζουν με σειρά εμφάνισης: Λάκης Λαζόπουλος, Σοφία Φιλιππίδου, Δημήτρης Πιατάς και ο Αντώνης Καφετζόπουλος

Μαζί τους οι: Άννα Καλαϊτζίδου, Γιάννης Στεφόπουλος, Γιώργος Συμεωνίδης, Εριφύλη Στεφανίδου, Τάσος Δημητρόπουλος, Γιάννης Γιαννούλης, Δημήτρης Δρόσος, Ειρήνη Μπούνταλη, Φοίβος Συμεωνίδης, Χρήστος Κοντογεώργης, Αλέξανδρος Χρυσανθόπουλος

Μουσικοί – περφόρμερ: Σταμάτης Πασόπουλος, Christoph Blum

Στον χορό συμμετέχει όλος ο θίασος

Info:

26, 27 Ιουλίου 2018

Βάτραχοι, του Αριστοφάνη σε καλοκαιρινή περιοδεία

Eισιτήρια:

Κανονικό: 20 ευρώ | Ανέργων, Φοιτητικό: 15 ευρώ

Προπώληση:

Ταμεία ΚΘΒΕ (τηλ.: 2315 200 200), Γερμανός, ticketmaster.gr, Viva

Continue Reading

ΘΕΑΤΡΟ

«Greece The Musicult»: Από 29 Ιουνίου στο Δελφινάριο

Published

on

Greece είν’ η χώρα της συχνής απεργίας, του τάβλι, του φρέντο, της πολλής ανεργίας! Μιας γενιάς δυστυχώς που δεν έχει να φάει μα αντί να δουλέψει, στην TV τραγουδάει!

Greece είν’ η χώρα της δικής σου της πάρτης, της τρελής διαπλοκής, των θεσμών, της NOVARTIS!
Της χοντρής αρπαχτής, της μεγάλης ρεμούλας, της – ναι μεν – πληρωμένης, όμως άδειας σακούλας!

Greece είν’ η χώρα του adidas, του Nike,της μεγάλης λαχτάρας για μια selfie και like, για «ΡΟΥΚ – ΖΟΥΚ», «Master Chef» και για «Power of love», για τραγούδια ποιότητας, αλλά και για γαβ – γαβ!

Greece είναι γκολ με πιστόλια παρέα, με ξενόφερτα μιούζικαλ, δήθεν τρέντι κι ωραία! Με σουβλάκι, ντομάτα, πατάτες, κεμπάπ, με ελπίδα για χρήμα στα παιχνίδια του ΟΠΑΠ!

Greece είν’ η χώρα δίχως Μέσι, Ζιντάν, δίχως Πούτιν και Μέρκελ και Ταγίπ Ερντογάν! Πλανητάρχη δεν έχει με αστείο μαλλί, ΔΕΛΦΙΝΑΡΙΟ έχει και «τρελό» Σεφερλή!

 

Συντελεστές: 

Σκηνοθεσία: ΜΑΡΚΟΣ ΣΕΦΕΡΛΗΣ, Κείμενα-Στίχοι Τραγουδιών: ΜΑΡΚΟΣ ΣΕΦΕΡΛΗΣ – ΣΤΕΛΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ, Σκηνικά: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΒΟΛΙΔΗ,
Ρούχα Χορού: ΕΛΕΝΑ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ, Θεατρικά Κοστούμια: ΣΥΛΙΑ ΔΕΜΙΡΗ, Ενδυματολογική Επιμέλεια: ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΝΤΕΛΕ – ΠΕΝΝΥ ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ,
Μουσική Επιμέλεια: ΜΑΡΚΟΣ ΣΕΦΕΡΛΗΣ, Χορογραφίες: ΑΝΤΩΝΗΣ ΒΛΑΣΣΗΣ, Σχεδιασμός Φωτισμού: ΜΕΛΙΝΑ ΜΑΣΧΑ, Ήχος: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΕΦΕΡΛΗΣ,
Βοηθός Σκηνοθέτη: ΑΡΕΤΗ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ, Μουσική Παραγωγή: ΘΟΔΩΡΗΣ (TED) ΖΩΓΡΑΦΟΣ- ΜΑΝΩΛΗΣ ΚΑΛΛΙΤΣΗΣ, Ενορχηστρώσεις: ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΤΖΙΤΖΟΣ, Rec/Mix/Master/ Sound FX/ Visual FX/Graphics: MINUS 2 PRODUCTIONS

Πρωταγωνιστούν:

ΜΑΡΚΟΣ ΣΕΦΕΡΛΗΣ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ, ΘΟΔΩΡΗΣ ΡΩΜΑΝΙΔΗΣ,
ΑΡΕΤΗ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ, ΜΑΚΗΣ ΠΑΤΕΛΗΣ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΑΓΓΕΛΗ,
ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΓΡΙΟΜΑΛΛΟΣ, ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ ΒΑΖΑΙΟΣ, ΖΩΖΑ ΜΕΤΑΞΑ,
ΗΛΙΑΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ, ΝΙΚΟΣ ΧΑΤΖΗΠΑΠΑΣ

Συμμετέχει 12μελές μπαλέτο

Έναρξη Παραστάσεων
Παρασκευή 29 Ιουνίου 2018

Πρόγραμμα Παραστάσεων
Τρίτη έως Κυριακή 9:15 μ.μ.

Τιμές εισιτηρίων: Από 10,00 €

Ώρες Ταμείων
Δευτέρα από 11:00 – 20:00
Τρίτη έως Κυριακή 11:00 – 22:00

ΘΕΑΤΡΟ ΔΕΛΦΙΝΑΡΙΟ
Ακτή Δηλαβέρη, Μικρολίμανο
(παραπλεύρως Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας), Πειραιάς
Τηλέφωνα Θεάτρου: 210 4176 402 – 210 4176 404 – 213 0333 157

ΔΩΡΕΑΝ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟ PARKING στο Μικρολίμανο

Continue Reading

ΘΕΑΤΡΟ

Ευριπίδου «Ηλέκτρα»: Πρεμιέρα στις 25 Ιουνίου για την καλοκαιρινή περιοδεία της θεατρικής παράστασης

Published

on

Σε σκηνοθεσία του Θέμη Μουμουλίδη – Δείτε αναλυτικά το πρόγραμμα της περιοδείας

Τη Δευτέρα 25 Ιουνίου στο Θέατρο Πέτρας ξεκινούν οι παραστάσεις για την «ΗΛΕΚΤΡΑ» του Ευριπίδη που παρουσιάζει η 5η Εποχή σε όλη την Ελλάδα σε σκηνοθεσία του Θέμη Μουμουλίδη με τη Λένα Παπαληγούρα, τον Νίκο Κουρή, τον Χρήστο Χατζηπαναγιώτη και ένα θίασο εκλεκτών συνεργατών.

Η «Ηλέκτρα», μια από τις σημαντικότερες τραγωδίες του Ευριπίδη, αποτελεί μια διεισδυτική σπουδή πάνω στις έννοιες της εκδίκησης, της ενοχής, της μεταμέλειας και της δικαιοσύνης.

Αντλώντας το θέμα του από τον κύκλο της καταραμένης γενιάς των Ατρειδών, το έργο παρακολουθεί βήμα-βήμα την πορεία της Ηλέκτρας και του Ορέστη προς τη μητροκτονία.

Όμως η ερμηνεία του μύθου που προκρίνει ο ποιητής αρνείται στην πράξη αυτή οποιαδήποτε δικαίωση, μετατρέποντας τη δική του «Ηλέκτρα» σε μια ανελέητη σπουδή πάνω στη διαβρωτική διαδικασία της εκτέλεσης ενός εγκλήματος: μετά την εκτέλεση του φόνου, τα δυο αδέλφια σωριάζονται κάτω από το βάρος της πράξης τους, μιας πράξης που δεν έπρεπε να έχει γίνει ποτέ.

Ο ποιητής θα αποφανθεί στο τέλος, με το στόμα των Διόσκουρων, ότι ναι μεν η Κλυταιμνήστρα έπαθε δίκαια, όμως ο Ορέστης δεν έπραξε δίκαια. Ο σοφός θεός των Δελφών χρησμοδότησε άσοφα.

Ο ιδιόμορφος τρόπος με τον οποίο ο Ευριπίδης διαχειρίζεται το γνωστό μύθο της μητροκτονίας, εισάγοντας μια σειρά από νεοτερισμούς και αφηγηματικές καινοτομίες, συνθέτει ένα σκληρό αλλά εξαιρετικά αναγνωρίσιμο στην εποχή μας αριστούργημα, ένα από τα αρτιότερα επιτεύγματα της παγκόσμιας δραματουργίας.

Την σκηνοθεσία της παράστασης υπογράφει ο Θέμης Μουμουλίδης, δημιουργός της 5ης Εποχής, έχοντας στο ενεργητικό του, επί σειρά ετών, υψηλού επιπέδου και αισθητικών απαιτήσεων παραγωγές, που περιόδευσαν με επιτυχία σε όλη την Ελλάδα.

Ο Θέμης Μουμουλίδης σκηνοθετεί το έργο χαρακτηρίζοντάς το ως ένα ΛΥΡΙΚΟ ΘΡΙΛΕΡ. Μια σύγχρονη ματιά πάνω στην σκηνική ανάγνωση της τραγωδίας, επιχειρώντας να εξελίξει την φόρμα που ξεκίνησε με τις δύο προηγούμενες τραγωδίες [ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ και ΑΝΤΙΓΟΝΗ].

Στο ρόλο της Ηλέκτρας η Λένα Παπαληγούρα.

Παίζουν:
Νίκος Κουρής, Χρήστος Χατζηπαναγιώτης, Γιάννης Νταλιάνης
Νίκος Αρβανίτης, Μαρούσκα Παναγιωτοπούλου,
Μαριάννα Πολυχρονίδη, Ελένη Ζαραφίδου, Δανάη Επιθυμιάδη,
Παναγιώτης Εξαρχέας κ.ά.

Συντελεστές:
Σκηνοθεσία Θέμης Μουμουλίδης
Μετάφραση Κ.Χ Μυρής
Επεξεργασία Κειμένου Παναγιώτα Πανταζή
Σκηνικό – Κοστούμια Παναγιώτα Κοκκόρου
Μουσική Θύμιος Παπαδόπουλος

Προπώληση εισιτηρίων: viva.gr

Πρόγραμμα Περιοδείας

Δευτέρα 25 Ιουνίου – 21:30
Θέατρο Πέτρας – Πετρούπολη

Τετάρτη 27 Ιουνίου – 21:00
Δημοτικό Κηποθέατρο – Παπάγου

Παρασκευή 29 Ιουνίου – 21:30
Αμφιθέατρο Πολιτιστικού & Αθλητικού Πάρκου – Νέα Μάκρη

Κυριακή 1 Ιουλίου – 21:30
Βεάκειο Θέατρο – Πειραιάς

Δευτέρα 2 Ιουλίου – 21:30
Ανοιχτό Θέατρο Μητρόπολης – Καρδίτσα

Τρίτη 3 Ιουλίου – 21:30
Υπαίθριο Δημοτικό Θέατρο – Τρίκαλα

Τετάρτη 4 Ιουλίου – 21:30
Θερινό Δημοτικό Θέατρο Μελίνα Μερκούρη – Βόλος

Πέμπτη 5 Ιουλίου – 21:30
Υπαίθριο Θέατρο Καστράκι – Γρεβενά

Παρασκευή 6 Ιουλίου – 21:00
Υπαίθριο Δημοτικό Θέατρο – Κοζάνη

Σάββατο 7 Ιουλίου – 21:30
Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων – Καβάλα

Κυριακή 8 Ιουλίου – 21:30
Θέατρο Γαβαλιώτισσας – Έδεσσα

Δευτέρα 9, Τρίτη 10, Τετάρτη 11, Πέμπτη 12, Παρασκευή 13 Ιουλίου – 21:30
Θέατρο Κήπου – Θεσσαλονίκη

Τετάρτη 18 Ιουλίου – 21:00
Θέατρο Βράχων «Μελίνα Μερκούρη» – Βύρωνας

Πέμπτη 19 Ιουλίου – 21:30
Υπαίθριο Θέατρο Αιγιαλείας «Γιώργος Παππάς» – Αίγιο

Τετάρτη 25 Ιουλίου -21:30
Κηποθέατρο Ν. Καζαντζάκης – Ηράκλειο

Τετάρτη 31 Ιουλίου – 21:30
Ρωμαϊκό Ωδείο – Πάτρα

Τετάρτη 1 Αυγούστου – 21:30
Θέατρο Φλόκα – Αρχαία Ολυμπία

Πέμπτη 2 Αυγούστου – 21:30
Υπαίθριο Θέατρο Ζακύνθου – Ζάκυνθος

Παρασκευή 3 Αυγούστου – 21:30
Αρχαίο Θέατρο Οινιαδών – Μεσολόγγι

Σάββατο 4 Αυγούστου – 21:30
Αρχαίο Θέατρο Δωδώνης – Ιωάννινα

Δευτέρα 6 Αυγούστου – 21:30
Ανοικτό Θέατρο Δήμου Λευκάδας – Λευκάδα

Τετάρτη 8 Αυγούστου – 21:30
Αρχαίο Θέατρο Δίου – Δίον

Κυριακή 26 Αυγούστου – 21:30
Παρκο Αλτιναλμάζη – Αλεξανδρούπολη

Πέμπτη 30 Αυγούστου – 21:00
Κηποθέατρο Αλκαζάρ – Λάρισα
protothema.gr

Continue Reading

ΟΤΙ ΠΑΙΖΕΙ