Οι τροφές της ευτυχίας

By on November 23, 2014

Δεν είναι λίγες οι στιγμές μέσα στην ημέρα που αισθανόμαστε άγχος, στεναχώρια ή εκνευρισμό σε σημείο που δεν μπορούμε να το ελέγξουμε. Η διατροφή σίγουρα δεν μπορεί με μαγικό τρόπο να μας κάνει ευτυχισμένες, όμως κάποιες τροφές σίγουρα συμβάλλουν στο να αισθανθούμε καλύτερα αφού με τα θρεπτικά συστατικά που περιέχουν επηρεάζουν τον τρόπο που αισθανόμαστε!

1. Μαρμίτα: Η αγαπημένη ‘αλοιφή’ επάλειψης ψωμιού των Άγγλων που προέρχεται από εκχύλισμα ζύμης και είναι πλούσια σε βιταμίνες Β είναι ιδανική για να βελτιώσει την λειτουργία του εγκεφάλου και να βοηθήσει στην παραγωγή σεροτονίνης, την ορμόνη που ανεβάζει τη διάθεσή μας. Καταναλώστε την μαζί με ψωμί ολικής αλέσεως για μια ισορροπημένη διατροφή.

2.Λιπαρά ψάρια: Τα ωμέγα-3 λιπαρά που βρίσκονται στα λιπαρά ψάρια όπως οι σαρδέλες και το σκουμπρί δεν κάνουν καλό μόνο στην λειτουργία της καρδιάς αλλά και στη διάθεσή μας. Σύμφωνα με έρευνες όσοι έχουν χαμηλά επίπεδα ω-3 λιπαρών στο αίμα τους έχουν την τάση να έχουν μια αρνητική διάθεση.

3.Σοκολάτα: Δεν είναι τυχαίο που κάθε φορά που δεν αισθανόμαστε καλά τρώμε ένα κουτάκι σοκολατάκια αφού σύμφωνα με έρευνες η σοκολάτα περιέχει πολλά θρεπτικά συστατικά που μας φτιάχνει τη διάθεση, όπως το μαγνήσιο που μας χαλαρώνει και φενυλεθυλαμίνη που αυξάνει τα επίπεδα σεροτονίνης και ενδορφίνης του εγκεφάλου.

4. Μπανάνα: Οι μπανάνες όχι μόνο μας κάνουν να αισθανθούμε καλύτερα όταν νιώθουμε ατονία αλλά περιέχουν συστατικά που αυξάνουν τα επίπεδα σεροτονίνης αλλά και μας χαλαρώνουν.

5. Ξηροί καρποί: Οι ξηροί καρποί είναι ίσως η ιδανική επιλογή για τις στιγμές που δεν έχετε καλή διάθεση αφού είναι πλούσιοι σε ωμέγα-3 λιπαρά, βιταμίνη Β6 αλλά και τρυπτοφάνη, θρεπτικά συστατικά δηλαδή που βελτιώνουν τη διάθεσή μας.

 

Πηγη : kathimerini

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *