Connect with us

ΑUTO-MOTO

ΥΜΕ: Ποιες κλήσεις της Τροχαίας δεν ακυρώνονται

190225174835_02748406fa47e6a067d697d6ad3cf94e

Δεν θα ακυρώνονται τα πρόστιμα του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, λόγω λανθασμένου προσδιορισμού του χρώματος του οχήματος, σύμφωνα με νέα εγκύκλιο του
υπουργείου Μεταφορών.

Όπως διευκρινίζεται, «η μη ταυτόσημη αναγραφή του χρώματος του οχήματος στο
έντυπο της παράβασης και στην άδεια κυκλοφορίας του οχήματος, δεν συνιστά λόγο
ακύρωσης της παράβασης στην περίπτωση που από τα υπόλοιπα αναφερόμενα
στοιχεία προκύπτει ότι πρόκειται για το ίδιο όχημα».

O λόγος που το ΥΜΕ προχώρησε σε αυτή την εγκύκλιο έχει να κάνει με το γεγονός πως ακυρώνονταν πάρα πολλές κλήσεις εξαιτίας διαφορετικού χρώματος του οχήματος είτε από λάθος είτε
από την τοποθέτηση ειδικών μεμβρανών αλλαγής χρώματος οι οποίες είναι αυτοκόλλητες!

Με τις μεμβράνες κάποιοι επιτήδειοι κατάφερναν επικαλούμενοι τη σχετική νομοθεσία
να ακυρώνουν πολύ υψηλές κλήσεις κυρίως από υπερβολική ταχύτητα καθώς επικαλούνταν ότι
το όχημά τους φέρει άλλο χρώμα λόγω των μεμβρανών και έτσι δεν πλήρωναν το πρόστιμο,
γλίτωναν από τους πόντους ποινής και βέβαια δεν έχαναν το δίπλωμά τους!

Αναλυτικότερα, η εγκύκλιος αναφέρει τα εξής: «Οι πράξεις βεβαίωσης της παράβασης
(κλήσεις) του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.) αποτελούν διαπιστωτικές πράξεις των
εντεταλμένων οργάνων της Διοίκησης με τις οποίες καταγράφονται πραγματικά
περιστατικά και γεγονότα και επιβάλλονται διοικητικά πρόστιμα και ποινές.

Στις πράξεις βεβαίωσης παράβασης, σύμφωνα με το άρθρο 104 του Κ.Ο.Κ. αλλά και την κατ’ εξουσιοδότηση αυτού ανωτέρω σχετική κ.υ.α., πρέπει να αναγράφονται όλα τα στοιχεία που απαιτούνται για τον προσδιορισμό της διαπραχθείσας παράβασης.

Σε περιπτώσεις κατά τις οποίες το αρμόδιο κατά περίπτωση διοικητικό όργανο αναγράφει στο έντυπο πράξης βεβαίωσης της παράβασης λανθασμένα τα εκ του νόμου προβλεπόμενα στοιχεία που αφορούν στον προσδιορισμό του οχήματος (ενδεικτικά αναφέρονται μάρκα, χρώμα, αριθμ. κυκλοφορίας), του παραβάτη οδηγού, της διαπραχθείσας παράβασης, ή του ύψους του προστίμου, η εν λόγω πράξη καθίσταται ακυρωτέα.

Ωστόσο, έχει αναφερθεί επανειλημμένα η ανομοιόμορφη πρακτική την οποία ακολουθούν οι αρμόδιες υπηρεσίες κατά την εξέταση ενστάσεων – αιτημάτων πολιτών για την ανάκληση επιβληθείσας
κλήσης ή για την μη βεβαίωση ή και την διαγραφή ακόμη των ποσών των προστίμων στις
περιπτώσεις εκείνες όπου το εσφαλμένο στοιχείο της κλήσης αφορά το χρώμα του οχήματος,
ήτοι όταν το στοιχείο του χρώματος που αναγράφεται στο έντυπο της παράβασης δεν
ταυτίζεται με το αναγραφόμενο χρώμα στην άδειας κυκλοφορίας του οχήματος,
εγείροντας έτσι έντονα ζητήματα άνισης μεταχείρισης πολιτών.

Επιπροσθέτως, ήδη κυρίως κατά τα τελευταία έτη, κυκλοφορούν οχήματα με πλείστους χρωματικούς συνδυασμούς, γεγονός που καθιστά δυσχερή την διαπίστωση τόσο του κυρίαρχου «βασικού» χρώματος του οχήματος κατά το λεκτικό της ΣΤ 29886/77 (Β΄1288/77) υ.α. όσο και της ονομασίας του φερόμενου στο όχημα χρώματος, καθότι η παλέτα των βασικών χρωμάτων σύμφωνα με την Οδηγία 2007/46 όπως ισχύει, είναι συγκεκριμένη αλλά τίθενται ζητήματα ισοδυναμιών όπως προκύπτει και από τον Πίνακα Γ΄ της με αριθμ. πρωτ. 23784/2891/08 εγκυκλίου του γενικού γραμματέα του υπουργείου μας.

Κατόπιν των ανωτέρω και με στόχο την διαμόρφωση μιας ενιαίας διοικητικής πρακτικής προς τήρηση της οδικής ασφάλειας και προς αποτροπή της παραβατικής συμπεριφοράς διευκρινίζεται ότι η μη ταυτόσημη αναγραφή του χρώματος του οχήματος στο έντυπο της παράβασης και στην άδεια κυκλοφορίας του οχήματος, δεν συνιστά λόγο ακύρωσης της παράβασης στην περίπτωση που από τα υπόλοιπα αναφερόμενα στοιχεία προκύπτει ότι πρόκειται για το ίδιο όχημα.

newsauto.gr

Continue Reading
Advertisement

ΑUTO-MOTO

Αυτοκίνητο: Το Project Rekall της Maserati είναι η αναβίωση της Shamal της δεκαετίας του ’90

Αυτοκίνητο: Το Project Rekall της Maserati είναι η αναβίωση της Shamal της δεκαετίας του ’90

Τα Restοmods, οι σύγχρονες, ολοκαίνουργιες εκδοχές κλασικών μοντέλων, δεν φαίνεται
να είναι κάτι το πρόσκαιρο και το παροδικό
 και αυτός είναι ο λόγος που όλο και περισσότεροι
κατασκευαστές με ιστορία εκδηλώνουν το ενδιαφέρον τους.

Η Maserati για παράδειγμα ανάρτησε σε έναν λογαριασμό της στο Instagram ψηφιακά
σκίτσα του Project Rekall
 που δεν είναι κάτι άλλο από μια αναβίωση της Shamal των ’90s στη σύγχρονη εποχή. Με
τη διατήρηση του τότε στυλ αλλά με κάποιες προσθήκες που θα την εναρμονίζουν όσο το δυνατόν με τα τρέχοντα δεδομένα.
cnn.gr
Continue Reading

ΑUTO-MOTO

Το νέο Seat Leon είναι ήδη διαθέσιμο στην ελληνική αγορά

Το νέο Seat Leon είναι ήδη διαθέσιμο στην ελληνική αγορά

Με κινητήρες βενζίνης, diesel, φυσικό αέριο, υβριδικούς και plug-in υβριδικούς και τιμές από 18.190 ευρώ

Εικοσιένα χρόνια μετά την πρώτη του εμφάνιση (1999), το νέο Seat Leon, στην 4η πλέον γενιά του, είναι ήδη διαθέσιμο στην
ελληνική αγορά. Πρόκειται για το πιο πρόσφατο μοντέλο της μάρκας, που σχεδιάστηκε, αναπτύχθηκε και κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου
της, στο Μαρτορέλ της Βαρκελώνης.

Σχεδίαση – Εσωτερικό

Το νέο Leon έχει σχεδιαστικά διαφοροποιηθεί αισθητά από τον προκάτοχο του και εμφανίζεται βελτιωμένο στις συνολικές αναλογίες, με πιο
έντονη την εμπρόσθια εμφάνιση και ομαλότερες σχεδιαστικές γραμμές του. Βασισμένο στην πλατφόρμα MQB Evo, είναι το πιο καινοτόμο όχημα που έχει κατασκευάσει ποτέ η
μάρκα, με υπερσύγχρονα συστήματα υποβοήθησης οδηγού και υβριδικές τεχνολογίες. Ταυτόχρονα διαθέτει μια σειρά από καινοτόμες τεχνολογίες φωτισμού,
συμπεριλαμβανομένων περιμετρικού φωτισμού καμπίνας, coast to coast φωτισμού LED στο πίσω μέρος, δυναμικά φώτα προειδοποίησης, full LED προβολείς και welcome lights.

Οι αυξημένες διαστάσεις του 5θυρου και Sportstourer (86 και 93 χλστ., αντίστοιχα), καθιστούν ακόμα πιο ευρύχωρα
τα πίσω καθίσματα και προσφέρουν μεγαλύτερη χωρητικότητα χώρου αποσκευών για το Sportstourer (620 λίτρα). Συγκεκριμένα, στην 5θυρη έκδοση, το νέο
Leon έχει μήκος 4,368 χλστ., πλάτος 1,800 χλστ. (-16χλστ.) και ύψος 1,456 χλστ. (-3χλστ.).

Το μεταξόνιο ανέρχεται στα 2.686 χλστ., δηλαδή 50 χλστ. περισσότερο από την 3η γενιά. Στην έκδοση Sportstourer, έχει μήκος 4.642
χλστ., πλάτος 1.800 χλστ. (-16χλστ.) και ύψος 1.448 χλστ. (-3χλστ.). Το μεταξόνιο ανέρχεται στα
2.686 χλστ., δηλαδή και εδώ 50 χλστ. περισσότερο από την προηγούμενη γενιά.

Βελτιωμένος κατά περίπου 8% είναι και ο συντελεστής οπισθέλκουσας σε σύγκριση με την 3η γενιά. Το εσωτερικό
(με 4 επίπεδα εξοπλισμού: Business, Style, Xcellence & FR) είναι κομψό και μίνιμαλ με μεγάλο ταμπλό που δίνει την αίσθηση πως αιωρείται.

Πρωταγωνιστής του εσωτερικού είναι η κεντρική οθόνη infotainment 10 ιντσών, που περιλαμβάνει αναγνώριση
χειρονομίας. Ο φωτισμός διαχέεται στο μπροστινό τμήμα της καμπίνας, από τις πόρτες και την κορυφή του ταμπλό,
δημιουργώντας ένα φωτεινό τόξο που μπορεί να αλλάξει χρωματικό τόνο ανάλογα με τις ανάγκες. Μεγάλη προσοχή έχει δοθεί στην επίτευξη ισορροπίας
μεταξύ των βελτιωμένων μαλακών πλαστικών, των υφασμάτων και των δερμάτων στα καθίσματα, των πάνελ θυρών και του ταμπλό.

Το 5θυρο νέο Leon προσφέρει χωρητικότητα αποσκευών 380 λίτρων (ίδια με την προηγούμενη γενιά), ενώ
το Sportstourer προσφέρει χωρητικότητα 617 λίτρων, 30 λίτρα περισσότερο από την προηγούμενη γενιά.

Επίσης, είναι το πρώτο πλήρως συνδεδεμένο αυτοκίνητο της Seat εσωτερικά και εξωτερικά, με online πλοήγηση,
λειτουργίες και υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένων Full Link με Android Auto και ασύρματο CarPlay. Πιο αναλυτικά, το
Digital Cockpit, το οποίο διαθέτει έναν υψηλής ευκρίνειας ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 και σύστημα infotainment.
Το Standard Media System διαθέτει οθόνη 8,25 με συμβατότητα smartphone, ενώ το μεγαλύτερο σύστημα Navi οθόνης 10 προσφέρει 3D
συνδεδεμένη πλοήγηση, τεχνολογία οθόνης τύπου Retina, φυσικό έλεγχο φωνής καθώς και αναγνώριση χειρονομίας.

Το Leon «θέλει» να είναι το ασφαλέστερο Seat, καθώς με predictive adaptive cruise control, emergency assist,
travel assist και side and exit assist, συνδυάζει μερικά από τα πιο προηγμένα συστήματα υποβοήθησηςοδηγού
για να προσφέρει την καλύτερη δυνατή προστασία σε κάθε συνθήκη οδήγησης.

Κινητήρες – Κιβώτια

Η γκάμα των κινητήρων με τους οποίους εφοδιάζεται η 4η γενιά του δημοφιλούς μοντέλου, περιλαμβάνει σύγχρονους
κινητήρες με βενζίνη (TSI), diesel (TDI), συμπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG), mild hybrid (eTSI) και plug-in hybrid (eHybrid).

Οι εκδόσεις με αυτόματο κιβώτιο DSG διαθέτουν σύστημα αλλαγής ταχυτήτων shift-by-wire. Το σύστημα έχει σχεδιαστεί
έτσι ώστε ο επιλογέας ταχυτήτων να μην είναι συνδεδεμένος στο κιβώτιο ταχυτήτων μηχανικά, αλλά να χρησιμοποιεί ηλεκτρονικές εντολές.

Οι βενζινοκίνητες εκδόσεις είναι όλες άμεσης έγχυσης και με υπερσυμπιεστή, αποδίδουν μεταξύ 110 και 190 ίππων, ενώ
περιλαμβάνουν 3κύλινδρους κινητήρες TSI 1.0 λτ (110 ίππων) και μεγαλύτερους κινητήρες TSI1.5 λτ
(130 και 150 ίππων). Οι κινητήρες 1.0 TSI 110 ίππων και 1.5TSI 130 ίππων χρησιμοποιούν
τη διαδικασία καύσης κύκλου Miller και μεταβλητό γεωμετρικό υπερσυμπιεστή.

Οι κινητήρες των 1.5 λίτρων ενσωματώνουν επίσης Active Cylinder Management για
μεγιστοποίηση της αποδοτικότητας. Στην κορυφή είναι ο 2λιτρος κινητήρας TSI 190 ίππων που συνδέεται με
κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη.

Το diesel παραμένει μια σημαντική τεχνολογία για τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα και το νέο Leon διαθέτει
δυο επιλογές: όλες οι εκδόσεις TDI είναι 2.0 λτ με 115 και 150 ίππους. Οι εκδόσεις TDI διαθέτουν το εξελιγμένο σύστημα επεξεργασίας καυσίμων SCR, Twin
Dosing με διπλή έγχυση AdBlue που μειώνει σημαντικά τις εκπομπές NOx και πληρούν τις αυστηρές απαιτήσεις των τελευταίων προτύπων εκπομπών ρύπων.

Για πρώτη φορά, το Leon περιλαμβάνει επίσης 48V mild hybrid τεχνολογία (eTSI), με
υψηλότερα επίπεδα επιδόσεων & οικονομίας, ενώ συνδυάζονται αποκλειστικά με DSG.

Η τεχνολογία χρησιμοποιεί έναν εκκινητή-γεννήτρια 48V και μια
μπαταρία ιόντων λιθίου 48V. Επιπλέον, σύντομα, θα προστεθεί και έκδοση plug-inhybrid. Ο συνδυασμός ενός ηλεκτρικού κινητήρα 1.4 λτ. TSI,
μπαταρίας ιόντων λιθίου 13 kWh και 6τάχυτου κιβώτιου ταχυτήτων DSG, αποδίδει ισχύ 204 ίππων και
ηλεκτρική αυτονομία περίπου 60 χλμ (WLTP).

Τέλος, από τις αρχές του 2021 το νέο Leon θα είναι διαθέσιμο και με κινητήρα φυσικού αερίου
CNG 1.5 λίτρων TGI, με απόδοση 130 ίππων. Η έκδοση αυτή διαθέτει τρεις δεξαμενές CNG συνολικής χωρητικότητας
17,3 κιλών, δίνοντας στο όχημα αυτονομία (μόνο με αέριο) 440 χιλιομέτρων χωρίς ανεφοδιασμό, ενώ όταν οι δεξαμενές CNG αδειάσουν, ο
κινητήρας αλλάζει αυτόματα σε λειτουργία βενζίνης.

Τιμές

Οι τιμές της 4 ης γενιάς Seat Leon, ξεκινούν από τα 18.190 ευρώ (5θυρο, 1.0 Eco TSI 110 ίππων Business) και 22.190 ευρώ
(Sportourer 1,5 Eco TSI 150 ίππων Style), ενώ για τα diesel η βάση είναι τα 22.890 ευρώ (5θυρο, 2.0 TDI 115
ίππων Style) και 23.890 ευρώ (Sportourer, 2.0 TDI 115 ίππων Style).

 

newsbeast.gr

Continue Reading

ΑUTO-MOTO

Έτσι θα μάθεις τα μπλόκα & τις κάμερες της Τροχαίας!

Έτσι θα μάθεις τα μπλόκα & τις κάμερες της Τροχαίας!

Σε λίγες ημέρες αναμένεται να κυκλοφορήσει η νέα εφαρμογή του
Google Maps που θα «δείχνει» που υπάρχουν μπλόκα της Τροχαίας αλλά και που έχουν
τοποθετηθεί φωτογραφικά ραντάρ.

Η νέα εφαρμογή θα είναι διαθέσιμη για λειτουργικά συστήματα Android
και σε iOS και πέραν των παραπάνω πληροφοριών θα ενημερώνει τους χρήστες σε
ποιους δρόμους υπάρχουν προβλήματα στην κυκλοφορία αλλά και ποιοι είναι κλειστοί.

Η Google επισημαίνει ότι η νέα εφαρμογή Google Maps θα προτρέπει
τους οδηγούς να είναι περισσότερο  προσεκτικοί καθώς θα βλέπουν που βρίσκονται
οι αστυνομικοί με αποτέλεσμα οι δρόμοι να είναι ασφαλέστεροι.

Η National Sheriffs’ Association υποστηρίζει την Waze εφαρμογή της Google αλλά είναι κατηγορηματικά αντίθετη στην εμφάνιση των μπλόκων της Τροχαίας.

Επίσης οι αστυνομικοί επισημαίνουν ότι οι χρήστες του Waze μπορούν
να χρησιμοποιήσουν αυτό το χαρακτηριστικό για να αποφύγουν την αστυνομία ή για να
βρουν αστυνομικούς ώστε να εκτελέσουν πιθανές πράξεις βίας εναντίον τους.

«Ανησυχούμε πως τρομοκράτες, ομάδες οργανωμένου εγκλήματος και συμμορίες θα βρουν πως αυτό είναι ένα πολύτιμο εργαλείο για να επεκτείνουν τις εγκληματικές τους δραστηριότητες. Το να πληροφορείς τους οδηγούς για επικείμενα ραντάρ ταχύτητας τους επιτρέπει να είναι πιο προσεκτικοί και να κάνουν πιο ασφαλείς επιλογές όταν βρίσκονται στο δρόμο.» αναφέρουν οι αστυνομικοί.

Επίσης, η Google θα προσθέσει τη δυνατότητα αναφοράς εργασιών
στους δρόμους, κλειστών λωρίδων κυκλοφορίας, ακινητοποιημένων οχημάτων και πεταμένων
αντικειμένων στον δρόμο, τα οποία θα μπορούσαν να δημιουργήσουν πρόβλημα.

protothema.gr

Continue Reading

ΑUTO-MOTO

Νέο Hyundai i10: Κορυφαίοι χώροι και μικρή κατανάλωση

Νέο Hyundai i10: Κορυφαίοι χώροι και μικρή κατανάλωση

Το νέο Hyundai i10 βάζει νέα δεδομένα στην κατηγορία του.
Πλατύτερο κατά 20 χιλιοστά και με χαμηλότερη κατά 20 χιλιοστά οροφή από τον
προκάτοχό του, βελτιώνει τώρα τον αεροδυναμικό συντελεστή του στο 0,31.

Επιπλέον, χάρη στο εντυπωσιακά αυξημένο μεταξόνιο (+40 χλστ), προσφέρει
επιπλέον άνεση χώρου επιβατών, μαζί με καλύτερη ευστάθεια και ποιότητα κύλισης.

Σε απόλυτους αριθμούς, το μεταξόνιο του νέου i10 έχει κατά μέσο όρο
μόλις 59 χλστ απόσταση από αντιπροσωπευτικά μοντέλα μεγαλύτερης κατηγορίας
αλλά ξεπερνά κατά 105 χλστ τον μέσο όρο τυπικών αυτοκινήτων πόλης.

Έτσι, διαθέτει όχι μόνο τους μεγαλύτερους αλλά και τους ποιοτικότερους χώρους για όλους τους επιβάτες. Με πέντε θέσεις επιβατών, αυξημένη πρακτικότητα (χάρη στον επιπλέον ανοικτό χώρο αποθήκευσης πάνω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού), αλλά και πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, με χειρισμό από τον οδηγό, ανεβάζει κατά πολύ τα συνήθη δεδομένα της κατηγορίας.

Επίσης, διαθέτει τον μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο της κατηγορίας του με
252 λίτρα (σχεδόν 50% μεγαλύτερο χώρο σε σχέση με άλλα δημοφιλή αυτοκίνητα πόλης)
ενώ για πρώτη φορά υπάρχει επιλογή διπλού δαπέδου για κρυφό αποθηκευτικό χώρο.
Αξιοσημείωτο είναι ότ, ακόμη και επώνυμα δίδυμα παιδικά καροτσάκια μπορούν να χωρέσουν
στον αποθηκευτικό χώρο του νέου i10 χωρίς να διπλώσουν οι πλάτες των καθισμάτων.

Κινητήρες με Energy Regeneration System

Το νέο i10 εξοικονομεί περισσότερο καύσιμο χάρη στις νέες περιβαλλοντικά
εξελιγμένες τεχνολογίες των κινητήρων και κιβωτίων του. Μειώνει περίπου κατά
15% την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων στο μηχανικό κιβώτιο και κατά 20% στο νέο
αυτόματο κιβώτιο, με μέση κατανάλωση 4.5 – 4.7 λίτρα, χάρη:

  • στο στάνταρ νέο σύστημα ανάκτησης ενέργειας Energy Regeneration System που συλλέγει κινητική ενέργεια από το φρενάρισμα και την επαναξιοποιεί στις ηλεκτρικές λειτουργίες του αυτοκινήτου, ξεκουράζοντας τον κινητήρα.
  • στο στάνταρ σύστημα Idle Stop and Go (ISG), που συντελεί στην εξοικονόμηση καυσίμου και τη μείωση εκπομπών καυσαερίου ιδιαίτερα σε αστικές περιοχές, σβήνοντας αυτόματα τον κινητήρα όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε στάση.

Οι υποψήφιοι αγοραστές έχουν να επιλέξουν ανάμεσα σε 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, είτε σε αυτόματο (AMT), σε συνδυασμό με δύο διαθέσιμους κινητήρες:

  • έναν 3κύλινδρο MPi 1.0lt με 67 ίππους και ροπή 96 Nm, που εστιάζει στη σπιρτάδα εντός πόλης
  • ή έναν ισχυρότερο 16βάλβιδο MPi 1.2lt με 84 ίππους και ροπή 118 Nm, για άνετα και ήσυχα ταξίδια.

Οι δύο κινητήρες είναι αξιόπιστοι, κατασκευασμένοι εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο, διαθέτουν καδένα μετάδοσης χρονισμού, αλλά και την εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών χωρίς όριο χιλιομέτρων.

newsbeast.gr

Continue Reading

ΑUTO-MOTO

Κάθε Volvo έχει πλέον τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα και σύστημα Care Key

Κάθε Volvo έχει πλέον τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα και σύστημα Care Key

Η Volvo κάνει πράξη τις υποσχέσεις της και από σήμερα κάθε μοντέλο
που θα πουλά δεν θα υπερβαίνει σε τελική ταχύτητα τα 180 χλμ./ώρα. Και όχι μόνο.

«Πιστεύουμε ότι ένας κατασκευαστής αυτοκινήτων έχει την ευθύνη να συμβάλει
στη βελτίωση της ασφάλειας. Η τεχνολογία περιορισμού της ταχύτητας της Volvo
συνάδει με αυτό.

Το όριο ταχύτητας και το σύστημα Care Key βοηθούν τους ανθρώπους ώστε
να συνειδητοποιήσουν ότι η ταχύτητα είναι επικίνδυνη» 
δηλώνει μεταξύ άλλων ο
Malin Ekholm, επικεφαλής του Τμήματος Ασφάλειας της Volvo Cars.

Με βάση το παραπάνω σκεπτικό και με δεδομένο τόσο το όραμα Vision 2020 της
Volvo, το οποίο έχει ως στόχο τους μηδενικούς θανάτους ή/και σοβαρούς τραυματισμούς
στο δρόμο, όσο και τη συνειδητοποίηση ότι η τεχνολογία από μόνη της δεν μπορεί να
επιφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα, η Σουηδική εταιρεία κάνει πράξη την περσινή της υπόσχεση
προχωρώντας από σήμερα στον περιορισμό της τελικής ταχύτητας όλων των μοντέλων της στα
180 χλμ./ώρα – απόφαση που αποτελεί, αν μη τι άλλο, ένα από τα πλέον φιλόδοξα
«σχέδια» ασφάλειας στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.

Συν τοις άλλοις, όλα τα αυτοκίνητα της Volvo θα εξοπλίζονται εφεξής και με
το σύστημα Care Key, το οποίο θα παρέχει στους κατόχους τη δυνατότητα να επιβάλουν
κάτω από ειδικές περιστάσεις περαιτέρω περιορισμούς στην τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου
τους – όπως για παράδειγμα όταν δανείζουν το όχημα τους σε φίλους, άλλα μέλη
της οικογένειας ή οδηγούς με μικρή εμπειρία πίσω από το τιμόνι.

Εντούτοις, η θέσπιση του ορίου ταχύτητας των 180 χλμ./ώρα έχει
αναδειχτεί σε ένα αρκετά αμφιλεγόμενο ζήτημα από τότε που ανακοινώθηκε
από τον Σουηδό κατασκευαστή, με αρκετούς να αμφισβητούν μεταξύ άλλων
το δικαίωμα των αυτοκινητοβιομηχανιών να επιβάλλουν ανάλογους
περιορισμούς μέσω της χρήσης των διαθέσιμων τεχνολογιών.

Ωστόσο, η Volvo Cars πιστεύει ακράδαντα, όπως η ίδια δηλώνει, ότι έχει την
υποχρέωση να «ανοίξει» μέσω της συγκεκριμένης απόφασης τη συζήτηση αναφορικά με το
ποια είναι τα δικαιώματα αλλά και οι υποχρεώσεις των κατασκευαστών που μπορούν στην
πράξη να σώσουν ζωές – ακόμα κι αν αυτό σημαίνει απώλεια δυνητικών πελατών.

Σύμφωνα με το σκεπτικό της Volvo, το μείζον πρόβλημα με την υψηλή
ταχύτητα είναι ότι πάνω από ένα ορισμένο όριο τόσο οι υφιστάμενες τεχνολογίες ασφάλειας
και υποβοήθησης της οδήγησης, όσο και οι υποδομές στο οδικό δίκτυο, δεν είναι πλέον ικανές
ώστε να αποτρέψουν σοβαρούς τραυματισμούς ή/και θανάτους σε περίπτωση ατυχήματος.

Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με σχετικές έρευνες της Volvo, οι άνθρωποι έχουν
«κακή κατανόηση των κινδύνων που προκύπτουν εξαιτίας της υπερβολικής ταχύτητας».

Εκτός από την υπερβολική ταχύτητα, η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ και διαφόρων
τοξικών ουσιών, αλλά και η απόσπαση της προσοχής, είναι δύο ακόμα τομείς στους οποίους
η Volvo Cars αναμένεται να εστιάσει την προσοχή της την προσεχή περίοδο αναλαμβάνοντας
δράσεις αλλά και συγκεκριμένα μέτρα που θα δούμε να υιοθετούνται σε μελλοντικά της οχήματα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

4troxoi.gr

Continue Reading

ΑUTO-MOTO

Chaos: Το ελληνικό υπεραυτοκίνητο των 3.000 ίππων

Chaos: Το ελληνικό υπεραυτοκίνητο των 3.000 ίππων

Νέες teaser φωτογραφίες κυκλοφόρησαν σχετικά με το ελληνικό hypercar, Chaos.

Ο Σπύρος Πανόπουλος ασχολείται εδώ και 2 χρόνια με ένα άκρως εξωτικό project, το
οποίο ακούει στο όνομα Chaos. Πρόκειται για ένα hypercar με απόδοση 3.000 ίππων, ενώ αξίζει
να σημειωθεί ότι το δημιούργημα αυτό παίρνει σάρκα και οστά επί ελληνικού εδάφους.

To εργαστήριό του βρίσκεται στη χώρα μας και το Chaos κατασκευάζεται από υλικά που ο ίδιος φτιάχνει. Μάλιστα, αυτά τα υλικά προέρχονται από ακριβές πρώτες ύλες.

Κάτω από το καπό του Chaos υπάρχει ένα 4λιτρο μοτέρ V10 ελληνικής κατασκευής και υπόσχεται ασύλληπτες επιδόσεις. Πιο συγκεκριμένα, η διαδικασία 0-100 χλμ./ώρα θα ολοκληρώνεται σε λιγότερο από 2 δευτερόλεπτα! Η μέγιστη ταχύτητα που θα μπορεί να αναπτύξει θα ξεπερνά τα 500 χλμ./ώρα.

Το μοντέλο έχει ολοκληρωθεί κατά το 70%, κάτι που σημαίνει ότι βρίσκεται στο σημείο όπου θα μπορεί σύντομα να μπει σε μια πίστα για να δοκιμαστεί. Σύμφωνα με τον Σπύρο Πανόπουλο, το Chaos θα αποκαλυφθεί επίσημα στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2021.

Προς το παρόν, ο Έλληνας μηχανολόγος “διαρρέει” φωτογραφίες από λεπτομέρειες του Chaos, τις οποίες μπορείτε να δείτε και παρακάτω:

protothema.gr

Continue Reading
Advertisement
Advertisement
Entertaiment15 hours ago

YFSF: Αυτά είναι τα πρώτα ονόματα που «κλείδωσαν» για το show

ΕΛΛΑΔΑ2 days ago

“Πράσινο φως” από το Eurogroup στην Ελλάδα: Ξεκλειδώνει η δόση των 767 εκατ. ευρώ – Διθύραμβοι Ντόναχιου για τη χώρα

Entertaiment2 days ago

Νότης Σφακιανάκης: Ο Ηλίας Κασιδιάρης τον στηρίζει από την φυλακή με προκλητική ανάρτηση

ΚΟΣΜΟΣ2 days ago

Μαραντόνα : Σε εξέλιξη εισαγγελική έρευνα για τις συνθήκες θανάτου του

Entertaiment2 days ago

Νατάσα Θεοδωρίδου : Ετοιμάζει MEGΑλο ρεβεγιόν Χριστουγέννων

Entertaiment2 days ago

Νότης Σφακιανάκης: Με ληγμένη άδεια εδώ και 5 χρόνια – Αποκάλυψη για το όπλο που είχε επάνω του

ΓΥΝΑΙΚΑ-ΑΝΤΡΑΣ2 days ago

Μήπως είστε κουρασμένη ψυχικά και όχι σωματικά;

ΕΛΛΑΔΑ2 days ago

Κοροναϊός : Νοέμβριος ο πιο φονικός μήνας της πανδημίας – Πάνω από 1.700 θάνατοι

sfakianakis1-e1525032331234
Entertaiment3 days ago

Συνελήφθη ο Νότης Σφακιανάκης με κοκαϊνη!

ΖΩΔΙΑ3 days ago

Μπορεί μια έκλειψη να φέρει μια καινούργια σχέση;

Entertaiment15 hours ago

YFSF: Αυτά είναι τα πρώτα ονόματα που «κλείδωσαν» για το show

Entertaiment4 days ago

Απίστευτος διάλογος Γεωργούλη με παρουσιαστή: «Αν δεν βγάζω 25.000 ευρώ να χάσεις τη δουλειά σου»

Entertaiment4 days ago

Ποια είναι η Super Κική: Η ζωή της, βίντεο, φωτογραφίες και τα «μπράβο» που είχε το θάρρος να μιλήσει

Entertaiment7 days ago

Τάκης Χατζής σε Δημήτρη Σταρόβα: Πώς μια γυναίκα σαν αυτή ερωτεύεται εσένα;

Entertaiment1 week ago

“Λύγισε” η Μελίνα Μακρή μιλώντας για το bullying που έχει δεχθεί!

ΕΛΛΑΔΑ1 week ago

Κορωνοϊός – Μαγιορκίνης στο CNN Greece: Τα εμβόλια είναι ασφαλή και αποτελεσματικά

Entertaiment1 week ago

Ηλιάνα Παπαγεωργίου για Γιώργο Καράβα: «Τον σεβασμό τον κερδίζεις»

Entertaiment1 week ago

Θρήνος – Πέθανε ο “θεός” της μπάλας Ντιέγκο Μαραντόνα

Entertaiment1 week ago

Αλεξάνδρα Πασχαλίδου: “Έχω δουλέψει σκληρά για να συγχωρήσω

samiou-1-6357
Entertaiment1 week ago

Η Άντζυ Σαμίου υποστηρίζει: «Δέχθηκα σεξουαλική παρενόχληση από ιερωμένο»

Advertisement
Advertisement

ΟΤΙ ΠΑΙΖΕΙ