Η Ford πιάνει τη σπορ αυτοκίνηση αδιάβαστη με τον νέο δαίμονά της

ffttggsefsfegoorddd1
ffttggsefsfegoorddd1

Η Ford πιάνει τη σπορ αυτοκίνηση αδιάβαστη με τον νέο δαίμονά της

Η Ford έφτιαξε ένα hypercar που θα έκανε τις Ferrari να κρύβονται στα πανάκριβα γκαράζ τους.
Ο V6 twin-turbo κινητήρας των 3,5 λίτρων του GT του χαρίζει 647 άλογα, αν και αυτά δεν είναι κατά κανέναν τρόπο όλα.

Η απίστευτη απόδοση βασίζεται στη ρυθμιζόμενη ανάρτηση, τα ανθρακονήματα αλλά και τα συστήματα ενεργούς αεροδυναμικής.
Αν πατήσεις εξάλλου το κουμπάκι πάνω στο καντράν του τιμονιού που γράφει «Track mode», κάτι μαγικό θα συμβεί.

ffttggsefsfegoorddd1

Το GT θα πέσει με πάταγο στα πατώματα και θα δεις την αεροτομή να ξεδιπλώνεται στην πλήρη της μεγαλοπρέπεια.

Κι έτσι εκεί που τα περισσότερα σύγχρονα supercars προετοιμάζονται για την πίστα σκληραίνοντας απλώς τις αναρτήσεις τους, το GT μεταμορφώνεται κυριολεκτικά σε πύραυλο έτοιμο για απογείωση.

ffttggsefsfegoorddd3

Και έχει φυσικά όλη την ιστορία υπέρ του. Γιατί πριν εκτιμήσουμε στην ολότητά του το ολοκαίνουριο GT των 445.000 δολαρίων, για το οποίο η Ford έκανε τους υποψήφιους πελάτες να κάνουν αίτηση, χρειαζόμαστε ένα γρήγορο μάθημα ιστορίας.

Στις αρχές της δεκαετίας του 1960 λοιπόν η Ford προσπαθούσε να αγοράσει τη Ferrari. Όταν όμως ο Έντζο Φερράρι απέρριψε την προσφορά, ο Χένρι Φορντ Β’ αναζήτησε εκδίκηση στην πίστα.

ffttggsefsfegoorddd2

Το αποτέλεσμα ήταν το GT 40, τρία εκ των οποίων άρπαξαν τις τρεις πρώτες θέσεις στον 24ωρο αγώνα του Le Mans το 1966, τον αγώνα αντοχής στον οποίο κυριαρχούσε η Ferrari εδώ και καιρό. Επαναλαμβάνοντας τον άθλο το 1967, το 1968 και το 1969, η Ford εγκατέλειψε τους αγώνες αντοχής έχοντας αποδείξει αυτό που ήθελε στον Έντζο.

ffttggsefsfegoorddd5

Στην πεντηκοστή επέτειο του τριπλού αυτού θριάμβου, η Ford θέλησε να ξανακατέβει στις πίστες, γι’ αυτό και μπήκε στο μυστικό σχεδιαστήριο.

ffttggsefsfegoorddd4

Μερικούς μήνες αργότερα είχαν στα χέρια τους ένα αμάξι-φόρο τιμής στο αυθεντικό GT40, αλλά και το ΟΚ των ιθυνόντων και για μια έκδοση που θα βγει στην αγορά. Τον Ιούνιο του 2016, τέσσερα GT κατέβηκαν πράγματι στο Le Mans και πήραν την πρώτη, τρίτη και τέταρτη θέση στην κατηγορία τους.

ffttggsefsfegoorddd2 1

Τώρα είναι η σειρά της street έκδοσης. Μόνο 1.000 κομμάτια θα βγουν στην αγορά και καθένα τους θα κοστίζει λίγο λιγότερα από 450.000 δολάρια. Ο δαίμονας φορά έναν V6 twin-turbocharged EcoBoost που αποδίδει με τα 3,5 λίτρα του κάπου 647 άλογα. Στέλνοντας την τελική του λίγο κάτω από τα 350 χλμ/ώρα.

newsbeast.gr