Google: Διαθέσιμος διεθνώς ο adblocker στον Chrome

chrome ad blocker
chrome ad blocker

Google ανακοίνωσε πως από τις 9 Ιουλίου η ενσωματωμένη υπηρεσία ad blocking
του Chrom
e θα είναι διαθέσιμη σε παγκόσμιο επίπεδο.

Η συγκεκριμένη επέκταση στον browser της Google παρουσιάστηκε ήδη σε Βόρεια Αμερική και
Ευρώπη και εφαρμόζει αυστηρά νέα πρότυπα για τις διαφημίσεις με βάση τις οδηγίες
της Συμμαχίας για Καλύτερες Διαφημίσεις (Coalition for Better Ads).

Συγκεκριμένα, στη «μαύρη λίστα» της Συμμαχίας βρίσκονται 12 ιδιαίτερα intrusive μορφές
digital επικοινωνίας,
 συμπεριλαμβανομένων των pop-ups, των auto play videos
και των λεγόμενων ”sticky” ads μεγάλου μεγέθους.

Το παγκόσμιο αυτό λανσάρισμα εντάσσεται στην ευρύτερη στρατηγική του διαδικτυακού κολοσσού όσον αφορά την αντιμετώπιση των «ενοχλητικών» διαφημίσεων.

Υπενθυμίζεται πως τον Νοέμβριο του 2018, οι άνθρωποί του δεσμεύτηκαν πως θα «μπλοκάρουν» όλες τις διαφημίσεις σε ιστοσελίδες που φιλοξενούν μορφές προβολής, όπως οι προαναφερθείσες, αφού
τους δώσουν μια περίοδο χάριτος κοντά στις 30 ημέρες, προκειμένου να προχωρήσουν σε διορθώσεις.

Αξίζει να αναφερθεί πως στη Συμμαχία για Καλύτερες Διαφημίσεις συμμετέχουν επιχειρήσεις όπως
οι Procter & Gamble, Unilever, Google και Facebook.